Şimdi Ara

HTC ONE Pembeleşme Sorunu (Kamera) ANA KONU (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
6
Favori
63.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aynı sorun bende de devam ediyor güncellemde aldım inşallah sorun gider diye bekledim ama girmedi birde söyle bir sorun var tek bendemi bilmiyorum ama netleme sorunu var uzak cekim yaptığımda yada zoom yaptığım da çok kötü cekiyor. aykın cekimlerde sorun yok net cekiyor. bir ayarımı var ben bilmiyorum ama epeydir uğrasıyorum sırf bu kamera yüzünden satacam şimdi teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ems117

    aynı sorun bende de devam ediyor güncellemde aldım inşallah sorun gider diye bekledim ama girmedi birde söyle bir sorun var tek bendemi bilmiyorum ama netleme sorunu var uzak cekim yaptığımda yada zoom yaptığım da çok kötü cekiyor. aykın cekimlerde sorun yok net cekiyor. bir ayarımı var ben bilmiyorum ama epeydir uğrasıyorum sırf bu kamera yüzünden satacam şimdi teşekkürler.

    dostum sen burada yazılanları okudun mu bilmiyorum ama bu sorun güncelleme ile geçmiyor sorun donanımsal ve serviste işi çözüyorlar sıkıntısız...
  • Gerçekten garip bir sıkıntıymış takip bakalım
  • bendede pembeleşme sorunu vardı yaklaşık 4 ay öyle kullandım. Servise yolladım kamerayı değiştirdiler. Ayrı olarak arkadaki htc logosu düşmüştü başka birinde olan var mı ? arka kapağıda değiştirmişler.
    Birde telefon ısınmasından kaylaklı diyorlardı bu pembeleşme sorununu ileride aynı sorunla karşılaşır mıyım ?
  • Bende de aynı sorun war ama yeni seri cihazlarda pembelesme sorunu olmadığını duydum pembelesme sorunu zaten çok karanlık ortamlarda oluyor bence çok önemli bir sorun değil o kadar karanlıkta zaten pembelesme olmasa zaten neyi gorcen telefonun kamerasindan karanlikta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun ilerlediği zaman öyle olmuyor. Yarın servise vereceğim telefon gündüz bile ısınmaya gerek duymadan pembe çekmeye başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar daha önce yazıldımı bilmiyorum ama pozlama telafisi ve isoyu karanlık ortamlarda kısıyorum işimi görüyor ve pembesi büyük oranda azalıyor hatta yok oluyor. Birde flaş ile çekince azalıyor ama manzara çekerken işe yaramıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende pembe cekim sıkıntısnı yaşayanlardanım. Cihaz tamir olmuş kargolanmış umarım tekrar göndermemiz gerekmez. Benim sorum bu değişim işlemi yapılırken kasaya zarar veriliyormu. Yada zarar verilmeden açamadıkları için kasayı komple mi değiştiriyorlar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mickcasey

    Bende pembe cekim sıkıntısnı yaşayanlardanım. Cihaz tamir olmuş kargolanmış umarım tekrar göndermemiz gerekmez. Benim sorum bu değişim işlemi yapılırken kasaya zarar veriliyormu. Yada zarar verilmeden açamadıkları için kasayı komple mi değiştiriyorlar ?

    Ben one kullanirken 4 5 kere yollamisdim sevise sikintisiz geldi. Kasa degisimi sansa bagli birazda. Ben htc ile gorusup degistirtmisdim. Hakkini yememek lazim servis destegi cok iyi htc'nin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende pembe kamare için bu ayın yedisinde yoladım bakalım kaç güne dönerb :(
  • herakles24 kullanıcısına yanıt
    1 hafatada geldi benimki istanbul maltepe kayseri arası
  • ems117 E kullanıcısına yanıt
    benim telin ana kartı da yanmış hocam yedek parca bekliyolarmış :(
    öyle yazı yo açıklamada
  • arkadaşlar 1-2 haftadır pembeleşme sorunu yaşıyorum daha teli alalı 5 ay oldu iyice kullanıp servise öyle vermeyi düşünüyorum. pembeleşmeyi anladım da bu alt kısımdaki duman ve buluta benzeyen kısım ne oluyor pembeleşme sorunu içerisinde normal bir durum mu acaba?
    bir de extra bir soru sorayım brighstar garantili tele kvk veya teleservice bakar mı?
  • selamınaleyküm forum sakini arkadaşlar one m7 almıyı planlıyorum sadece kulaklık performansı için fakat bu pembe ekran olayında son durum ne oldu servis ne diyor tüm serilerde bu sorun varmı? kendimi nelere hazırlamalıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeLeRay

    arkadaşlar 1-2 haftadır pembeleşme sorunu yaşıyorum daha teli alalı 5 ay oldu iyice kullanıp servise öyle vermeyi düşünüyorum. pembeleşmeyi anladım da bu alt kısımdaki duman ve buluta benzeyen kısım ne oluyor pembeleşme sorunu içerisinde normal bir durum mu acaba?
    bir de extra bir soru sorayım brighstar garantili tele kvk veya teleservice bakar mı?


    Seninkiişte pembeleşmiş
    diğer garanti durumunu bilmiyorum, servise bir sor istersen.




  • Bringstar zaten Teleservice bakmıyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar resimdeki yazılı olan sorunlardan dolayı telefonumu 12 Temmuz'da Teleservice'e kargolamıştım.Kargo 2 gün sonra 14 Temmuz Pazartesi yola çıkmış, 16 Temmuz'da Teleservice'in eline geçmiş, cihaz 22'sinde servise alınmış ve 23'ünde servis işlemi kapatılarak kargolanmış.Gün içerisinde telefon elime ulaştı.



    Sonuç : Gelen bildirim kağıdında yedek parça değişimi yazıyor ve cihazın üzerinde kodlu barkodlu bir etikette "Completely repaired" ibaresi var.Telefon sıfır ile değişmiş mi çözebilmiş değilim, yani anlayacağınız cihaz sıfırlandı.

    +Kasa değiştirilmiş (Ön, arka, ızgara, mızgara her şeyiyle)
    +Ekran değiştirilmiş (Önceden güneşin altında belli açılarda tuttuğumda gördüğüm kılcal çizikler vardı onların olmamasına bağlı olarak söylüyorum bunu)
    +Üst hoparlör cızırtı yapıyordu belli frekanslarda, henüz tam olarak deneme fırsatım olmadı ancak düzelmiş sanırım.
    +Kamera değiştirilmiş.

    Kısacası kağıttaki sorunları olan cihaz yerine şuan elimde sıfır cihaz tutuyorum.

    Servise göndermeyi düşünen arkadaşlar, benim tavsiyem göndermekten çekinmeyin.Çok şükür işlemlerden sonra yüzüm güldü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thepunisherWZ

    Arkadaşlar resimdeki yazılı olan sorunlardan dolayı telefonumu 12 Temmuz'da Teleservice'e kargolamıştım.Kargo 2 gün sonra 14 Temmuz Pazartesi yola çıkmış, 16 Temmuz'da Teleservice'in eline geçmiş, cihaz 22'sinde servise alınmış ve 23'ünde servis işlemi kapatılarak kargolanmış.Gün içerisinde telefon elime ulaştı.



    Sonuç : Gelen bildirim kağıdında yedek parça değişimi yazıyor ve cihazın üzerinde kodlu barkodlu bir etikette "Completely repaired" ibaresi var.Telefon sıfır ile değişmiş mi çözebilmiş değilim, yani anlayacağınız cihaz sıfırlandı.

    +Kasa değiştirilmiş (Ön, arka, ızgara, mızgara her şeyiyle)
    +Ekran değiştirilmiş (Önceden güneşin altında belli açılarda tuttuğumda gördüğüm kılcal çizikler vardı onların olmamasına bağlı olarak söylüyorum bunu)
    +Üst hoparlör cızırtı yapıyordu belli frekanslarda, henüz tam olarak deneme fırsatım olmadı ancak düzelmiş sanırım.
    +Kamera değiştirilmiş.

    Kısacası kağıttaki sorunları olan cihaz yerine şuan elimde sıfır cihaz tutuyorum.

    Servise göndermeyi düşünen arkadaşlar, benim tavsiyem göndermekten çekinmeyin.Çok şükür işlemlerden sonra yüzüm güldü

    Bende gönderirken 4-5 sorun yazdım.Eğer bunlardan biri bile düzelmemişse arayıp sağlam giydirmeyi düşünüyourm kvk ya




  • Sense 6.0'dan sonra kamera pembeleşmeye başladı bende de. Zaten sense 6.0'a geçtiğimden beri telefon daha çok ısınıyor. Sorunun donanımsal olduğu kesin. HTC'ye mail attım ve gelen cevap aşağıdaki gibi. Ben ilk 2 yöntemi denedim bir işe yaramadı tabiki. İsterseniz bir de siz deneyin.

    Cihaza soft reset işlemi yapmamız gerekli. Bunun için Cihazın Ayarlar> Güç > Hızlı Açılış seçeneğini devre dışı bırakın lütfen. Ardından cihazın ana ekranına gelin ve güç butonuna cihaz kapanana kadar basılı tutun.Eğer cihaz 15sn. içerisinde kapanmazsa, ses yükseltme ve güç butonuna birlikte basarak kapanmasını bekleyin lütfen.

    Cihaz kapanıp açılacaktır. Sorunu kontrol edin lütfen. Eğer sorun devam ediyorsa ;

    Cihazı güvenli moda alıp denememiz gerekli. Bu işlemi yapmak için cihazı kapatın lütfen. Açmak için güç tuşuna basın ve ekranda HTC Logusunu gördükten sonra ses kısma butonuna basılı tutarak cihazı açın. Cihaz açıldıktan sonra ekranın sağ veya sol alt tarafında Güvenli Mod ibaresi çıkacaktır.
    Bu şekilde de deneyin lütfen. Eğer sorun yine çözülmediyse ;

    Cihazı fabrika ayarlarına almamız gerekecektir. Bu işlem esnasında cihazdaki tüm veriler silinecektir,verilerinizi yedek almanızı tavsiye ederim.İşlemi tamamlamak için ise cihazı tekrar kapalı konuma getirin ve belirttiğim adımları izleyin lütfen.
    Cihazın ses kısma ve güç butonuna aynı anda basarak cihazı açın. Cihaz Bootloader ekranında açılacaktır. Burada dokunmatik çalışmaz.Ses yükseltme ve kısma tuşlarıyla aşağı/yukarı işlemlerini gerçekleştirerek Factory Reset seçeneğine gelin ve Güç butonuna basarak işlemi onaylayın.
    Cihaz kapanıp açılacak ve format işlemine başlayacaktır. İşlem bittikten sonra cihazın açılmasını bekleyin ve kurulumu tamamlayın.
    Eğer sorun bu şekilde de çözülmez ise sizi teknik servise yönlendirmem gerekli.

    Teleservice : 0216 458 97 97
    KVK : 0850 222 15 85




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miyamoto Musashi

    quote:

    Orijinalden alıntı: PeLeRay

    arkadaşlar 1-2 haftadır pembeleşme sorunu yaşıyorum daha teli alalı 5 ay oldu iyice kullanıp servise öyle vermeyi düşünüyorum. pembeleşmeyi anladım da bu alt kısımdaki duman ve buluta benzeyen kısım ne oluyor pembeleşme sorunu içerisinde normal bir durum mu acaba?
    bir de extra bir soru sorayım brighstar garantili tele kvk veya teleservice bakar mı?


    Seninkiişte pembeleşmiş
    diğer garanti durumunu bilmiyorum, servise bir sor istersen.

    hocam pembeleşmiş de o alttaki duman gibi olan kısım normal mi bazen yeşillenme de oluyor mesela pembe yerine.




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.