Yaklaşık 2-3 ay önce HTC Desire telefon aldım. 1,5 ay önce oluşan bir arıza sebebiyle telefonu 05 Nisan 2011 tarihinde Teleservice Altunizade şubesine servise verdim. Telefonumu servise verdikten sonra 07 Nisan 2011'den bugüne kadar Teleservice'nin sitesinde "değişim cihazı bekliyor" diye gözüküyor. Bugün 16 Mayıs 2011 ve 30 iş günü olan yasal sürenin sonu. Henüz telefon değiştirilmedi ve HTC Türkiye ile yaptığım görüşmede ücret iadesinin kesin olmadığı ancak HTC onay verirse mümkün olacağı söylendi. Ne kadar süreceği ise belli değil. HTC alacaklar bu durumu bir düşünsünler. Ben şimdiden tövbe ettim. 1. Çabuk arıza veriyorlar 2. Arıza çıkıpta servise verirseniz Parasını ödediğiniz halde telefonu aylarca kullanamıyorsunuz 3. Değişim cihazı hiç gelmiyor (başka başlıklarda 2 ay beklediğini söyleyenler var.) 4. Ücret iadesi ise (HTC Türkiye'ye göre) HTC'nin onayına-keyfine kalmış. Süre ise belli değil.
Artık gerisini siz düşünün.
BENCE senin telefon sorunluymus hocam htc nin cihazları cok saglam ve dayanıklı dır
quote:
Orijinalden alıntı: S24ULTRA
BENCE senin telefon sorunluymus hocam htc nin cihazları cok saglam ve dayanıklı dır
Benim cihaz sorunlu olmazsa zaten servise gitmezdi peki ya sonrası ? 30 işgünü 1,5 aydan bahsediyorum !!!
quote:
Orijinalden alıntı: turgutaydin1
Benim cihaz sorunlu olmazsa zaten servise gitmezdi peki ya sonrası ? 30 işgünü 1,5 aydan bahsediyorum !!!
Alıntıları Göster
Kardeşim kendini boşuna yıpratma, git bulunduğun ilçedeki hakem heyetine ver dilekçeni. Servisede durumu yazılı yolla bildir; oldu bitti. Bırak onlar seni arasınlar
quote:
Orijinalden alıntı: Leca
Kardeşim kendini boşuna yıpratma, git bulunduğun ilçedeki hakem heyetine ver dilekçeni. Servisede durumu yazılı yolla bildir; oldu bitti. Bırak onlar seni arasınlar
Alıntıları Göster
Fare, dağa küsmüş dağ fare kim lan demiş.
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine Fare, dağa küsmüş dağ fare kim lan demiş.
Tavsan daga kusmus, dagin haberi olmamis
quote:
Orijinalden alıntı: yunuss.10
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine Fare, dağa küsmüş dağ fare kim lan demiş.
Tavsan daga kusmus, dagin haberi olmamis
böyle kendinizi tavşan yada fare yerine koyup
düşüneceğinize,bilinçli toplumlarda olduğu gibi tavşanın öneminin farkına varsanız bu şirketler bizim ülkemizde de avrupa yada amerika da davrandıkları gibi davranacak, ve bu sorunlar olmayacak ama nerde...
hocam htc cihazindan ariza cikarmaso sebebiyle memnun kalmayip htc den sogumus olabilirsin eyvallah(ki bu tarz seyler her markada olabilir aslinda)
yalniz diger bahsettigin seyler tamamen distributorle ilgili sorunlar htc ile bir ilgisi yok. yanlislikla da olsa marka imajini kotulemeyi hos bulmuyorum bu forumu okuyan bilincsiz bir tuketici gereksiz yere htc den uzak durmaya yonelebilir.
arkadaslarin da dedigi gibi tuketici hakem heyetine sikayetini yaparsan sorununu da cozersin.
quote:
Orijinalden alıntı: Team McLaren
hocam htc cihazindan ariza cikarmaso sebebiyle memnun kalmayip htc den sogumus olabilirsin eyvallah(ki bu tarz seyler her markada olabilir aslinda)
yalniz diger bahsettigin seyler tamamen distributorle ilgili sorunlar htc ile bir ilgisi yok. yanlislikla da olsa marka imajini kotulemeyi hos bulmuyorum bu forumu okuyan bilincsiz bir tuketici gereksiz yere htc den uzak durmaya yonelebilir.
arkadaslarin da dedigi gibi tuketici hakem heyetine sikayetini yaparsan sorununu da cozersin.
bir htc alıp da arıza çıktığında, nasıl oluyor da,
1. Çabuk arıza veriyorlar
diyebiliyorsunuz anlam vermek akıl erdirmek mümkün değil... Kaç htc kullandınız da genelinin arıza verdiğini düşünüyorsunuz ?
Sizin aysal süreniz yani 30 iş günü yeni dolmuş. Ve aradan aylar geçmemiş...
Bu tip sorunlar tüm üreticilerde olaan şeylerdir. Bir nokiası, BB si, ayfonu, alayı bu gibi sorunlar verebilir efenim. Bozulmaz etmez eğilmez şeyler değil bu aletler.
Durumu genele yaymayın diyorum sadece.
quote:
Orijinalden alıntı: asyagrafik
bir htc alıp da arıza çıktığında, nasıl oluyor da,
1. Çabuk arıza veriyorlar
diyebiliyorsunuz anlam vermek akıl erdirmek mümkün değil... Kaç htc kullandınız da genelinin arıza verdiğini düşünüyorsunuz ?
Sizin aysal süreniz yani 30 iş günü yeni dolmuş. Ve aradan aylar geçmemiş...
Bu tip sorunlar tüm üreticilerde olaan şeylerdir. Bir nokiası, BB si, ayfonu, alayı bu gibi sorunlar verebilir efenim. Bozulmaz etmez eğilmez şeyler değil bu aletler.
Durumu genele yaymayın diyorum sadece.
Alıntıları Göster
Kardeşim geçmiş olsun; ama kusura bakma dediklerin baştan sona saçmalık.
HTC'ler çabuk arıza veriyorlar ne demek? Nedir yani? Bu cihazlar elle yapılmıyor ki yapan adam becerememiş olsun. Seri üretimde bir sorun olursa sadece senin cihazında olmaz; bi dolu cihazda olur ki o durumda zaten piyasaya bile sürülmez.
Ayrıca HAKEM HEYETİ olayını bi araştırın isterseniz. Türkiye'de satış yapan hiç bir marka başına buyruk davranamaz, davranırsa Türkiye'de barınamaz. O yüzden siz yapmanız gerekenleri yapın, sonuç alamazsanız HTC'yi bombalayın.
söylediklerinin hepsine katılıyorum.. alelaceleye gelmiş bir konu açmış arkadaş, haliyle yazdıkları da biraz çelişkili..sonuçta markanın ne olduğuna değil, elektroniğin şans olduğuna inanırım
quote:
Orijinalden alıntı: H.G.A
bir htc alıp da arıza çıktığında, nasıl oluyor da,
1. Çabuk arıza veriyorlar
diyebiliyorsunuz anlam vermek akıl erdirmek mümkün değil... Kaç htc kullandınız da genelinin arıza verdiğini düşünüyorsunuz ?
Sizin aysal süreniz yani 30 iş günü yeni dolmuş. Ve aradan aylar geçmemiş...
Bu tip sorunlar tüm üreticilerde olaan şeylerdir. Bir nokiası, BB si, ayfonu, alayı bu gibi sorunlar verebilir efenim. Bozulmaz etmez eğilmez şeyler değil bu aletler.
Durumu genele yaymayın diyorum sadece.
quote:
Orijinalden alıntı: f.emre
quote:
Orijinalden alıntı: yunuss.10
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine Fare, dağa küsmüş dağ fare kim lan demiş.
Tavsan daga kusmus, dagin haberi olmamis
böyle kendinizi tavşan yada fare yerine koyup
düşüneceğinize,bilinçli toplumlarda olduğu gibi tavşanın öneminin farkına varsanız bu şirketler bizim ülkemizde de avrupa yada amerika da davrandıkları gibi davranacak, ve bu sorunlar olmayacak ama nerde...
Bravo ulkeyi kurtardin hemen
Ben isin dalgasindayim nolmus bnm de 34 gundur telefonum teleservice de ve degisim bekleniyor hic de acelem yok ne zaman verirse versinler, ellerinde yok heralde napayim
quote:
Orijinalden alıntı: yunuss.10
quote:
Orijinalden alıntı: f.emre
quote:
Orijinalden alıntı: yunuss.10
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine Fare, dağa küsmüş dağ fare kim lan demiş.
Tavsan daga kusmus, dagin haberi olmamis
böyle kendinizi tavşan yada fare yerine koyup
düşüneceğinize,bilinçli toplumlarda olduğu gibi tavşanın öneminin farkına varsanız bu şirketler bizim ülkemizde de avrupa yada amerika da davrandıkları gibi davranacak, ve bu sorunlar olmayacak ama nerde...
Bravo ulkeyi kurtardin hemen
Ben isin dalgasindayim nolmus bnm de 34 gundur telefonum teleservice de ve degisim bekleniyor hic de acelem yok ne zaman verirse versinler, ellerinde yok heralde napayim
Alıntıları Göster
Arkadaşlar benzer bir problemi ben de aldığım tel. de yaşamıştım.HTC değil özellikle vurgulamak isterim..nokia e71 aldım ve eve gelip tel. i açtığım zaman ekranda eşşek gibi bi ölü pixel topluluğu ve kamera çalışınca da tel. den garip sesler duyuyordum.Tel. i satın aldığım ana bayiiye (ki telefonumu toptancıdan daha ucuza alayım diye arkadaşımın bilgisayarcı dükkanından dışarıdaki fiyata göre daha düşük bi fiyata almıştım) götürdüm ve bana yetkili servisten arıza tespit formu alın,arıxalı olduunu ispat edin değiştirelim dediler.Bi sevinçle kvk,başarı ve telpaya koşa koşa gittim ve hepsinde aynı cevap..''biz ancak servise sokar tel.i tamir ederiz,arızalı olduğunu yazan bi belge doldurmayız dediler.Nokia merkezi aradım onlar da doğal olarak pek sallamadılar.doğal diyorum benzer sorunlarla karşılaşan arkadaşlarımı da sallayıp cvp verme tenezzülünde dahi bulunmadılar.sonra hakem heyetine gidip durumu izah ettim.''Nasıl olur arızalı olduğuna dair belge vermek zorunda servisler''dediler ama benden sonra yetkili kişiler gittiğinde de aynı cevabı almışlar.Sonuç çıkmayacağını anlayınca hakem heyeti de tel. iservise verin servis belgesi ile değişim ya da para iadesi yaptıralım dediler.nitekim yaklaşık 15 gün sonra bana bir yazı geldi.davanız sonuçlandı,arzu ederseniz paranızı iade alabilirsiniz die.Gidip arkadaşımdan da para iadesi istemedim. yani uzun lafın kısası ilçe hakem heyetine şikayetinizi matbu bir dilekçe ile ve servisten aldığınız kağıt ve htc'nin faturası ile başvurursanız emin olun ki 2-3 hafta içinde sorununuz çözülür.unutmadan İlçe Hakem Heyetinin vermiş olduğu kararlar bağlayıcı niteliktedir. Sıkıcı ve sancılı bir süreç umarım kısa sürede sorununuz çözülür..
quote:
Orijinalden alıntı: oktayuruk
Arkadaşlar benzer bir problemi ben de aldığım tel. de yaşamıştım.HTC değil özellikle vurgulamak isterim..nokia e71 aldım ve eve gelip tel. i açtığım zaman ekranda eşşek gibi bi ölü pixel topluluğu ve kamera çalışınca da tel. den garip sesler duyuyordum.Tel. i satın aldığım ana bayiiye (ki telefonumu toptancıdan daha ucuza alayım diye arkadaşımın bilgisayarcı dükkanından dışarıdaki fiyata göre daha düşük bi fiyata almıştım) götürdüm ve bana yetkili servisten arıza tespit formu alın,arıxalı olduunu ispat edin değiştirelim dediler.Bi sevinçle kvk,başarı ve telpaya koşa koşa gittim ve hepsinde aynı cevap..''biz ancak servise sokar tel.i tamir ederiz,arızalı olduğunu yazan bi belge doldurmayız dediler.Nokia merkezi aradım onlar da doğal olarak pek sallamadılar.doğal diyorum benzer sorunlarla karşılaşan arkadaşlarımı da sallayıp cvp verme tenezzülünde dahi bulunmadılar.sonra hakem heyetine gidip durumu izah ettim.''Nasıl olur arızalı olduğuna dair belge vermek zorunda servisler''dediler ama benden sonra yetkili kişiler gittiğinde de aynı cevabı almışlar.Sonuç çıkmayacağını anlayınca hakem heyeti de tel. iservise verin servis belgesi ile değişim ya da para iadesi yaptıralım dediler.nitekim yaklaşık 15 gün sonra bana bir yazı geldi.davanız sonuçlandı,arzu ederseniz paranızı iade alabilirsiniz die.Gidip arkadaşımdan da para iadesi istemedim. yani uzun lafın kısası ilçe hakem heyetine şikayetinizi matbu bir dilekçe ile ve servisten aldığınız kağıt ve htc'nin faturası ile başvurursanız emin olun ki 2-3 hafta içinde sorununuz çözülür.unutmadan İlçe Hakem Heyetinin vermiş olduğu kararlar bağlayıcı niteliktedir. Sıkıcı ve sancılı bir süreç umarım kısa sürede sorununuz çözülür..
Alıntıları Göster
Öncelikle geçmiş olsun, ne arızası vardı bilmiyorum ama olabiliyor demek böyle şeyler her marka cihazlarda.
Söylediklerinizden "Çabuk arıza veriyorlar" kısmına hiç katılmadığımı belirtmek isterim. Çevremdeki insanlar ve kendim bu marka ürün kullanıyoruz gerçekten sağlam ve problemsiz ürünler.
Arıza giderilme sürenize gelince bu iş HTC nin keyfine bakmaz kanunlar var ülkemizde arkadaşlarımızda yazmış zaten prosedürleri uygun takip ederseniz mağdur olmazsınız. Tekrar söylemek isterim ki bu işler kesinlikle HTC nin keyfine kalmış işler değil. Tam prosedürü hatırlamıyorum fakat 30 iş günü içerisinde arızası giderilemeyen cihazın yenisini vermek mecburiyetindeler diye hatırlıyorum. Umarım en kısa sürede mağduriyetinizi giderirler.
quote:
Orijinalden alıntı: Inalough
Öncelikle geçmiş olsun, ne arızası vardı bilmiyorum ama olabiliyor demek böyle şeyler her marka cihazlarda.
Söylediklerinizden "Çabuk arıza veriyorlar" kısmına hiç katılmadığımı belirtmek isterim. Çevremdeki insanlar ve kendim bu marka ürün kullanıyoruz gerçekten sağlam ve problemsiz ürünler.
Arıza giderilme sürenize gelince bu iş HTC nin keyfine bakmaz kanunlar var ülkemizde arkadaşlarımızda yazmış zaten prosedürleri uygun takip ederseniz mağdur olmazsınız. Tekrar söylemek isterim ki bu işler kesinlikle HTC nin keyfine kalmış işler değil. Tam prosedürü hatırlamıyorum fakat 30 iş günü içerisinde arızası giderilemeyen cihazın yenisini vermek mecburiyetindeler diye hatırlıyorum. Umarım en kısa sürede mağduriyetinizi giderirler.
Alıntıları Göster
hocam geçmiş olsun.desire hd kullanıyorum.sorun yaşamadım.sanırım telefonda bi bozukluk varmış senin.ancak servislerinin kötü olması durumu değiştirmez.
quote:
Orijinalden alıntı: musso.tr
hocam geçmiş olsun.desire hd kullanıyorum.sorun yaşamadım.sanırım telefonda bi bozukluk varmış senin.ancak servislerinin kötü olması durumu değiştirmez.
Alıntıları Göster
Arkadaşlar konu ile ilgili yorumları okudum. 1. Özellikle Çabuk Arıza veriyorlar kısmında kızgınlıktan gelen bir tepki vermiş olabilirim. Ancak o kadar para verilen ve yer yer Iphone ile kıyaslanan bir telefonun çabucak arızalanması bir tek bende de değil bence sıkıntı. 2. Dağ, fare ve tavşan yorumlarına ise diyecek bişey bulamıyorum. 05 Nisan 2011'de servise verilmiş ve 07 Nisan 2011'de değişim kararı verilmiş bir cihazden bahsediyoruz. İster servis diyin ister distribütör diyin büyük markalar bu tarz olaylara mahal vermez. 3. 25 Mayıs 2011 tarihi itibarıyla Hakem Heyetine başvurdum. 4. 26 Mayıs 2011 tarihin itibarıyla ise telefonum hala gelmedi. Konuyla ilgili Teleservice, HTC Türkiye ve Brigthstar ile defalarca görüştüm. Hemen şikayette bulunmadım.
Sonuç olarak HTC alacak olanların telefon arızalandığında ne ile karşılaşacaklarını bilmesi gerekir. Bir arkadaşın önceki mesajlarda yazdığı gibi Türkiye'ye Afrika ülkesi muamelesi yapılmasına bu firmaların son vermesi lazım. Bunun için Hakem Heyeti, Sanayi Bakanlığı, Forumlar, ve yapacağım internet sitesi ile sonuna kadar mücadele edeceğim.
Sonsöz: Büyüğüm diyorsan bir müşterini 2 ay bekletmeyeceksin. Değişim kararı verilmiş bir telefonu nasıl temin edemiyorsun.
quote:
Orijinalden alıntı: turgutaydin1
Arkadaşlar konu ile ilgili yorumları okudum. 1. Özellikle Çabuk Arıza veriyorlar kısmında kızgınlıktan gelen bir tepki vermiş olabilirim. Ancak o kadar para verilen ve yer yer Iphone ile kıyaslanan bir telefonun çabucak arızalanması bir tek bende de değil bence sıkıntı. 2. Dağ, fare ve tavşan yorumlarına ise diyecek bişey bulamıyorum. 05 Nisan 2011'de servise verilmiş ve 07 Nisan 2011'de değişim kararı verilmiş bir cihazden bahsediyoruz. İster servis diyin ister distribütör diyin büyük markalar bu tarz olaylara mahal vermez. 3. 25 Mayıs 2011 tarihi itibarıyla Hakem Heyetine başvurdum. 4. 26 Mayıs 2011 tarihin itibarıyla ise telefonum hala gelmedi. Konuyla ilgili Teleservice, HTC Türkiye ve Brigthstar ile defalarca görüştüm. Hemen şikayette bulunmadım.
Sonuç olarak HTC alacak olanların telefon arızalandığında ne ile karşılaşacaklarını bilmesi gerekir. Bir arkadaşın önceki mesajlarda yazdığı gibi Türkiye'ye Afrika ülkesi muamelesi yapılmasına bu firmaların son vermesi lazım. Bunun için Hakem Heyeti, Sanayi Bakanlığı, Forumlar, ve yapacağım internet sitesi ile sonuna kadar mücadele edeceğim.
Sonsöz: Büyüğüm diyorsan bir müşterini 2 ay bekletmeyeceksin. Değişim kararı verilmiş bir telefonu nasıl temin edemiyorsun.
Alıntıları Göster
bu nedenlerden dolayı gonul rahatlıgı ıle spot urun aldım turkıyede garantıye verılen paranın karsılıgı yok maalesef
quote:
Orijinalden alıntı: Gezgin Endurocu
bu nedenlerden dolayı gonul rahatlıgı ıle spot urun aldım turkıyede garantıye verılen paranın karsılıgı yok maalesef
Alıntıları Göster
05 Nisandan beri değişim cihazı bekliyorum. Son durumu gösterir ekran görüntüsü ve HTC Türkiye ile yaptığım görüşmenin video görüntüsünün linki şağıdadır. HTC alacaklar firmanın ne kadar duyarlı !!!! olduğuna bi baksınlar. Resim ekte. video linki:http://www.youtube.com/watch?v=wlqvPpBCVU4
Son durum: Hakem heyetinde
quote:
Orijinalden alıntı: turgutaydin1
05 Nisandan beri değişim cihazı bekliyorum. Son durumu gösterir ekran görüntüsü ve HTC Türkiye ile yaptığım görüşmenin video görüntüsünün linki şağıdadır. HTC alacaklar firmanın ne kadar duyarlı !!!! olduğuna bi baksınlar. Resim ekte. video linki:http://www.youtube.com/watch?v=wlqvPpBCVU4
Son durum: Hakem heyetinde
Alıntıları Göster
Bende daha htc sahibi olmadan canlı desteğe girerek sorularımı ilettim ilk bağlandıgımda biri bağlandı ve cevap gelmedi kapandı tekrar denediğimde cevap geldi ve sorularımı ilettim ve cevaplarını tek tek aldım, desteğinden de gayet memnun kaldım.
quote:
Orijinalden alıntı: VirtualWorld
Bende daha htc sahibi olmadan canlı desteğe girerek sorularımı ilettim ilk bağlandıgımda biri bağlandı ve cevap gelmedi kapandı tekrar denediğimde cevap geldi ve sorularımı ilettim ve cevaplarını tek tek aldım, desteğinden de gayet memnun kaldım.
Alıntıları Göster
bence turgut arkadaşımız kendi söylediği gibi kızgınlıktan bir anlık cevap vermiş ammma bence yien kızgınlığını hala atamamış çünkü hala markaya olan kötülemeyle ilgili sıkıntısını atamamış . dört senedir htc kullanıyorum ve çok büyük sıkıntı yaşamadım tabi benim sıkıntı yaşamayacağım anlamınada gelmez ve sıkıntı yaşayanlar nerelere başvurulacağını bildikelri için markaya düşmnlık yapmadan çözümleyebiliyorlar .
madem markaya düşmanlık yapacağız o zaman ben nokiaya savaş açayım çünkü problemli cihaz kullandım .
yok böyle bişey . mahkeme yolunu iş işten geçtikten sonra yaptıktan sonrada hiçbir esprisi kalmaz .
teleservice bende cihaz gönderdim ve hiçbir problem yalamadım hemde birkaçd efa farklı cihaz göNderdiğim halde .
neyse uzatmaya gerek yok , bazı şeyelrin yanlış gittiği ortda