Şimdi Ara

Hyosung GT 250r hakkında??? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
4
Favori
46.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablostone

    quote:

    Orijinalden alıntı: desert_18

    hyo dediğin bildiğin kanuni işte honda cbr250r çıkmadan ninja250 alamıyanların tesellisi idi...şimdi hem st&kanuni oldu hemde cbr250r çıktı o fiyata gider honda cbr250r alırım hem servisi belli hem parçası belli hemde japon.Şuan piyasada cbr250 gibi bir makine varken hyo myo hikaye...paran varsa ninja alırsın yoksa cbr250 bukadar basit.

    hocam kusura bakma ama "hyo dediğin bildiğin kanuni işte" dediğin an Hyo'yu bilmediğini anlamış oluyoruz. Kanuni'nin tam olarak hangi modelinin motorunu Suzuki geliştirdi. Mükemmel bir motor demiyorum tabi ama bence Cbr 250'den iyi. şu an makyajlandı ama keşke komple yenilenseydi. Komple yenilenince honda'yı yerinden eder. eksiklerini de düzeltmiş olurlar. zaten bence Honda'nın modelini beklediler, ondan daha üstün bi motor yaratmak için. açıkçası ben de önceleri Korelileri pek tutmuyodum ama Samsung falan adamlar ortalığı dağıtmaya başladı. (gerçi Hyundai'yi hiç sevemem heralde ama) Bu arada Kanuni depoya adını etiketleyip bu Hyo'yu kendi adı altında satmak için ne davalar açtı. bilginize.

    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulvo47

    Oof of.
    Sevgili arkadaşlar,
    3,5 yıl süre ile 46bin Km Hyo kullanan varmı?
    Her gün işe Hyo ile giden varmı ? (bil fiil tepesinden inmeyen)
    En az bir kez yarış pistine çıkan, 250cc deyipte 600-1000cc kategorisinde bizzat lisanslı pilotlarla kafa kaldıran - 20 tur 3, vitesten yukarıya çıkmadan sürekli 9-11bin devir aralığında kullanan varmı ?(ısıdan bacaklarım yandı gövdede bulaşık yağ kalmadı hepsi yanıp buharlaştı
    .Bu esnada 2 kez 10bin devirdeyken heyecandan vitesi 3 ten 2 ye düşürüp bu devirde debriyaj bıraktım motor stop ladı,tekrar çalıştırıp devam ettim, o işkenceye,basınca ve o sıcağa rağmen sözde krak kırmadı)
    Bu 3 yıl içinde yanlayıp şu veya bu şekilde kırık,çizik sebebiyle 3 kez grenaj ve peg seti(depo,gidon saymıyorum) değiştiren varmı?

    Halen aynı motoru kullanıyorum: Sorunsuz..

    İsteyenlere artık ağzımla kuş ta tutarım. Daha na diyeyim.



     Hyosung GT 250r hakkında???


     Hyosung GT 250r hakkında???


     Hyosung GT 250r hakkında???


     Hyosung GT 250r hakkında???


     Hyosung GT 250r hakkında???


     Hyosung GT 250r hakkında???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pulvo47 -- 28 Kasım 2011; 23:15:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: pulvo47

    Oof of.
    Sevgili arkadaşlar,
    3,5 yıl süre ile 46bin Km Hyo kullanan varmı?
    Her gün işe Hyo ile giden varmı ? (bil fiil tepesinden inmeyen)
    En az bir kez yarış pistine çıkan, 250cc deyipte 600-1000cc kategorisinde bizzat lisanslı pilotlarla kafa kaldıran - 20 tur 3, vitesten yukarıya çıkmadan sürekli 9-11bin devir aralığında kullanan varmı ?(ısıdan bacaklarım yandı gövdede bulaşık yağ kalmadı hepsi yanıp buharlaştı
    .Bu esnada 2 kez 10bin devirdeyken heyecandan vitesi 3 ten 2 ye düşürüp bu devirde debriyaj bıraktım motor stop ladı,tekrar çalıştırıp devam ettim, o işkenceye,basınca ve o sıcağa rağmen sözde krak kırmadı)
    Bu 3 yıl içinde yanlayıp şu veya bu şekilde kırık,çizik sebebiyle 3 kez grenaj ve peg seti(depo,gidon saymıyorum) değiştiren varmı?

    Halen aynı motoru kullanıyorum: Sorunsuz..

    İsteyenlere artık ağzımla kuş ta tutarım. Daha na diyeyim.



    600 lük ve 1000 lik makinalara kafami tuttun hangi filmdeydi o sahne sallamasyondaydi yanilmiyorsam?

    2004'ten dh üyesiyim :)Pulvo47 yi 2006 dan beri tanırım. Eğer izmir'e yolunuz düşerse size bir r6 veya r1 ayarlayayım karaburun'a gidip gelelim. BEnde Fazer Pulvo47 de hyo var :) bekleriz :) Laf değil icraat yapalım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dardo

    quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: pulvo47

    Oof of.
    Sevgili arkadaşlar,
    3,5 yıl süre ile 46bin Km Hyo kullanan varmı?
    Her gün işe Hyo ile giden varmı ? (bil fiil tepesinden inmeyen)
    En az bir kez yarış pistine çıkan, 250cc deyipte 600-1000cc kategorisinde bizzat lisanslı pilotlarla kafa kaldıran - 20 tur 3, vitesten yukarıya çıkmadan sürekli 9-11bin devir aralığında kullanan varmı ?(ısıdan bacaklarım yandı gövdede bulaşık yağ kalmadı hepsi yanıp buharlaştı
    .Bu esnada 2 kez 10bin devirdeyken heyecandan vitesi 3 ten 2 ye düşürüp bu devirde debriyaj bıraktım motor stop ladı,tekrar çalıştırıp devam ettim, o işkenceye,basınca ve o sıcağa rağmen sözde krak kırmadı)
    Bu 3 yıl içinde yanlayıp şu veya bu şekilde kırık,çizik sebebiyle 3 kez grenaj ve peg seti(depo,gidon saymıyorum) değiştiren varmı?

    Halen aynı motoru kullanıyorum: Sorunsuz..

    İsteyenlere artık ağzımla kuş ta tutarım. Daha na diyeyim.



    600 lük ve 1000 lik makinalara kafami tuttun hangi filmdeydi o sahne sallamasyondaydi yanilmiyorsam?

    2004'ten dh üyesiyim :)Pulvo47 yi 2006 dan beri tanırım. Eğer izmir'e yolunuz düşerse size bir r6 veya r1 ayarlayayım karaburun'a gidip gelelim. BEnde Fazer Pulvo47 de hyo var :) bekleriz :) Laf değil icraat yapalım :)

    coluk cocuk basmissiniz forumu isiniz gücünüz yokmu sizin arkadasim R6 ile 250 lik makinayi bir tutuyorsun Allah sizin gibilere akil fikir versin yazik valla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: dardo

    quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition


    quote:

    Orijinalden alıntı: pulvo47

    Oof of.
    Sevgili arkadaşlar,
    3,5 yıl süre ile 46bin Km Hyo kullanan varmı?
    Her gün işe Hyo ile giden varmı ? (bil fiil tepesinden inmeyen)
    En az bir kez yarış pistine çıkan, 250cc deyipte 600-1000cc kategorisinde bizzat lisanslı pilotlarla kafa kaldıran - 20 tur 3, vitesten yukarıya çıkmadan sürekli 9-11bin devir aralığında kullanan varmı ?(ısıdan bacaklarım yandı gövdede bulaşık yağ kalmadı hepsi yanıp buharlaştı
    .Bu esnada 2 kez 10bin devirdeyken heyecandan vitesi 3 ten 2 ye düşürüp bu devirde debriyaj bıraktım motor stop ladı,tekrar çalıştırıp devam ettim, o işkenceye,basınca ve o sıcağa rağmen sözde krak kırmadı)
    Bu 3 yıl içinde yanlayıp şu veya bu şekilde kırık,çizik sebebiyle 3 kez grenaj ve peg seti(depo,gidon saymıyorum) değiştiren varmı?

    Halen aynı motoru kullanıyorum: Sorunsuz..

    İsteyenlere artık ağzımla kuş ta tutarım. Daha na diyeyim.



    600 lük ve 1000 lik makinalara kafami tuttun hangi filmdeydi o sahne sallamasyondaydi yanilmiyorsam?

    2004'ten dh üyesiyim :)Pulvo47 yi 2006 dan beri tanırım. Eğer izmir'e yolunuz düşerse size bir r6 veya r1 ayarlayayım karaburun'a gidip gelelim. BEnde Fazer Pulvo47 de hyo var :) bekleriz :) Laf değil icraat yapalım :)

    coluk cocuk basmissiniz forumu isiniz gücünüz yokmu sizin arkadasim R6 ile 250 lik makinayi bir tutuyorsun Allah sizin gibilere akil fikir versin yazik valla.

    Yaşın 36 benim bu bir ağzını topla. Daha sen buralarda yokken ben buralalarda overclock bölümüne bak ama 6 sene evvelin bu bir. adamı pistte görmeden film hayali felan yazmışsın. Adam olana virajda o bile yeter bile artar. bilmeden konuşma. Bu arada ben iam gold member 'ım ;)




  • cizmisler vatandasi hayal pesinde cok kosuyordu galiba..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyoyla r6 karsilastrmayn yanlis klasman bi kere
  • Arkadaşlar olayı çok farklı bi boyuta taşımışsınız. Kimse Gt250R - R6 karşılaştırması yapmıyor. burdaki resimlerde bence arkadaşın önce cesaretini takdir etmelisiniz. gördüğünüz üzere adam GT250R ile o makinelerin arasına çıkmış, buna cesaret edebilirmisiniz önce onu söyleyin. ben kendisini tanımıyorum ama iyi bi pilotajı olduğu resimlerden çok belli. siz hele bi düşünün 2000cc bi arabayla Carrera yarışlarına girermiydiniz??
  • dostum ne cesareti zevk için gidiyor hyosung 250 liyle r6 bir tutulurmu ne kadar iyi pilot olursa olsu herşeyin bir sınırı var tabi pist küçükse bilemem.
  • bu pist tam olarak izmirdeki hangi pist pınarbaşının yakınında bi tane var orasımı orasıda böyle çukurda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablostone

    Arkadaşlar olayı çok farklı bi boyuta taşımışsınız. Kimse Gt250R - R6 karşılaştırması yapmıyor. burdaki resimlerde bence arkadaşın önce cesaretini takdir etmelisiniz. gördüğünüz üzere adam GT250R ile o makinelerin arasına çıkmış, buna cesaret edebilirmisiniz önce onu söyleyin. ben kendisini tanımıyorum ama iyi bi pilotajı olduğu resimlerden çok belli. siz hele bi düşünün 2000cc bi arabayla Carrera yarışlarına girermiydiniz??

    deli cesareti derler bizim orda bu hayalperest vatandasinkide o hesap.
  • hyosung u karalama sebebleri nedir
    birde stler disariya verdigi ses aynimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deisler -- 3 Aralık 2011; 16:46:48 >
  • Herkes çok ayıp ediyor istatistiksel konuşun neyin ne olduğu anlaşılsın.
  • bu motora haksızlık ediliyor sanırım.
    kullanıcıların çoğu yorumları olumlu 8-10 bin tl ye bi honda alacağına 5-6bine gtr al daha iyi bence. (alacağımda)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deisler

    hyosung u karalama sebebleri nedir
    birde stler disariya verdigi ses aynimi

    Hyosung bir zamanlar uzanların getirdiği Seat gibi pek tanınmadı,ölü doğdu. Dağıtıcısı el değiştirdi ve maalesef Kanuni aldı. St ler enjeksiyonlu euro3 motora sahip. Hyosung firmasına aittir. El değiştirmeden önce gelenler euro2 yani karbüratörlü modellerdir.
    Motor kısımları üstten çift egzentrik yani DOHC silindir başına 4 sübaplıdır. St lerede tüp egzoz takıldığınsa ses aynen açılıyor. Yoksa orjinal egzozda hepsi standart desibelde çalışıyor.
    Bu markayı övenler ve pohpohlayanların cebine Kanuni para koymuyor. Maaş almıyoruz yani :) . Sadece yiğidi öldür hakkını yeme mevzusu bizimki.
    Gel gelelim bir grup ta antifan oluşmuş,bunlara da asla sevdiremezsin. İşin kötüsü bırakın kullanmış olup tecrübelerini aktarmayı,yolda görünce başlarını çevirecek kadar küsmüşler hyo ya.
    GT250R ile ciddi ilgilenen arkadaşlar iyi yada kötü tecrübe aktaran kullanıcılara dikkat etmesi gerekir. Diğerleri yanıltıcı olacaktır.




  • vallahı dh'de şöyle birşey var dogruları soyleyınce mesajın sılınıyor birazda iğneleyince bazı arkadaşlara çok dokunuyor.
    Hayatında Hyo kullanmamıs adamlar yorum yapıyorlar ben bunlara anlam veremıyorum ve mantığım kabul etmıyor
  • bir ara ilk gelen hoyosunglarda gt250r'larda belli kilometreden sonra kronik krank mili kırılması olayı vardı bu olay yeni modellerde düzeltilebildimi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIGERSHARK

    bir ara ilk gelen hoyosunglarda gt250r'larda belli kilometreden sonra kronik krank mili kırılması olayı vardı bu olay yeni modellerde düzeltilebildimi ?

    2008 kasasindan itibaren yok sanirim. Aslinda oncesindede yok insanlar altindakini 600cc saninca boyle oluyor
  • sağol
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.