Şimdi Ara

HYUNDAI i20 --sonunda geldi--- (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
324
Cevap
0
Favori
51.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: discrepancy

    Punto da az fark verip Starjet alacağıma az daha verip 1.3 multijet alırım bu arada :) Hem ekonomi, hem vergi avantajı hemde tork :)



    1,4 fire motoru savunmaktan vazgeçip, STARJET i de "pas geçip" MULTİJET e yönelmişsin
    senle başından beri benzinli motorları tartışıyoruz, senin de, benim gibi dizel tercih etmediğini düşünmüştüm.. dizelle benzinliyi kıyaslamak elmayla portakalı kıyaslamak gibi bişey olur.. dizelin düşük tüketim ve tork avantajları malum.. ancak ciddi dezavantajları da var.. bunları uzun uzun saymayayım şimdi.. eğer dizel almaya niyetlenirsen artılarını eksilerini iyi değerlendir, sonra başın ağrımasın keyfin kaçmasın.

    quote:

    Orjinalden alıntı: discrepancy

    Daha tartışalım dersen tartışalım ama bu arada sende şuraya aracın bir iki resmini koyda gözümüz gönlümüz açılsın ya :)



    adına ister tartışma de, ister bilgi ve fikir paylaşımı.. seninle diyaloğa girmekten dolayı hiç bir rahatsızlığım olmadığını bil aksine memnunum kimse herşeyi 4-4 lük bilemez, geniş düşünemez.. herkesin(ben de dahil tabi ki) farklı bilgi ve görüşlere ihtiyacı vardır bence..

    aracın fotosunu istemişsin ama bence gerek yok kardeş.. bildiğin i20 işte internette bissürü fotosunu bulabilirsin (google - görseller den "i20" yazıp aratırsan istemediğin kadar foto çıkar karşına) ayrıca forumda önceki sayfada bi arkadaş aracın içinden çektiği fotoyu da eklemişti zaten..(gözünden kaçtıysa diye hatırlatayım dedim) benim araçla aynı o foto..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ehhalil -- 23 Mayıs 2009; 17:04:04 >




  • Maşşallh kutluyorum seni yine döktürmüşsün :)
    Bu arada yeni heves birkaç foto koyasrın demiştim ya, o yüzden yazdım. Evet internette bir sürü var ama sahibinden göremk daha güzel :)
    Gözümden kaçmadı o fotoğraf ta dıştan fotoğraf yok.
    Gp de city fonksiyonu sadece park ederken manevra kabiliyetini arttırmak ve rahat direksiyon çevirmek için düzenlenmiş bir sistem. Park ederken direksiyon acayip yumuşuyor, zaten eğer açık unutursanız tehlikeye meydan vermemek için 60 km hızdan sonra kendisi otomatik devreden çıkıyor. City açıkken araba sürmek gerçekkten zor,direksiyonu yumuşatması ünlü, sadece parka yardımcı bir sistem. Yazdığına göre Punto da iki tane elektrik motoru mevcut diireksiyonda biri bizim bildiğimiz eps motoru, biri daha da yumuşatan City motoru. İlk zamanlarda kronik city motoru arızaları vermişti Era daki eps arızası gibi ama şuan sorunsuz bir sistem.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000

    Hayırlı olsun aracınız.
    2004 Jazz ile kıyaslamanızı bekliyorum.
    Kullandığınız Jazz düz vitesmiydi?



    bugün 2004 Jazz'ı kullandığım yola gittim geldim..
    öncelikle şunu belirtmek isterim ki; ben çok çeşitli arabalarla çok çeşitli yollarda yol tutuş testi yapmış biri değilim o yüzden yazacağım değerlendirme naçizane kişisel görüşümden öteye geçmeyebilir..
    sözkonusu yol, bu çevrede benim gidip geldiğim en zorlu yol.. sert yokuş-iniş ve en az bi o kadar sert-keskin virajlarla dolu bir yol.. araç içinde 3 kişi vardı.. TEST etme niyetiyle normal kullanım tarzımın ötesinde oldukça zorlayarak kullandım. Jazz ı kullanırken o kadar zorladım mı emin değilim(ne de olsa emanet arabaydı ve sahibi yolcu koltuğundaydı)
    yol tutuş konusunda 175 mm lastik tabanlı i20(TEAM), -eğer yanlış hatırlamıyorsam- 185 mm lastik tabanlı Jazz(ELİTE) den daha iyi bi performans gösterdi bana göre.. virajlarda Jazz kullanırken bi parça önden kayma hissi yaşamıştım. i20 de hissetmedim.. virajlarda yana yatma(yığılma) da olmadı..
    söyleyebileceğim başka birşey yok sanırım.. özellikle öğrenmek istediğin birşey olursa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım..
    son olarak şunu söliyim 2004 Jazz ile i20 arasında yol tutuş açısından abartılacak derecede bi fark yok bence.. eskiden gerektikçe babamın 2000 model Palio'sunu kullandığım ve o araca alışık olduğum için, Jazz kullandığımda yol tutuş olarak rahatlıkla hissedilir derecede bi fark algılamıştım mesela.. i20-Jazz(eski kasa) arasında o derece bi fark yok.. Yeni Jazz'ın yol tutuşunun eskisine oranla daha iyi olduğunu duydum(test etme şansım olmadı) Yeni Jazz almayı da istiyordum ancak onu almak için çok daha fazla borçlanmam gerekecekti.. göze alamadım...

    iyi günler, iyi sürüşler dilerim..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yeniceri17

    Arkadaşlar i20 sınıfında başarı kazanabilmesi için fiyattan ödün vermesi gerekir. Ben Getz kullandım şu andada Yeni Ford Fiestam var. Birkere araba tok ve kaliteli olduğunu belli ediyor. Kapılar bile kapanırken bilenler bilir. Ama Getz gerek plastik işçilik gerekse teneke gibi olması neticesinde (yol sesinide çok alıyor) fiyatına göre alınabilirliği olan bir araba. Yani ucuz olması tercih edilmesine sebep oluyor. Sanki havada gidiyorsun gibi güven vermiyor.

    Bakınız Seat Leon 23.900 TL 1.2 LT 70 HP lik modeli yok yok arabada.

    Bakınız Yeni Ford Fiesta 24.700 TL 1.25 LT 82 HP lik modeli herşey var.

    Bakınız Yeni Renault Clio 24.200 TL 1.2 LT 75 HP lik model gayet başarılı.

    Bakınız Fiat Grande Punto 23.700 TL 1.4 LT 77 HP lik ödüllü model.

    Bakınız WW Polo 23.200 TL 1.4 LT 80 HP lik taş gibi araba, eskitemezsiniz.

    Yani demiyorumki i20 kötü, tabiki kendine göre iyi yanları var ama 20.000 TL den fazla etmez bu kalite ve bu işçilikle. Sizde kıyaslayın arkadaşlar acele etmeyin. Hak vereceksiniz. Bir polo, bir Leon, bir Fiesta'ya benzermi arkadaşlar?


    Seat Leon da 1.2 motor yokki Seat İbiza dan bahsettin sanırım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ehhalil


    quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000

    Hayırlı olsun aracınız.
    2004 Jazz ile kıyaslamanızı bekliyorum.
    Kullandığınız Jazz düz vitesmiydi?



    bugün 2004 Jazz'ı kullandığım yola gittim geldim..
    öncelikle şunu belirtmek isterim ki; ben çok çeşitli arabalarla çok çeşitli yollarda yol tutuş testi yapmış biri değilim o yüzden yazacağım değerlendirme naçizane kişisel görüşümden öteye geçmeyebilir..
    sözkonusu yol, bu çevrede benim gidip geldiğim en zorlu yol.. sert yokuş-iniş ve en az bi o kadar sert-keskin virajlarla dolu bir yol.. araç içinde 3 kişi vardı.. TEST etme niyetiyle normal kullanım tarzımın ötesinde oldukça zorlayarak kullandım. Jazz ı kullanırken o kadar zorladım mı emin değilim(ne de olsa emanet arabaydı ve sahibi yolcu koltuğundaydı)
    yol tutuş konusunda 175 mm lastik tabanlı i20(TEAM), -eğer yanlış hatırlamıyorsam- 185 mm lastik tabanlı Jazz(ELİTE) den daha iyi bi performans gösterdi bana göre.. virajlarda Jazz kullanırken bi parça önden kayma hissi yaşamıştım. i20 de hissetmedim.. virajlarda yana yatma(yığılma) da olmadı..
    söyleyebileceğim başka birşey yok sanırım.. özellikle öğrenmek istediğin birşey olursa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım..
    son olarak şunu söliyim 2004 Jazz ile i20 arasında yol tutuş açısından abartılacak derecede bi fark yok bence.. eskiden gerektikçe babamın 2000 model Palio'sunu kullandığım ve o araca alışık olduğum için, Jazz kullandığımda yol tutuş olarak rahatlıkla hissedilir derecede bi fark algılamıştım mesela.. i20-Jazz(eski kasa) arasında o derece bi fark yok.. Yeni Jazz'ın yol tutuşunun eskisine oranla daha iyi olduğunu duydum(test etme şansım olmadı) Yeni Jazz almayı da istiyordum ancak onu almak için çok daha fazla borçlanmam gerekecekti.. göze alamadım...

    iyi günler, iyi sürüşler dilerim..


    Karşılaştırma için teşekkürler. Doğru hatırlıyorsunuz ilk nesil Jazz (Elit) 185-55-15.
    Yüksek yapısı nedeniyle ilk nesil Jazz'ın yumuşak karnı yol tutuş zaten. Yeni Jazz'da ise yol tutuş sorunu halledilmiş ve üzerine standart olarak VSA eklenmiş. İlk nesin Jazz da aslında limitlerde kullanıldığı sürece yol tutuş konusunda ciddi bir rahatsızlık vermiyor.
    Şu da var: i20 2009 teknolojisiyle, ilk nesil Jazz ise 2001 yılının teknolojisiyle üretiliyor.
    Yeni Jazz ise mini MPV segmentindeki en iyi yol tutuşa sahip olmaya aday. Ama dediğiniz gibi pahalı biraz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sofokles2000 -- 23 Mayıs 2009; 23:07:01 >




  • selam
    fiat, almam aldırmam
    diğer markalar da polo olsun mesela abs siz dümdüz modelin fiyatı ne kadar?
    ya da fiesta nın 1.2 motorlusu ne kadar?
    hyundai ye haksızlık ediliyo
    daha yeni çıkmış araç fiyatı biraz yüksek olsun
    üstelik rakipleri ile kıyaslayınca bana göre yüksek deil
    isteyen gitsin vw alsın ya da fiat alsın ben hyundai almışım kime ne?
    ben tutmuşum almışım arkadaşların bazıları sinirlenmiş gerek yok adamlar satıp para kazanıyo elin korelisi malı götürüyo hyundai nin aklı başına gelir demiş bi arkadaş yav bize ne ister gelsin ister gelmesin
    isteyen istediğini beğenir istediğini alır araba markaları için birbirimizi kırmayalım
    mesela ben fiat almam, vw yi hiç sevmem hatta ayar olurum golf alacağıma gider aynı gruptan leon alırım astra alırım yav bi bakın yanyana koyun golfle astrayı hangisinde işçilik var ben ikisinide koydum baktım
    vw de dış tasarım ve işçilik çoooooook zayıfffff dümdüz
    i 20 güzel araba arkadaş alanlara hayırlı olsun diyorum




  • i20

    DIŞ BOYUTLAR

    UZUNLUK : 3940MM
    YÜKSEKLİK: 1490MM
    İZ MESAFESİ ÖN: 785MM ARKA 630MM
    AKS MESAFESİ : 2525MM
    GENİŞLİK : 1710MM


    İÇ BOYUTLAR

    BACAK MESAFESİ ÖN: 1074 MM ARKA :749MM ÖN+ARKA =% 45.8
    BAŞ MESAFESİ ÖN: 1005MM ARKA : 970MM
    OMUZ MESAFESİ ÖN: 1350MM ARKA:1340MM

    BEL YÜKSEKLİĞİ 554MM
    GİRİŞ YÜKSEKLİĞİ ÖN : 817 MM (SINIFINDA EN YÜKSEK) ARKA: 790 (SINIFINDA EN YÜKSEK)
    ADIM MESAFESİ : 459MM
    AYAK MESAFESİ : 290MM

    BAGAJ KAPASİTESİ

    YÜKLEME GENİŞLİĞİ : 935MM
    KARGO ALAN UZUNLUĞU : 680MM
    KARGO ALAN GENİŞLİKĞİ: 1105MM
    KARGO ALAN YÜKSEKLİK : 583MM
    YÜKLEME YÜKSEKLİĞİ : 694MM
    BAGAJ HACMİ : 295LT



    JANTLAR
    TEAM PAKET : 5.0JX14 " JANT
    SELECT PAKET :5.5JX15" JANT
    STYLE PAKET : 5.5JX16" JANT


    MOTOR SEÇENEKLERİ

    BENZİNLİ

    1.2LT : 78 PS *121 TORK 1.2 DOHC
    1.4LT : 100 PS *140 TORK 1.4 CVVT

    DİZEL
    1.4LT : 75 PS * 225 TORK 1.4 CRDİ
    90 PS * 225 TORK 1.4 CRDİ


    SÜSPANSİYON

    ÖN
    ALT TRAVERSE BAĞLI MCPHERSON TİP KULE GRUBU
    DENGE ÇUBUĞU DAHA İYİ YOL TUTUŞ İÇİN
    KASTER AÇISI: 2.24 -> 3.30

    ARKA
    BURULMALI PROFİL AKS
    AMARTİSÖR KOLU 12.5MM -> 16 MM

    AERODİNAMİK
    SÜRTÜNME KATSAYISI : 0.33 GETZ:0,35/ 207:0,33 / CLIO:0,35 /CORSA: 0,36
    HAVALANMA KATSAYISI : 0.06 GETZ: 0,13 / 207:0,12 / CLIO: 0,08 / CORSA 0,05

    YERDEN YÜKSEKLİK GETZ'E GÖRE 2CM DAHA DÜŞÜK
    DÜZ TABAN TASARIMI

    FRENLER

    ÖN FREN : 14" HAVALI DİSK
    ARKA FREN : 8" KAMPANA (1.2 DOHC) --- 14" DISK

    BOSH ABS 8.2 (STANDART)
    BOSH ESP 8.2 (OPSİYONEL (900TL) SELECT VE STYLE


    GÜVENLİK
    MOTORUN KABİN İÇİNDEKİ HAREKETİNİ ENGELLEYEN DÜZENLEME
    ÇARPMA ANINDA OLUŞAN ENERJİYİ DAĞITIP AZALTAN YAPI
    ÖN KATLAMA BÖLGESİ
    GÜÇLENDİRİLMİŞ ORTA KONSOL BAĞLANTISI
    SÜRÜCÜ TARAFI DİZ BÖLGESİNDE DAHA YUMUŞAK MALZEME
    YÜKSEK MUKAVEMETLİ ÇELİK KULLANIMI %65
    DAHA KÜÇÜK ÖN HAVA YASTIKLARI
    AKTİF KOLTUK KAFALIKLARI
    STANDART SÜRÜCÜ VE ÖN YOLCU HAVA YASTIĞI
    YAN VE PERDE HAVA YASTIKLARI (STYLE)
    YOLCU HAVA YASTIĞI İPTAL ANAHTARI
    EMNİYET KEMERİ İKAZ GÖSTERGESİ


    DONANIM PAKETLERİNİDE BİRAZDAN EKLİYORUM




  • çok yararli bilgiler teşekkürler. bu bilgilere göre araba hiç fena değil... şu ötv yi uzatsalarda bir tane alsak hayirlisi ile...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: N3T



    DONANIM PAKETLERİNİDE BİRAZDAN EKLİYORUM













  • quote:

    Orjinalden alıntı: turgut reis

    selam
    fiat, almam aldırmam
    diğer markalar da polo olsun mesela abs siz dümdüz modelin fiyatı ne kadar?
    ya da fiesta nın 1.2 motorlusu ne kadar?
    hyundai ye haksızlık ediliyo
    daha yeni çıkmış araç fiyatı biraz yüksek olsun
    üstelik rakipleri ile kıyaslayınca bana göre yüksek deil
    isteyen gitsin vw alsın ya da fiat alsın ben hyundai almışım kime ne?
    ben tutmuşum almışım arkadaşların bazıları sinirlenmiş gerek yok adamlar satıp para kazanıyo elin korelisi malı götürüyo hyundai nin aklı başına gelir demiş bi arkadaş yav bize ne ister gelsin ister gelmesin
    isteyen istediğini beğenir istediğini alır araba markaları için birbirimizi kırmayalım
    mesela ben fiat almam, vw yi hiç sevmem hatta ayar olurum golf alacağıma gider aynı gruptan leon alırım astra alırım yav bi bakın yanyana koyun golfle astrayı hangisinde işçilik var ben ikisinide koydum baktım
    vw de dış tasarım ve işçilik çoooooook zayıfffff dümdüz
    i 20 güzel araba arkadaş alanlara hayırlı olsun diyorum


    Hiçbir markaya bir önyargılı bir şekilde yaklaşmamayı tercih ediyorum. Fiat da artık güzel araçlar yapıyor.
    VW ise TSI ve DSG gibi teknolojilerle iyi işler yapmaya başladı.
    En önemlisi insanın içine sinmesi aldığı arabanın.




  • DONANIMLAR

    i20 TEAM PAKETİ

    ABS + EBD (ELEKTRONİK KONTROLLÜ FREN GÜÇ DAĞILIMI) (EPS TAKILABİLİR :900 TL)
    AKTFİ GERGİLİ VE YÜKSEKLİK AYARLI ÖN EMNİYET KEMERLERİ
    DARBE EMİCİ TAMPONLAR
    IMMOBILIZER
    KAPI İÇİ ÇELİK EMNİYET KİRİŞLERİ
    KAZA ANINDA OTOMATİK AÇILAN KAPI KİLİTLERİ

    SÜRÜCÜ VE ÖN YOLCU HAVA YASTIKLARI
    60/40 KATLANABİLEN ARKA KOLTUKLAR
    DİJİTAL BİLGİ EKRANI
    MANUEL KLİMA
    AYDINLATMALI VE SOĞUTMALI TORPİDO GÖZÜ
    YÜKSEKLİK AYARLI SÜRÜCÜ KOLTUĞU
    DİREKSYONDAN KUMANDALI 4 HOPARLÖRLÜ RADYO-CD-MP3 ÇALAR
    ELEKTRİK KUMANDALI ÖN KAPI CAMLARI
    ÖN KAPI İÇLERİNDE CEP
    İÇERİDEN AÇILABİLEN YAKIT DEPOSU
    ÖN BARDAK TUTACAKLARI
    UZAKTAN KUMANDALI MERKEZİ KİLİT
    YÜKSEKLİK VE DERİNLİK AYARLI ELEKTRİK DESTEKLİ DİREKSİYON
    175/70 R14 LASTİK VE 14" JANT KAPAKLARI
    ARKA CAM SİLECEĞİ
    RENKLİ CAMLAR

    i20 SELECT PAKETİ
    TEAM PAKETİNE EK OLARAK

    BOYUN YARALANMLARINI ÖNLEYEN AKTİF ÖN KOLTUK BAŞLIKLARI
    BAĞAÇ İÇİ SABİTLEME FİLESİ
    USB BAĞLANTISI
    ELEKTRİK KUMANDALI YAN AYNALAR
    ELEKTRİK KUMANDALI ARAKA KAPI CAMLARI
    HARİTA LAMBASI
    METAL GÖRÜNÜMLÜ ORTA KONSOL
    SÜRÜCÜ KOLTUĞUNDA KOLÇAK
    185/60 R15 LASTİK VE 15" JANT KAPAĞI
    ELEKTRİKLİ KATNABİLRİ DIŞ DİKİZ AYNALARI
    GÖVDE RENGİ KAPI KOLLARI VE DIŞ DİKİZ AYANALRI
    ÖN SİS FARLARI

    i20 STYLE PAKETİ

    YAN VE PERDE HAVA YASTIKLARI
    ELEKTRONİK KONTROLLÜ KLİMA
    DERİ DİREKSİYON SİMİDİ VE VİTES TOPUZU
    ARKA KAPILARDA HOPARLÖR
    195/50 R16 LASTİK VE 5.5J X16" ALAJIMLI JANT
    AERO TİP ÖN CAM SİLECEĞİ
    KROM GÖRÜNÜMLÜ ÖN IZGARA

    SELECT VE STYLE PAKETLERDE OPSİYONEL OLARAK
    ESP VE AÇILIR TAVAN

    TEAM PAKETLERİ
    1.2 DOHC VE 1.4 CRDi 75 PS

    SELECT VE STYLE PAKETLERİ
    1.4 CCVT
    1.4 CCVT OTM
    1.4 CRDi 90 PS
    MOTOR SEÇENEKLERİ İLE SATILACAK



    AYRICA RAKİP OLARAK GÖRÜLEN ARAÇLAR ŞUNLAR

    OPEL CORSA
    FORD FIESTA
    RENAULT CLIO HB
    FIAT GRANDE PUNTO
    PEUGEOT 207
    HONDA JAZZ
    CITROEN C3


    AYRICA BOYUTLAR VE ÖZELLİKLER TASARIM AŞAMADINDA RAKİPLERİN AĞIRLIKLI ORTALAMASINA GÖRE HESAPLANMIŞ
    i20 "AVRUPA KALİTE AYARINDA KÜÇÜK AİLE OTOMOBİLİ" OLARAK KONUMLANDIRILACAK MIŞ




  • arkadasın birisi polo ya taş gibi eskitemezsin demiş.
  • İ20 STYLE DA deri koltuk ve ısıtma yokmu resimlerde gösteriyo ama merak ettim
  • ehhalil basta olmak üzere değerli bilgilerini ve tecrübelerini sunan, olumlu ve olumsuz fikirlerini paylasan tüm arkadaslara tesekkur ediyorum. kafamızdaki bir çok soru işaretinin cevaplarını bulduk. değerlendirmelerim neticesinde bende bir i20 sahibi olmaya karar verdim mayısın sonunda gelecek araçlardan bir tane sipariş verdim (i20 1.2 team) ve söylenildiğine göre 7 haziran tarihine kadar elimize gececek. hala bir renk karmasası yaşamama ragmen (kendime ait ilk aracımda )gümüş gri olanında karar kıldık. bir diğer secenek füme. iki gün daha karar değiştirme fırsatımız var ama gümüş gri alım satımda daha kolay giden bir renk olduğu için o olacak gibi.

    ötv öncesi araç almak isteyen arkadaslar aracı mutlaka gidip görsünler test etsinler. hem tip olarak hemde özellikleri acısından oldukça hoş.(bu tamamen kişisel), vergi avantajı ortada, umarım sağlamlık, performans ve yakıt sarfiyatı konusunda da bizi üzmeyecek. saygılarımla..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bugrahan18

    ehhalil basta olmak üzere değerli bilgilerini ve tecrübelerini sunan, olumlu ve olumsuz fikirlerini paylasan tüm arkadaslara tesekkur ediyorum. kafamızdaki bir çok soru işaretinin cevaplarını bulduk. değerlendirmelerim neticesinde bende bir i20 sahibi olmaya karar verdim mayısın sonunda gelecek araçlardan bir tane sipariş verdim (i20 1.2 team) ve söylenildiğine göre 7 haziran tarihine kadar elimize gececek. hala bir renk karmasası yaşamama ragmen (kendime ait ilk aracımda )gümüş gri olanında karar kıldık. bir diğer secenek füme. iki gün daha karar değiştirme fırsatımız var ama gümüş gri alım satımda daha kolay giden bir renk olduğu için o olacak gibi.

    ötv öncesi araç almak isteyen arkadaslar aracı mutlaka gidip görsünler test etsinler. hem tip olarak hemde özellikleri acısından oldukça hoş.(bu tamamen kişisel), vergi avantajı ortada, umarım sağlamlık, performans ve yakıt sarfiyatı konusunda da bizi üzmeyecek. saygılarımla..

    uzmez merak etme




  • arkadaşlar soruma cevap verebilecek yokmu


    quote:

    Orjinalden alıntı: BOYSMAN

    İ20 STYLE DA deri koltuk ve ısıtma yokmu resimlerde gösteriyo ama merak ettim
  • N3T çok güzel paylaşım,

    AERODİNAMİK DEĞERLER
    SÜRTÜNME KATSAYISI : 0.33 GETZ:0,35/ 207:0,33 / CLIO:0,35 /CORSA: 0,36
    HAVALANMA KATSAYISI : 0.06 GETZ: 0,13 / 207:0,12 / CLIO: 0,08 / CORSA 0,05
    ve fren donanımı etkileyici

    Servise gittiğimde inceledim ciddi bir rakip,sevimli bir şehir aracı
    Hyundai giriş fiyatını hep yüksek tutar, zamanla fiyat avantajı daha artacaktır.
    i30 dan biliyorum.
  • Bizde bugün kardeşime Hyundai İ20 1.4 CRDİ Select aldık. Çok güzel bir araç doğrusu...
  • Katlanır aynalar bile varmış
  • bencede arkadaşlar çok faydalı bilgiler paylaşmış, bende bu arabayı ciddi ciddi almayı düşünüyorum. keşke pazarlık yapma imkani olsaydi alırken bari şu esp yi hediye etselerdi. sanirim hic pazarlik yok arkadaş 1,4 select aldik demiş acaba liste fiyatından bir indiirim yapyorlar mı?
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.