Şimdi Ara

HP Servis Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar az önce pavilion g6 bilgisayarımı garantiye göndermek için teknik servisle görüştüm. Önceden ups kargo elinde özel kutusu ve kargolama bilgisiyle gelir bilgisayar o kutuya konur ve onarım işlemi tamamlandıktan sonra tekrar o kutuyla gönderilirdi. Ayrıca format atılabilir gibi izinleri getirdikleri kutu içerisinde imzalayıp gönderirdik.


    Az önce bana verilen bilgide kendimiz paketleyecekmişiz bilgisayarı. İçine format atılabilir seri kodu ürün kodu vs bir a4 kağıdına yazıp imzalayıp kutu içerisine koymamız gerekiyormuş.


    Gayet güzel işleyen sistemleri neden değişti acaba ? ya da değişmedi de görevli bana inat mı yapt. Çünkü ters ve sinirli konuşarak istediğim sorunları benim cümlelerimle girmesini istedim kayıtlara.

    Yakın zamanda gönderen var mı ? Kendimiz mi paketliyoruz artık ? Önceden sorumluluk onlardaydı. Şimdi kargoda görevli birşey yaptığında kutulamayla suçu bize mi yıkmayı amaçlıyorlar ? UPS kurye ile çalışmaya devam ediyorlar bu arada.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.