Şimdi Ara

HTC'mi ? Tövbe (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
8.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • forumda bu tür olaylari takip ediyorum sürekli ve sadece htc de degil nokia,samsung,sony ericsson yani kisacasi bütün üreticiler tüketiciye bu tür sorunlar yaratiyor garanti kapsaminda.. almanyada yasayan birisi olarak burdan örnek verecek olursam, desire hd min kamerasi oynuyordu adamlara email attim ertesi gün yep yeni telefonu kapima getirdiler kapida degistirdik.. türkiyedeki arkadaslara üzülüyorum gercekten telefon yada elektronik herhangi bir cihaza 1000tl yada daha fazla ödüyorlar 2 yillik garantisi olmasina ragmen üretici cihaza birsey oldumu garantide sorun cikariyor bence devletin tüketici haklarini yeniden yapilandirmasi lazim insanlar bos yere magdur oluyorlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Musculation -- 11 Haziran 2011; 23:19:53 >
  • maalesef size katılıyorum .
  • Firmanın size yaptığı yasal bir suçtur.

    25 Mayıs 2011 tarihi itibari ile Azami tamir süresi 20 güne indi.

    Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın, Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmeliği, Resmi Gazete'de yayımlandı.

    Buna göre Yönetmeliğe "iş günü" ibaresi eklendi ve iş günü; "ulusal, resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günleri" olarak tanımlandı.

    Yönetmelik hükümlerine ve Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'nce onaylanmış belgeye uygun olarak hazırlanacak garanti belgesinin tasdik edilerek tüketiciye verilmesini temin etmek ve ayrıca, bu yükümlülüğün yerine getirildiğini ispat etmekle satıcı, bayii veya acenteler sorumlu olacak.

    Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmeyecek. Ancak, servis istasyonlarında yapılan onarım ve parça değişimi işlemleri sonucunda verilen fatura, yönetmeliğin öngördüğü garanti şartlarını içermesi kaydıyla, garanti belgesi yerine kullanılabilecek.

    Tüm ürünler için 30 iş günü olan azami tamir süresinde de değişiklik yapıldı. Malın tamir süresi, otomobil, kamyonet ve traktörün dışında diğer ürünlerde 20 iş gününe düşürüldü.

    Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkün olacak.

    Bir ürünün arızasının 15 iş gününde giderilmemesi halinde, ürün tamir edilinceye kadar muadil bir ürünün tüketiciye verilmesine yönelik süre de 15 iş gününden 10 iş gününe indirildi.

    İmalatçı-üretici veya ithalatçı firmalar, ürettikleri veya ithal ettikleri, yönetmelikte belirtilen kullanılmamış mallar için Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğüne garanti belgesi onaylatmak zorunda olacak. Genel Müdürlük onayı bulunmayan garanti belgeleri geçersiz sayılacak.

    Herkes bu konuyu paylaşsın ve mağdur olan insanlara ulaşsın.




  • xXxKaNGaLxXx rumuzlu arkadaşın mesajını bir okuyun tam anlamıyla kastettiğim bu. Aynı markanın Almanya ve Türkiye uygulaması cihaz bozulabilir, hatalı olabilir vs. ancak 2 ayda telefon değişmez veya ücret iadesi yapılmazsa bunun suçlusu kimdir. ?
    Ayrıca mesajları doğru okuyunuz Teleservice'ye bişey dediğim yok. O üstüne düşeni yapmış HTC ve/veya distribütör cihaz göndermiyor paramı iade etmiyor.
    Yasal yollara gelince onuda kullandım 25 Mayısta başvurduğum Hakem Heyeti de sağolsun karar toplantısı için 27 Hazirana gün verdi.

    İşin özeti burası Türkiye adamlar bizi adam yerine koymuyor. Sıkıntım bundan. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xXxKaNGaLxXx

    forumda bu tür olaylari takip ediyorum sürekli ve sadece htc de degil nokia,samsung,sony ericsson yani kisacasi bütün üreticiler tüketiciye bu tür sorunlar yaratiyor garanti kapsaminda.. almanyada yasayan birisi olarak burdan örnek verecek olursam, desire hd min kamerasi oynuyordu adamlara email attim ertesi gün yep yeni telefonu kapima getirdiler kapida degistirdik.. türkiyedeki arkadaslara üzülüyorum gercekten telefon yada elektronik herhangi bir cihaza 1000tl yada daha fazla ödüyorlar 2 yillik garantisi olmasina ragmen üretici cihaza birsey oldumu garantide sorun cikariyor bence devletin tüketici haklarini yeniden yapilandirmasi lazim insanlar bos yere magdur oluyorlar..


    ingiltere'de yaşarken bizzat şahit olduğum bir olay; sony firması ürünün "2 yıllık" garantisinin dolmasına birkaç gün kala bozulan televizyonu direkt sıfırıyla değiştirdi.. bu garanti olayı malesef ülkelerin gelişmişlik düzeyine göre değişen bir süreç, bizleri yönetenler işi ne kadar sıkı tutarsa firmalar o kadar ciddileşir, halk da o kadar iyi muamele görür !!!




  • avrupadan ve amerikadar örnekleri aslında buraya yazmayıp bizzat sanayi ve ticaret bakanlığına ansikolpedi hazırlayıp vermemiz gerekir çünkü devlet otoritesi sağlanmadığı için hiçbir halt düzelmez ve düzeltilemez . avrupada yasalar müşteriden yana , ya burada ? satıcı ve üreticiden yana ...söyleyin yanlışım varmı ? istisnalar dışında tabiki .
  • Mağdur arkadaşın başına gelen olay hemen hemen her markada bulunmakta. şikayetvar sitesini açtığınızda kralını bulursunuz.
    Brightstar,Kvk,Genpa,Teleservice,Telpa hepsi hikayedir, Bütün iş Mümessil Firmada biter,Onlar ne derse servisde o şekilde davranır.
    Bir arkadaş çok güzel yazmış "bu garanti olayı malesef ülkelerin gelişmişlik düzeyine göre değişen bir süreç" tamamen katılıyorum. Saçma sapan ürünlere Dünya para akıtan , senede 2-3 telefon değiştiren, genel manada gelişmemiş bir Ülke olmamıza rağmen ortalama 2-3 senede bir yeni araba almaya çalışan bir Millet olmuşuz. Hal böyleyken Mümessil firmalarda nasılsa dönüp dolaşıp yine bana gelir düşüncesiyle pek salladıkları yok burdaki milleti.

    3 sene önce Teleservice yetkili servise verdiğim telefon 30 iş gününde yapılmadı, 1.5 ay uğraşıp aldığım ilk fatura değerini iade aldım. Herkes hakkını arar, bilinçli olursa bu kadar rahat olamayacaklar.

    Ayrıca arkadaş burada herkesi bilgilendirdiği, firmayı bu şekilde afişe ettiği için teşekkür ediyorum. Yarın hepimizin başına gelebilecek bir durumdan haberdar olmuş oluyoruz.




  • Canlı destek hattında,ahmet diye birine bağlandım,10 15 dakika boş boş kendi kendime yazıp durdum,baktım ekranında kapanacağı yok,rahmet okuyup çıktım.Son bi kaç aydır telefonları takip ediyorum,kafam karışık içlerinden beyenmeye çalışıyorum,bahane gibi birşey oldu.Paramın karşılığında böyle bi hizmet alacaksam aman aman uzak olsun.htcye karşı artık fobim var,dünyanın en kral cihazınıda üretsede benden uzak olsun,günün birinde bunun gibi sorunlarla karşılaşıp sürünmek istemem,daha sorun yaşamadan bi test edelim dedik ne halde olduğunu gördük.Şu siteyide Tükçe yapmışarya oda satış politikasından başka birşey değil anlaşıldı.Allah belanı versin htc,sende firmamısın..

    geriye kalan samsung s 2,xperia neo oldu,gönül neodan yana,sensation güle güle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H@B!B -- 23 Haziran 2011; 9:25:21 >




  • Ya arkadaşlar sadece HTC'de olmuyor böyle durumlar, Nokia servisi telefonumu kaybetti, zar zor uzun uğraşlar sonrasında aynı telefon bile değil muadil telefon diyip başka telefon verdiler. Anneme samsung telefon aldım, alındıktan 2 gün sonra telefon ekranın da garip garip şekiller oluştu, servise verdik, adamların cevabı süper oldu, efendim izmir de yaşıyoruz nem fazlamış , nemden dolayı ekran böyle olmuş, biz bununla ilgilenemeyiz. Ortalığı karıştı , samsung müşteri hizmetlerini arıyorum biz ilgilenelim diyorlar , aradan 1 ay geçti bi ses bile çıkmadı. Her arayışımda başka birine aktarıp aynı şeyleri anlattım ama hiç bir sorun çıkmadı, sonra servise verdim gene aynı şeyler 15 gün telefon bekledi, yapıldı dedi telefonu elime aldım açtım telefonu aynı şey, en sonunda dayanamayıp tüketici haklarına başvurup telefonu değiştirtebildim oda 1 ayda oldu. Herkes bir tane olay yaşadı diye hemen kötülemeye çalışıyor, bu arada 2 telefon kullanıyorum birisi nokia diğeri de samsung, ama cumartesi htc alıcam samsung a veda edicem. Bu durumların çoğu Türkiye distribütör lerinden kaynaklardan dolayı oluyor, yurt dışında çoğu yerde 1 ay kullan beğenmedim de gene geri alıyorlar.




  • Türkiyede insana insan gibi muamele yapımıyor . Bunun en önemli sebeplerinden biri cezaların yetersizliği.Hukuk kanunlarında ciddi reformların yapılması gerekiyor .Garantiyi veren firmanın veya distrübütör firmanın sadece para iadesi yapması yetmez bu firmaların çok büyük para cezalarına da çarptırılması gerekiyor.Ama türkiye öyle bir hale geldi ki dışarda adam vursanız 1 gün bile hapis yatmazsınız.Ne yazıkki bu durum yıllardır düzeltilmiyor düzeltilmek istenmiyor.Birileri bu ülkenin hep böyle zayıf kalmasını istiyor, yapıcak bir şey yok .........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgutaydin1

    Yaklaşık 2-3 ay önce HTC Desire telefon aldım. 1,5 ay önce oluşan bir arıza sebebiyle telefonu 05 Nisan 2011 tarihinde Teleservice Altunizade şubesine servise verdim. Telefonumu servise verdikten sonra 07 Nisan 2011'den bugüne kadar Teleservice'nin sitesinde "değişim cihazı bekliyor" diye gözüküyor. Bugün 16 Mayıs 2011 ve 30 iş günü olan yasal sürenin sonu. Henüz telefon değiştirilmedi ve HTC Türkiye ile yaptığım görüşmede ücret iadesinin kesin olmadığı ancak HTC onay verirse mümkün olacağı söylendi. Ne kadar süreceği ise belli değil. HTC alacaklar bu durumu bir düşünsünler. Ben şimdiden tövbe ettim.
    1. Çabuk arıza veriyorlar
    2. Arıza çıkıpta servise verirseniz Parasını ödediğiniz halde telefonu aylarca kullanamıyorsunuz
    3. Değişim cihazı hiç gelmiyor (başka başlıklarda 2 ay beklediğini söyleyenler var.)
    4. Ücret iadesi ise (HTC Türkiye'ye göre) HTC'nin onayına-keyfine kalmış. Süre ise belli değil.

    Artık gerisini siz düşünün.

    evet bekleyenlerden biride benim 27/04/11 de cihazımı servise verdim hala değişim cihazı bekliyorum. lanet olsun diyorum bu cihazın yetlili servisinede Türkiye distribütörü olan brightstar'da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leca

    Kardeşim kendini boşuna yıpratma, git bulunduğun ilçedeki hakem heyetine ver dilekçeni. Servisede durumu yazılı yolla bildir; oldu bitti. Bırak onlar seni arasınlar

    hakem heyeti 1099 tl üzerindeki rakamlara bakmıyor direk mahkemeye gitmesi gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpio1

    Türkiyede insana insan gibi muamele yapımıyor . Bunun en önemli sebeplerinden biri cezaların yetersizliği.Hukuk kanunlarında ciddi reformların yapılması gerekiyor .Garantiyi veren firmanın veya distrübütör firmanın sadece para iadesi yapması yetmez bu firmaların çok büyük para cezalarına da çarptırılması gerekiyor.Ama türkiye öyle bir hale geldi ki dışarda adam vursanız 1 gün bile hapis yatmazsınız.Ne yazıkki bu durum yıllardır düzeltilmiyor düzeltilmek istenmiyor.Birileri bu ülkenin hep böyle zayıf kalmasını istiyor, yapıcak bir şey yok .........

    ben öyle düşünmüyorum bu gibi firmaların tüm forumlarda şikayet etmek lazım ki insanlar bu firmaları tanısınlar. kötü reklam her zaman iyisinden daha fazla ses getirir. şunun altını çizelim telefon on numara ama türkiye ayağındaki yetkili servis ve distribütörü işe yaramaz




  • bu problem sadece htc ye ait değil
    ben i7500 cihaz için ücrt iadesini 2 ayda gerçekleştirdim.
    sadee sabırlı ve bilnçli olmak lazım htc nin bu konuda çoğu firmadan hem kaliteli hemde daha duyarlı olduğunu biliyorum
    en basit örnekte eski cihazlarına bile yazılım desteğini devamlı sürdürmesi
  • Sizin sorununuz cihazdan dolayı değil teknik servis ve HTC'nin Türkiye desteğiyle. Yani HTC'nin telefonlarına çamur atmaya gerek yok. Hele de Desire gibi model konusunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mebrar

    Sizin sorununuz cihazdan dolayı değil teknik servis ve HTC'nin Türkiye desteğiyle. Yani HTC'nin telefonlarına çamur atmaya gerek yok. Hele de Desire gibi model konusunda.

    dostum yazdıklarımı okumuyorsun her halde ben makinaya çamur atmıyorum. aşağıdaki yazımda zaten bunu belirtmiştim. okumadan yorum yapma. ben de zaten servisin ve distribütörün beş para etmediğini yazdım.


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpio1

    Türkiyede insana insan gibi muamele yapımıyor . Bunun en önemli sebeplerinden biri cezaların yetersizliği.Hukuk kanunlarında ciddi reformların yapılması gerekiyor .Garantiyi veren firmanın veya distrübütör firmanın sadece para iadesi yapması yetmez bu firmaların çok büyük para cezalarına da çarptırılması gerekiyor.Ama türkiye öyle bir hale geldi ki dışarda adam vursanız 1 gün bile hapis yatmazsınız.Ne yazıkki bu durum yıllardır düzeltilmiyor düzeltilmek istenmiyor.Birileri bu ülkenin hep böyle zayıf kalmasını istiyor, yapıcak bir şey yok .........

    ben öyle düşünmüyorum bu gibi firmaların tüm forumlarda şikayet etmek lazım ki insanlar bu firmaları tanısınlar. kötü reklam her zaman iyisinden daha fazla ses getirir. şunun altını çizelim telefon on numara ama türkiye ayağındaki yetkili servis ve distribütörü işe yaramaz
    daos009 Tarih 27 Haziran 2011; 19:13:51




  • Türkiyede insana insan gibi muamele yapılmıyor katılıyorum. Bu nedenle hangi marka alırsanız alın aynı muameleyi göreceksiniz.

    HTC bence piyasadaki en sağlam makinalardan biridir
    Yıllardır kullanıyorum
    TYTN, Touch Hd, Nexus One ve şimdi de Sensation

    Bir tanesi arıza vermedi
    Nexus one 5-6 kere betona çakıldı sorun çıkarmadı

    O nedenle makinayı dağil de ülkedeki zihniyeti eleştirelim önce

    Saygılar
  • Katılıyorum erdem beyin sözlerine çünkü ülkemizde insana insan gibi davranilmiyorsa bu ülkedeki ne yerli nede yabancı bize siyasilerimiz gibi davranmaya devam eder .

    Yinede turkiyedeki en iyi üç markadan biridir htc
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgutaydin1

    Yaklaşık 2-3 ay önce HTC Desire telefon aldım. 1,5 ay önce oluşan bir arıza sebebiyle telefonu 05 Nisan 2011 tarihinde Teleservice Altunizade şubesine servise verdim. Telefonumu servise verdikten sonra 07 Nisan 2011'den bugüne kadar Teleservice'nin sitesinde "değişim cihazı bekliyor" diye gözüküyor. Bugün 16 Mayıs 2011 ve 30 iş günü olan yasal sürenin sonu. Henüz telefon değiştirilmedi ve HTC Türkiye ile yaptığım görüşmede ücret iadesinin kesin olmadığı ancak HTC onay verirse mümkün olacağı söylendi. Ne kadar süreceği ise belli değil. HTC alacaklar bu durumu bir düşünsünler. Ben şimdiden tövbe ettim.
    1. Çabuk arıza veriyorlar
    2. Arıza çıkıpta servise verirseniz Parasını ödediğiniz halde telefonu aylarca kullanamıyorsunuz
    3. Değişim cihazı hiç gelmiyor (başka başlıklarda 2 ay beklediğini söyleyenler var.)
    4. Ücret iadesi ise (HTC Türkiye'ye göre) HTC'nin onayına-keyfine kalmış. Süre ise belli değil.

    Artık gerisini siz düşünün.


    HTC cihaz sahibi arkadaşlar,

    HTC cihazlarınıza gözünüz gibi bakın. en ufak bir hasar, arıza halinde ise gidip yeni bir HTC telefon alın. neden derseniz, size müstehak da ondan.

    damdan düşmeyen herkes damdan düşeni sorguya çekiyor. "benim HTC aslanlar gibi çalışıyor" şeklinde cevap verenler, yarın arızayla karşılaştığında bu satırları hatırlasın.

    inşallah hiçbir HTC kullanıcısının cihazı arızalanmaz. ama eğer arıza olursa Allaha emanetsiniz. üretici/ithalatçı/teknikservis, hepsi ismen var. teknik servisin kim olduğu hiç önemli değil. ithalatçı sadece satış rakamlarına bakıyor. sattığım binlerce cihaz yarın arızalanırsa "son kullanıcıya" yedek parça sunmam gerekir diye düşünmüyor.

    yani cihazları ithal eden her kimse yeteri kadar yedek parça ithal etmiyor.

    burada başka yerlerde HTC ile ilgili tüm şikayetlerin arkasında bu somut gerçek var. cihazı sat, ama yedek parçasını bulundurma. nasıl olsa kimsenin sana hesap sorduğu, soracağı yok.




  • Vallahi daha önce Siemens P50 ve P51de kullandım ve servis için teleservice'e gönderdim . Kullandığım 2 cihazda en geç 1 hafta içinde elime geçti ...şimdi dananin kuyrugunun koptugu ana geliyoruz

    Hadi htc parça konusunda sikintili hadi başka seyleride problemli diyelim...ya benq siemens ? Sanki heryerde bu marka fışkırıyor .

    Vallahi hiçkimseye müstehak değil , sanki diğer markalarda problem olmuyor .

    Htc de problemli , nokiada , Samsungta ve baskalarida . Önceden neyin ne olacağını hiçkimse kestiremez ne siz nede ben. Hiçbirimiz aldığımız cihazın ne zaman bozulacagini bilemeyiz , müneccim değiliz .

    Yıllardır memnun kalan htc müşterilerine demi müstehak ?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.