Şimdi Ara

HTC'mi ? Tövbe (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
8.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dostum htc süperde arkasındaki teknik destek ve ilgi rezalet günlerdir teleservise arıyorum adamlara telefonla ulaşmak bile imkasız defalarda 10 dk telefonda bekleyip hattan dışarı atıldığımı biliyorum isteyenler arasın denesin 0216 458 97 97
  • Arkadaşım yazımda senden yada başkasından çok farklı birşey söylemiyorum , yalnız geçmiste aldığım servis konusunda memnunum ...yalnız geçmişte memnun olduğum servis yarın zorluk çıkartabilir , imkansız diye birşey yok .

    Htcnin ürettiği cihazlardan şüphem yok ama hatalı üretim olmayacak diye birşeyde yok ...bu markanın imajını sadece bu forumdaki yada turkiyedeki bazı memnun olmayanlar çok etkilemez .

    Nokianin hatalı ürettiği cihazlar için aynı şeyleri düşünmüyormuyuz ? Yada başka markalar için ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K_Spartakus

    Arkadaşım yazımda senden yada başkasından çok farklı birşey söylemiyorum , yalnız geçmiste aldığım servis konusunda memnunum ...yalnız geçmişte memnun olduğum servis yarın zorluk çıkartabilir , imkansız diye birşey yok .

    Htcnin ürettiği cihazlardan şüphem yok ama hatalı üretim olmayacak diye birşeyde yok ...bu markanın imajını sadece bu forumdaki yada turkiyedeki bazı memnun olmayanlar çok etkilemez .

    Nokianin hatalı ürettiği cihazlar için aynı şeyleri düşünmüyormuyuz ? Yada başka markalar için ?




    keşke bende servis ve distribütörden memnun kalsaydımda senin gibi olumlu yazsaydım ama bu durum şu an böyle değil (parasını tıkır tıkır aldıkları cihazı 2.5 aydır bekliyorum) ve bizim gibi insanlar olduğuna göre markanın imajını da bırakda cihazı satan marka düşünsün ve sattığı malın adam gibi servisini versin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f.emre


    quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine
    Fare, dağa küsmüş dağ fare kim lan demiş.

    Tavsan daga kusmus, dagin haberi olmamis

    böyle kendinizi tavşan yada fare yerine koyup

    düşüneceğinize,bilinçli toplumlarda olduğu gibi tavşanın öneminin farkına varsanız bu şirketler bizim ülkemizde de avrupa yada amerika da davrandıkları gibi davranacak, ve bu sorunlar olmayacak ama nerde...


    Bu iyiymiş.




  • bu artik kacinci htc konusu oluyor tovbe-tovbe
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralhasanyigit

    Kardeşim geçmiş olsun; ama kusura bakma dediklerin baştan sona saçmalık.

    HTC'ler çabuk arıza veriyorlar ne demek? Nedir yani? Bu cihazlar elle yapılmıyor ki yapan adam becerememiş olsun. Seri üretimde bir sorun olursa sadece senin cihazında olmaz; bi dolu cihazda olur ki o durumda zaten piyasaya bile sürülmez.

    Ayrıca HAKEM HEYETİ olayını bi araştırın isterseniz. Türkiye'de satış yapan hiç bir marka başına buyruk davranamaz, davranırsa Türkiye'de barınamaz. O yüzden siz yapmanız gerekenleri yapın, sonuç alamazsanız HTC'yi bombalayın.


    Gider bombalarmış gerçekten,sende örgüt kurup,lideri olma,suça azmettirmeden yıllarca silivri damında yatarmışsın :)))
  • Geçmiş olsun , 2.5 ay çoook uzun süre yalnız bu süre zarfinda hangi yasal merciye basvurdun , neler yaptın bilmiyorum tam olarak ama biryerlerde büyük bir yanlışlık yapıldığı kesin . Mahkemede arayacagin hakkın çok azda olsa peşini birakma .
  • Bende benzer sorundan muzdaribim.Telefonum bozuldu verdim servise yaklaşık 1ay sonra yenisiyle değiştirdiler.Telefonu değiştirdikten sonra gir gün yüzü göremedim.Sürekli hata vermeye başladı telefon.NEredeyse 2 haftada bir servise veriyorum.Teleservice adamı salak yerine koyup telefonu yazılım atıp bana geri veriyor her yeni seferde telefon farklı hatalar vermeye başladı.En son htc türkiyeye başvurdum.İnceleyeceklerini söylediler.Bakalım ne olucak..
  • Bence servisi degistirebilirler çünkü çok şikayet aldığı kesin .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K_Spartakus

    Geçmiş olsun , 2.5 ay çoook uzun süre yalnız bu süre zarfinda hangi yasal merciye basvurdun , neler yaptın bilmiyorum tam olarak ama biryerlerde büyük bir yanlışlık yapıldığı kesin . Mahkemede arayacagin hakkın çok azda olsa peşini birakma .


    distribütörünü mahkemeye verdik mahkeme günü 27/10/11 tarihine verdiler bakalım ne çıkacak ama ben 1200 tl para vermişim o cihaza asla peşini bırakmam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K_Spartakus

    Bence servisi degistirebilirler çünkü çok şikayet aldığı kesin .


    bence hem servisi hem distribütörü değiştirmeliler
  • aslında böyle bi ayrım gereksiz şu bi gercekki marka ile alakası yok T.Cde satış sonrası destek berbat rezalet yerlerde bende bunun devletin yaptırımı otoritesi ve yasalarla ilgili oldugunu düşünüyorum....sadece htc degil emin olun bir çok firmanın teknik servisi böyledir nitekim tamir edemedikleri laptopuma garantı kapsamı içinde yapabilecegimiz bir şey yok diyen bir samsung teknik servisi defalarca tamire giden sony ericcson marka bir telefonun zorla şerle bağrış çağırış muadili diye bir ürünle değiştirilmesinii bilirim bu birazda size kalmış insanlıgınızdan biraaz ödün verip bazen cıngar çıkarmanız gerekebiliyor maalesef yasalar her zaman adil çözüm olmayabiliyor yada süreç uzayabiliyor acil durumlarda buda büyük sıkınıt ama bu firmalardan degil bence sadece bizim ülkemizle alakalıymıs gibi geliyor banada
  • Bende geçen sene vatan dan HTC Mega Touch 2 almıştım ekranının iç kısmında bir kabarma oldu dokunmatik hassasiyeti %70 düştü, bende servise verdim tam 13 iş günü sonrasında telefonun ön tarafı ve kasası ile birlikte değişerek geldi birde düşürmüştüm telefonu GPS'te sorun vardı onuda düzeltmişler şuan bir sıkıntı yok telefonda hatta dokunma olayı öncekine göre daha da iyi geldi.
    Bende HTC den memnun kaldığım için Desire S aldım oda bece muhteşem bir telefon.

    Ama şunu belirtmek isterim ben telefonu vatana götürdüğümde servisteki eleman "ya bu telefonlarda bu olabiliyor, cepte taşındığı için sıcak yada nemden bu olay oluyor ve firmalar kullanıcı hatası diye geri gönderiyorlar" dedi bende "siz servise dediğim arızalarla ulaştırın gerisini düşünmeyin" dedim yani telefonu teslim ettiğininz elemanın bile yaptığı bir geçikme bile sizi zor durumda bırakabilir.

    Neyse geçmiş olsun.

    Üreticiye gelene kadar arada bir sürü firma var direk üreticiyi suclamak bence haksızlık olur. biz Sony ürünleri almıştık zamanıda(6-7 yıl önce) ürünlerden 5 tanesi arızalı çıktı sorunu Türkiye'de çözemedik sonra Sony merkezine ulaştık adamların verdiği cevap "bu dağıtıcı ile bu şekilde son zamanlarda çok şikayet aldık bu yüzden arızalı ürünleri bize gönderin bizde değiştirelim dediler" ürünleri yurt dışına kargoladık korgo bilgisini Sony'e gönderdik kargo onlara ulaşmadan yenileri geldi biz dağıtıcı firma ile uğraşsak kimbilir daha nekadar mağdur durumda kalırdık bu arada o ürünlerin tanesi 3200TL idi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOLDFALCON

    aslında böyle bi ayrım gereksiz şu bi gercekki marka ile alakası yok T.Cde satış sonrası destek berbat rezalet yerlerde bende bunun devletin yaptırımı otoritesi ve yasalarla ilgili oldugunu düşünüyorum....sadece htc degil emin olun bir çok firmanın teknik servisi böyledir nitekim tamir edemedikleri laptopuma garantı kapsamı içinde yapabilecegimiz bir şey yok diyen bir samsung teknik servisi defalarca tamire giden sony ericcson marka bir telefonun zorla şerle bağrış çağırış muadili diye bir ürünle değiştirilmesinii bilirim bu birazda size kalmış insanlıgınızdan biraaz ödün verip bazen cıngar çıkarmanız gerekebiliyor maalesef yasalar her zaman adil çözüm olmayabiliyor yada süreç uzayabiliyor acil durumlarda buda büyük sıkınıt ama bu firmalardan degil bence sadece bizim ülkemizle alakalıymıs gibi geliyor banada


    katılıyorum kesinlikle yeni kanunlarda buna el atmaları lazım ıvır zıvır kanunlarla uğraşmak yerine buna el atmnları lazım ama halkmızın sorunları en alta geldiği için şu an kimi nasıl hapisden çıkarırız derdindeler




  • Hakem Heyeti Ücret İadesi kararı verdi. Tebliğ vs. işlemlerini bekliyorum. Ancak Parayı geri ödeme noktasında da (Satın aldığım firma Mediamarkt'la yaptığım görüşmeler sonucunda) sorunlar çıkacak gibi gözüküyor. Olmazsa Mahkemeye de gideceğim. Bu işin peşini bırakmak yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turgutaydin1 -- 10 Ağustos 2011; 10:17:37 >
  • turgutaydin1 ve daos009 sonuçlar ne oldu merak ediyoruz.

    ben de aynı sorundan muzdaribim.
  • Aslında bu konu marka ile değil, çalışanların zihniyetiyle ilgili...

    Zamanında HP den aldığın PDA arızalanmış ve servise vermiştim.
    Hemde kendi hatamdan dolayı arızalanmıştı ama zorluk çıkarmadılar ve parç talebinde bulunduklarını, anakart değişimi olacağını söylediler.
    Bir hafta sonra parça gelmesi uzun sürecek ve bu model artık üretilmediği için muadili başka verelim dediler ve kabul ettim.
    Üstelik garantim yeni cihazı aldığım günden itibaren yeniden 2 yıl olarak başladı.
    Bir süre sonra ben bu cihazı da bozdum ve yapılmasını talep ettim.
    Üç kere aynı arızadan onarım gören cihazım 4. kez aynı sıkıntıyı yaşatınca değişim talep ettim.
    Son gittiğimde sürekli aynı onarım yapılmasına rağmen forma farklı şeyler yazılmış olduğu için değişimi yapmadılar ve o sırada garanti süremi doldurdular.
    Hakem heyetine başvurdum ve sonucunda para iadesi aldım.

    Bu gibi durumlarda sakin olmak sorunun giderilmesi için çok önemli.
    Konu markayı geçip servise ve servis çalışanlarına dayanıyor.
    Çok keyfi uygulamaları var.

    Umarım kısa sürede sorununuzu aşarsınız.
    Hayırlı haberlerinizi bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hberberoglu

    turgutaydin1 ve daos009 sonuçlar ne oldu merak ediyoruz.

    ben de aynı sorundan muzdaribim.

    Yukardaki mesajlarda da belittiğim gibi müracaat tarihinden yaklaşık 3 ay sonra Hakem Heyeti Ücret iadesi kararı verdi. (Bu arada telefonun yenisi 1,5-2 ay sonra servise gelmişti. Doğal olarak.)

    Ücret iadesi kararından sonra; Karar firmalara (Satıcı, Distribitör) tebliğ ediliyor ve bunların 15 gün itiraz hakkı var. Eğer itiraz etmezlerse ki genel de edilmiyor(muş) Satıcı firma (bende Mediamarkt idi) ücret iadesini yapıyor. Yalnız Mediamarkt benden eski veya yeni telefonumu istedi o olmazsa iadeyi yapamayacağını söyledi. Bunun üzerine bende Teleservice'den yeni telefonu alarak Mediamarkt'a verdim. (Bu konuda telefonu almış işlemi bitirmiş durumuna düşmemek için Tüketici Derneği ile görüştüm teslim tutanağına şerh düşerek telefonu almamı söyledi ve bende teleservice'deki teslim tutanağına not yazdım. Bu durumu hiç yaşamamak ve belki de 30 gün içinde telefon gelmeyince ücret iadesi alabilmek daha kolay olabilir diye için ürünü direk servise götürmemenizi, ürünü aldığınız satcıya götürmenizi tavsiye ederim.)

    Mediamarkt tarafından alışverişi kartla ve taksitle yaptığım için kalan taksitlerin bitmesine müteakip ödediğim aylık taksitlerin her ay geri ödeneceği (karta yatacağı) söylendi. Ancak banka bir kaç gün içinde ödediğim taksit miktarını tek seferde kredi kartıma aide etti.

    Sonuç: Beni bu kadar uğraştıran, Ülkemizde ürün verdiği distribitörü denetlemeyen, sorunlarla ilgilenmeyen, kalitesiz firmalarla çalışan HTC'mi tövbe !!




  • nokia ve se servisinden çok memnun kalmıştım nokiada kızım telefonu suyun içine artmıştı telefon pert oldu yaptılar se dede telefon bozuldu hemen yaptılar . Şuan samsung kulanıyorum onda daha sorun çıkmadı bilgilendirme olsun diye yazdım ha bidaha nokia telefon alırmıyım imkansız nokia aldıgım zamn tecrübesizdim
  • Bu arada sorun sistem kilitlendiğinde, sistem halen açıkken, pili çıkarmamızdan kaynaklanıyor sanıyorum. Şurada bu şekilde bir bilgi var. Aman pili telefon çalışırken çıkarmayın. ses kısma + yükseltme + power tuşlarının hepsine birden basıp hard reset ile telefonunuza reset atın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hberberoglu -- 18 Kasım 2011; 18:38:50 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.