Şimdi Ara

HP TEKNİK SERVİS VE GARANTİ HİZMETİ (foto) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
136
Cevap
1
Favori
56.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yazılımcı hocam

    bende de, hdd tune ile baktığımda 1 tane reallocated sector count var,acaba servise bendemi göndersem ,fakat kendi testlerine göre sağlam diye geri gelebilir makina

    siz diyeceniz artmasını bekle fakat 4 aydır artmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s@ndok@n

    yazılımcı hocam

    bende de, hdd tune ile baktığımda 1 tane reallocated sector count var,acaba servise bendemi göndersem ,fakat kendi testlerine göre sağlam diye geri gelebilir makina

    siz diyeceniz artmasını bekle fakat 4 aydır artmıyor



    reallocated çok da sorun olan bir olay değil, artmıyorsa zaten değişim sebebi sayılmaz hdd için, sen low level format çekmeyi dene, artma olursa o zaman olabilir veya bu reallocated durumu da ortadan kalkabilir veya aynen de kalabilir ama denemekte fayda var en kötü ihtimal değişim olur işte artarsa




  • Arkadaşlar şimdi aradım vallaha numarayı zor düşürdüm meşgulde değilde numara çok zor düşüyor hatlarda mı problem vardır anlamadım.

    Neyse arıza kaydım ile sorgulama yaptırdım sonra teknik servise bağladılar beni arıza numaramı tekrar istedi eleman konuştuk falan ilkbaş mikrafon arızası var dedi aaa nasıl olur ya dedim işlemci tarafından ses geliyordu boştayken falan. Tekrar bakıyorum ürününüze dedi. Aradan 1 dk falan geçtikten sonra, harddisk kontrolcüsünde arıza var dedi.

    Harddisk kontrolcüsü sipariş ettik gelince parça değişip onarıl yapılacaktır dedi. Ayrıca mikrafonunda da arıza var çalışmıyor onuda değiştireceğiz dedi. Parçalar siparişte dedi.

    30 gün içinde gelmezse ne olur bu parçalar dedim. Garanti belgenizin arka tarafını okuyarak bilgi alabilirsiniz dedi , deidm para iadesi yada değişim falan var sanırım yasal hakkım olarak dedim. Biz yasal hakları telefonda söyleyemiyoruz malesef evet olabilir falan dedi Siz yinede garanti belgenizi okuyun dedi.


    Dracos başındanda tahmin ettiğimiz gibi ses sanırım sata controller dan geliyormuş. Bakalım parça gelirse eğer onarım yapılırsa ses geçer. Ses geçmeyeceksede parça marça gelmesin Değişim istiyorum

    He onu da sordum, dedim bu parçalar yurt dışından mı geliyor dedim. Stoklarımızda yoksa evet yurt dışından sipariş veirliyor dedi.

    Ayrıca 30 günlük süremi sordum 6 şubatta teslim almıştı jabil türkiyeden bir yetkili. Teknik servisine line 9 şubatta ulaşmış. Ve servis kaydım benim 1 şubatta yapılmıştı, serivs kaydı nezaman yapılırsa 30 gün ozaman başlıyormuş. Yani 1 şubatta başlamış servis süreci. Cumartesiler dahil mi diye sormadım onu unuttum işte. Ama biri HP cumartesileride sayıyor demişti bana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Arkadaşlar şimdi aradım vallaha numarayı zor düşürdüm meşgulde değilde numara çok zor düşüyor hatlarda mı problem vardır anlamadım.

    Neyse arıza kaydım ile sorgulama yaptırdım sonra teknik servise bağladılar beni arıza numaramı tekrar istedi eleman konuştuk falan ilkbaş mikrafon arızası var dedi aaa nasıl olur ya dedim işlemci tarafından ses geliyordu boştayken falan. Tekrar bakıyorum ürününüze dedi. Aradan 1 dk falan geçtikten sonra, harddisk kontrolcüsünde arıza var dedi.

    Harddisk kontrolcüsü sipariş ettik gelince parça değişip onarıl yapılacaktır dedi. Ayrıca mikrafonunda da arıza var çalışmıyor onuda değiştireceğiz dedi. Parçalar siparişte dedi.

    30 gün içinde gelmezse ne olur bu parçalar dedim. Garanti belgenizin arka tarafını okuyarak bilgi alabilirsiniz dedi , deidm para iadesi yada değişim falan var sanırım yasal hakkım olarak dedim. Biz yasal hakları telefonda söyleyemiyoruz malesef evet olabilir falan dedi Siz yinede garanti belgenizi okuyun dedi.


    Dracos başındanda tahmin ettiğimiz gibi ses sanırım sata controller dan geliyormuş. Bakalım parça gelirse eğer onarım yapılırsa ses geçer. Ses geçmeyeceksede parça marça gelmesin Değişim istiyorum

    He onu da sordum, dedim bu parçalar yurt dışından mı geliyor dedim. Stoklarımızda yoksa evet yurt dışından sipariş veirliyor dedi.

    Ayrıca 30 günlük süremi sordum 6 şubatta teslim almıştı jabil türkiyeden bir yetkili. Teknik servisine line 9 şubatta ulaşmış. Ve servis kaydım benim 1 şubatta yapılmıştı, serivs kaydı nezaman yapılırsa 30 gün ozaman başlıyormuş. Yani 1 şubatta başlamış servis süreci. Cumartesiler dahil mi diye sormadım onu unuttum işte. Ama biri HP cumartesileride sayıyor demişti bana




    ee işte kral doktor hastaya teşhisi şak diye koyar hacı görmeden daha çok vaktin var değişim olmaz bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dracos


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Arkadaşlar şimdi aradım vallaha numarayı zor düşürdüm meşgulde değilde numara çok zor düşüyor hatlarda mı problem vardır anlamadım.

    Neyse arıza kaydım ile sorgulama yaptırdım sonra teknik servise bağladılar beni arıza numaramı tekrar istedi eleman konuştuk falan ilkbaş mikrafon arızası var dedi aaa nasıl olur ya dedim işlemci tarafından ses geliyordu boştayken falan. Tekrar bakıyorum ürününüze dedi. Aradan 1 dk falan geçtikten sonra, harddisk kontrolcüsünde arıza var dedi.

    Harddisk kontrolcüsü sipariş ettik gelince parça değişip onarıl yapılacaktır dedi. Ayrıca mikrafonunda da arıza var çalışmıyor onuda değiştireceğiz dedi. Parçalar siparişte dedi.

    30 gün içinde gelmezse ne olur bu parçalar dedim. Garanti belgenizin arka tarafını okuyarak bilgi alabilirsiniz dedi , deidm para iadesi yada değişim falan var sanırım yasal hakkım olarak dedim. Biz yasal hakları telefonda söyleyemiyoruz malesef evet olabilir falan dedi Siz yinede garanti belgenizi okuyun dedi.


    Dracos başındanda tahmin ettiğimiz gibi ses sanırım sata controller dan geliyormuş. Bakalım parça gelirse eğer onarım yapılırsa ses geçer. Ses geçmeyeceksede parça marça gelmesin Değişim istiyorum

    He onu da sordum, dedim bu parçalar yurt dışından mı geliyor dedim. Stoklarımızda yoksa evet yurt dışından sipariş veirliyor dedi.

    Ayrıca 30 günlük süremi sordum 6 şubatta teslim almıştı jabil türkiyeden bir yetkili. Teknik servisine line 9 şubatta ulaşmış. Ve servis kaydım benim 1 şubatta yapılmıştı, serivs kaydı nezaman yapılırsa 30 gün ozaman başlıyormuş. Yani 1 şubatta başlamış servis süreci. Cumartesiler dahil mi diye sormadım onu unuttum işte. Ama biri HP cumartesileride sayıyor demişti bana




    ee işte kral doktor hastaya teşhisi şak diye koyar hacı görmeden daha çok vaktin var değişim olmaz bence


    şom ağızlı 6martta dolacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dracos


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Arkadaşlar şimdi aradım vallaha numarayı zor düşürdüm meşgulde değilde numara çok zor düşüyor hatlarda mı problem vardır anlamadım.

    Neyse arıza kaydım ile sorgulama yaptırdım sonra teknik servise bağladılar beni arıza numaramı tekrar istedi eleman konuştuk falan ilkbaş mikrafon arızası var dedi aaa nasıl olur ya dedim işlemci tarafından ses geliyordu boştayken falan. Tekrar bakıyorum ürününüze dedi. Aradan 1 dk falan geçtikten sonra, harddisk kontrolcüsünde arıza var dedi.

    Harddisk kontrolcüsü sipariş ettik gelince parça değişip onarıl yapılacaktır dedi. Ayrıca mikrafonunda da arıza var çalışmıyor onuda değiştireceğiz dedi. Parçalar siparişte dedi.

    30 gün içinde gelmezse ne olur bu parçalar dedim. Garanti belgenizin arka tarafını okuyarak bilgi alabilirsiniz dedi , deidm para iadesi yada değişim falan var sanırım yasal hakkım olarak dedim. Biz yasal hakları telefonda söyleyemiyoruz malesef evet olabilir falan dedi Siz yinede garanti belgenizi okuyun dedi.


    Dracos başındanda tahmin ettiğimiz gibi ses sanırım sata controller dan geliyormuş. Bakalım parça gelirse eğer onarım yapılırsa ses geçer. Ses geçmeyeceksede parça marça gelmesin Değişim istiyorum

    He onu da sordum, dedim bu parçalar yurt dışından mı geliyor dedim. Stoklarımızda yoksa evet yurt dışından sipariş veirliyor dedi.

    Ayrıca 30 günlük süremi sordum 6 şubatta teslim almıştı jabil türkiyeden bir yetkili. Teknik servisine line 9 şubatta ulaşmış. Ve servis kaydım benim 1 şubatta yapılmıştı, serivs kaydı nezaman yapılırsa 30 gün ozaman başlıyormuş. Yani 1 şubatta başlamış servis süreci. Cumartesiler dahil mi diye sormadım onu unuttum işte. Ama biri HP cumartesileride sayıyor demişti bana




    ee işte kral doktor hastaya teşhisi şak diye koyar hacı görmeden daha çok vaktin var değişim olmaz bence


    şom ağızlı 6martta dolacak


    daha 6 martada cok var be yazılımcı




  • sana bi iyi bide kötü haberim war o zmn :) bnm parçalar da Yurtdışından gelicekti 30 iş gününde gelemedi.. bu iyisiydi sırada kötüsü.. c.tesileri say pazarları sayma (bildiğim birşey daha eklemek isterim cihaz servise ulaşınca başlar o süre.. herneyse en kötü ihtimalle 12 martta ) 30 işgünün dolucak ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercanserci

    sana bi iyi bide kötü haberim war o zmn :) bnm parçalar da Yurtdışından gelicekti 30 iş gününde gelemedi.. bu iyisiydi sırada kötüsü.. c.tesileri say pazarları sayma (bildiğim birşey daha eklemek isterim cihaz servise ulaşınca başlar o süre.. herneyse en kötü ihtimalle 12 martta ) 30 işgünün dolucak ;)


    Bende öyle saymıştım 13 mart falan çıkıyordu. Ama bugün bana baktı teknik servisteki eleman dedi servis kaydınız oluşturulmuş dedi oluşturulduğu günden itibaren 30 günlük süreniz başlamış dedi. 1Şubat olarak gözüküyor dedi. şaşırıdm açıkcası.


    Öncedende pil için aramıştım şarj olmama uyarısı hakkında. Servise alalım isterseniz demişti elelman kayıt açmıştı ama sonra ben yarın arıyayım kargo işlemleri için dedim baktım geçti arıza bidaha hiç olmadı aramadım bende. SErvise gitmiş gib gözükmüş bana servisimiz hakkında ne düşünüyorsunuz diye mail gelmişti anket falan doldurmuştum. 1 şubat olayıda doğru olabilir gibi geliyor ama bakalım hayırlısı neyse o olsun. O parça ile ses kesilecekse gelsin kesilmeyecek devam edecekse gelmez inş




  • Yazılımcı geçmiş olsun. HP'nin teknik servisiyle ilgili ben de birçok kötü izlenim duymuştum ama senin yazdıklarından sonra rahatladım. Makinemi yaklaşık 2 hafta önce aldım daha. Eğer olur da parçaların getirilemez ve değişim talebinde bulunursan, ya da iade alıp yeni ürün almak istersen ihtiyaçlarını tam olarak karşılayacak model bendeki, büyük şiddetle tavsiye ederim :))

    Şu an piyasada 2500 TL civarında olan HP Pavilion DV7-3020ET. Core i7 4 çekirdekli işlemci, 1600x900 çözünürlük, Blu-ray ROM, 500GB 7200rpm HDD, 17.3 inç HD-LED gibi özellikler piyasada hiçbir makinede aynı anda yer almamış :)) Bilgisayar dosya kopyalarken; Call Of Duty Modern Warfare 2'yi 1600x900 çözünürlük ve full grafikte oynayıp da tek saniye bile kasmayan bir makine ;))

    Bu arada ben de bişey sorayım, sigorta kaydımı geçen hafta yaptırmıştım, bu konuyla ilgili adresime poliçenin gönderileceği gibi bişey duydum ama henüz bir bilgi gelmedi. Sigortam başlamış mıdır? ve herhangi bi hasarda nasıl bir yol izlemek gerekir acaba? ve ayrıca özellikle HP'ye özgü tavsiyelerin nedir? ilk defa HP Laptop kullanıyorum da :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dunyaikincisi

    Yazılımcı geçmiş olsun. HP'nin teknik servisiyle ilgili ben de birçok kötü izlenim duymuştum ama senin yazdıklarından sonra rahatladım. Makinemi yaklaşık 2 hafta önce aldım daha. Eğer olur da parçaların getirilemez ve değişim talebinde bulunursan, ya da iade alıp yeni ürün almak istersen ihtiyaçlarını tam olarak karşılayacak model bendeki, büyük şiddetle tavsiye ederim :))

    Şu an piyasada 2500 TL civarında olan HP Pavilion DV7-3020ET. Core i7 4 çekirdekli işlemci, 1600x900 çözünürlük, Blu-ray ROM, 500GB 7200rpm HDD, 17.3 inç HD-LED gibi özellikler piyasada hiçbir makinede aynı anda yer almamış :)) Bilgisayar dosya kopyalarken; Call Of Duty Modern Warfare 2'yi 1600x900 çözünürlük ve full grafikte oynayıp da tek saniye bile kasmayan bir makine ;))

    Bu arada ben de bişey sorayım, sigorta kaydımı geçen hafta yaptırmıştım, bu konuyla ilgili adresime poliçenin gönderileceği gibi bişey duydum ama henüz bir bilgi gelmedi. Sigortam başlamış mıdır? ve herhangi bi hasarda nasıl bir yol izlemek gerekir acaba? ve ayrıca özellikle HP'ye özgü tavsiyelerin nedir? ilk defa HP Laptop kullanıyorum da :)


    Hocam poliçeyi pdf formatınde veriyor sana ama sadece onda bilgiler var. Poliçe falan gelmedi benim adresime diğer laptop için yapmıştım ben 1115 i alırken yoktu sigorta işi kendim 45 liraya yaptırmıştım. Hp den yaptırdğında da poliçe numarası veriyor nette. Onu fişin arka yüzüne yaz başka önemli bir belge ile karşılaşmadım.




  • yazılımcı sanırım snn pc daha gelmedi bugün de gelmez ztn :D para iaden hayırlı olsun birde müjde vereyim fatura ve hesap numaram bnm adıma olduğu için hiçbir problem çıkmamış 22 günde aldım paramı martın 2-3ünde yatmış ;)
  • Müşteri bilinçlendikçe firmalar da verdikleri hizmetin kalitesini artırmak zorunda kalıyorlar. Zaten notebook sektörü rekabetin bol olduğu bir sektör, kendilerini geliştirmek zorundalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercanserci

    yazılımcı sanırım snn pc daha gelmedi bugün de gelmez ztn :D para iaden hayırlı olsun birde müjde vereyim fatura ve hesap numaram bnm adıma olduğu için hiçbir problem çıkmamış 22 günde aldım paramı martın 2-3ünde yatmış ;)



    Bugünde bir haber yok, bugün iş günü bitiminde 30 günlük süre doluyor kendi konuşmalarına göre.

    Ses kaydı yapıldığı için 2 kere aradığımda da sordum nezaman 30 günlük süre başladı dedim 1 şubat dediler, kaç iş günü deidm haftada 6 iş günü dediler cumartesielrde sayılıyor öyleyse dedim evet sayılıyor dediler.

    1 şubatta gidiyse gerçekten yan çizmezlerse bugün 30 günlük süre dolacak. Fatura benim adıma bimeksteki ama kredi kartı annemin adına bir sorun olmaz herhalde. :)

    Para iadesi istemeyi planlıyorum ama umarım iyi bişey alabilirim tekrardan :) Tekrar HP önerseler almayı düşünmüyorum çünkü 4650 ekran kartı eskidi artık yani eskidi derken yeniler çıkmaya başladı ilerde değiştirmek istesem ben bu aleti satamamda. Fırsat varken paramı alıp upgrade edeyim diyorum. Ama diğer firmaların servis rezilliklerini duydukça HP almayı da düşünmüyor değilim tekrardan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: sercanserci

    yazılımcı sanırım snn pc daha gelmedi bugün de gelmez ztn :D para iaden hayırlı olsun birde müjde vereyim fatura ve hesap numaram bnm adıma olduğu için hiçbir problem çıkmamış 22 günde aldım paramı martın 2-3ünde yatmış ;)



    Bugünde bir haber yok, bugün iş günü bitiminde 30 günlük süre doluyor kendi konuşmalarına göre.

    Ses kaydı yapıldığı için 2 kere aradığımda da sordum nezaman 30 günlük süre başladı dedim 1 şubat dediler, kaç iş günü deidm haftada 6 iş günü dediler cumartesielrde sayılıyor öyleyse dedim evet sayılıyor dediler.

    1 şubatta gidiyse gerçekten yan çizmezlerse bugün 30 günlük süre dolacak. Fatura benim adıma bimeksteki ama kredi kartı annemin adına bir sorun olmaz herhalde. :)

    Para iadesi istemeyi planlıyorum ama umarım iyi bişey alabilirim tekrardan :) Tekrar HP önerseler almayı düşünmüyorum çünkü 4650 ekran kartı eskidi artık yani eskidi derken yeniler çıkmaya başladı ilerde değiştirmek istesem ben bu aleti satamamda. Fırsat varken paramı alıp upgrade edeyim diyorum. Ama diğer firmaların servis rezilliklerini duydukça HP almayı da düşünmüyor değilim tekrardan.



    yazılımcı bugunde bı rayıp konusmanı tavsıye ederım




  • son durum nedir kardeş.
  • Hocam aramadım cumartesi günü, yarın arayıp konuşacayım hayırlısıyla. Dualarınızı esirgemeyin
  • Arkadaşlar şimdi aradım ve konuştum. Dedim laptop durumu hakkında bilgi almak istiyorum ve sanırım 30 günlük sürede doldu dedim. Baktı bilgisayardan evet 1 şubatta girmiş ve 30 günlük süre dolmuş dedi. Bilgisayarada baktı parçaları gelmemiş (anakart, fan, mikrafon) beklemedeymiş hala.

    Bana direk seçiminiz nedir ne yapmak istiyorsunuz dedi. Yasal hakkımı kullanara para iadesi istiyorum dedim. Tamam dedi ve hemen para iadesi için bir kayıt oluşturdu 3 iş günü içerisinde sizi arayıp bilgilendirecekler dedi.




    Vallaha ağzım açık kaldı desem yeridir. HP den bukadar anlayışlı bir servis hizmeti ummuyordum ama baştan sona hiç sorunsuz bir servis süreci yaşadım. Ben telefonda biraz daha bekleyin parça gelir falan diye oyalayacaklar diye bekledim ama kız bana direk tamam hemen işlemleri başlatıyorum dedi.

    Ürün değişim isteyecektim ama yeni 13 serisinde HDD ve Ram dışında bir değişiklik yok.Laptopları araştıracağım (öncelik servis desteği olacak artık) ve şu an için paramı alıp bankada tutacağım. Umarım HP yine böyle F/P ürünü bir model çıkartır ekran kartı falan yenilenir yine HP alırım.




  • Arkadaşlar aradım müşteri hizmetlerini Dilek hanıma bağladılar tekrar, konuştuk falan. Garanti süresini sordum, evet net bir cevap aldım ve garanti süresi kaldığı yerden devam ediyor dedi.

    Bende para iadesi istiyorum ozaman dedim. Yine hp olur ama garantim uzar hiç değilse dedim tamam dedi. Zaten dün ben paradan sözedince o para iadesi olarak değiştirmiş.

    Benden faturamın fotokopisini ya da taratıp mail atmamı istedi. Sonra bana form yollayacakmış banka bilgileri için. Onu cevapladıktan sonra 60 iş günü içinde param ödenecekmiş.

    Gerekli bilgileri aldım. Baya konuştuk falan, çok nazik ve ilgili bir hanım gerçekten Dilek hanıma burdan çok teşekkür ediyorum. Sohbeti çok iyi ve kişiyi çok iyi bilgilendiren, yumuşak ses tonuyla konuşan, güler yüzle karşılayan birisi. Yüzünü görmüyoruz tabi ama konuşma stlinden anlaşılıyor


    Hp servisi kötü diyen arkadaşlar , servis görsünler, müşteri hizmeti görsünler. Hiç ne tartışmamız oldu, ne de başka bişey. Müşteri memnuniyetine çok önem veriyorlar. 1 şubattan bu yana hiç sorunsuz bir servis sürecim gerçekleşti. Belki uzun bir süre ama nasıl bizim yasal haklarımız varsa onlarında yasal hakları var 30 iş günü gibi.

    Ama sonunda bizde yasal hakkımızı kullanıp para iadesi ve ürün değişim alabiliyoruz. Sadece biraz sabır ve tatlı dil


    Artık Laptop tercihinde ilk sıradaki krıterim SERVİS kalitesi , olacak sonra dış görünüş konfigrasyon falan.




  • işte hp nin en güzel yanı bu kullanıcılıarı satıcı ile muhattap etmiyorlar..her işi kendileri çözüyorr..
  • benim arkadaşım 2 kez hdd'yi yaktı bilgisayarı servise göndermek için satın aldığı yere yani teknosa'ya gitmiş 2.sinde 30 iş günü geçince teknosa'dan gidip para çeki ya da yeni bir bilgisayar veriyorlarmış Yeni bir bilgisayar aldı

    bir harici disk alıp bilgilerimi kopyaladıktan sonra ben de teknosa ile bilgisayarımı yollayacağım touch pad'in sol tık'ı kırıldı sağ tık tuşu da kırılmak üzere Ayrıca fandan sesler geliyor bazı zamanlar.. Sanki fan dönerken bir yerlere çarpıyormuş gibi Webcam'in görüntü kalitesi de msn'e girince düşüyor.. Dokunmatik tuşlardan elini geçirirken uzun süre tıkır tıkır ses geliyor özellikle sesini açarken İnsanın kulağı yoruluyor.. Bilgisayarım pavilion dv6 1130et..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.