Şimdi Ara

HTC ONE Pembeleşme Sorunu (Kamera) ANA KONU (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
6
Favori
63.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amanteramco

    Arkadaslar vatan bilgisayara teslim ettigim htc one in pembelesme ve orjinal ve calisan kulakligi gormeme sorunu vardi.Dun teslim almam icin cagirdilar bugun de gittim aldim.Sarji yoktu bekledim sarj olsun biraz diye daha sonra actigimda kulakligi denedim once yapilmamis daha sonra kamerayi actim once baktim pembelesme gitmis ama bu sefer sarilik var.Tekrar hic teslim almadan musteri hizmetlerindeki arkadaslara da deneterek geri verdim. Teleservis ne yapmaya calisiyor anlamadim, cikma kamera mi takiyorlar. Vatandakilerde illallah etmisler teleservisten.Benim sormak istedigim telefonu geri almadigim icin bu yasal sinir devam mi edecek yoksa servise bi yirmi gun daha mi hak veriliyor.

    Teleservis yaka silktirdi artık rekora koşuyorlar. İlk verdiğimde pembeleşme sorunu vardı yedek parça değişimi yapıldı dediler geri verdiler kontrol edince kamerada bu defa sarılık sorunu ile cihazın servisten geldiğini anladık hiç teslim almadan geri verdik. Daha sonra yapıldığını iddia ederek ve her defasında parça değişimi yapıldığını (servis kağıdında öyle yazıyor)
    söyleyerek bana cihazı teslim ediyorlar.Örnek fotoğrafları buraya yüklüyorum herhalde benim gözlerimde bir sorun yok.Bundan sonra tekrar servise vereceğim örnek fotoğraflarla ve servis kağıtları ile ise tüketici hakem heyetine başvuracağım. Bu noktada sanırım 2. el olarak telefonu almam farklı bir yol izlememi gerektirmiyor değil mi? Sonuçta garanti cihazın garantisi el değiştirse de baki kalıyor.




  • amanteramco A kullanıcısına yanıt
    hiç bi sorun olmaz kardeşim git ve hakkını iste. ben de gönderdim geçen hafta aldım şükür hiç bi sıkıntısı yok umarım kısa sürede halledersin ;)
  • Telefon Servisten geldi. Kamera değiştirilmiş ve 2 hoparlör değiştirilmiş. Ayrıca telefonu formatlamışlar, yeni almış gibi oldu :)
  • Arkadaşlar bende telefonu gönderdim İstanbul Kartal şubesine aldığım vodafone şubesini hiç katmadan kendim kargoyla gönderdim pembeleşme sorunu ve batarya hızlı bitiyor. Batarya ücretlide olsa değişmesini talep ettim 24.02.2015 de gönderdim telefonu sorunlarınıda yazıp hala telefonla ilgili cihaz takip te aşağıya kopyaladıgım yazı yazıyor ...

    Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın kayıt işlemleri tamamlanmış olup onarım işlemlerine en kısa sürede başlanacaktır. Cihazınızın işlemleri tamamlanıp teslim edilmeye hazır hale geldiğinde, tarafınıza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Cihazınızı, servisimize bayi aracılığıyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapılacaktır. Saygılarımızla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.

    sonra forumun birinde son android guncelleme bu sorun duzeldi diye okudum... hemen kvk yı aradım bugun bi guncelleştirme için telefon bukadar bekletilirmi hala işlemede başlamamışsınız dedim. tmm dedi adamın biri not aldım pazartesi iletilir dedi...

    bi tanesi demişki garantiden geldi sorun tamamen cozuldu ama bi sure sonra tekrarlıyor diyor... sanırım bu telefonun kronik ve ne olursa olsun iyileşme gösteremeyecegi bir sorun ... elimizde patladı telefon bak görüüyon mu?




  • valla ben garanti servisine hiç göndermedim zaten hiç garantili almadım hep spot aldım memnunum zaten garantide hiçbirşeyi kabul etmiyor
    kamere pembe bendede oldu gittim serviste yaptırdım ne höparlor ne kulaklık ne batarya patladı size nasıl denk geliyor anlamıyorum ben bi bucuk ıkı yıl oluyor kameramı yaptıralı hala sorunsuz calısıyor ayrıca sorun kesınlıkle yazılımdan değil çünkü denemediğim sey kalmadı




  • Telefonun 1 kere kamerası, 4 kere de hoparlörleri değiştirildi. Hoparlör yine bozuldu. Telefonu çok severek kullanmama rağmen şu anda HTC ve telefondan soğudum. Bir daha kesinlikle HTC almam. Son arızada HTC yi 8 kez aradım her seferinde konuyu baştan anlattım. En sonunda sinirlendim bir daha HTC almam dedim, sen bilirsin dediler. Hoparlör patlama sorunu çözemiyorlar, alternatif çözümde bulmuyorlar. Artık hakem heyetine gitmek şart oldu.
  • Ben M7yi kamera pembeleşmesinden dolayı servise verdim tam bir hafta içerisinde geri teslim aldım kamera düzelmiş ama cihaz hiç acılmamış gibi geldi bana en ufak iz acıklık hiçbirşey yoktu anlayamadım nasıl yaptılar arızalı parca değiştirmiştir yazıyor sadece...
  • 09.04.2015 tarihinde kamera pembeleşme problemi ile yolladığım telefonu sağolsun teleservis "arıza tespit edilemediği için onarım yapılamadı" diyerek geri yolladı :)

    13.04.2015 tarihinde tekrar yolladım, pembe fotoğrafları galeriye ekleyerek.

    bekliyoruz...
  • Benim de yurtdışı cihazim var, ne kadara tamir ettirebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YAZIKLAR OLSUN SANA HTC VE KVK COK AYIP ETTINIZ COOOK!!.. Yillarin htc kullanicisiyim ve yemedigim kazigi kalmadi

    1) One m7 aldim media marketten 1 yada 2 ay sonra 45cm yukseklikteki sehpadan dustu ve HTC CALISMADI, KVK ya goturdum ve benden KVK 1250 tl para istedi; neymis kullanim hatasiymis bilmem neymis garanti disiymis, ulan civi cakarak reklam yapiyorsunuz be.

    2) geri aldim ve goturdum bir telefoncuya 150 tl ye temizledi telefon calisti,

    3) aradan kisa bir zaman gecti ekran pembelestikce pembelesti FOTO DEGIL CAMUR CEKIYOR TAM BEBE CAMURU

    4)KVK tarafindan 1250 tl istendigi icin telefonumu baska yerde actirmak zorunda kaldigim icin garantiye de gidip bu pembeesme sorununu halledemiyorum.

    simdi
    yillardir htc htc diye cirpindigimami yanayim
    yaklasik 10 yakinima htc ye gelmeleri icin beyenatlar verdigimemi yanayim(onleri gorunce utaniyorum)
    telefon hala elimde duruyor kullanamiyorum ne zaman gorsem sinirlerim bozuluyor onami yanayim
    toplam 3 ay kullanamadim onami yanayim
    simdi her gittigim yerde HTC VE KVK HAKKINDA GUZEL SEYLER(!) soyluyorum ve soylemeye devam edecegim. bu kadar kazik ust uste baska nasil hazmedilebilirki




  • GMSZ kullanıcısına yanıt
    bence kvk ya bulaşmadan tabi garabntiside bitmediyse kesinlikle maltepe teleservise yollayın derim kamera yüzünden.. başka yerde açılmasını önemsemeden bu durumu düzeltebilirler.. tabi kesin değil fakat ne yapacakları hiç belli olmuyor.. istanbuldaysanız elden götürmenizde ve konuşmanızda da fayda olabilir..
  • Benim m7dede kamera pembeleşme sorunu var ama garantisi Teledünya bu firmadan çekindiğim için telefonu göndermeye korkuyorum sizce ne yapayım arkadaşlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wargnerm06 -- 17 Haziran 2015; 2:44:35 >
  • Gençler ben cihazı piyasaya çıktığı ilk gün aldım ve doğal olarak garantisi bitmiş durumda. Geçen akşama kadar hiç bir sorunu yoktu ta ki fotoğraf çekerken ekranın alt kısmında beliren önce lacivert sonra pembeye dönüşen ve ekranın tamamına yayılan şu lanet renk çıkana kadar...
    Telefonumu çok seviyorum ve değiştirmeye de niyetim yok. Bu problem donanımsal mı yoksa güncellemeyle gelen bir şey mi acaba? Nasıl düzeltebilirim? K.V.K ya gönderirim parası neyse öderim yeter ki yapsınlar
  • Ben de M7 telefonumu pembeleşme sorunu diye gönderdim takip ekranında batarya ve hoperlor sorunu yazmışlar. tey Allah'ım ya.
  • Telefon isininca pembe cekiyor bu kadar basit. M8 aldim kafam rahat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GMSZ

    YAZIKLAR OLSUN SANA HTC VE KVK COK AYIP ETTINIZ COOOK!!.. Yillarin htc kullanicisiyim ve yemedigim kazigi kalmadi

    1) One m7 aldim media marketten 1 yada 2 ay sonra 45cm yukseklikteki sehpadan dustu ve HTC CALISMADI, KVK ya goturdum ve benden KVK 1250 tl para istedi; neymis kullanim hatasiymis bilmem neymis garanti disiymis, ulan civi cakarak reklam yapiyorsunuz be.

    2) geri aldim ve goturdum bir telefoncuya 150 tl ye temizledi telefon calisti,

    3) aradan kisa bir zaman gecti ekran pembelestikce pembelesti FOTO DEGIL CAMUR CEKIYOR TAM BEBE CAMURU

    4)KVK tarafindan 1250 tl istendigi icin telefonumu baska yerde actirmak zorunda kaldigim icin garantiye de gidip bu pembeesme sorununu halledemiyorum.

    simdi
    yillardir htc htc diye cirpindigimami yanayim
    yaklasik 10 yakinima htc ye gelmeleri icin beyenatlar verdigimemi yanayim(onleri gorunce utaniyorum)
    telefon hala elimde duruyor kullanamiyorum ne zaman gorsem sinirlerim bozuluyor onami yanayim
    toplam 3 ay kullanamadim onami yanayim
    simdi her gittigim yerde HTC VE KVK HAKKINDA GUZEL SEYLER(!) soyluyorum ve soylemeye devam edecegim. bu kadar kazik ust uste baska nasil hazmedilebilirki



    Telefonu dusurduysen senin hatan baskasinin degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar.
    bu konuda yani telefonun pembeleşme problemi ile ilgili htc'nin kendi bir açıklaması varmı hiç bilginiz varmı?
    htc türkiye ile görüştüm. kronik problem deyince kabul etmiyor cahiller.
    htc'nin açıklama yapması gerekiyormuş böyle birçok insanın yaşadığı bir problem ise toplayıp değiştirirmiş yoksa falan.
    yok ise bir açıklama nasıl bir firmaymış bu htc böyle bu kadar insanın yaşadığı problemli bir ürün çıkartıp sonrasında açıklama yapmamak mağduriyet gidermemek.
    bilginiz varsa lütfen cevap verin telefonu garantisi bitmeden kamera değişimine yollamam lazım lanet teleservice firmasına.
    asıl istediğim telefonun kamera değişimi falan değil komple yenisini vermeleri yada para iadesi almak.
    çünkü bu arıza benden kaynaklı değil üretim kaynaklı çok açık. ben niye tamir edilmiş kamerası değiştirilmiş telefon kullanmak zorunda kalıyım ki.
    kendileri adam gibi telefon vermeleri lazım. 2000'den fazla para verdik telefona sonuçta. kamerası iş görmüyor resmen. bakalım bu rezilliği nasıl temizleyecez.
    insanı iphone'cu yapacak bu reziller böyle böyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 312 . -- 10 Eylül 2015; 19:01:49 >




  • 312 . kullanıcısına yanıt
    şu ana kadar kamera pembeleşmesin den yollayıp ta düzeltilmeyen çok nadir telefon oldu teleservis te.. bu kadar sinir yapmanızı da pek anlamadım.. siz telefona 2000 tl verip almıssanız bu nerdeyse ilk çıktığı zamanlara tekabul eder .. şimdiye kadar neden beklediniz anlamadım.. hatta çoğu insanda buna bende dahil kamera ile beraber kapak hoparlör değişmini bile gayet hızlı ve ücretsiz bir şeklide hallettiler.. siz genede mümkünse elden olmadı kargo ile sıkıntılarını yazıp teleservise yollayın .. telefonla muhattap olmanıza gerek yok .. bilgisiz ilgisiz cevaplar almanız daha büyük ihtimal.. yanlız bir süredir kamerada yedek parça sıkıntısı yaşıyorlardı .. o yüzden yapılıp gelmesi biraz sürebilir .. bilginiz olsun..
  • metalinca M kullanıcısına yanıt
    ilginiz için teşekkür ederim.

    dediğiniz gibi sorun çok eskiye dayanıyor. ama kamerayı çok çok az kullanıyorum. ilk aldığım gün gece çekim yapmıştım sorun yokmuş foto duruyor. ama birkaç ay sonra tam hatırlamıyorum akşam çekim yaparken pembeleşme olmuştu az az.
    dediğim gibi çok kullanmadığım için o an sorun etmedim yazılımsal sandım sorunu ilk. bakmıştım hatta yazılımla düzeltilir diye okumuştum bazı sitelerde. çokta aşırı sorun değildi benim için. işte son güncellemeler geldi lolipop falan düzelmedi.
    ama şu an alalı 20 ay oldu. son 1 yıldır artık öyle arttı ki sorun gece çekiminde pembelikten başka hiç bir şey gözükmüyor. rezillik derecesi anlatılamaz. arkadaşlar dalga bile geçiyor o derece.
    böyle bir kamera sorunu nasıl yapılır bir amiral gemi cihazda ve bununla ilgili nasıl bir açıklama yapılmaz firma tarafından. bu htc tam anlamıyla bitmiştir o zaman kullanıcı gözünde.

    şimdi bende son 3-4 aydır göndericem sallıyorum evi taşıdık hem telefon lazım vs.
    şimdi siz bu işlemi yapmışsınız anladığım kadarıyla. yardımcı olursanız birkaç sorum olucak.

    sizin kameranız dışında kapak ve hoparlör'ü niye değiştirdiler onu anlamadım ve ücretsiz şekilde değiştiler demenizi de anlamadım.
    garantili ürüne para mı istemeleri lazım üretim hatası olan üründe?
    acaba kamera sorunun sebebi bu kapak yada hoparlörden kaynaklı mı ki bunları da arıza belirtmeden değiştiriyorlar?
    buda akla geliyor. ve değiştirilen kapak ve hoparlör aynı üretimdeki gibi orjinal ve ses beats audio hoparlör mü?

    ayrıca ne kadar sürede bu işlemi hallettiler size?
    ürünü yolladığınızda sorun ile ilgili sizi hiç aradılar mı yoksa kafalarına göre parçaları değiştirip size ürünü mü yolladılar direk görüşmeden hiç.
    bunu şundan soruyorum ürünü tamirinden önce beni aramalarını yazarak yollıyacağım ürünü ve sorun üretim kaynaklı benden kaynaklı değilse ki öyle bunu tespitini onlar yaptıktan sonra onlara ürünü tamir falan değil yenisini vermelerini isteyeceğim.
    çünkü üretim kaynaklı yani firmanın hatalı bir üretiminden ben tamir edilmiş içi açılmış, parçaları değişmiş işlem görmüş ürünü niye kullanmak zorunda kalayım ki?
    yani bana ya yenisini yada ücretini iadelerini istemek daha doğru.

    bide tahmin ettiğim gibi kamerada yedek parça sıkıntısı yaşıyolar demişsiniz! bunu nerden biliyosunuz?
    öyle ise tahminim 20 güç içinde ürünü tamir falan edemezler. o zaman ücret iadesi hakkım zaten yasal olarak olur. bu benim için daha iyi olur.

    bide garanti belgesinde ürün tamirde 10 günden fazla kalırsa size aynı ayarlarda bir cihaz tahsis edilir yazıyor. bununla ilgili bir bilginiz varmı?

    sorularıma zahmet olmazsa tek tek cevap verirseniz çok sevinirim.
    biraz fazla oldu sorular ama sorun yaşamak istemiyorum.
    şimdiden çok teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 312 .

    ilginiz için teşekkür ederim.

    dediğiniz gibi sorun çok eskiye dayanıyor. ama kamerayı çok çok az kullanıyorum. ilk aldığım gün gece çekim yapmıştım sorun yokmuş foto duruyor. ama birkaç ay sonra tam hatırlamıyorum akşam çekim yaparken pembeleşme olmuştu az az.
    dediğim gibi çok kullanmadığım için o an sorun etmedim yazılımsal sandım sorunu ilk. bakmıştım hatta yazılımla düzeltilir diye okumuştum bazı sitelerde. çokta aşırı sorun değildi benim için. işte son güncellemeler geldi lolipop falan düzelmedi.
    ama şu an alalı 20 ay oldu. son 1 yıldır artık öyle arttı ki sorun gece çekiminde pembelikten başka hiç bir şey gözükmüyor. rezillik derecesi anlatılamaz. arkadaşlar dalga bile geçiyor o derece.
    böyle bir kamera sorunu nasıl yapılır bir amiral gemi cihazda ve bununla ilgili nasıl bir açıklama yapılmaz firma tarafından. bu htc tam anlamıyla bitmiştir o zaman kullanıcı gözünde.

    şimdi bende son 3-4 aydır göndericem sallıyorum evi taşıdık hem telefon lazım vs.
    şimdi siz bu işlemi yapmışsınız anladığım kadarıyla. yardımcı olursanız birkaç sorum olucak.

    sizin kameranız dışında kapak ve hoparlör'ü niye değiştirdiler onu anlamadım ve ücretsiz şekilde değiştiler demenizi de anlamadım.
    garantili ürüne para mı istemeleri lazım üretim hatası olan üründe?
    acaba kamera sorunun sebebi bu kapak yada hoparlörden kaynaklı mı ki bunları da arıza belirtmeden değiştiriyorlar?
    buda akla geliyor. ve değiştirilen kapak ve hoparlör aynı üretimdeki gibi orjinal ve ses beats audio hoparlör mü?

    ayrıca ne kadar sürede bu işlemi hallettiler size?
    ürünü yolladığınızda sorun ile ilgili sizi hiç aradılar mı yoksa kafalarına göre parçaları değiştirip size ürünü mü yolladılar direk görüşmeden hiç.
    bunu şundan soruyorum ürünü tamirinden önce beni aramalarını yazarak yollıyacağım ürünü ve sorun üretim kaynaklı benden kaynaklı değilse ki öyle bunu tespitini onlar yaptıktan sonra onlara ürünü tamir falan değil yenisini vermelerini isteyeceğim.
    çünkü üretim kaynaklı yani firmanın hatalı bir üretiminden ben tamir edilmiş içi açılmış, parçaları değişmiş işlem görmüş ürünü niye kullanmak zorunda kalayım ki?
    yani bana ya yenisini yada ücretini iadelerini istemek daha doğru.

    bide tahmin ettiğim gibi kamerada yedek parça sıkıntısı yaşıyolar demişsiniz! bunu nerden biliyosunuz?
    öyle ise tahminim 20 güç içinde ürünü tamir falan edemezler. o zaman ücret iadesi hakkım zaten yasal olarak olur. bu benim için daha iyi olur.

    bide garanti belgesinde ürün tamirde 10 günden fazla kalırsa size aynı ayarlarda bir cihaz tahsis edilir yazıyor. bununla ilgili bir bilginiz varmı?

    sorularıma zahmet olmazsa tek tek cevap verirseniz çok sevinirim.
    biraz fazla oldu sorular ama sorun yaşamak istemiyorum.
    şimdiden çok teşekkürler.


    kapağı arksındaki beats yazısı silindiğini ve düzeltilmesini talep ettiğim için ( ki bunuda bende buradan öğrendiğim klasik bir hale geldi :) ) değiti .. hoparlörlerde cızırdama vardı muhtemelen patlamıstı.. ayrıca tozdan dolayı bildirim ışğımda görünmüyordu onuda düzeltmişlerdi. pilde %20 civarında kendiliğinden kapanma olduğu için değişmesini talep etmiştim .. onu ne yaptılar bilmiyorum ama pilde ki sorunda düzelmişti.. hatta içiden çıkan şarj için kullanılan kablomda bozuktu onuda sıfır verdiler.. işin ilginç tarafı ben kamera arazasını hemen başlarda yaptırmıştım .. diğerlerini garanti süremin bitmesine 2 ay kala yaptırdım.. ikinci verişimde cihaz paralel ithalat olduğu için biraz kıllık yapmak istediler ama oradaki müdür yada gişedeki kişilerden sorumlu insan sağ lsun işi çözdü.. ( 1 senelik garantim olduğunu iddaa etmişlerki öyle bişi yapsalar çokta sorun çıkaramazdım .çünkü cihaz arap cihazıydı :) ) .. neyse ben maltepe teleservise kısmen yakın olduğum için 2 seferde oraya elden verip sorunları güzelce not ettirmiştim.. ikisinide 1 hafta sonra aldım .. sorunsuz şekilde.. parça sorunu olduğunuda gene böyle forumlarda ve facede takip ettğim gruplarda son zamanlarda verenlerden biliyorum .. yazabileceklerim şimdilik bu kadar.. birde değişimde e8 ömerdiklerini okumuştm .. alanlar vardı .. memnunlardı..




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.