< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Huawei Watch Fit 3: 3.899 TL (23. sayfa)






-
-
2800 civarına düşer mi tekrar acaba
-
Yeni update le galeriden fotoğrafla oluşturduğumuz kadranlara farklı ayar seçenekleri gelmiş.
4 köşeye widget atayabiliyoruz. Deneyin bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uchihaitachi -- 23 Aralık 2024; 22:31:51 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ekran koruyu ne önerirsiniz. sıkıntısız sorunsuz bir ürün, link?
-
Bende yok sizin saat suan hangi surumde
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
5.0.0.15
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Saat fabrikasyon ekran koruma uygulanmış olarak mı geliyor?
Son dönemde alan arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim.
Genel olarak kullanmadan önce ekran koruma yapılması tavsiye edilmiş ama ekranın yanlarında parmağınızla hissedebileceğiniz bir çıkıntı var.
Bir başkası da ekran koruma uygulanmış deyince emin olamadım.
-
Ekran koruyucu çok sorulmuş. Ben geçen ay Temu'dan linkini attığım bu ekran koruyucuyu almıştım. İçinden 2 adet çıkıyor. Birebir uyumlu bir ürün. Uygulaması biraz dikkat istiyor, ben bir tane bile baloncuk bırakmadan uygulayabildim. Kesinlikle tavsiye ederim.
-
Arkadaşlar merhaba,
Saati iphone ile eşleştirdim, whatsapp mesaj bildirimlerine dair ayarlarım açık olmasına rağmen mesaj bildirimleri saate düşmüyor. Bununla ilgili çözüm yolunu bilen arkadaşlar bilgi verebilirse çok sevinirim gerçekten.
Teşekkürler şimdiden.
-
Yazılımınız güncel mi ? Aynı kombinasyonla kullanıyorum geliyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam saatin kendisi son sürümde, telefonu da 18.3'e güncelledim. iphone'da önizlemeleri gizle demiştim bildirimlerden o sebep olabilir, bunu göster yapınca bildirim geldi saate.
-
Fiyatı tekrar düşerse ben de alacağım. NFC özelliği gelir mi acaba? Ayrıca NFC desteği sadece gri modelde mi var?
Siyah kasa çizilmelere karşı nasıl?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1 hafta önce kendi sitesinden 2 adet sipariş verdim biri siyah diğeri naylon kordonlu siyah olan ekran koruyucu uygulanmış olarak geldi naylon kordonluda yoktu koruyucu daha önce arkadaşımda aldı naylon kordonlu ondada yoktu iade edip başka siteden siyah aldı koruyuculu geldi şüphelenip destek hattını aradım ürünlerin parti parti degistiklerini söylediler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Doğrudur, ben de siyah olanı almıştım ve üzerinde koruyucu varmış.
Güle güle kullanın.
-
Teşekkürler sizede hayırlı olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de beyazını almıştım yaklaşık 3 ay önce bende de koruyucu yoktu gittim kılıf aldım komple koruyan o da ekran kalitesini mahvediyor önerebileceğiniz koruyucu var mı arkadaşlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Herkese merhaba.
Huawei Watch fit 3 akıllı saatimi 27 şubat'ta aldım ve akşam 21:00'dan itibaren kullanmaya başladım. Saati açtığımda pil seviyesi %88'di. Bu benim ilk akıllı saatimdi. Bu yüzden heyecanlandım ve saati çok aktif bir şekilde kullandım. 4 Mart'ı 5 Mart'a bağlayan gece saat 01:00 civarı pil seviyem %10'du. Saati şarja taktım ve 1 saatte %100 oldu. Saati şarjdan çıkardım ama hemen kullanmaya başlamadım. Lavaboya girdim çıktım. Saatin pil seviyesinin %97'ye düştüğünü gördüm. Bu durum beni şüphelendirdi çünkü 15 dakika geçmişti ve saati kullanmadım bile. Bu durumu gördükten sonra saati kullanırken daha dikkatli olmaya ve pil ömrünü gözlemlemeye başladım.
Bugün 7 Mart saat 20:18 ve pil seviyem %59. Bu gece 01:00'da tam şarj etmemin üzerinden tam 3 gün geçmiş olacak. Bu 3 günlük süre zarfında saat ile ne yaptım dersek; hiçbir şey! Sadece saate ve pil seviyesine bakmak için kullandım.
Always on Display modu kapalıydı. Sağlık takibi için tüm özellikler açıktı. 27 şubat - 5 mart arasında kullandığım ayarların hiçbirini değiştirmedim. Ancak saatin şarjının inanılmaz hızlı azaldığını görüyorum. Bugün, şarjım %68'deyken 1,5 saatlik bir yürüyüşe çıktım ve telefonum yanımda değildi. Yani Bluetooth bağlantısı yoktu. Sadece yürüyüş modunu açtım. Eve vardığımda şarjımın %59 olduğunu gördüm.
1.5 saatlik bir egzersiz takibi için %9 batarya tüketimi normal mi? Hadi normal diyelim, 2 gün boyunca evdeydim ve dediğim gibi saatin hiçbir özelliğini kullanmadım. Bu süreçte bile %32'lik bir batarya kullanım süresinden bahsediyoruz.
İnternette okuduğum ve izlediğim kullanıcı deneyimlerinde insanların daha uzun süreler ile daha az batarya tüketimi aldığını gördüm. Saati alalı 14 gün olmadı ve 14 gün içinde iade etme şansım var.
Aslında saati aldığım gün ekranındaki jelatinin farklı olmasından dolayı değişim talebinde bulunmuştum. Fakat Huawei yetkilileri bana indirim kuponu verebileceklerini söylediler ve verdiler. (henüz kullanmadım) Reddit'te bu jelatin olayını sorduğumda, kullanıcılar durumun normal olduğunu söylediler. Huawei'nin verdiği indirim kuponu iade sürecinde bir olumsuzluk yaratır mı?
Şarj tüketimi konusunda ben mi çok endişe ediyorum, yoksa bir gariplik var mı? Siz ne düşünüyorsunuz?
---
Şu an şarjım %41. Yukarıdaki mesajı redditte yazmıştım ve tam 24 saat geçmiş üzerinden. Bugün ne yaptım derseniz, 45 dk yürüyüş ve 15 dk saat üzerinden telefon konuşması. Başka bir şey yapmadım. Zaten uykuda %4 harcamış. Bu değerler normal mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ne bilim ben ya adamı -- 8 Mart 2025; 19:42:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam ben gündüz 16 saat takıyorum, aod açık, tüm bildirim ve sağlık açık, ekran parlaklığı otomatikte 5-6 gün gidiyor. Hatta arada telefon görüşmesi de yapıyorum.
5 günden az gidiyorsa bence sorun var.
Yarım günde bu kadar, 30 dakikada bu kadar gibi bakmak yerine %100 şarj et, kaç gün gidiyor bak. %100 de daha hızlı azalıyor batarya, sebebini ben de bilmiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Mesajın için teşekkürler.
Ayın 5 inde %100 şarj etmiştim zaten. Bu gece 00:49'da saatin şarjı %40'tı. Sıfıra gelip kapanması için acayip yüklenmeye karar verdim. Bir arkadaşımla 45 dakikalık telefon görüşmesi yaptım. Bu arada always on displayi açtım ve ekran açık moduna alıp parlaklığı fulledim.
45 dakikalık görüşme sonrası pil %30 a düştü. Aynı ayarlarla müzik açtım, şu an saat 03:04 ve anlık şarjım %14.
Kesinlikle pilde sorun olduğunu düşünüyorum. Kuşkum ise, 14 günlük kullanım sürem dolmadı fakat ürün kutusu açıldığı için önce teknik servise gönderecekler ve ya göndermemi söyleyecekler. Oradan "pilde sorun yok" kararı çıkarsa ne yapabilirim? KVK'ların kalitesi ortada..
Not: 04:30 da şarj tamamen bitti. 😃 şaka gibi. Yoğun kullanımda 4 gün denen ürün, %40 lık şarjını aod ve müzik ile 3.5 saatte bitirdi....
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ne bilim ben ya adamı -- 9 Mart 2025; 4:58:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X