10 Temmuz 2023 yılında Huawei'nin kendi internet sitesi üzerinden () 34549.00 TL'ye HUAWEI MateBook 16s Windows 11 Home i9 Yeni - Uzay Grisi - 16 + 1TB cihazını satın aldım. Cihaz son derece titiz kullanılarak hata oluşum tarihine kadar 10-15 kez açılıp 5-10 dakika, 1-2 kere de film izleme amaçlı 2-3 saat kullanılmıştır. Cihaz herhangi bir güç aşımına uğramamıştır, ısıya maruz kalmamıştır, sıvı teması olmamıştır. Cihazımı açmak istediğim zaman cihazın açılmadığını fark ederek uzun süredir açmadığım için şarjı bittiğini düşündüm. Cihazı şarja taktım ve şarj ışığı yanmasına rağmen bilgisayarım açılmadı teknik ekip ile konuşup tarif ettiği teknikleri denememe rağmen cihaz açılmadı. Cihazı 02.03.2024 tarihinde Ümraniye Canpark AVM Huawei Yetkili Servisine götürdüm. Cihazın statik elektrikten kaynaklanabileceğini söyleyip servise almaları gerektiğini cihazın açılmadığını söylediler. Cihazı kozmetik olarak kusursuz bir şekilde teslim ettim. 04.03.2024 tarihinde çıkan servis raporuna göre ürünün anakartı arızalı ve ürün parça bekliyor stokta anakart yok durumuna getirildi. Son derece titiz kullanılan ve 10-20 kere açılmış bir cihaz nasıl anakart arızası verebiliyor satılan ayıplı malın tamirini istemiyorum. Garanti süresinin 8. ayında hiç bir müdahalem olmadan bozulan bir cihazın tamirli bir şekilde teslim almak istemiyorum. Cihazın birebir değişimini talep ediyorum, fakat GENPA Telekomünikasyon ve İletişim Hizmetleri San. Tic. A.Ş. firması aldığı ürünün ayıplı olduğunu kabul etmesine rağmen tüketicinin değişim talebini kesinlikle firmaya iletmeyeceğini tamirini yapacağını söylüyor. Anakartın üretimden kaynaklı olarak arıza verdiğini kabul etmesine rağmen tüketicinin seçimlik haklarından yararlanmama engel olunuyor. 10 kere kullanılmasına rağmen anakartı kendiliğinden arızalanan problemli bir cihazı tamirli bir şekilde kullanmak istemiyorum. https://hizliresim.com/n7aixp3 https://hizliresim.com/kimt6rl https://hizliresim.com/93l9o6s https://hizliresim.com/kv5grxs |
Bildirim