Şimdi Ara

Huawei'nin üstlenmediği hayalet ekran sorunu !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, sorunumu buradan dilemek getirmek istedim, çünkü bu başıma gelen şeyin bir başkasının başına gelsin istemiyorum. Umarım bu konuda birilerine yardımım dokunur.

    Huawei'den almış olduğum Mate 20 cihazımın sorunları bitmediği gibi, teknik ekibin sorumsuzluğu da bitmiyor ne yazık ki, halbuki forumlarda bas bas bağırılıyormuş, Mate 20 Ghost screen diye. Görmeden aldık yaptık bir hata her neyse, benim konuma dönelim. 6 Ay önce Vodafone'dan almış olduğum cihazımın İlk 2 hafta içinde arka kapakta ayrılma var diye geri gönderdim yenisini gönderdiler, eyvallah dedim. Şimdi son 2 hafta önce hayalet ekran sorunu baş gösterdi, geri gönderdim. Ekranı değiştiler kullandım ve geçtiğimiz çarşamba günü yine aynı sorunla tekrar geri gönderdim, bu sefer sorun yok dediler. Yani ben yalan söyledim, testlerde çıkmıyormuş. Yahu bu sorunu daha önce yaşadım, ekranı değiştiniz tekrar yaşadım şimdi de bir şey yok diyorsunuz! Akşamları yazı okuyamıyorum arkaplanda ki gözüken uygulama yüzünden. Şu an Çarşamba gününden beri cihazım serviste bekliyor, bu şekilde teslim almayacağımı söyledim. Bu süreçte müşteri hizmetlerinden ' Ferhat bey ile Murat bey ile Merve hanım ile ve adını sayamadığım birkaç arkadaş ile de görüştüm. Bana bekleyin demekten başka hiçbir çözüm üretilmedi, ve utanmadan Teknik serviste bana isterseniz Tüketici Hakları'na başvurun denildi, yani şu ilgiye ve alakaya bakar mısınız? Tek kelime bile etmeden çıktım oradan. Ben hakkımı helal etmiyorum, hiç kimseye de bu cihazı tavsiye etmiyorum. Yani önceki açtığım konulara bakın, derdimi her ne kadar sakin bir dille aktarsam da müşteri hizmetlerine ve teknik servise bir o kadar ilgisiz davrandılar. Ben kimseye haksızlık etmiyorum sadece yaşadıklarımı dile getiriyorum. Cihaz çarşambadan beri teknik serviste ve bana Salı günü gelin kontrol edin denildi. Oradaki arkadaşlar güya cihazı yorarak hatayı tespit edeceklermiş. Ben başka bir şey demiyorum. Sadece bende ciddi anlamda hayal kırıklığı yarattınız, bu yaptığınızıda elimden geldiği kadar forumlarda sözlüklerde paylaşacağım. Ne kadar sesimi duyurabilirsem kardır diyeceğim. İşini iyi yapan müşteri hizmetlerinde ki arkadaşları tenzih ederek bu konuşmayı yaptım, onlardan özür diliyorum. Ancak beni yordunuz ve mağdur ettiniz!







  • Aradan vakit geçmiş ama nasıl sonuçlandı süreç?

  • RoBiN* kullanıcısına yanıt

    aynen ben de merak ettim nasıl sonuçlanmıştı süreç

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.