Şimdi Ara

HTC alırsanız ikinci telefonunuzu almayı unutmayın !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar... HTC Sensation marka cep telefonum arızalandı ve bana yedek telefon vermediler.. ben de müşteri hizmetlerine mail attım.. gelen cevaba bakın ..REZİL BUNLAR

    Merhaba Axxxx Sxxxx ÖXXXXXX,

    Müşteri Destek Merkezi ile irtibata geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Size en kaliteli hizmeti saglamak ,her türlü soru ve isteğinize cevap vermek için çalışıyoruz.

    Sorunuz ile ilgili , malesef HTC tarafindan yedek cihaz verilmemektedir.

    Musteri hizmetleri Numaralarimiz :
    + 90-212-7055698; Ücretli, Hem sabit hatlardan hemde, Mobil telefonlardan aranabilir.
    00800-142-051-118; Ücretsiz, sadece sabit telefonlardan aranabilir (Telefon sağlayıcınızdan ücretsiz numara aranabilirliğinizi kontrol edin)
    İlginiz için teşekkür ederiz.

    Sorunuzu başarılı biçimde yanıtlayıp yanıtlamadığımı belirtin; bunu tamamlamak için buraya tıklayın.

    Bu mesaja bir yanıt göndermek için lütfen buraya tıklayın.

    Saygılarımızla,

    Leyla

    HTC

    Başkalarının ne düşündüğünü görmek ister misiniz? Diğer HTC fanlarına bir sorunuz mu var?

    adresinde HTC’nin hayranı olun facebook.com/htc
    Bizi twitter.com/htc adresinde takip edin
    adresinde YouTube Kanamalımıza abone olun youtube.com/htc

    adresindeki gelişim kaynaklarımızı keşfedin developer.htc.com

    Bu e-posta hesabına yanıt alamıyoruz. Herhangi bir sorunuz veya daha fazla desteğe ihtiyacınız varsa lütfen htc.com adresindeki web sitemizi ziyaret edin.CONFIDENTIALITY NOTE : The information in this e-mail is confidential and privileged; it is intended for use solely by the individual or entity named as the recipient hereof. Disclosure, copying, distribution, or use of the contents of this e-mail by persons other than the intended recipient is strictly prohibited and may violate applicable laws. If you have received this e-mail in error, please delete the original message and notify us by return email or collect call immediately. Thank you. HTC Corporation



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sacid55 -- 11 Temmuz 2012; 2:53:37 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: sacid55

    Selamlar... HTC Sensation marka cep telefonum arızalandı ve bana yedek telefon vermediler.. ben de müşteri hizmetlerine mail attım.. gelen cevaba bakın ..REZİL BUNLAR

    Merhaba Axxxx Sxxxx ÖXXXXXX,

    Müşteri Destek Merkezi ile irtibata geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Size en kaliteli hizmeti saglamak ,her türlü soru ve isteğinize cevap vermek için çalışıyoruz.

    Sorunuz ile ilgili , malesef HTC tarafindan yedek cihaz verilmemektedir.

    Musteri hizmetleri Numaralarimiz :
    + 90-212-7055698; Ücretli, Hem sabit hatlardan hemde, Mobil telefonlardan aranabilir.
    00800-142-051-118; Ücretsiz, sadece sabit telefonlardan aranabilir (Telefon sağlayıcınızdan ücretsiz numara aranabilirliğinizi kontrol edin)
    İlginiz için teşekkür ederiz.

    Sorunuzu başarılı biçimde yanıtlayıp yanıtlamadığımı belirtin; bunu tamamlamak için buraya tıklayın.

    Bu mesaja bir yanıt göndermek için lütfen buraya tıklayın.

    Saygılarımızla,

    Leyla

    HTC

    Başkalarının ne düşündüğünü görmek ister misiniz? Diğer HTC fanlarına bir sorunuz mu var?

    adresinde HTC’nin hayranı olun facebook.com/htc
    Bizi twitter.com/htc adresinde takip edin
    adresinde YouTube Kanamalımıza abone olun youtube.com/htc

    adresindeki gelişim kaynaklarımızı keşfedin developer.htc.com

    Bu e-posta hesabına yanıt alamıyoruz. Herhangi bir sorunuz veya daha fazla desteğe ihtiyacınız varsa lütfen htc.com adresindeki web sitemizi ziyaret edin.CONFIDENTIALITY NOTE : The information in this e-mail is confidential and privileged; it is intended for use solely by the individual or entity named as the recipient hereof. Disclosure, copying, distribution, or use of the contents of this e-mail by persons other than the intended recipient is strictly prohibited and may violate applicable laws. If you have received this e-mail in error, please delete the original message and notify us by return email or collect call immediately. Thank you. HTC Corporation


    Ben hiç bir telefon servisinin yedek telefon verdiğini görmedim zaten.

    Böyle bir şey mi var diğerlerinde ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kongor

    quote:

    Orijinalden alıntı: sacid55

    Selamlar... HTC Sensation marka cep telefonum arızalandı ve bana yedek telefon vermediler.. ben de müşteri hizmetlerine mail attım.. gelen cevaba bakın ..REZİL BUNLAR

    Merhaba Axxxx Sxxxx ÖXXXXXX,

    Müşteri Destek Merkezi ile irtibata geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Size en kaliteli hizmeti saglamak ,her türlü soru ve isteğinize cevap vermek için çalışıyoruz.

    Sorunuz ile ilgili , malesef HTC tarafindan yedek cihaz verilmemektedir.

    Musteri hizmetleri Numaralarimiz :
    + 90-212-7055698; Ücretli, Hem sabit hatlardan hemde, Mobil telefonlardan aranabilir.
    00800-142-051-118; Ücretsiz, sadece sabit telefonlardan aranabilir (Telefon sağlayıcınızdan ücretsiz numara aranabilirliğinizi kontrol edin)
    İlginiz için teşekkür ederiz.

    Sorunuzu başarılı biçimde yanıtlayıp yanıtlamadığımı belirtin; bunu tamamlamak için buraya tıklayın.

    Bu mesaja bir yanıt göndermek için lütfen buraya tıklayın.

    Saygılarımızla,

    Leyla

    HTC

    Başkalarının ne düşündüğünü görmek ister misiniz? Diğer HTC fanlarına bir sorunuz mu var?

    adresinde HTC’nin hayranı olun facebook.com/htc
    Bizi twitter.com/htc adresinde takip edin
    adresinde YouTube Kanamalımıza abone olun youtube.com/htc

    adresindeki gelişim kaynaklarımızı keşfedin developer.htc.com

    Bu e-posta hesabına yanıt alamıyoruz. Herhangi bir sorunuz veya daha fazla desteğe ihtiyacınız varsa lütfen htc.com adresindeki web sitemizi ziyaret edin.CONFIDENTIALITY NOTE : The information in this e-mail is confidential and privileged; it is intended for use solely by the individual or entity named as the recipient hereof. Disclosure, copying, distribution, or use of the contents of this e-mail by persons other than the intended recipient is strictly prohibited and may violate applicable laws. If you have received this e-mail in error, please delete the original message and notify us by return email or collect call immediately. Thank you. HTC Corporation


    Ben hiç bir telefon servisinin yedek telefon verdiğini görmedim zaten.

    Böyle bir şey mi var diğerlerinde ?

    Benim telefonum arzalandı bana yedek telefon verdiler öle vermemek gibi lüksleri yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben teleservis samsun şubesine gittim bana da htc nin böyle bir talimatı yok, veremeyiz dediler...ben de mail attım...
  • Genelde çoğu telefonumu turkcell timlerden alırım. Arızalandıklarında zamanda time götürür garantiye verilmesini söylerim, e onlarda mecburen madur etmemek adına 2. bir telefon verirler. Sorun şurda ki ; time verilen telefonların dönüşünde elinize 1.5 hafta daha geç ulaşıyor ( servisin telefonu alması, yapacak arkadaşın önüne geçmesi vs) ama direk kvkdı genpaydı direk elden verdiğiniz zaman htc kullanıcı talimatnamesinde laaak diye yazıyor ikinci telefon sağlanamaz diye.
  • belirli bir süre serviste kalmışsa-kalacaksa vermek zorundalar 3 4 yıl önce bana vermiştiler yedek bir telefon dandikti ama telefondu :)
  • Daha önce nokia ve samsung ile servis maceram oldu. Her iki servis de ellerinde yedek cihaz kalmadığını söyleyerek telefon vermediler. Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu sadece htcye has bir durum değil. Bende nokia ve samsungu servise verdim, yedek telefon vermediler.
  • aslında vermeleri gerek ama vermiyorlar,denetliyende yok istedikleri gibi takılıyorlar işte
  • Zamanında siemens sx1 ve nokia 7610 telefonları servise verdiğimde yedek tel. Vermemişlerdi. Bu diğer arkadaşların belirttiği gibi htc ye has bir durum değil. Htc candir tabii kıymet bilene...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şubeden şubeye değişiyor. Kısacası adamına göre muamele yapıyorlar... Tespit edilmiştir yani bu...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.