Şimdi Ara

hp servis 30 iş günü (153. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.088
Cevap
3
Favori
128.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ilkten insan gibi konuştum bni ewe yollucaklardı. Sora dikleşince laptopu hemen buldular. Yarın dağıtcam orayı
  • Kanka Gittim bana laptopu kakalamaya çalıştılar 2 saat. Şimdi gençlik ii dinleyin :D

    Dedim ben bu laptopu kabul edmiyorum. Best buy nasıl bnm cihazıma müdehale edebiliyo benim garantim hp'dir. laptopta bir sorun olsa garantiye yollasam garanti dışı kalcak :D Dedim istemiyorum iş günüde doldu ben bu cihazı kabul edmiyorum dedim. Hık mık yaptı. Çağır buraya müdürünü dedim :D Kız coştu etekler tutuştu gitti yöneticiyi çağırdı :D Müdürü çağırmadı. Sora dedi sizin iş gününüz dolmadı. Nerenle hesaplıon sen dedim :D Bi saydı dolmuş. hee dedim şimdi yatırıyosun parayı buraya.

    Olaya bakarmısınız Laptop u veriyorum garanti müdehale edememiş şifresi var diye. Bende siz bana anlaşma imzalattınız veri silinmelerinden sorumlu değilsiniz diye format atsalarmış dedim. Dediki bestbuy yetkili servisi onarım yaptı. Sora laptopu getirdi gene bi baktım şifreyi kırmışlar :D Dedim nası kırdınız şimdi ? hık mık ediyo. Yani arkadaşlar hakkınız varsa arıcaksınız. Eşşeği sağlam kazığa bağla önce :D

    Şimdi acer aspire i5 15.6'' hd led. nvidia gt 420m. 4gb ddr3 500 gb hdd. aldım bakalım iyi gibi gözüküyo ama ne olcak :D ücret 1400tl nası sizce ?




  • Voeyyy adamım kurtardın sonuçta parayı...Hayırlısı buymuş diyelim Para veripte mi aldın senin makinenin change bedeli ile mi aldın..öyleyse sorun yok alet güzel acer sonuçta..Epey kullanan var Hadi hayırlı olsun bakalım 1400tl i5 işlemciye göre makul fiyatlarda.. Kullanımı falan nasıl bi resmini koy görelim cinsi nedir..Sarı çizmeli mehmet ağa formundasın gene..Hangi Acer 15 tane acer modeli var No su seri numarası falan varsa yada resmini koyarsan görebiliriz




  • http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=46646958 hacı bide konunun açılış zamanına bak :D
  • Kızma adamım nerden bilim konu açmışsın haberi geç veriyorsun geç haber alıyoruz neyse bakalım makine nasıl bişeymiş güle güle kullan bu arada
  • Saol kanka bakalım ben test ediyim haberleri yazıcam hep acer bölümüne :D Kasa çok şekil deil ama içi güzel gibi. En önemliside performans ve ısınma.
  • Arkadaşlar muthis bilgiler paylasmıssınız. Paylasanların eline saglık. Ben de temmuz 2009'da aldıgım HP-dv5 serisinden notebook'umu servise gonderme kararı aldım. bundan sonraki surecte hp servisinin ne yapacagına dair tahminlerinizi duymak isterim.

    Arıza aldıgımdan beri mevcut bilgisayarda. Ancak durumun boyle oldugunu ancak ağustos'da baslayan askerligimde ogrenebildim. Oyun icin aldıgım pc'de bi kere bile oyun oynayamadım. :) Askerde (birinin tezini yazmak için :D) pc askerligimi yaptıgım yere geldi. Bolugun kotu bilgisayarlarında calısan bilmem kacyılına ait nfs oyununu calıstırmaya cabalayınca farkettim ki aslında aldıgım gun sata'lı xp yukleyip aldıgım hata da ekran kartındanmış. Tekrar vista'ya donmek zorunda kalmıstım aynı gun tekrar format atarak.

    HP'nin kargoyla "arızayla ilgili not" isteklerine de şunları yazdım. Hepsi gerçek (: Sizlerle de paylasmak isterim.

    "Bilgisayarımın ekran kartı ile ilgili fabrikadan çıkışından itibaren süregelen bir sorun olduğunu düşünmekteyim. Ekran kartına ihtiyaç duyulan her anda kasılmalara kilitlenmelere sebep olduğu gibi mavi ekran hatası ve sonrasında otomatik reset ile ekranın tamamında gezinen ve yer değiştiren karıncalanmalara sebep olmak ve benzeri görsel hatalar belirmektedir. Mevcut sürücüsü ile en azından bilgisayarı ekran kartının zorlanmasını gerektirmeyen işlerde kullanabilirken, windows güncellemesi ile gelen yeni sürücü ile PC, o şekilde bile kullanılamaz hale geliyor. Bu vesile ile bırakın 2009/2010'a ait video oyunlarını çalıştırmayı, windows ile gelen chess, solitaire gibi oyunlarda bile aynı arızaları çıkarmaktadır."

    Sizce bu bilgiler ışığında tamir süresi ne kadar sürer? Tamir edilebilir bir şey gibi mi duruyor yoksa değişim mi önerirler? Garanti süresinin bitmesine de az kaldı. Oldu ya Serviste işler cok cok uzarsa ucret odeme kosulları nelerdir? Bilgileri olanlar paylasırlarsa minnettar kalırım. Sağolun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prens_ipsiz -- 23 Aralık 2013; 13:26:54 >




  • Sorun büyük ihtimalle ekran kartında. LCD veya LCD data kablosunda sorun olduğunu düşünmüyorum ben. Ya ekran kartında(%90), ya da anakartta(%10) bence. İki türlü de bu parçaların değişmesi lazım gerçi. Dolayısıyla ellerinde yedek parça varsa 2-3 günde yaparlar. Yoksa prosedür gereği de olsa yurt dışından parça beklenir. Ki böyle olursa bence cihazı 30 iş gününde yapamazlar. Sizin model şu anda üretilmediği için yedek parçası da zor bulunur zaten. Eğer ki 30 iş gününde yapamazlarsa, (ki ellerinde parça yoksa bence olacak şey bu) yeni laptop veya para iadesi için bu 30 iş günü sonrasında 10-15 iş günü daha beklersiniz. 2 ay gibi bir süre yani. Ama belki de arıza tespit işleminden sonra direkt olarak değişim verirler size. Belli olmaz. Dediğim gibi yedek parça durumuna bakıyor tüm bu olaylar.
  • 1 hazıran 2010 .da ttnet kampanyadan Aşağıdaki özellikli laptop aldım.
    Kampaya fiatı olarak 24 ay 72 Tl odeyerek 1728 tly aldım..
    27.01.2011 laptop klevye sorunu tus takımları arızalandı ve servise gönderdim.
    03.03.2011 Laptop yapılmadı ve 30 iş günü doldu.
    Hp servisini aradım 30 iş günü dolduğunu söyleyip değişimi istedim.
    değişim için numara vardiler..Ertesi gün aradılar ve benden aldığım sözleşmede yazan fiatı
    hp ye faks çektim..
    Pazartesi günü bana bir üst modelini yani muadilini teknik servise danısıp Mail atacaklar.
    kabul edersem bana sıfırını gönderecekler.

    Arkadaşlar asıl sorum şu;
    Bana tavsıye edilen laptop un ozelliklerini de yarın buraya yazacam..
    Acaba para iadesimi istesem yoksa gönderecekleri laptopu mu alayım?
    Bu laptopun bir üst modelini vercekler acaba verecekleri "ne olabilir "?

    Giden laptopun özellikleri:

    Marka & Model :HP G62-140ET WM962EA Notebook Bilgisayar
    İşlemci türü :Intel® Core™ i3-330M İşlemci (3MB L2 Cache 2.26 GHz)
    İşletim Sistemi :Orijinal Windows® 7 Home Basic
    Dahili bellek :320GB HDD
    Bellek kartı aygıtı :3 GB DDR3
    Ekran boyutu :15.6"
    Ekran çözünürlüğü :1366x768
    Grafik kartı :ATI Mobility Radeon™ HD 5430 Grafik Kartı (1GB DDR3)
    Harici G/Ç bağlantı noktaları :3xUSB, 1xVGA,1XHDMI, RJ45,stereo kulaklık çıkışı,1 mikrofon girişi
    Dahili sürücü :DVD±R/RW
    Web kamerası :Tümleşik Mikrofonlu web kamerası (VGA)
    Hoparlörler ve mikrofon :Altec Lansing hoparlörler
    Ağ arabirimi :Tümleşik 10/100BASE-T Ethernet LAN
    Geniş bant kablosuz :802.11 b/g/n
    Usb :3
    Webcam :2.0
    Bluetooth :War
    Kart Okuyucu :Var
    Güç kaynağı türü :90W
    Pil türü :6 Cell
    Garanti :2 Yıl
    Ürün rengi :Prizma desenli Biscotti

    Yorumlarınız İçin tşk ederim...

    Arkadaslar Hp nin ayıbını görün:
    Bana bir üst modeli olarak önerdikleri Laptopa bakın......

    Marka & Model :HP G62-b17ST (XR489EA) Notebook Bilgisayar
    İşlemci türü :Intel® Core™ i3-350M İşlemci (3MB L2 Cache 2.26 GHz)
    İşletim Sistemi :Orijinal Windows® 7 Home Basic
    Dahili bellek :320GB HDD
    Bellek kartı aygıtı :3 GB DDR3
    Ekran boyutu :15.6"
    Ekran çözünürlüğü :1366x768
    Grafik kartı :ATI Mobility Radeon™ HD 5470 Grafik Kartı (1GB DDR3)
    Harici G/Ç bağlantı noktaları :3xUSB, 1xVGA,1XHDMI, RJ45,stereo kulaklık çıkışı,1 mikrofon girişi
    Dahili sürücü :DVD±R/RW
    Web kamerası :Tümleşik Mikrofonlu web kamerası (VGA)
    Hoparlörler ve mikrofon :Altec Lansing hoparlörler
    Ağ arabirimi :Tümleşik 10/100BASE-T Ethernet LAN
    Geniş bant kablosuz :802.11 b/g/n
    Usb :3
    Webcam :2.0

    Bluetooth :Yok
    Kart Okuyucu :Yok

    Güç kaynağı türü :90W
    Pil türü :6 Cell
    Garanti :2 Yıl
    Ürün rengi :Prizma desenli Biscotti

    Yarın beni teknik servis arıyacak...bakalım ne olacak....
    Arkadaslar Sakın ola TTnet kampayasından bilgisayar almayın..niye
    BAna kampanyada aldıgım bılgısayara sozlesme ımzalattılar.ımzaladıgınız sozlesme fatura yerıne gecmıyormus hp oyle dedi..
    yanı su an ortada kaldım yarın tuketıcı haklarına basvuru yapacam.para iadesi yapmıyorlarmıs....
    agelişmelerı yazacagımm..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laslan454 -- 7 Mart 2011; 21:54:08 >




  • Arkadaşlar bende bir sıkıntı paylaşayım tecrübe olsun biraz uzun olacak ama neyse..
    En azından başkaları mağdur olmasın.. Yaklaşık bir yıl önce Bafra teknosa bayii'nden Hp pavıllıon DV6-1280 et modeli dizüstü bilgisayar aldım almaz olsaydım.. Bilgisayarda aşırı ısınma - Şarj olmama - ekranın yeşil renk olup donması ve bir süre sonra kendi kendine başlaması - kenarındaki metal çerçevenin paslanma şeklinde karıncalanması gibi sıkıntıları olunca doğal olarak teknosa'ya gittim. oradan Hp müşteri hizmetlerini aradılar bu sorunları anlatarak telefonda arıza kayıt oluşturdular. Telefondaki görevli bize arıza kayıt numarası verdi ve UPS kargo görevlisinin gelerek kapıdan ürünü teslim alacağını söyledi.
    19.01.2011 tarihinde ups kargo görevlisi geldi. Bilgisayarın fiziki durumunu kontrol ederek birlikte paketledik ve sağlam olarak teslim aldı bize kargo takip numarası verdi. İki gün sonra müşteri hizmetlerinden bir bayan ( sanırım adı Dilek AKSOY ) aradı. Bilgisayarda ısınma ve donma sorunu - şarj sorunu gibi garanti dahilinde olanların yapıldığını fakat kullanıcı hatası olduğu bölümün yapılması için onayımız gerektiğini söyledi. Ben şaşırdım neymiş kullanıcı hatası dedim bilgisayarda kırık var deyince şaşkına döndüm. Kardeşim ben kargo görevlisine sağlam teslim ettim ne kırığı dedim böyle bir şeyi kabul edemem dedim ayrıca o kırığın düzelmesi içinde 570 tl istediler. Telefondaki bayan mail adresime bilgisayardaki kırığı gösteren resimleri atacağını söyledi. Gelen resimlere baktığımda inanamadım bilgisayar resmen dağılmış vaziyetteydi. Kesinlikle reddettim bu benim bilgim dışındadır kabul etmiyorum dedim. Siz bilirsiniz o zaman onarım yapılmadan gönderilecektir dedi. İnanılmaz bir vurdumduymazlık örneği.. Sabırla anlattım ben kontrol ederek teslim ettim kargo görevliside kontrol ederek aldı aksi halde ürünün fiziki durumu hakkında not tutması gerekirdi dedim. Bana resmen fazla uzatma der gibi benim verebileceğim bilgi bu kadar dedi. Kargo ile yolladılar ben teslim almadım geri gitti. Sonra tekrar yolladılar tekrar geri gitti. Bu arada müşteri hizmetleriyle ne kadar görüşme yaptığımı siz düşünün. Kardeşim bu tesbiti kim yapıyor diyorum uzman teknisyenlerimiz diyor yani kendileri çalıp kendileri oynuyor. Kargo paketi bize sağlam geldi hasarlı paketi biz teslim almayız diyor o zaman dedim sizin servis personelinize sorun bu bilgisayara ne oldu diye. Elemanlarımız uzmandır bu konuda serviste hasar olmaz diyor yani tam komedi. En son dedim kardeşim ben bu haliyle ürünü teslim almıyorum. Parasını verip aldığım ürünü elinizde hukuksuz olarak tutuyorsunuz tamir süresi içerisinde gerekli onarımı yapıp ürünü bana teslim etmediniz suç işliyorsunuz dedim. Kimse dinlemedi ama bu konuşmalarımızı ben kayıt ettim. Şimdi noter kanalıyla ihtarname çekip mahkemeye başvuracağım sonu nereye varırsa varsın bunlarla uğraşacağım kardeşim. Aman ha sakın HP ürünlerine bulaşıp başınızı ağrıtmayın çevrenize anlatın.
    Yazımı okumaya ayırdığınız vakit için hakkınızı helal edin saygılarımla....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topalbey

    Arkadaşlar bende bir sıkıntı paylaşayım tecrübe olsun biraz uzun olacak ama neyse..
    En azından başkaları mağdur olmasın.. Yaklaşık bir yıl önce Bafra teknosa bayii'nden Hp pavıllıon DV6-1280 et modeli dizüstü bilgisayar aldım almaz olsaydım.. Bilgisayarda aşırı ısınma - Şarj olmama - ekranın yeşil renk olup donması ve bir süre sonra kendi kendine başlaması - kenarındaki metal çerçevenin paslanma şeklinde karıncalanması gibi sıkıntıları olunca doğal olarak teknosa'ya gittim. oradan Hp müşteri hizmetlerini aradılar bu sorunları anlatarak telefonda arıza kayıt oluşturdular. Telefondaki görevli bize arıza kayıt numarası verdi ve UPS kargo görevlisinin gelerek kapıdan ürünü teslim alacağını söyledi.
    19.01.2011 tarihinde ups kargo görevlisi geldi. Bilgisayarın fiziki durumunu kontrol ederek birlikte paketledik ve sağlam olarak teslim aldı bize kargo takip numarası verdi. İki gün sonra müşteri hizmetlerinden bir bayan ( sanırım adı Dilek AKSOY ) aradı. Bilgisayarda ısınma ve donma sorunu - şarj sorunu gibi garanti dahilinde olanların yapıldığını fakat kullanıcı hatası olduğu bölümün yapılması için onayımız gerektiğini söyledi. Ben şaşırdım neymiş kullanıcı hatası dedim bilgisayarda kırık var deyince şaşkına döndüm. Kardeşim ben kargo görevlisine sağlam teslim ettim ne kırığı dedim böyle bir şeyi kabul edemem dedim ayrıca o kırığın düzelmesi içinde 570 tl istediler. Telefondaki bayan mail adresime bilgisayardaki kırığı gösteren resimleri atacağını söyledi. Gelen resimlere baktığımda inanamadım bilgisayar resmen dağılmış vaziyetteydi. Kesinlikle reddettim bu benim bilgim dışındadır kabul etmiyorum dedim. Siz bilirsiniz o zaman onarım yapılmadan gönderilecektir dedi. İnanılmaz bir vurdumduymazlık örneği.. Sabırla anlattım ben kontrol ederek teslim ettim kargo görevliside kontrol ederek aldı aksi halde ürünün fiziki durumu hakkında not tutması gerekirdi dedim. Bana resmen fazla uzatma der gibi benim verebileceğim bilgi bu kadar dedi. Kargo ile yolladılar ben teslim almadım geri gitti. Sonra tekrar yolladılar tekrar geri gitti. Bu arada müşteri hizmetleriyle ne kadar görüşme yaptığımı siz düşünün. Kardeşim bu tesbiti kim yapıyor diyorum uzman teknisyenlerimiz diyor yani kendileri çalıp kendileri oynuyor. Kargo paketi bize sağlam geldi hasarlı paketi biz teslim almayız diyor o zaman dedim sizin servis personelinize sorun bu bilgisayara ne oldu diye. Elemanlarımız uzmandır bu konuda serviste hasar olmaz diyor yani tam komedi. En son dedim kardeşim ben bu haliyle ürünü teslim almıyorum. Parasını verip aldığım ürünü elinizde hukuksuz olarak tutuyorsunuz tamir süresi içerisinde gerekli onarımı yapıp ürünü bana teslim etmediniz suç işliyorsunuz dedim. Kimse dinlemedi ama bu konuşmalarımızı ben kayıt ettim. Şimdi noter kanalıyla ihtarname çekip mahkemeye başvuracağım sonu nereye varırsa varsın bunlarla uğraşacağım kardeşim. Aman ha sakın HP ürünlerine bulaşıp başınızı ağrıtmayın çevrenize anlatın.
    Yazımı okumaya ayırdığınız vakit için hakkınızı helal edin saygılarımla....



    Allah sana kolaylık versin ARKADASLAR BUGUNDE HP den ne arayan var ne soran yarın mahkeme ye bas vurmaya gıdıyorum..
    Misli misli cıkartacam bunlardan parasınıı....




  • Arkadaşlar merhaba
    Benim de size danışmak istediğim bir kaç nokta var.Öncelikle yaşadığım olayı size kısaca anlatmak istiyorum;
    Haziran 2010 da teknosa cevahirden dv6 3055et model notebook aldım. Aralık ayında aşırı ısınmadan garantiye yolladım.Fan değişerek pc geri geldi. Fakat arıza düzelmemişti.Ve bataryananın alt köşesinde 3-4mm gibi çok ufak bir bölge eridi. Ocak ayında pc yi tekrar garantiye yolladım. Yine aşırı ısındığını ve buna bağlı olarakta erime olduğunu söyledim. 2 hafta sonra telefonuma bir mesaj. Kullanıcı hatası tespit edilmiştir size dönülecektir diye. Hemen aradım ve bana kullanıcı hatası olduğunu ve 288 tl fatura çıktığını söylediler kabul etmedim. Peki dedim batarya kullanıcı hatası ısınması ne dedim. Test yapıldı ısınma problemi yok ama bataryadan kaynaklanıyo olabilir dendi. Şikayet kaydı oluşturdum ama ondanda bir iş çıkmadı teknisyenlerimiz uzmandır denilerek başından savdılar. Laptop 30 iş günü dolmadan geri geldi. Bugun gittim aldım formda kullanıcı hatası olduğundan garanti dışı olduğunu tarafıma bilgi verildiği yazıyor. Neyse pc yi aldım eve geldim ve hala daha felaket ısınıyor (sistem boşta ayaklardan yükseltilmiş altı açık halde cpu minumum 80 derece masaya direk koyduğumda 90 nı geçiyor..) Son olarakta şunu söyliyim bu pc hp tarafından 1 yıl sigortalı ve sigorta süresi hala dolmadı..Çok sinirliyim böyle iş görmedim lütfen ne yapmam gerektiği konusunda tecrübelerinizden yararlanarak yardım edermisiniz ? Tüketici haklarına mı başvurmalıyım tekrar servise mi yollamalıyım lütfen yardım...




  • tüketici haklarına ben gittiğimde toplam tutar 1030 TL. yi aştığında tüketici mahkemelerinin konuya baktığını söylediler. Önce konu hakkında şirkete noter kanalıyla ihtar çekmeniz iyi olur sanırım.
  • Benimde başımdan bir olay geçti servise kaç defa ürün ısınıyor üründegişimden geldiginde çizik vardı dememe ragmen tamir etmedier etmek bir yana bozdular pili şarj olmuyo dedim gitti geldi pili hiç çalışmamaya başladı bilgisayar görmüyordu geri gönderdim siz dedi başka marka bir bilgisayarın bataryasını takıp göndermişsiniz dediler tepemin tası attı dedim nereden bulacam işim gücüm yok yaklaşık 5-7 telefon görüşmesi sonrası adamlar bana sana iyilik olsun diye batarya gönderecegiz deiler dedim tamam ama ısınıyo bu tamir etmiyonuz siz bi yeni pili takın ondan sonra geri gönderin dediler yaptık bilgisayar çostu yeni pilden sonra şarj var ama bil 102-105 te sıcaklık bi gönderdim bugün elime geçti bilg açılmıyor bile iyice bozmuşlar capslock ile numlock lambaları yanıp yanıp sönüyo bilgisayarı da ben pil degişiminden dolayı garanti dışı bırakmışım diye bir yazı var 350 tl fatura çıkartmışlar 18 gün ellerinde kaldı ama tüketici mahkemesine gitsem bir soonuç alırmıyım yardımlarınızı bekliyorum...




  • Pil değişimi yüzünden koca makine garanti dışı kalmaz. Kaldı ki piller aksesuar sınıfına giriyor. Yani öyle saçma şey olmaz. Düşünün, benim HP laptopımın ramleri ve hard-diski değişmiş vaziyetteydi ve garanti olması gerektiği şekilde işledi. 2-3 güne hem pil değişimini, hem bozulan fanı, hem de dvd-writerı değiştirip vermişlerdi. Acer olan laptopımın ise hem işlemcisini, hem ramlerini, hem hard-diskini, hem de ekran kartını değiştirmiştim ve bozulan lcd si için garantiye gitti geldi makine. Yani bir parça çıkarılınca bozulan garantiler eskide kaldı diye biliyorum ben. HP'nin ne dediği önemli değil, yaptıkları "bildiğim kadarıyla" yasa dışı. Tüketici mahkemesine uğrayıp doğru bilgi almanızda ve sonuca göre gereğini yaptırmanızda fayda var.
  • Kalmış valla öyle diyorlar ayrıca araştırdım rami bozulmuş bu sefer bilgisayarın pazartesi açıp konuşacam olmazsa salıya tüketci mahmemesine gidecegim ayrıca magdr edildigim için tazminat davası bile açabilirim ya o derece adama yap diyoz bozup veriyo...
  • Bende HP ısınma mağdurlarındanım... 1 Martta servise telefon açmıştım ve 4 martta ürünüm servise girmişti. Dün gece bu sayfada gezerken ürünün giriş tarihinin değil telefon ile kayıt açma tarihinin önemli olduğunu gördüm ve bu sabah aradım HP'yi... Sonuç olarak yeni bir takip numarası kazandım ve beni 1-2 gün içinde koordinatörümün arayacağını öğrendim. Henüz 6 aylık bir cihazdı benimki dolayısıyla ne isteyeceğime karar veremedim henüz...Önerdikleri cihaza göre karar vereceğim. Gerçi bu ısınma sorunu aldığım alette de peşimi bırakmayacak gibi ama neyse bakalım... Bu kafa ile daha çok makine kaybeder HP. Bir fanı 30 günde değiştiremediler...
  • yakın zamanda serviste dv6 klavyesini değiştiren oldumu acaba? benim klavye değişcek sanırım ve ellerinde dv6 klavyesi yoksa yeni cihaz vermeleri lazım.
  • Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama saatlerdir kafamı kurcalayan olay var ve mutlaka bilgilendirilmem lazım :)

    Olay şöyle 02/12/2009 tarihinde Pavilion VJ842EA kodlu laptop aldım. Benim laptoptaki sorun şu diyelim ki bilgisayarda oyun veya yüksek performans gerektiren programlar açık. Görev yöneticisini açıp CPU Kullanımı veya Fiziksel Bellek kısmına bakınca daha net anlaşılıyor bu durum neyse soruna dönelim. Diyelim ki oyun açık ve ben o sırada şarj kablosunu çıkarıp bilgisayarı pil moduna geçirdiğim an bilgisayar onlarca kat yavaşlamış gibi oluyor ve donuyor kullanılmaz hale geliyor. Ben bu sorunla ilgili 2 kez servise gönderdim. İlk gönderdiğimde fan değişimi yapılmış geldi bilgisayar açtım bir oyun yükledim pil modunda açtım aynı sorun yine devam ediyordu.

    2 ay önce yeniden servise gönderdim detaylı bir arıza tespit kağıdı yazdım yanında. Bu sefer ise sadece fanlar temizlenip geri gönderildi ancak aynı şey hala devam ediyor. Durumu şöyle izah edeyim üniversite öğrencisiyim ve bilgisayar bir hayli lazım oluyor. Okula bilgisayarımı götürdüğümde boş priz bulamazsam kullanamıyorum çünkü bilgisayar biraz kullanım neticesinde ısınınca donuyor kullanılamaz hale geliyor. 2 kez servise gönderdiğim halde sorun devam ediyor.

    Şimdi sorun şurada ben bu bilgisayarı 3. kez servise göndersem geri geldiğinde sorun hallolmamış olursa ürün değişim veya para iade talep edebilir miyim ? Garanti başlangıç süreci 2 Aralık, dolayısıyla 2 Aralık 2011'de garantisi dolacak. Diyelim ki bilgisayar tamiri 30 iş gününü geçti ancak benim garanti süremin dolmasında 30 iş gününden daha az süreç var bu durumda yinede değişim , para iade vs. talep edebilir miyim ? Birisi yardımcı olursa inanın çok sevinirim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cekirge17

    Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama saatlerdir kafamı kurcalayan olay var ve mutlaka bilgilendirilmem lazım :)

    Olay şöyle 02/12/2009 tarihinde Pavilion VJ842EA kodlu laptop aldım. Benim laptoptaki sorun şu diyelim ki bilgisayarda oyun veya yüksek performans gerektiren programlar açık. Görev yöneticisini açıp CPU Kullanımı veya Fiziksel Bellek kısmına bakınca daha net anlaşılıyor bu durum neyse soruna dönelim. Diyelim ki oyun açık ve ben o sırada şarj kablosunu çıkarıp bilgisayarı pil moduna geçirdiğim an bilgisayar onlarca kat yavaşlamış gibi oluyor ve donuyor kullanılmaz hale geliyor. Ben bu sorunla ilgili 2 kez servise gönderdim. İlk gönderdiğimde fan değişimi yapılmış geldi bilgisayar açtım bir oyun yükledim pil modunda açtım aynı sorun yine devam ediyordu.

    2 ay önce yeniden servise gönderdim detaylı bir arıza tespit kağıdı yazdım yanında. Bu sefer ise sadece fanlar temizlenip geri gönderildi ancak aynı şey hala devam ediyor. Durumu şöyle izah edeyim üniversite öğrencisiyim ve bilgisayar bir hayli lazım oluyor. Okula bilgisayarımı götürdüğümde boş priz bulamazsam kullanamıyorum çünkü bilgisayar biraz kullanım neticesinde ısınınca donuyor kullanılamaz hale geliyor. 2 kez servise gönderdiğim halde sorun devam ediyor.

    Şimdi sorun şurada ben bu bilgisayarı 3. kez servise göndersem geri geldiğinde sorun hallolmamış olursa ürün değişim veya para iade talep edebilir miyim ? Garanti başlangıç süreci 2 Aralık, dolayısıyla 2 Aralık 2011'de garantisi dolacak. Diyelim ki bilgisayar tamiri 30 iş gününü geçti ancak benim garanti süremin dolmasında 30 iş gününden daha az süreç var bu durumda yinede değişim , para iade vs. talep edebilir miyim ? Birisi yardımcı olursa inanın çok sevinirim :)

    Bu bir sorun değil laptopların genel bir özelliği zaten.Pildeyken oyun açarsan veya çok ağır uygulama açarsan donar belli bir süreden sonra.Çünkü pildeyken işlemci,ram ve ekran kartı kullanım % leri farklı olur.Güç seçeneklerinde onların ayarı vardı sanırım.Bi ara karıştırırken görmüştüm işlemci kullanım yüzdesi ayarı düşük orta yüksek performans gibi.Ben de casper laptop var.Mesela pildeyken pes oynuyorum 2. oyuna geçince hemen donmaya başlıyor.İlla prizde oynıycam.Ayarlarıyla da bilerek oynamadım ki başka zaman lazım olur enerji boşa gitmesin.




  • 
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.