Şimdi Ara

Hyunda i30 - Citroen C4 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
1
Favori
3.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs


    Aziz bey o zaman neden DSG den otesi yok diyorsunuz ? Madem yari otamatikler ile yari otamatikler karsilastirilir. Bende diyorum ki tam otamatik bir aracta dsg kadar performansli dir hatta onun onundedir diyorum bu kadar basit

    Kendi Sınıfının lideridir bunu dıyorum ben sadece ki tam otomatıklerde artık son yıllarını geçırmekte piyasada yakın zamanda tamamen silinecektir

    Neyse fazla uzatmaya gerek yok dedigimi anlamıyacaksınız

    i30 daki sanzıman ne bılemem ama test ettigimde benim aracımdakı DSG nin yanından bile geçemeyecegini anladım


    Neyse aksam musait bir zamanda yazarim bende.

    Ozellikle performansla ilgili olarak...

    Not : Bu arada sizin DSG nin yanindan gecer hemde el salliya salliya

    el sallayarak geçtikten sonra da güzel bir rüyadan gülümseyerek uyanır.. aynı motora sahip iki aracın birine dsg birine de hyundai'nin otomatiğini verirseniz (h-matic) görürüz bakalım kim ne kadar yakıyor ve ne kadar gidiyor. sorunsuzluk dışında bir artısı bulunmamakta.. Belki birazcık daha konforludur.. O kadar. Önce tam otomatik şanzımanların ne şekilde çalıştığını araştırın.

    Biliyorum nasıl çalıştığını.. Üstelik yakıt konusunda ben hiç bir zaman iyi demedim ki aksine bunuda belirttim mesajımda. Ben sadece 1.6 TDI Golf DSG şanzımana sahip bir araç ile 1.6 tam otomatik i30'un performans konusunda yarışabileceğini ve i30'un geçebileceğini söyledim.

    1.6 TDI 105 beygiri yaklaşık 130 beygirlik tam otomatik şanzımanlı bir aracın geçmesi pek şaşırtıcı değil ama konu tork konvertörlü ile çift kavrama arasında idi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs


    Aziz bey o zaman neden DSG den otesi yok diyorsunuz ? Madem yari otamatikler ile yari otamatikler karsilastirilir. Bende diyorum ki tam otamatik bir aracta dsg kadar performansli dir hatta onun onundedir diyorum bu kadar basit

    Kendi Sınıfının lideridir bunu dıyorum ben sadece ki tam otomatıklerde artık son yıllarını geçırmekte piyasada yakın zamanda tamamen silinecektir

    Neyse fazla uzatmaya gerek yok dedigimi anlamıyacaksınız

    i30 daki sanzıman ne bılemem ama test ettigimde benim aracımdakı DSG nin yanından bile geçemeyecegini anladım


    Neyse aksam musait bir zamanda yazarim bende.

    Ozellikle performansla ilgili olarak...

    Not : Bu arada sizin DSG nin yanindan gecer hemde el salliya salliya

    el sallayarak geçtikten sonra da güzel bir rüyadan gülümseyerek uyanır.. aynı motora sahip iki aracın birine dsg birine de hyundai'nin otomatiğini verirseniz (h-matic) görürüz bakalım kim ne kadar yakıyor ve ne kadar gidiyor. sorunsuzluk dışında bir artısı bulunmamakta.. Belki birazcık daha konforludur.. O kadar. Önce tam otomatik şanzımanların ne şekilde çalıştığını araştırın.

    Biliyorum nasıl çalıştığını.. Üstelik yakıt konusunda ben hiç bir zaman iyi demedim ki aksine bunuda belirttim mesajımda. Ben sadece 1.6 TDI Golf DSG şanzımana sahip bir araç ile 1.6 tam otomatik i30'un performans konusunda yarışabileceğini ve i30'un geçebileceğini söyledim.

    1.6 TDI 105 beygiri yaklaşık 130 beygirlik tam otomatik şanzımanlı bir aracın geçmesi pek şaşırtıcı değil ama konu tork konvertörlü ile çift kavrama arasında idi.

    Benim dediğime geliyoruz işte o zaman. Ben baştan beri DSG şanzımanı ile tam otomatik şanzımanı karşılaştırmadım ki. Baştan beri performans olarak tam otomatik şanzımanın geri kalmadığı söyledim sadece. Onun dışında tam otomatik şanzımanı övmedim. Kendi kendinize yazdınız herşeyi...

    Yani bakın yukarda yazmışsınız

    Sorunsuzluk artısı demişsiniz

    Eh belki biraz daha konforludur demişsiniz

    Eee performans olarak da geri kalmadı

    Geriye ne kaldı ?

    Tamam yakıt diğerine göre fazla kabul ediyorum...

    Ama şöyle düşünüyorum ben.Olabilecek bir DSG şanzımanı arızasında canımı sıkacağıma üstelik garantide değilse fiyat olarak beni de çok üzeceğinden şahsen DSG'yi tercih etmem. Bakın şu olur DSG sorunlarını çok ama çok az aşağı çeker o zaman çok daha iyi olur. Yoksa gerçekten tam bir mühendislik harikası DSG şanzıman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs

    Aziz bey o zaman neden DSG den otesi yok diyorsunuz ? Madem yari otamatikler ile yari otamatikler karsilastirilir. Bende diyorum ki tam otamatik bir aracta dsg kadar performansli dir hatta onun onundedir diyorum bu kadar basit

    Hocam burda karşılaştırmıştınız ve performans olarak geir kalmıyor demek de yanlış bariz bir şekilde geri kalıp üzerine bir de fazla yakıp daha fazla CO2 salınımı yapıyor bu gün türkiyede co2'ye göre vergi olmayabilir ama yarın öbür gün salınıma göre bir vergi alınsa tam otomatiklerin vergisi artacağı kesin. Bu güç kaybının da ne şekilde olduğunu da anlatabilirim gerekirse :) Ama madem ki şanzıman karşılaştırmayı bıraktık o zaman konuyu daha da kirletmeyeyim ben de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs

    Aziz bey o zaman neden DSG den otesi yok diyorsunuz ? Madem yari otamatikler ile yari otamatikler karsilastirilir. Bende diyorum ki tam otamatik bir aracta dsg kadar performansli dir hatta onun onundedir diyorum bu kadar basit

    Hocam burda karşılaştırmıştınız ve performans olarak geir kalmıyor demek de yanlış bariz bir şekilde geri kalıp üzerine bir de fazla yakıp daha fazla CO2 salınımı yapıyor bu gün türkiyede co2'ye göre vergi olmayabilir ama yarın öbür gün salınıma göre bir vergi alınsa tam otomatiklerin vergisi artacağı kesin. Bu güç kaybının da ne şekilde olduğunu da anlatabilirim gerekirse :) Ama madem ki şanzıman karşılaştırmayı bıraktık o zaman konuyu daha da kirletmeyeyim ben de


    O Aziz beye soylenmis bir seydi. Ona gore DSG den ustunu yok. Sadece onyargili olmayalim dedim. Performans olarakda soyledigim iki arac arasinda tam otomatik olan i30 daha ustun gelebilir hatta geldi dedim. Onuda musait bir zamanda yazarim. Konuyu kirlettiysek bende ozur dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • I30 tabikide 1.6tdileri gecer neden cunku ps ve tork olarak ustun ama sanziman olarak asla. i30 da 1.6tdi 105 olsa sanzimani ayni kalsa dsg nal toplatir ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar az kaldı seçim yapmamıza 10 gün içerisinde birini alacağız. Konuyu yeni gören ve görüş belirtmek isteyen var mıdır bir de citroenlerin bakım ve yedek parçaları pahalı oluyo diye duyum aldık var mıdır bilgisi olan
  • ikiside çok güzel araçlar. seçiminiz çok zor.
  • İkiside güzel araç.Her iki aracıda test edip o şekilde kararınızı verin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabiki C4 sinifinin en iyilerinden biri ozellikle beyaz+ exclusive+ navi + cam tavan varsa rakipsizdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı süreçten gecen biri olarak yazıyorum! Bende aynı aaçlar arasında gittim geldim. C4 ün kötü yanı mcp şanzıman ve 2 yıl garanti süresi! Diger anlamda tek kelimeyle süper bi arac C4! ben gittim test ettim çok rahat konforlu! hyundai 'nin ise 5 yıl garanti süresi çok iyi! araç fena değil ama C4 gibi olmaz! Sonuçta ikiside ikinci elde değer kaybetdirecek araçlar onun için ben ikisini de almaktan vazgeçtim. Agustos ayında fabrikadan takılı LPG kiti üzerinde Yeni Honda Civic'ler gelicekmiş onu bekliyorum! 6 yıl garanti ikinci eli çok iyi ve HONDA :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnb_lincoln

    arkadaşlar az kaldı seçim yapmamıza 10 gün içerisinde birini alacağız. Konuyu yeni gören ve görüş belirtmek isteyen var mıdır bir de citroenlerin bakım ve yedek parçaları pahalı oluyo diye duyum aldık var mıdır bilgisi olan

    Arkadaşım neticede en doğru kararı kendiniz vereceksiniz ancak belirteyim yukarıdaki yazıların birçoğunu okudum bazı yazılarda gerçek dışı tahmini rakamlar var c4 ün i30 a göre %35 gibi bir oranda daha ekonomik olduğu vs yazıyor bunlar kağıt üzerindeki bilgilerden kıyasla yazılıyor bazı markalar kitapçıklarda hiçte yakalayamayacağı rakamları verebiliyor bunlar sizi aldatmasın ben tekrar söylüyorum c4 ü sürmedim ancak dizel hyundailer ile belli km leri geçince yakıt olarak fabrika verilerini tutturur ve altına bile düşebilirsiniz. Çift karvrama- Tam otomatik kısmına da takılmayın C4 ün çift kavramalısını bilmem ancak çift kavramalı 7 ileri golf ün ş.içi için yazan rakamları ş.dışında ancak tutturabildim otom/manuel her iki seçenekte de daha kaliteli olan i30 u öneririm.Artı sizin duyduğunuz gibi citroenin yedek parçası bakımı hyundai ye göre daha pahalıdır ve geçmiş yıllardaki arıza ortalamalarına bakınca da özellikle bu konuda avrupada tüv de başarılarından sıkça söz edilen i30 gibi bir aracı tercih etmek sanırım sizin açınızdan daha mantıklı olacaktır.




  • Citroen sizi parça ve bakım giderlerinde üzecektir. Ben i30 derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her iki aracı da test ettim.İkisinin de birbirine üstün yanları var.
    Araba işi biraz gönül işidir,benim gönlüm C4 e çok daha fazla ısınmıştı.
    Yalnız ben olsam sıfır değil de az km yapmış ikinci el bir araç alırıdım.
  • Sahipleri genellikle c4 den memnun değil ... Tıkırtılar, konfor ve kalite problemli olduğunu söylüyorlar ... Ben hala çok şaşırıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Sahipleri genellikle c4 den memnun değil ... Tıkırtılar, konfor ve kalite problemli olduğunu söylüyorlar ... Ben hala çok şaşırıyorum

    hocam fransız arabaların genelinde bu var...TIKIRTI...3 sene 206 gti vardı bende pejo o alt taraftan gelen seslerden illallah ettim...en ufak bir altını sürtmeye hemen ışık yanıyor ekranda...C4 ü bilmem ama C5 kullanan komşumuz var beyaz olanından arabanın dışı çok güzel...ben çok beğeniyordum ama sahibi ilk fırsatta satacam diyor..bakımı gelmeden servise götürüp vidaları sıktırıyorum devamlı diyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Sahipleri genellikle c4 den memnun değil ... Tıkırtılar, konfor ve kalite problemli olduğunu söylüyorlar ... Ben hala çok şaşırıyorum

    Sahiplerinin memnun olmadığı c4 eski c4 sanırım, benim 19500km. sorunsuz, tıkırtısız geçti. Kullanıcıların topiğinde memnun olmayan birkaç kişi çıkar en fazla. C sınıfı en kaliteli,sessiz,az yakıt tüketen araçlardandır c4.
    Araçta malzeme de işçilikte kaliteli, araç aldığım günkü gibi duruyor, hiçbir malzemesi çizilmedi bile. İlk bakım 15.000km 310tl. Kampanya zamanı 280tl gibi yaptıranlar var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Sahipleri genellikle c4 den memnun değil ... Tıkırtılar, konfor ve kalite problemli olduğunu söylüyorlar ... Ben hala çok şaşırıyorum

    yeni c4 ten memnun olmayan yok.dediğiniz durum eski c4 ile ilgili olabilir.ayrıca yakıt yönünden karşılaştırmalar da afaki değil gerçekçi.girin iki topiğede yakıt değerlerine bakın.gerçek kullanıcıların yorumlarını okuyun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnb_lincoln

    Arkadaşlar 0 araba alıcaz 2012. Dizel ve otomatik olarak. Bu 2 özelliği kapsayan modelleri incelediğimizde eleye eleye geriye bu 2 araç kaldı. İkisinin de fiyatı hemen hemen aynı. 53 civarlarında. İkisini de gittik gördük iç olarak hemen hemen benzer. Kullanan varsa ya da bilgili olan varsa , duyumu olan varsa paylaşabilir misiniz ya da hangisini önerirsiniz.

    http://www.ensonhaber.com/c5in-debriyaj-arizalari-zor-durumda-birakiyor-2012-07-02.html


    iyice oku kardeşim...




  • i30 ağır basar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VOLFRAM01

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnb_lincoln

    Arkadaşlar 0 araba alıcaz 2012. Dizel ve otomatik olarak. Bu 2 özelliği kapsayan modelleri incelediğimizde eleye eleye geriye bu 2 araç kaldı. İkisinin de fiyatı hemen hemen aynı. 53 civarlarında. İkisini de gittik gördük iç olarak hemen hemen benzer. Kullanan varsa ya da bilgili olan varsa , duyumu olan varsa paylaşabilir misiniz ya da hangisini önerirsiniz.

    http://www.ensonhaber.com/c5in-debriyaj-arizalari-zor-durumda-birakiyor-2012-07-02.html


    iyice oku kardeşim...

    Şirket araçlarında kavramalı sistemler sorun çıkarabilir. Dikkat edilmesi gereken noktalar var. Tıpkı manuel şanzımanda yapılmaması gereken gibi bunda da aracı rampa kalkışında uzun süre gazla sabit tutmamak gerekir, bu yapılırsa balatalar yanar kullanıcı hatası olur. Tam otomatikler de mükemmel değil, yakıtı fazla yakmalarının, ivmelenmeyi hissettirememelerinin yanında arıza da çıkartabilir ve arızalar yarı otomatikten daha maliyetli olur, eski i30 otm. 3 tane vardı çalıştığım şirkette 100.000km olmadan hepsinin şanzımanı değişti. Dsg arızaları için linki vermeye gerek yok herhalde heryerde var zaten.

    Yine de şirketlerde tam otomatik kullanımı daha iyidir, en azından arızalar kullanıcıdan bağımsız, garanti süresinde arızalanırsa bedava değişim. Bireysel kullanımda düzgün kullanılırsa yarı otomatiklerde 100.000 öncesi debriyaj balatası bile değişmiyor, 200.000km bu şanzımanı sorunsuz kullanan da var. Yeni c4 kullanıcılarından kavrama değişen 1 kişi duydum o da fabrikasyon hata ve garantiden.

    Bu arada haber fake. sikayetvar comda yüzlerce şikayetvar denilmiş. Citroenin toplam 115 şikayeti var zaten ve 2012 c5 şikayeti yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakank1a -- 2 Temmuz 2012; 18:18:22 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.