Şimdi Ara

Hybrid Ford Custom(PHEV-Range Extender) Türkiye'de üretilmeye başladı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün ilk plug-in hybrid custom sevkiyatı gerçekleştirilmiş. Ülkemizde üretilen ilk hybrid ticari araç olma özelliğini taşıyor. 1.0 ecoboost motor bulunduran araç range extender olarak adlandırılıyor ve araçta tahrik olarak kullanılmıyor, motorun tek görevi batarya şarjı.

    Tam depo benzin ile 500 km mesafe yapabilirken, şebekedende şarj edilebilen bataryası ile 50 km mesafe kat ediyor.

    Yani aracı akşam evinizde şarj ettiğinizde ilk 50 kmyi bu şarj ile giderken daha sonra içten yanmalı motorun ürettiği elektrik enerjisi ile devam ediyorsunuz.

    Yakıt tüketimi karma tüketimde wltp için 3.7 litre nedc için 3.1 litre. Ticari araçta dizel kullanımını dahi bıraktıracak seviyede tüketim öngörülüyor.

    Batarya içinse 8 yıl/160 bin km garanti süresi öngörülmüş.

    media.ford.com
    New Ford Transit and Tourneo Custom Plug-In Hybrids Deliver Zero Emission Driving with No Range Anxiety | Ford of Europe | Ford Media Center
    https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2019/09/23/New-Ford-Transit-and-Tourneo-Custom-Plug-In-Hybrids-Deliver-Zero-Emission-Driving.html


    Hybrid Ford Custom(PHEV-Range Extender) Türkiye'de üretilmeye başladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 12 Kasım 2019; 19:2:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Tüketim rakamla ı böyle bir araç için çok iyi değil mi ? Bir tek bana mı iyi geldi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gayet güzel ve mantıklı olmuş ancak esas belirleyici fiyat olacaktır.
  • 10 yıla kalmaz artık gelecek hibrit araçların, şarj stresi yaşamadan şehir içi neredeyse bedava gezilecek arabalar olacak çok ta güzel olacak hem biz hemde doğa için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçten yanmalı motor sadece menzil uzatıcı (range extender) olarak kullanıldığı için toplam sistem 'seri hibrit'tir.

    Seri hibritlerin paralel hibritlere göre avantajları ve dezavantajları vardır.

    En büyük avantajı, güç aktarma organlarının basit ve sade oluşudur; mesela şanzıman kullanılmayabilir.

    En önemli dezavantajı ise bataryada enerji bittikten sonra güç isteğine bağlı olarak içten yanmalı motorun üst devirlerde çalışması ve enerji dönüşümü sırasındaki verim kayıplarıdır.

    Fakat; Ford Custom Hybrid, 50km elektrikli menziliyle ve menzil uzatıcı sistemiyle 'özellikle şehir içi kullanımı' için oldukça ekonomik ve mantıklı bir seçenek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 12 Kasım 2019; 22:46:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford Custom PHEV'in yeni test sürüşleri Ankara'da gerçekleştirilecek. - Basın açıklaması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.