Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32.944
Cevap
124
Favori
2.809.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen hafta Bayraktar oto'da gördüm. Alüminyum jant 95 ytl/adet.
    Fena da değildi. Beğendim, alayım gazına geldim, sonra "Olm şimdi lastikleride değiştirmek lazım. 75 de lastik olsa
    95+75=170*4=680 YTL " Yok dedim kalsın

    Hankook Kumho lastik siyah sac jant üstüne plastik kapak en güseli.
  • arkadaşlar kel alaka olacak ama aynı sınıfın arabası diye soruyorum. Yaklaşık 1 hafta önce ford fiesta aldım. 1,4i cmfort. Araba iyi fakat yakıy olarak bana fazla geldi. Hep söylenen kullanıma göre değişir ama 170 ile 200 aras ıayakar demişlerdi. Fakat bu araba şehiriçi 230 falan yakıyor. dizel fiestası olan arkadaşlar var onlardanda çok dikkat edersem 100.000 tl ye kadar düşürdüm diye yorumlar alıyorum.
    arabayı alırken 3.000 ytl fark vardı. dedim 60 70 az yakacak diye o kadar fark verilmez diye düşündüm ama sanki hata yapmış gibi hissediyorum kendimi. yakıt konusunda yeni arabanın çok yaktığı doğru mu. bu rakam düşer mi.
  • ben 130 civarı falan tanesini buldum ama kesin diil lastik değiştirmeyi de düşünmüyorum, sadece yanaklarıyla oynicam lastiğin aynı lastikle de güzel duracağına eminim, o kadar çok masrafa gerek yok hem lastik büyütürsem benzin tüketimi artar.
  • Nihayet sonunda aracı teslim aldım arkladaşlar, kapının önünde :)

    Daha önce 2 hava yastıklı dizel modeli sipariş vermiştim bir türlü gelmeyince bende 1.5 Dizel 4HY KLM ABS SR modelinde karar kıldım, iyi de bi ikram yaptılar beklettikleri için... Araç açık mavi, tam istediğim renk, resimlerini çekme imkanım olursa buraya da koyarım...

    Araç beklediğimden, incelediğimden ve dışarıda gördüklerimden çok daha güzel :) Yeni kasalar çok şahane olmuş. Aracı teslim aldığım yerde ilk bindiğimde tanıtırlarken yakıt tüketimini 18.4 görünce dedim bune Dediler o değerler şuan tam göstermez zamanla düzelir gerçek değerine gelir... aracı aldığımda 22 km'deydi... içinde de 120 km yetecek yakıt vardı...

    İlk günümdeki gözlemlerimden bahsedeyim biraz. Araca bindim aldım gidiyorum en çok frenlerde zorlandım, dokundunmu duruyor meled Bir süre sonra aracın şehir içi yakıt tüketimi 7.0 oldu akşam civarı sanırım.. Araç 2. viteste inanılmaz şaha kalkıyor, şöle bi topukluyayım dedim kimse kalmadı etrafımda

    Ama araç tahmin ettiğimden fazla ses alıyor içeri, düşük hızlarda bişey yok da, 50-60 dan sonra bariz yol sesi hissediliyor, aracın altına ses yalıtımından yaptırmak şart. onu da sordum garanti olayını etkilemiyormuş ama ses yalıtımı yaptırırken altta motor çıkışında bi delik mi ne varmış onu kapatırlarsa bi arızada garanti dışı olurmuş. Bi arkadaşımız yaptırmıştı bu ses yalıtımını, ne kadar ve hangi şehirde, bi bilgi verebilir mi rica etsem.. bi ara rüzgar sesi duydum ama yediremedim, sıfır araba, cillop gibi nereden rüzghar alacak ki

    Zamanla değerlerini, deneyimlerimi yazarım buraya, ilk günküler bu kadar :)

    Birkaç sorum olacak, şimdi araç 6 hoperlörlü ama sadece 2'si çalışıyor, diğerlerininasıl aktif yapıyoruz? Bide ben ön ve arka kapılarda 2'şer tane olmak üzere 4 tane gördüm, diğer ikisi nerde bilen duyan var mı Radyodan krcaladım ama diğerlerini aktif hale getiremedim bi türlü...

    Bir de alarm'ını aktif yapamadım, aracı aldığım yerde sormayı unutmuşum alarımın nasıl çalıştığını, onlarda anlatmadılar. Evegelince aklıma geldi, aradım bişeyler anlattılar indim denedim ama birbirine karıştırdım, yok merkeziden kilitledikten sonra anahtarı sokup bişiler mi yapacakmışım tam çözemedim, bilen var mı nasıl aktif yapacağız...

    Bide bu bilgi ekranını ayarlamayı beceremedim, ama kitapçığa yumulacağım birazdan bakalım çözebildiklerimi çözecem artık :)

    Aklıma gelenler bukadar, nasılsa hep buradayız zamanla hertürlü deneyimi sizlerle paylaşacaz karşılıklı, sağlıcakla kalın...




  • VBG_Designer : Sonunda kavuştun arabana :)
    Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırsın insallah.

    Yol sesi alması konusunda lastik basınçlarını hemen kontrol ettir. Muhtemelen lastiklerde fazla hava vardır. O yuzden yol sesini fazla alıyordur.

    Arabayı ilk 1000km de fazla hırpalama. Sakin kullan. Dedigimi yaparsan motorun dayanıklılıgı ve tüketimi daha iyi oluyormuş.

    Bu arada alarm konusunda yardım edemiycem galiba. Çünkü benim arabanın alarmı orjinal degildi sonradan takıldı.

    Bende arabayı ilk teslim aldıgımda bendede 7km deydi. Takmıstım buna neden sıfır km degil diye. sende 22km deymiş :)

    Benim arabada mavi renk bu arada. Bence mavi renk Getzde çok güzel duruyor.

    Bu arada 88hp mi 110hp mi senin araba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Se®k@n -- 28 Kasım 2005, 21:12:37 >
  • Sağol @ng@r@lı , kavuştuk sonunda :))

    Ya açıkcası birkaç kere sordum lastik havalarını, onlarda biz kontrol ettik, 30 yaptık dediler.. Hoş kontrol etmem gerekirdi benimde, ama etmedim, neyse yarın bi kontrol edeyim havasını...

    Evet, açık mavi inanılmaz yakışıyor arabaya, iyiki de uzamış

    Araba 88 beygirlik, 110 beygirlik daha pahalıymış sanırım... Ellerinde de yokmuş, bi de onun için bekleseydim yandıydım yani... bu da zaten şansıma çıktı... Aracın sahibi varmış, ama banka kredisi gecikince, yada çıkmayınca benimle ilgilenen satış sorumlusu o aracı ondan alıp bana verdi... Ama cidden memnunum, bide şu ses olayını halledersem çok çok memnun olacam




  • Bende arabayı aldıgımda tum kontrolleri yapıldı dediler. Lastik havaları tamam mı dedim. Tamam bakıldı dediler. Bende 7000km 46-48 basınçta kullandım arabayı onların yuzunden.
    Onun için kendi gozunle gormeden inanma derim ben :)

    Dedigim gibi 120km üzeri araba ruzgar sesi alıyor.
    Ama duzgun asfaltta fazla bir yol sesi almaması lazım. Pürüzlü asfaltta yada bozuk yollarda benim arabada baya bir yol sesi alıyor.
  • evet hayırlı olsun öncelikle... ses konusunda 100 den sonra ben de de alıyo asvalt iyi de olsa baya bi ses alıyo yoldan, ama düşük hızlarda bozuk yollardada gayet güzel hissediliyo, ben bu alarm konusunda şanslıyım galiba, tek düğme var anahtarda açıyo ve kapıyo o kadar hehe :P
  • özgürbat ve VBG_DESİGNER arabalarınız hayırlı olsun güle güle kullanın.
    arabaları ne kadara aldığınızıda yazabilirmisiniz...
  • Arkadaşlar Elazığdan merhabalar,
    Ben de getz 1.5 CRDİ var Ağustos 2005 te 24 400 e almıştım,
    4 ay sonundaki yorumlarım,
    1. Bio disel al dediler, aldım kullandım, araç felaket sesli çalışmaya başladı yüzde elli çekiş düştü. Bio dizeli satanlar en az 3 depo kullandıktan sonra araçta farkı görebilirsin dediler fakan ben bu riski alamadım, euro dizel aldım ve araç düzeldi. Bence bekleyelim şu bio dizel bir yerleşsin ondan sonra deneyelim. Kesinlikle Euro dizelden başkasını kullanmayın, normal mazot kesinlikle kullanmayın, Ben ölçtüm ikiside aynı kilometre gidiyor.
    2. Tüketim konusuna gelirse, 20 milyonluk Euro disel ile çoğu şehir içi olmak kaydıyla 140-150 kilometre arası yopıyorum, ;Buda yaklaşık olarak 150 binlira yapar, bence fena değil.tabiki araca fazla yüklenmiyorum. Zaten eğer Euro dizel kullanırsanız aracın gazına fazla basmaya gerek yok araç iyi gidiyor. Fakan ben eminimki bizim getz 1,3 multijetten ve pejo 1,4 206 dan birazcık fazla yakıyor, ama bizimkinin performansıyla diğerleri kıyaslanamaz.
    3. Bence aracın iç dizaynı mükemmel, genişlik ve ferahlık yönüyle birçok büyük arabadan daha ferah. Özellikle aracın arka koltuğundaki diz mesafesi birçok araçta yok. Dışı küçük ama içi çok geniş. tam bir geometri dehası kullanılmış.
    4. Ön konsolda kullanılan ve diğer taraflarda kullanılan plastik bence çok sert ve iyi değil. Ben skoda Fabia yı inceledim, kıyaslanmayacak kadar diğer birçok araçtan daha kaliteli. Ama plastik kalitesi olarak genelde birçok araba aynı düşük kalitede ürtilmiş, ucuz araçlar içinde en iyisi Skoda bence.
    5. Uzun yolda çok iyi olan amatisörler kötü yol koşullarında insanı yoruyor çok sert.
    6.Getz tam bir kalabalık trafik arabası, kolayca park ediliyor. Birçok otomobilin sığmayacağı yerlere sığıyor.
    7.Ben araçla ufak bir kaza yaptım, Aracın zayıf göründüğüne bakmayın etrafında çelik bariyerler var, eski tofaş ve renoları param parça yapar. Ama kullanılan saç çok ince ve boyası en ufak bir darbede dökülüyor.
    8. Bence direksiyon simidi berbat çok ince ve ön düzene veya direksiyon sistemi çok iyi değil, benim araçtamı bilemiyorum çok çabuk ön düzene ayarı bozuluyor.
    8. teypten göstergelerden vitesten memnunum.
    9. Motor sesi düşük viteslerde fazla, hele birde kötü yakıt kullanıldığında çoğalıyor. Motor sesi biraz fazla özellikle multijete göre.
    10.Arka fren benimkinde disk olduğu için mükemmel.
    11. Arka bagaj biraz daha büyük olabilirdi.
    12. aynalar çok güzel.
    13. Arkadaşlar son olarak sunu söyleyeyim, Getz lerin parçaları felaket pahalı bir farı 240 milyon aynası hakeza aynı, sakın ola kırmayın veya kasko yu devreye sokun. yokso en ufak kaza 1 milyarı geçer. siz siz olun dikkat edin.
    14. Son olarak şunu sylemek istiyorum, şimdiki aklık olsaydı skoda alırdım, Skodayı gidin inceleyin bence sınıfında kalite olarak en iyisi, gerçekten kaliteli malzeme kullanmışlar. bizim burada kapış kapış satılıyor. Dizelini 25 milyara düşürmüşler. Fakat şuda var getz eğer daha kaliteli malzeme kullansa bence dizayn olarak ona yetişen olmaz ama malesef kullanılan malzemenin birçoğu çok kalitsiz. fakat korkmayın 5 yıl rahat sorunzuz bineriz. Zaten bu devirde kim aracını 2-5 yıldan fazla elde tutuyor....
    Herkese kazasız ve keyifli sürüşler..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gakkosh

    Arkadaşlar Elazığdan merhabalar,


    merhaba bende 6 yıl üniversite okudum elazığda altıntaştan aldın heralde bizim evde vilayetin tam karşisındaydı o zaman getz yoktu accentlere bakardım
    güle güle kullan
  • VBG : Hayırlı olsun, güle güle kullan, ses yalıtımını ankara'da yaptırdım reklam olmasın mail atarım sana ama sen önce bi müddet kullan arabanı hayırlısı ile..:)


    gakkosh: biodizel yorumun için saolasın, İlave olarak ben motor gürültüsünden açıkçası şikayet etmiyorum, dediğin gibi genel anlamda araba tatmin edici.
  • Yeni aracın hayırlı olsun arkadaşım. Benim yawruda mavi. :)

    Aracımızın motor ses izolasyonu gayet güzel. 140 dan sonra bağırtısını duyuyorsun. Ancak yol sesi lastik havası 30'a indirilse de içeri doluyor. Araç altı ziebart'ın kaplamasını yaptıran bir tanıdığım (o dizel kullanıyor.) gayet memnun olduğunu söyledi.

    kapılar haricinde kalan 2 hoparlör yan aynaların iç kısmında eskiden manuel ayar çubuklarının olduğu yerde. Ve zaten ayarlanmadan çalışır durumda olmalılar.

    Aracın standart alarmı çok az özelliğe sahip. Yani pek çözülecek birşeyi yok. Anahtardaki düğmeye basınca kapıları kilitliyor. Eğer bu durumda kapılar başka bir yolla açılırsa aracın kornası başlıyor bağırmaya. Ben düğmeye basıp kilitleyip sonra anahtarla açma gafletinde bulundum. Gene bağırıyor. Anahtarı kontağa takıp 30 sn. ON konumunda tutarsan susuyor.

    İç malzeme kalitesi için gözlemlerim:

    Plastikler gerçekten zayıf. Ancak havalandırma mazgalları diyeceğim oldukça güzel. Ama konsol, direksyon arkasındaki kısım çok kötü. Parça birleşim yerleri o kadar uyumsuz olabiliyor ki....

    Ancak koltuk döşeme kumaşları ve dikişleri çok kaliteli. Örneğin MeganeII lerin döşemelerinden katbekat kaliteli. Gerek kumaş kalınlığı, dokuma sıklığı ve kalitesi, gerek dikiş izleri açısından üst sınıf araçları anımsatıyor. Zaten Hyundai bu konuda sakınmamış ve yeni kasada birçok kumaş rengi de kullanmış.
    Sert plastik biraz korkutucu. Güneş ışığı ve aşırı sıcakta çatlama yapabilir ???

    Silecekleri bu sabah dinledim :) biraz öttüğü doğru. Gerçi ben ziebart su itici yaptırmıştım, yağ gibi kayıyor. Ama biraz ses var.

    Yeni kasada iç aksam malzeme kalitesi nasıl? Aynı mı yoksa değişim var mı? Resimlerden gördüğüm ve röntlediğim kadarıyla aynı..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: @ng@r@lı

    Bende arabayı aldıgımda tum kontrolleri yapıldı dediler. Lastik havaları tamam mı dedim. Tamam bakıldı dediler. Bende 7000km 46-48 basınçta kullandım arabayı onların yuzunden.
    Onun için kendi gozunle gormeden inanma derim ben :)


    Ya hiç sorma, 3-5 kez sordum, özellikle lastiklere fazla hava basıldığını belirttim "biz ayarlamalarını yaptık" dediler. Ama bugün bi benzilikçide ölçtüm lastiklerdeki hava 44 çıktı :))

    diesel power, eflatun, royartar, teşekkür ederim arkadaşlar...
  • Arkadaşlar yorum yaparken şaşırıyorum doğrusu.Ama sonra anlıyorum ki yorum önceki kasaya ait.Yeni kasada bence işçilik kalitesi oldukça iyi.Beraber çalıştığımız bi arkadaşımda 2005 dizel 2AB var.Benim arabayla arada dağlar kadar fark var gerçekten.Mesela yeni modelde kapı açma kolunu ve kilitleme mandalını(iç) mikelaj yapılmış.metal görünümlü ön konsolla çok iyi biuyum olmuş.Nasıyani"nin dediği gibi döşeme kalitesi çok iyi.Tabi herşeyin 4/4"lük olduğunu söyleyemeyiz ama bu fiyata bu kadarı fazla bile.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurbat

    Arkadaşlar yorum yaparken şaşırıyorum doğrusu.Ama sonra anlıyorum ki yorum önceki kasaya ait.Yeni kasada bence işçilik kalitesi oldukça iyi.Beraber çalıştığımız bi arkadaşımda 2005 dizel 2AB var.Benim arabayla arada dağlar kadar fark var gerçekten.Mesela yeni modelde kapı açma kolunu ve kilitleme mandalını(iç) mikelaj yapılmış.metal görünümlü ön konsolla çok iyi biuyum olmuş.Nasıyani"nin dediği gibi döşeme kalitesi çok iyi.Tabi herşeyin 4/4"lük olduğunu söyleyemeyiz ama bu fiyata bu kadarı fazla bile.


    dediğini anlamadım bende 2005 son üretim kasa 2006 diye geçiyo ama kısaca eski kasa getz var ama dediklerinin aynısı bende de var, acaba son üretim diyemi? son makyajlı hali
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nasiyani

    Yeni aracın hayırlı olsun arkadaşım. Benim yawruda mavi. :)

    Aracımızın motor ses izolasyonu gayet güzel. 140 dan sonra bağırtısını duyuyorsun. Ancak yol sesi lastik havası 30'a indirilse de içeri doluyor. Araç altı ziebart'ın kaplamasını yaptıran bir tanıdığım (o dizel kullanıyor.) gayet memnun olduğunu söyledi.

    kapılar haricinde kalan 2 hoparlör yan aynaların iç kısmında eskiden manuel ayar çubuklarının olduğu yerde. Ve zaten ayarlanmadan çalışır durumda olmalılar.

    Aracın standart alarmı çok az özelliğe sahip. Yani pek çözülecek birşeyi yok. Anahtardaki düğmeye basınca kapıları kilitliyor. Eğer bu durumda kapılar başka bir yolla açılırsa aracın kornası başlıyor bağırmaya. Ben düğmeye basıp kilitleyip sonra anahtarla açma gafletinde bulundum. Gene bağırıyor. Anahtarı kontağa takıp 30 sn. ON konumunda tutarsan susuyor.

    İç malzeme kalitesi için gözlemlerim:

    Plastikler gerçekten zayıf. Ancak havalandırma mazgalları diyeceğim oldukça güzel. Ama konsol, direksyon arkasındaki kısım çok kötü. Parça birleşim yerleri o kadar uyumsuz olabiliyor ki....

    Ancak koltuk döşeme kumaşları ve dikişleri çok kaliteli. Örneğin MeganeII lerin döşemelerinden katbekat kaliteli. Gerek kumaş kalınlığı, dokuma sıklığı ve kalitesi, gerek dikiş izleri açısından üst sınıf araçları anımsatıyor. Zaten Hyundai bu konuda sakınmamış ve yeni kasada birçok kumaş rengi de kullanmış.
    Sert plastik biraz korkutucu. Güneş ışığı ve aşırı sıcakta çatlama yapabilir ???

    Silecekleri bu sabah dinledim :) biraz öttüğü doğru. Gerçi ben ziebart su itici yaptırmıştım, yağ gibi kayıyor. Ama biraz ses var.

    Yeni kasada iç aksam malzeme kalitesi nasıl? Aynı mı yoksa değişim var mı? Resimlerden gördüğüm ve röntlediğim kadarıyla aynı..




    Sağol nasıyani,

    Evet bende bugün keşfettim, iki tane tiz hoperlör var yan dikiz aynası iç kısımlarında :)) Ben genelde radyo dinlerdim eski arabamda, şimdi buna bi güzel cd doldurdum... Bunda da dün radyo dinlemiştim hep ama bugün CD dinledim aradaki fark inanılmaz, arabanın içi gece kulubübüne döndü

    Alarm işini hala çözemedim, ama dediğin gibi düğmeden kapattım anahtarla da açmayı denemiştim, ötmedi. Bu alarm olayına şu nedenle bu kadar düşüyorum, aracı satın aldığım galeride birisi galerinin içinde bulunan getz'i aldı, alarmını denerlerken kaportasına, camına lastiklerine vurdular "ee bunun alarmı çalşmıyor" dediler, sonra bişiler yaptılar o sırada ben işlemleri tamamlıyordum, kaportaya vurunca veya kapının kollatını açmaya çalışınca ötmeye başladı... Ama adamn elinde başka bir kumanda vardı alarmı susturmak için... Sanırım bu da öyle ama bilemiyorum artık bi telefon açacam sanırım müşteri danışmanıma...

    Koltuk döşeme kumaşları cidden çok kaliteli, eski model getzleri görmediğim için içindeki malzeme bakımından bi kıyaslama yapamayacağım ama bence iç kalitesi oldukça iyi... Bir tek metal görünümlü ön konsol hoşuma gitmedi...

    Sileceklerden ses gelmiyor, ama arka plakanın çerçevesi bi çukura yada bozuk bir yola girdiğimde çatır çutur ses çıkarıyordu, ben de gidip çift taraflı güçlü yapışkan batlardan aldım ve söküp sabitledim ses gelmiyor artık oradan... (hoş anlattıklarınız olmasa uzun süre "bu ses nereden geliyor" diye tırmalar dururdum)

    Valla araba beklediğimden güzel çıktı, her yönüyle, arabayı görenler önce bi peugeot 307 falan sanıyorlar :)) Abartı biraz ama araç cidden peugeot'u andırıyor, özellikle de önden... Aracın yola oturma şekli de çok hoş, görünüş, iç tasarım ve performans mükemmel... bu fiyata bu kalite, ne diyeyim adamlar yapmış...

    Ama bu gün bişey oldu çözemedim doğrusu, ankarada 40 km'lik bir yol gittim, bir süre uzun yol şeklindeydi, şehir içine girmeden.... İlk yola çıktığımda benzinliğe gitmem için kalan km 324 idi, 40 km'den sonra 320 oldu... Onu gideceğim km olarak biliyorum, herneyse sonra aşağı ayrancıdan oran sitesine gittim, ankarayı bilenler bilir, bu yol sürekli yokuştur... Özellikle hoşdere kısmı. Neredeyse 2-3 saniyede 1 km düştü, düşe düşe 267'ye kadar indi, aha dedim depo delindi heralde Sizce dur-kalkların artmasından ve yokuşun uzun olmasından mı kaynaklandı bu, yada takıldı bir süre, yoksa ilk başlarda böyle şeylerin olması normal mi? Hoş bana pek normal gibi gelmedi ama, yok allah muhafaza, güvenip yola çıkarız birden düşer böyle topluca... Bu olay olunca aklıma hemen bir zamanlar telsim kontörlü hat çıktığında konuşup konuşup "aa.. hiç kontörüm düşmemiş, ne güzel hadi Necla'yı da arayayım" diyip de ilerki bir zaman o görüşmelerinize ait tüm kontörün bir anda düşmesi geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiveMaster -- 29 Kasım 2005, 21:29:05 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: VBG_Designer


    quote:

    Orjinalden alıntı: @ng@r@lı

    Bende arabayı aldıgımda tum kontrolleri yapıldı dediler. Lastik havaları tamam mı dedim. Tamam bakıldı dediler. Bende 7000km 46-48 basınçta kullandım arabayı onların yuzunden.
    Onun için kendi gozunle gormeden inanma derim ben :)


    Ya hiç sorma, 3-5 kez sordum, özellikle lastiklere fazla hava basıldığını belirttim "biz ayarlamalarını yaptık" dediler. Ama bugün bi benzilikçide ölçtüm lastiklerdeki hava 44 çıktı :))

    diesel power, eflatun, royartar, teşekkür ederim arkadaşlar...


    Evet bunlar hep boyle yapıyor çakallar :)
    Lastik basıncını dusurunce yol sesi azalmıştır biraz heralde. Birde nitrojen gazı doldurtunca ses biraz daha azalıyor deniyor ama emin degilim ben.




  • Hoparlörün ayarı teybin ses açma dümesinden yapılıyor. üstüne tıklayınca . bas tiz sağ sol ve ön arka hoparlör ayarları görüceksin. ses aç kapa şeklinde tuşu sağa sola çevirirsen farkı görüceksin.

    2 hoparlör arka 2 hoparlör önde. diğer 2 si ise tiz veren hoparlörler onlarda , hani eskiden manuel cam ayarı yapılırdı ya , onların ayarının olduğu yerde. yan aynaya doğru bak..

    aracın alarmı pasif alarm. aracı uzaktan kumandaylşa kilitliyince aktif oluyor. başka birşey yapmana gerek yok. yalnızca tüm kapıların bagajın ve kaputun kapalı olması lazım. pasif alarm demek kapılar bagaj yada kaput açılırsa ötücek demektir. cam kırılırsa çalışmaz örneğin. ama genelde camı kıran kapıyı açar o zaman başlar korna sesin. alarmını duymak istiyorsan uzaktan kumandayla aracını kilitle ardından anahtarıyla kapıyı aç. kilit açılınca kapıyı tut ve aç bak ansıl ötüyor. kendi anahtarıyla bile açılamaz. :)



    quote:

    Orjinalden alıntı: VBG_Designer

    Birkaç sorum olacak, şimdi araç 6 hoperlörlü ama sadece 2'si çalışıyor, diğerlerininasıl aktif yapıyoruz? Bide ben ön ve arka kapılarda 2'şer tane olmak üzere 4 tane gördüm, diğer ikisi nerde bilen duyan var mı Radyodan krcaladım ama diğerlerini aktif hale getiremedim bi türlü...

    Bir de alarm'ını aktif yapamadım, aracı aldığım yerde sormayı unutmuşum alarımın nasıl çalıştığını, onlarda anlatmadılar. Evegelince aklıma geldi, aradım bişeyler anlattılar indim denedim ama birbirine karıştırdım, yok merkeziden kilitledikten sonra anahtarı sokup bişiler mi yapacakmışım tam çözemedim, bilen var mı nasıl aktif yapacağız...

    Bide bu bilgi ekranını ayarlamayı beceremedim, ama kitapçığa yumulacağım birazdan bakalım çözebildiklerimi çözecem artık :)

    Aklıma gelenler bukadar, nasılsa hep buradayız zamanla hertürlü deneyimi sizlerle paylaşacaz karşılıklı, sağlıcakla kalın...




  • VBG- designer ve ozgurbat yeni arabalarınız hayırlı ve uğurlu olsun kazasız belasız dikkatle kullanırsınız inşallah.
    naçizane birkaç fikir vereyim.

    arkadaşlarında dediği gibi kullanım klavuzu önemli..
    "aç bunun motorunu ,bi bağırttır" yanlış böyle bişeye ihtiyaç yok aracı ilk 1000 de ani fren vede aşırıgaz'dan uzak tutun.
    eğer gözünüz alışkın deilse, herhangi bir tatsız park olayı yaşamamak için öndeki araç çekme halkasını bir süre takılı tutun biyere dokunursanız önce o değer.
    KALABALIK PARK EDİLEN YERLERDE ARACINIZI YAKININDA BAŞKALARININ KAPI AÇMA MESAFESİNDEN UZAKTA PARKEDİN ÖNEMLİ... (BİZZAT MAĞDURUYUM)
    teybinize cd lerinizi hızla ittirmeyin bişey olursa panikle kucalamayın hemen servise.... teyp 1 yıl garantili..
    ARACIN KAPI KİLİT YERLERİNE SİLİKON YAĞLAYICI SIKIN KULLANILMADIĞI İÇİN VE ESKİ GETZLERDE GÖRDÜĞÜM KADARIYLA PASLANIYORLAR VE BERBAT GÖZE BATIYORLAR BUNUN ÖNÜNE GEÇMİŞ OLURSUNUZ.
    araçlarımız zaten ağır yüke dikkat!! amortisör garanti dışı!!




    beyler motorun devri konusunu iyice sordum netden de araştırdım adamlar ısrarla 3000den once vites değiştirmeyin (tabi aracı3000 de vites oalyına girince zaten 2500 lere düşüyor) ve 2300 - 2500 arası şehir içi kullanın diyolar ama uzun yolda giderken aracı 2000 de sabit tutabilirsiniz. elbette 2000 ile 3000 in yakıt tüketimi aynı deil ama olası arızaların dizellerde nası pahalıya patladığını bilirsiniz. ben yakıt filtresi,pompası ve amortisörlerden tırsıyorum o kadar bunlar garantiyede girmiyo yanarız valla! izmirdeki arkadaşlar mekanlarını bilmiyorum ama benim yakınlarım (kimya mühemdisleri odasından) bu istasyon kontrollerinde karşıkaya çiğli kipanın total istasyonununu yıllardır birinci seçiyolarmış. euro dizelimi hep burdan alıyorum herzaman aynı pompa ve tabancadan bazı istasyonlarda tabancaların kısalığı mazotun hem dışarı damlamasına, hemde doldururken tabancanın çıkıp aracı çizmesine sebep oluyor. her nerden alırsanız alın fiş almayı sakın unutmayın!.
    bu arada opeller 15000 ve 30000 de bakıma giriyo bizimkiler neden 10-20? ve içinizde siyah getzi olan yokmu yaw? özellikle boya bakımı için ne yapıyorlar ben bi mesajda resim yollamıştım aynı cila ile camlarımı sildim inanılmaz güzel su kaydırıyor. ama arka silecekten gelen ses canımı sıkmıyor deil...

    GÖRÜŞMEK ÜZERE HERKEZE KAZASIZ BELASIZ GÜNLER








  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.