arkadaslar.konuyu saptirmak istemiyorum ama,konu cínden acilmis,sunu söylebilirimki,Cinliler Yurdumuza Fabrika kurmayi hedefliyorlar,Kamyon,Oto ve otobüs... ama Cinli araclara sunu söyleyebilirim : Dandik arabalar,kaportalari yumusak,Brilance BS 6 modelini Almanyada piyasaya sundu ,ama su alan yok,nedeni ise, Crashtestde ( NCAP ) sadece 1 puan alabildi... yani simdilik bir Hyundai in eline su dökemez....ama simdilik.....10-15 sene sonra ne olur,belli degil,ama Cinliler oldukca iddaali......Hyundai i30 ,iscilik, kalite ve konfor bakimindan bir toyota Auris kadar sahane bir arac
quote:
Orjinalden alıntı: ceyhunberber
araçlara konulan elektronik donanimlarda iyiler ama...
dogru aslında bir çok konuda iyiler ama kalite politikaları yok
quote:
Orjinalden alıntı: cevizkabugu
quote:
Orjinalden alıntı: westbam doru walla çin en ucuz üretim stratejisi olan ülke neden olması yaparlar tatil adamalarında hakkı dünyanın 10 yıl içerisinde en önemli üretim üssü olacak çin şimdide öyle ama ilerleyen zamanlara dünya çine bağımlı kalacak yazık artık d.numuza kadar çin malı oldu
usta bişi geldi aklıma..
bu çin varya 10 yıl sonra dünyanın en önemli üretim üssü olursa, sonra da işçilerin aldığı ücret az gelip bi grev felan yaparlarsa varya... bütün malların fiyatları yükselir. dünya ekonomisi felç geçirir. dengeler değişir..
bu arada bu grev olurken japonlarda acaip bi şekilde tembelliğe alışmış olacaklar. sonra da bu japon dostlarımıza çalışmak harbi çok zor gelecek.. rahatları bozulcek beaa.
bunu yapacaklarını sanmam ülke yönetimleri hala kominizim böyle devam ederler bu tür grev orada çok yankı uyandırır sanırım devlet el koyar hem o fabrikada çalışanlar olmasa başkalarını bulurlar global bir kriz olmaz gibi geliyor japonlarda biz türklere benzerler 10 saatlil çalışma dilimde 6 kaytarırmı ne
quote:
Orjinalden alıntı: magentis02
arkadaslar.konuyu saptirmak istemiyorum ama,konu cínden acilmis,sunu söylebilirimki,Cinliler Yurdumuza Fabrika kurmayi hedefliyorlar,Kamyon,Oto ve otobüs... ama Cinli araclara sunu söyleyebilirim : Dandik arabalar,kaportalari yumusak,Brilance BS 6 modelini Almanyada piyasaya sundu ,ama su alan yok,nedeni ise, Crashtestde ( NCAP ) sadece 1 puan alabildi... yani simdilik bir Hyundai in eline su dökemez....ama simdilik.....10-15 sene sonra ne olur,belli degil,ama Cinliler oldukca iddaali......Hyundai i30 ,iscilik, kalite ve konfor bakimindan bir toyota Auris kadar sahane bir arac
hyundai bu sınıfta kalite çıtasını yükseltti bakalım tüketici ne düşünecek yıllar yılı sürdürdüğü bir politikaları vaardı bundan saptılar i30 bir çok yönü ile sadece auris değil sınıfındaki diğer araçlarla yarışr belkide özellik bakımından üstün hyundai tüketicilerine verdikleri para kadar kalite sunuyordu mesala a sınıfı bir araç 10 numara kalitede 1000 lira ise hyundai yine a sınıfı kalite olarak 7 veya 6 numara üreterek müşterisine sunuyordu şimdi kalite 10 oldu bakalım alıcılar ne düşünecek her ne marka olsun araba alırsan al paran satın aldığın o ülkeye kayıyor devlete çokta faydası yok sadece üretimde vergilerle parayı buluyo devlet elini kire sürmeden kaşıkla topluyor
aracı aldıktan 2gün sonra bu donanımlar bozumazsa tabi
quote:
Orjinalden alıntı: ceyhunberber
araçlara konulan elektronik donanimlarda iyiler ama...
arkadaşlar çin malları şimdi kalitesiz ve ucuz haklısınız ama unutmayın eskiden japın malları türkiyeye ilk girdiğindede ucuz ve kalitesizdi ama sonra ne oldu? şimdi hepiniz japon hayranı oldunuz çininde izleyeceği yol bu.merak etmeyin 10 sene sonra çin malları süper walla diye yazar durursunuz elbette bugün çin malı alınmaz.kalitesiz ve acaip dandikler.
ama VW içinde bazen haksız eleştiriler yapıyoruz.siz sadece VW marka arabaları düşünüyorsunuz ama VW grubunu düşünseniz daha iyi olur.bu VW otomobil grubu içinde PORSCHE, AUDI, SEAT, SKODA ve elbette VOLKSWAGEN var bir düşünün bu markaların hepside ortalama bir kalitenin üstünde markalar.hele porsche ile audi zaten kalite olarak en üstte olanlar diyebiliriz. bu arabalarda sonuçta aynı grubun malı. şimdi mazdayı konuşurken mazdayı ford aldıda adam oldu diyorsak veya ford mazda volvo aynı grubun yani fordun markalarıdır bunlar kalitelidir diyebiliyorsak niye VW gibi bir dev firmayı mantıksız yere eleştiririz anlamam
gelelim hyundai ve kore mallarına.kore cidden hyundai samsung ve zamanında goldstar (LG) gibi markalar ile dünyada iyi bir yere gelen ülke hyundai veya kia tam anlamıyla kalitesini oturtmuş ve kendi tarzını bulmuş firmalar değil. o yüzden farklı denemeler ile pazarı yokluyor zaten hyundai i30 ile hyundai bir atak yaptı ve avrupa pazarını hedef alarak ve avrupada bir araba tasarladı diyoruz.ama daha öncede sonata ilede denemeler yapmıştı ama fazla satamadı.şimdi golf-bmw1-impreza gibi bir tasarım ile bu segmete girmek peşinde. sonuçta bekleyip görmek lazım.araba hyundainin kendi genel çizgisi dışında bir araba.insanlar bir kullansın ondan sonra iyimi kötümü konuşalım aslında kullanan arkadaşlar konuşşsa iyi olur.kullanmayan sadece dışardan yorum yapar.ama kullananda hyundai fanatikliği yapmaz ve objektif değerlendirmeler yaparsa bize faydalı olur.o nedenle ben kesin iyi veya kötü diyebilmek için daha zaman var diyorum.bekle ve gör olayı
hyundai i30 sonuçta iyileri kötülerinde fazla gözüken bir araba.dediğim gibi gözüküyor diyorum ama emin değilim.kullanıldıkça iyiler kötüler çıkacak ortaya.ama yadsınamaz bir gerçek varki fiyatı yüksek.neye göre yüksek biliyormusunuz? diğer markalara veya rakiplerine göre değil.kendi marka imajına göre yüksek.skoda octavia mesela çok iyi bir araba yurtdışında çoğunluk insan beğeniyor memnuniyetlerde en üstte.ama türkiyede bir kere çarpık bacaklı skoda olmuş artık karizma çizik durumdakarizmayı kurtarmadan skoda aldırtamazsınız insanlara.belki 5-10 sene geçer ismi düzeltmek için.yada ikinci elde fiyat düşer düşer yok pahasına ve çok uzun süre sonra belki arabanızı bilen birine satarsınız.burası türkiye.ve bizde burada yaşıyorsak türkiye gerçeklerine göre yorum yapalım
herkese kazasız belasız günler
bu arabayı hyundai deil de japon yada almanlar cıkarsaydı alırdım ama hyundai'ye verecek param yok benim
quote:
Orjinalden alıntı: TheGate
arkadaşlar çin malları şimdi kalitesiz ve ucuz haklısınız ama unutmayın eskiden japın malları türkiyeye ilk girdiğindede ucuz ve kalitesizdi ama sonra ne oldu? şimdi hepiniz japon hayranı oldunuz çininde izleyeceği yol bu.merak etmeyin 10 sene sonra çin malları süper walla diye yazar durursunuz elbette bugün çin malı alınmaz.kalitesiz ve acaip dandikler.
ama VW içinde bazen haksız eleştiriler yapıyoruz.siz sadece VW marka arabaları düşünüyorsunuz ama VW grubunu düşünseniz daha iyi olur.bu VW otomobil grubu içinde PORSCHE, AUDI, SEAT, SKODA ve elbette VOLKSWAGEN var bir düşünün bu markaların hepside ortalama bir kalitenin üstünde markalar.hele porsche ile audi zaten kalite olarak en üstte olanlar diyebiliriz. bu arabalarda sonuçta aynı grubun malı. şimdi mazdayı konuşurken mazdayı ford aldıda adam oldu diyorsak veya ford mazda volvo aynı grubun yani fordun markalarıdır bunlar kalitelidir diyebiliyorsak niye VW gibi bir dev firmayı mantıksız yere eleştiririz anlamam
gelelim hyundai ve kore mallarına.kore cidden hyundai samsung ve zamanında goldstar (LG) gibi markalar ile dünyada iyi bir yere gelen ülke hyundai veya kia tam anlamıyla kalitesini oturtmuş ve kendi tarzını bulmuş firmalar değil. o yüzden farklı denemeler ile pazarı yokluyor zaten hyundai i30 ile hyundai bir atak yaptı ve avrupa pazarını hedef alarak ve avrupada bir araba tasarladı diyoruz.ama daha öncede sonata ilede denemeler yapmıştı ama fazla satamadı.şimdi golf-bmw1-impreza gibi bir tasarım ile bu segmete girmek peşinde. sonuçta bekleyip görmek lazım.araba hyundainin kendi genel çizgisi dışında bir araba.insanlar bir kullansın ondan sonra iyimi kötümü konuşalım aslında kullanan arkadaşlar konuşşsa iyi olur.kullanmayan sadece dışardan yorum yapar.ama kullananda hyundai fanatikliği yapmaz ve objektif değerlendirmeler yaparsa bize faydalı olur.o nedenle ben kesin iyi veya kötü diyebilmek için daha zaman var diyorum.bekle ve gör olayı
hyundai i30 sonuçta iyileri kötülerinde fazla gözüken bir araba.dediğim gibi gözüküyor diyorum ama emin değilim.kullanıldıkça iyiler kötüler çıkacak ortaya.ama yadsınamaz bir gerçek varki fiyatı yüksek.neye göre yüksek biliyormusunuz? diğer markalara veya rakiplerine göre değil.kendi marka imajına göre yüksek.skoda octavia mesela çok iyi bir araba yurtdışında çoğunluk insan beğeniyor memnuniyetlerde en üstte.ama türkiyede bir kere çarpık bacaklı skoda olmuş artık karizma çizik durumdakarizmayı kurtarmadan skoda aldırtamazsınız insanlara.belki 5-10 sene geçer ismi düzeltmek için.yada ikinci elde fiyat düşer düşer yok pahasına ve çok uzun süre sonra belki arabanızı bilen birine satarsınız.burası türkiye.ve bizde burada yaşıyorsak türkiye gerçeklerine göre yorum yapalım
herkese kazasız belasız günler
hocam şeker gibi yorum sanırım benim söylediklerimin biraz farklısı haklısın hyundai i30 la hyundai sınıf atlıyor diyebilirz ve ortamı yokluyor
quote:
Orjinalden alıntı: desci
bu arabayı hyundai deil de japon yada almanlar cıkarsaydı alırdım ama hyundai'ye verecek param yok benim
tabiki bu düşüncende özgürsün çünki para senin ve senin cebinden çıkıyor ama arabayı begenmiş olman da güzel sırf hyundai çıkardı diye almamdan belli her neyse hyundai i30 desene bir müştresini daha kaybetti
Ben huydai i30 u bugun gisip inceledim. donanim konusunda artıları olsada ic malzee kalitesini begenmedim. dizel motorun teknik verileri de etkileyici. Ancak aracin direksiyonuna gectigimde beni hic etkilemedi. On konsol malzemesi cok kalitesiz duruyor. Bu sinifta bu fiyatlarla isi cok zor. 5000 ytl inmesi lazim
Çok hoş bir model bence. iç dış harika görünüyor. Tam 2 gün önce gördüm,(İçel'deyim) aracı tanıyamadım, durdum baktım... i30 muş. gercekten güzel araç...
quote:
Orjinalden alıntı: birtasarimci
Çok hoş bir model bence. iç dış harika görünüyor. Tam 2 gün önce gördüm,(İçel'deyim) aracı tanıyamadım, durdum baktım... i30 muş. gercekten güzel araç...
bmw'nin biraz kopyası olmuş ama olsun fenada değil hani hyundainin dediğimiz gibi i30 ile kalitesini arttırmaya başladı diğer araçlarına nazaran i30 yine iç malzeme kalitesi fena değil bakalım yapacaklar bişeyler ilerleme var
quote:
Orjinalden alıntı: TheGate
arkadaşlar çin malları şimdi kalitesiz ve ucuz haklısınız ama unutmayın eskiden japın malları türkiyeye ilk girdiğindede ucuz ve kalitesizdi ama sonra ne oldu? şimdi hepiniz japon hayranı oldunuz çininde izleyeceği yol bu.merak etmeyin 10 sene sonra çin malları süper walla diye yazar durursunuz elbette bugün çin malı alınmaz.kalitesiz ve acaip dandikler.
ama VW içinde bazen haksız eleştiriler yapıyoruz.siz sadece VW marka arabaları düşünüyorsunuz ama VW grubunu düşünseniz daha iyi olur.bu VW otomobil grubu içinde PORSCHE, AUDI, SEAT, SKODA ve elbette VOLKSWAGEN var bir düşünün bu markaların hepside ortalama bir kalitenin üstünde markalar.hele porsche ile audi zaten kalite olarak en üstte olanlar diyebiliriz. bu arabalarda sonuçta aynı grubun malı. şimdi mazdayı konuşurken mazdayı ford aldıda adam oldu diyorsak veya ford mazda volvo aynı grubun yani fordun markalarıdır bunlar kalitelidir diyebiliyorsak niye VW gibi bir dev firmayı mantıksız yere eleştiririz anlamam
gelelim hyundai ve kore mallarına.kore cidden hyundai samsung ve zamanında goldstar (LG) gibi markalar ile dünyada iyi bir yere gelen ülke hyundai veya kia tam anlamıyla kalitesini oturtmuş ve kendi tarzını bulmuş firmalar değil. o yüzden farklı denemeler ile pazarı yokluyor zaten hyundai i30 ile hyundai bir atak yaptı ve avrupa pazarını hedef alarak ve avrupada bir araba tasarladı diyoruz.ama daha öncede sonata ilede denemeler yapmıştı ama fazla satamadı.şimdi golf-bmw1-impreza gibi bir tasarım ile bu segmete girmek peşinde. sonuçta bekleyip görmek lazım.araba hyundainin kendi genel çizgisi dışında bir araba.insanlar bir kullansın ondan sonra iyimi kötümü konuşalım aslında kullanan arkadaşlar konuşşsa iyi olur.kullanmayan sadece dışardan yorum yapar.ama kullananda hyundai fanatikliği yapmaz ve objektif değerlendirmeler yaparsa bize faydalı olur.o nedenle ben kesin iyi veya kötü diyebilmek için daha zaman var diyorum.bekle ve gör olayı
hyundai i30 sonuçta iyileri kötülerinde fazla gözüken bir araba.dediğim gibi gözüküyor diyorum ama emin değilim.kullanıldıkça iyiler kötüler çıkacak ortaya.ama yadsınamaz bir gerçek varki fiyatı yüksek.neye göre yüksek biliyormusunuz? diğer markalara veya rakiplerine göre değil.kendi marka imajına göre yüksek.skoda octavia mesela çok iyi bir araba yurtdışında çoğunluk insan beğeniyor memnuniyetlerde en üstte.ama türkiyede bir kere çarpık bacaklı skoda olmuş artık karizma çizik durumdakarizmayı kurtarmadan skoda aldırtamazsınız insanlara.belki 5-10 sene geçer ismi düzeltmek için.yada ikinci elde fiyat düşer düşer yok pahasına ve çok uzun süre sonra belki arabanızı bilen birine satarsınız.burası türkiye.ve bizde burada yaşıyorsak türkiye gerçeklerine göre yorum yapalım
herkese kazasız belasız günler
Wallahi skoda da bayağı ballı bir firma 90 larda yaptığı kutu gibi favorite ler ile sadece lada samaraya ya rakip olabilecekken sen VW gibi bir firma elinden tut şimdi de ford ve opel ile aynı kalitede araclar uretiyor , hyundai nin de elinden bir alman firması tutsa super olur kanaatimce hepinize iyi gunler ..
quote:
Orjinalden alıntı: Getzz
quote:
Orjinalden alıntı: TheGate
arkadaşlar çin malları şimdi kalitesiz ve ucuz haklısınız ama unutmayın eskiden japın malları türkiyeye ilk girdiğindede ucuz ve kalitesizdi ama sonra ne oldu? şimdi hepiniz japon hayranı oldunuz çininde izleyeceği yol bu.merak etmeyin 10 sene sonra çin malları süper walla diye yazar durursunuz elbette bugün çin malı alınmaz.kalitesiz ve acaip dandikler.
ama VW içinde bazen haksız eleştiriler yapıyoruz.siz sadece VW marka arabaları düşünüyorsunuz ama VW grubunu düşünseniz daha iyi olur.bu VW otomobil grubu içinde PORSCHE, AUDI, SEAT, SKODA ve elbette VOLKSWAGEN var bir düşünün bu markaların hepside ortalama bir kalitenin üstünde markalar.hele porsche ile audi zaten kalite olarak en üstte olanlar diyebiliriz. bu arabalarda sonuçta aynı grubun malı. şimdi mazdayı konuşurken mazdayı ford aldıda adam oldu diyorsak veya ford mazda volvo aynı grubun yani fordun markalarıdır bunlar kalitelidir diyebiliyorsak niye VW gibi bir dev firmayı mantıksız yere eleştiririz anlamam
gelelim hyundai ve kore mallarına.kore cidden hyundai samsung ve zamanında goldstar (LG) gibi markalar ile dünyada iyi bir yere gelen ülke hyundai veya kia tam anlamıyla kalitesini oturtmuş ve kendi tarzını bulmuş firmalar değil. o yüzden farklı denemeler ile pazarı yokluyor zaten hyundai i30 ile hyundai bir atak yaptı ve avrupa pazarını hedef alarak ve avrupada bir araba tasarladı diyoruz.ama daha öncede sonata ilede denemeler yapmıştı ama fazla satamadı.şimdi golf-bmw1-impreza gibi bir tasarım ile bu segmete girmek peşinde. sonuçta bekleyip görmek lazım.araba hyundainin kendi genel çizgisi dışında bir araba.insanlar bir kullansın ondan sonra iyimi kötümü konuşalım aslında kullanan arkadaşlar konuşşsa iyi olur.kullanmayan sadece dışardan yorum yapar.ama kullananda hyundai fanatikliği yapmaz ve objektif değerlendirmeler yaparsa bize faydalı olur.o nedenle ben kesin iyi veya kötü diyebilmek için daha zaman var diyorum.bekle ve gör olayı
hyundai i30 sonuçta iyileri kötülerinde fazla gözüken bir araba.dediğim gibi gözüküyor diyorum ama emin değilim.kullanıldıkça iyiler kötüler çıkacak ortaya.ama yadsınamaz bir gerçek varki fiyatı yüksek.neye göre yüksek biliyormusunuz? diğer markalara veya rakiplerine göre değil.kendi marka imajına göre yüksek.skoda octavia mesela çok iyi bir araba yurtdışında çoğunluk insan beğeniyor memnuniyetlerde en üstte.ama türkiyede bir kere çarpık bacaklı skoda olmuş artık karizma çizik durumdakarizmayı kurtarmadan skoda aldırtamazsınız insanlara.belki 5-10 sene geçer ismi düzeltmek için.yada ikinci elde fiyat düşer düşer yok pahasına ve çok uzun süre sonra belki arabanızı bilen birine satarsınız.burası türkiye.ve bizde burada yaşıyorsak türkiye gerçeklerine göre yorum yapalım
herkese kazasız belasız günler
Wallahi skoda da bayağı ballı bir firma 90 larda yaptığı kutu gibi favorite ler ile sadece lada samaraya ya rakip olabilecekken sen VW gibi bir firma elinden tut şimdi de ford ve opel ile aynı kalitede araclar uretiyor , hyundai nin de elinden bir alman firması tutsa super olur kanaatimce hepinize iyi gunler ..
sanmam hyundai buna izin vermez onlar verse koreliler izin vermez gibi geliyor
inecek fiyat hissediyorum
vallaha türkiye'ye gelen aracları bilmem ama arkadaşım büyük firmaların karoserleri için kalıp üreten bir firmada çalışıyor. vw denetleyiceileri geleceği zaman elleri ayakları titriyor. diğer firmalar geldiğinde eğer kalıpta hata varsa bir şekilde gormezden geliniyor veya düzeltiliyor ancak vw 0 hata ile alıyor kalıbı. ben zaten kendi fikrimi söylemiştim toyota kasası cok satmış olabilir ancak bu onun stabil bir şekilde kasasının arkasında durduğunu göstermez. sürekli karoser değiştirmek de bana çok güvenilir ve mantıklı gelmiyor.
quote:
Orjinalden alıntı: westbam
quote:
Orjinalden alıntı: mehmet_0606
vw almayada veya dış ülkelerde çok iyi sorunsuz ve eski vw ....
ama türkiyeye malesef 2, 3, kalite mal gönderdiği için mesela ben sağlam sanıp aldım ama her hafta bir arıza veriyordu yyolda bırakıyordu...
ahh dışardaki gibi, 2004 yılından önceki gibi;kaliteli ve iyi araçlar gönderse türkiyeye ....ama göndermiyor işte...onun içinde 2004 yılından sonra çıkan arabaları 2,-3, kalite ve sorunlu araçlar........
quote:
Orjinalden alıntı: westbam
quote:
Orjinalden alıntı: unerdem
quote:
Orjinalden alıntı: ceyhunberber
Toyotayi kendine rakip alan ve gecmeyi hedefleyen firma vw
yanlış okumadıysam vw toyotayı pazarda elde ettiği kar açısından ve işçileri daha verimli kullanma gibi acılardan kendine rakip alıyor. araçların güvenliği tasarımı veya performansı acısından değil... herkimin ne aracı olursa olsun vw'in araçlarına hayranlık duymaması imkansız gibi geliyor bana ama toyota sadece senelerce tutmayan ve neredeyse bir senede 2 kere değişen corolla karoseri ile geliyor benim aklıma.
bu yoruma katılmadığı döylemek isterim corolla karoseri toyotanın dünya üzerinde en sağlam ve en çok satan karoseri ünvanını almıştır wv bence hayranlık duyulacak çok fazla benim fikrimce hiç bir yanı yok aa arabaları sağlam olabilir ama 150 km hızla hangi marka araçla kaza yaparsan yap genelde sonuç aynı oluyor 60 km hızlarda euoncap testlerinde alınan sonuçlar bizleri yanıltmasın onlar bence farrazi sonuçlar neyse ama wv çok köklü bir firma hitlerin desteklemiş alman askeri sanayine çok katkıda bulunmuş tecrübeleri fazla ama artık sistem değişti insanların beklentileri farklılaştı bu yüzden bütün araba firmaları araçlarında hep daha iyisini yapmak için ugraşıyor avrupa arabaları amerikan ve asia (japon ve kore) bunlar en iyileri
yorumuna katılıyorum mehmet sanırım türkiyeye gelen arabalar biraz daha kalitesiz gibi ama bu dışardan türkiyeye gelenlerde var
quote:
Orjinalden alıntı: ceyhunberber
inecek fiyat hissediyorum
fiyatların inmesi hem iyi hemde kötü fiyat inmesi 2.el otoları tamamen bitirir avrupa sistemine döner araçları direk hurdaya çıkarırız her zaman yeni araba alacak kadar para herkesde yok birde trafik daha da artar ki şehirlerin bunu kaldıracak alt yapısı yok hele istanbul düşünsene herkesde bir araba kazaların önününede geçilmeycek vs.vs. gibi walla bu konuda çelişkili düşünyorum
bir firmanın sık karoser değiştirmesi onun hepsini aynı kalitede üretmez olduğunu belirtmez hem toyota bence wv den çok daha iyi ve sağlam bu benim kanım toyotanın üretimini bilmem ama araçları baya kaliteli toyotadan şikayetçi olan çok azdır ama wv sayamayacağın kadar çok kalıp hataları aracın üretim sürecini çok etkilemez gibi oradaki hatları bir şekilde düzeltirler çok duyuyorum wv araçlarının tavanlarından orasından burasından su içeri girdiğini ben bir toyota kullanıcısından duymadım ve hyundai dende tabi ama hyundai daha da gelişiyorki yakında wv peugeot renault gibi firmalar kendi kalelerinde sallanacak asia kore ve japon arabaları dünyanın hakimi olacaklar belki çinde girer
quote:
Orjinalden alıntı: unerdem
vallaha türkiye'ye gelen aracları bilmem ama arkadaşım büyük firmaların karoserleri için kalıp üreten bir firmada çalışıyor. vw denetleyiceileri geleceği zaman elleri ayakları titriyor. diğer firmalar geldiğinde eğer kalıpta hata varsa bir şekilde gormezden geliniyor veya düzeltiliyor ancak vw 0 hata ile alıyor kalıbı. ben zaten kendi fikrimi söylemiştim toyota kasası cok satmış olabilir ancak bu onun stabil bir şekilde kasasının arkasında durduğunu göstermez. sürekli karoser değiştirmek de bana çok güvenilir ve mantıklı gelmiyor.
quote:
Orjinalden alıntı: westbam
quote:
Orjinalden alıntı: mehmet_0606
vw almayada veya dış ülkelerde çok iyi sorunsuz ve eski vw ....
ama türkiyeye malesef 2, 3, kalite mal gönderdiği için mesela ben sağlam sanıp aldım ama her hafta bir arıza veriyordu yyolda bırakıyordu...
ahh dışardaki gibi, 2004 yılından önceki gibi;kaliteli ve iyi araçlar gönderse türkiyeye ....ama göndermiyor işte...onun içinde 2004 yılından sonra çıkan arabaları 2,-3, kalite ve sorunlu araçlar........
quote:
Orjinalden alıntı: westbam
quote:
Orjinalden alıntı: unerdem
quote:
Orjinalden alıntı: ceyhunberber
Toyotayi kendine rakip alan ve gecmeyi hedefleyen firma vw
yanlış okumadıysam vw toyotayı pazarda elde ettiği kar açısından ve işçileri daha verimli kullanma gibi acılardan kendine rakip alıyor. araçların güvenliği tasarımı veya performansı acısından değil... herkimin ne aracı olursa olsun vw'in araçlarına hayranlık duymaması imkansız gibi geliyor bana ama toyota sadece senelerce tutmayan ve neredeyse bir senede 2 kere değişen corolla karoseri ile geliyor benim aklıma.
bu yoruma katılmadığı döylemek isterim corolla karoseri toyotanın dünya üzerinde en sağlam ve en çok satan karoseri ünvanını almıştır wv bence hayranlık duyulacak çok fazla benim fikrimce hiç bir yanı yok aa arabaları sağlam olabilir ama 150 km hızla hangi marka araçla kaza yaparsan yap genelde sonuç aynı oluyor 60 km hızlarda euoncap testlerinde alınan sonuçlar bizleri yanıltmasın onlar bence farrazi sonuçlar neyse ama wv çok köklü bir firma hitlerin desteklemiş alman askeri sanayine çok katkıda bulunmuş tecrübeleri fazla ama artık sistem değişti insanların beklentileri farklılaştı bu yüzden bütün araba firmaları araçlarında hep daha iyisini yapmak için ugraşıyor avrupa arabaları amerikan ve asia (japon ve kore) bunlar en iyileri
yorumuna katılıyorum mehmet sanırım türkiyeye gelen arabalar biraz daha kalitesiz gibi ama bu dışardan türkiyeye gelenlerde var
oncelikle herkese selam.
ben guney korede yasiyorum ve geleli 3 yil oldu. korede dunyaca unlu bir cok firma olmasina karsin araba sektorunde hala alman hayranligi yada japon hayranligi yok diyemem.
koreye ilk geldigimde arabalari bana cok farkli gelmisti evet bundan uc yil once NF SONATA daha yeni cikmisti ondan onceki adam gibi araba diyebilecegim arabalar cok fazla yoktu. hemen hemen cogu turkiyede gormedigim modeller, kocaman amerikanvari buyuk hantal ama birazda luks arabalardi.nedense dizayn cok hosuma gitmiyordu ama su an bunu soylemek mumkun degil. yeni cikan arabalarin artik cok asiri guzel olmasada yinede guzel gelmiyor degil. adamlar kendilerini gelistirdiler ve gelistiriyorlar burda tabiki en byuyuk araba firmasi hyundai ama onun yanida kia , daewoo, samsung ( arabalari var nissanla ortak yapim) ve sanyong denen sadece korede satan mecedes yada diger modelleri iyi taklit eden bir firma daha var.
oncelikle arabadan anladigimi cok soyleyemem motordan cok iyi anlamam bunun icin burdaki arkadaslara bir kac sey danismak istedim. I30 avrupa icin tasarlanmis bir arac oyleki korede tutulmuyor, fakat ayni motora sahip sedan ELANTRA burda daha yaygin. Hatta ELANTRA nin ismide farkli AVANTE.
neyse ben fazla uzatmadan burdaki konuya doneyim. Arkadaslar ben korede yasamama ragmen hatchback arabalar korelilerin aksine daha cok hosuma gidiyor. sormak istedigim, motordan anlamadigimi soylmistim, motorlarin dizel yada benzinli olasi neyi degistiriyor ? (yakit disinda) dizeller daha mi guclu oluyor yada dahami dayanikli ? iki tane motor secenegi var burda, avrupadaki gibi 3 tane degil
hic birsey anlamis degilim adamlara kac beygir diyorum bana mol mol bakiyorlar. bana bu oranlari gizterip gerisin sen karar ver diyorlar az cok beygir gucunu anladim ama yaninda olan 15,6/ 4200 yada dizelin ki 26.5/2000 neyin nesidir onu bilmiyorum benzinlinin 15,6 dizelin 26,5 ama 4200 de 2000 den buyuk bir turlu anlamadim
ikinci olarak otomatik sanziman ile duz olanini soracaktim
siz hangisini onerirsiniz neden ?
burda manual yok denecek kadar az, ama arabayi alincada performansli kullanmak isterim. yada aralarinda ne gibi farklar olur. evet yakit konusunda biraz fark edebilir. ama ne kadar fark eder ? bilen arkadaslar varsa cevaplasin lutffen
son olarakta bu aracin koredeki fiyat listesini yazayim diyorum.
benzinli I30
deluxe 14.450 $
luxury (style) 15.150$
primier( style plus) 18.000$
dizel
deluxe 17.200$
luxury 18.000$
primeir 20.700 $
son olarak benzilin mi dizel mi ?
otomatik sanziman mi yoksa duz mu ?
cevaplarsaniz sevinirim.
arkadaslar size i30 hakkinda bir kac sey daha soyleyebilirim biraz once belirttigim gibi i30 tamamen avrupa icin NF SONATA da amerika icin gelistirilmis bir model diye burdaki hyundaidekiler soyluyor. hatta 2 tane hyundaide calisan makine muhendisi arkadasimin bizzat soyledigi seyler. bende i 30 almayi dusunuyorum sebebine gelince i 30 dan once 2006 da cikan elantra lar korede en fazla satan arac oldu , alanlarin cogu cok memnun ikinci elide uygun , motor problemleride yok denecek kadar az ve i 30 de bu motoru kullandigina gore icimiz biraz rahat edebilir kanisindayim.