Şimdi Ara

HYUNDAİ İ30 1.6 GDİ ELİTE MI 1.6 CRDİ STYLE MI ALMALIYIM !!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
83
Cevap
0
Favori
88.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkeze merhabalar siz değerli forum üyelerine bir sorum olucaktı. 2011 model 1.2 team lpgli i20 aracımı satmaya karar verdim aracım daha 22.000 km'de neyse uzatmadan konuya değineyim ben bu aracı satıp i30 almaya karar verdim yalnız 1.6 crdi style versiyon mu alsam yoksa daha donanımlı 1.6 gdi elite mı alsam ona bir türlü karar veremedim. style versiyonlu araç 15.000km'de otomatik 42.750 TL. gdi elite versiyonlu düz vites araç 43.000 TL. senede 10 bin 15 bin kilometre zor yaparım gibime geliyor sizce hangi aracı almalıyım bu arada style otomatik vites düz bulursam o fiyata onu alırım.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Hyundai i30 1.6 GDI Elite mi 1.6 CRDi Style mı Seçilmeli?

    Hyundai i30, popüler bir kompakt hatchback olup çeşitli donanım seviyeleri ve motor seçenekleriyle sunulmaktadır. En dolu paket hangisi konusunda karar vermek, ihtiyaçlarınıza ve tercihlerinize bağlıdır.

    Hyundai i30 1.6 GDI Elite (Benzinli)

    • Motor: 1,6 litre benzinli, 120 HP, 151 Nm tork
    • Şanzıman: 6 ileri manuel veya 7 ileri çift kavramalı otomatik
    • Donanım: Deri döşeme, elektrikli sürücü koltuğu, ısıtmalı ön koltuklar, panoramik cam tavan, 8 inç dokunmatik ekran, navigasyon sistemi, Apple CarPlay ve Android Auto desteği

    Hyundai i30 1.6 CRDi Style (Dizel)

    • Motor: 1,6 litre dizel, 136 HP, 280 Nm tork
    • Şanzıman: 6 ileri manuel veya 7 ileri çift kavramalı otomatik
    • Donanım: Kumaş döşeme, manuel sürücü koltuğu, ısıtmalı ön koltuklar, elektrikli katlanır yan aynalar, 8 inç dokunmatik ekran, Apple CarPlay ve Android Auto desteği

    Karşılaştırma:

    Motor: Dizel motorlar genellikle benzinli motorlara göre daha az yakıt tüketir ve daha yüksek tork üretir, bu da daha iyi hızlanma sağlar. Ancak, dizel motorlar genellikle benzinli motorlara göre daha pahalıdır ve daha fazla bakım gerektirir.

    Donanım: i30 Elite, i30 Style'a kıyasla daha fazla konfor ve kolaylık özellikleri sunar. Ancak, bu fark karşılığında daha yüksek bir fiyat ödemeyi gerektirir.

    Fiyat: i30 Elite i30 Style'dan genellikle daha pahalıdır. Bütçenizi göz önünde bulundurmanız gerekir.

    Sonuç:

    İhtiyaçlarınıza ve tercihlerinize bağlı olarak, Hyundai i30 1.6 GDI Elite veya 1.6 CRDi Style arasından seçim yapabilirsiniz. Yakıt verimliliği ve yüksek tork önceliğinizse, i30 CRDi Style daha iyi bir seçenektir. Konfor ve kolaylık özellikleri sizin için daha önemliyse, i30 Elite'i tercih edebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 15bin kilometre biraz düşündürüyor.genelde 20 binden azsa yıllık kullanım benzinli almak mantıklı.vereceğiniz farkla ortalaması7-10 bin civarı değişir.bu parayla türkiye turuna çıkarsınız.hem yeni nesil benzinli araçlar eskisi gibi de çok yakmıyor artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kljbahadır

    15bin kilometre biraz düşündürüyor.genelde 20 binden azsa yıllık kullanım benzinli almak mantıklı.vereceğiniz farkla ortalaması7-10 bin civarı değişir.bu parayla türkiye turuna çıkarsınız.hem yeni nesil benzinli araçlar eskisi gibi de çok yakmıyor artık.
    cevabınız için teşekkürler ama hala kafam karışık zarar edermiyim diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terekeme363436

    cevabınız için teşekkürler ama hala kafam karışık zarar edermiyim diye

    i30 kendini kanıtlamaya başlamış bir model. Şimdilik zarar etmek istemiyorsanız memleketimiz Alamancı biliyorsunuz VW almalısınız. i30 uzun vadede alıcısını fazla zarar ettirmeyecek bir araç olacak, şimdiden çoğu testte golf'ü geçiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    quote:

    Orijinalden alıntı: Terekeme363436

    cevabınız için teşekkürler ama hala kafam karışık zarar edermiyim diye

    i30 kendini kanıtlamaya başlamış bir model. Şimdilik zarar etmek istemiyorsanız memleketimiz Alamancı biliyorsunuz VW almalısınız. i30 uzun vadede alıcısını fazla zarar ettirmeyecek bir araç olacak, şimdiden çoğu testte golf'ü geçiyor.

    Alıntıları Göster
    malesef ülkemizde otomobil firmaları çakallıklarına ve halkı sömürmeye devam ediyor.yeni nesil az yakan turbo benzinli araçları dizel fiyatına yakın satıp,eski nesil 1,6 16 valf-1,4 16 valf atmosferik motorlu araçları satmaya çalışıyorlar.Bu araçlar şehiriçi duruma göre 10 lt civarında yakmaktadır.ancak bu durum yeni nesil turbolu veya tekrar düzenlenmiş motorlarda 5-7 litre civarıdır şehirçi ortalaması.size önerim az yakma ve millet görsün diyorsanız vw golf-jetta 1.2 tsi bluemotion serisi.ama uzun vadede araç değiştirmeyecekseniz önerim hyundai i30 benzinli pekte kötü bir araba değil.aracın dış kaporta bence çok güzel.ama nedense uzak doğu ülkeleri iç dizayndan hala vasat durumdalar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kljbahadır

    malesef ülkemizde otomobil firmaları çakallıklarına ve halkı sömürmeye devam ediyor.yeni nesil az yakan turbo benzinli araçları dizel fiyatına yakın satıp,eski nesil 1,6 16 valf-1,4 16 valf atmosferik motorlu araçları satmaya çalışıyorlar.Bu araçlar şehiriçi duruma göre 10 lt civarında yakmaktadır.ancak bu durum yeni nesil turbolu veya tekrar düzenlenmiş motorlarda 5-7 litre civarıdır şehirçi ortalaması.size önerim az yakma ve millet görsün diyorsanız vw golf-jetta 1.2 tsi bluemotion serisi.ama uzun vadede araç değiştirmeyecekseniz önerim hyundai i30 benzinli pekte kötü bir araba değil.aracın dış kaporta bence çok güzel.ama nedense uzak doğu ülkeleri iç dizayndan hala vasat durumdalar...

    Alıntıları Göster
    Dizeli, benzinliyi bilmem ama parası yeten herkese mutlaka elite almasını öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terekeme363436

    Öncelikle herkeze merhabalar siz değerli forum üyelerine bir sorum olucaktı. 2011 model 1.2 team lpgli i20 aracımı satmaya karar verdim aracım daha 22.000 km'de neyse uzatmadan konuya değineyim ben bu aracı satıp i30 almaya karar verdim yalnız 1.6 crdi style versiyon mu alsam yoksa daha donanımlı 1.6 gdi elite mı alsam ona bir türlü karar veremedim. style versiyonlu araç 15.000km'de otomatik 42.750 TL. gdi elite versiyonlu düz vites araç 43.000 TL. senede 10 bin 15 bin kilometre zor yaparım gibime geliyor sizce hangi aracı almalıyım bu arada style otomatik vites düz bulursam o fiyata onu alırım.



    Eğer aracı hala almadıysanız Benzinli Elite öneririm. Yıllık yaptığınız km 20.000 altında olduğundan dizelin ekoomi yönünden size çok fazla getirisi olacağını düşünmüyorum, şöyleki, dizel aracın bakımı veya arıza durumunda masrafı daha maliyetli oluyor, birde i30 otomatikleri tam otomatik şanzıman olduğundan yakıt tüketimi dizelde olsa biraz yüksek kalıyor. Bende benzinli i30 style var aracımı "0" almıştım, aldığımda Elite ile aralarında 6000 tl fark vardı. Style de sınıfına göre dolu bir araç ama uzun vadede düşündüğümüzde açıkcası ben elite almadığıma pişman oldum. Çünkü aracı aldıktan sonra elite versiyonunu daha çok araştırma fırsatım oldu. Style de güzel ama sürücü diz hava yastığı, elektronik park freni, elektrikli ve bel destekli sürücü koltuğu, arka yolcu bölmesinde havalandırma kanalları, panaromic açılır cam tavan, deri-kumaş koltuklar (gösterge panelinin üst kısmı da deri kaplama), geri görüş kamerası, ön park sensörü, kilitlenmeyle otomatik kapanan aynalar, dış ayna ile dış kapı kolunda aydınlatma ve akıllı anahtar sistemi (ki en beğendiğim kısmı bu, elinde poşetler varken cebinde anahtar aramıyorsun Sırıtan ) bunlar belki bröşürde basit birkaç madde gibi görünsede kullanıma zevk katan önemli unsurlar. Bütün bunları göz önüne aldığımızda yıllık yaptığınız km de göz önüne alarak, i30 benzinli Elite öneririm...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sh@D0W -- 26 Şubat 2013; 22:41:03 >




  • keske elite alsaymissin iki gun once test ettm sirf panaromik sunroof icin bile alinir yani 2012 model benzinliye 45 bin fiyat cektiler sen kaca aldin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusei

    keske elite alsaymissin iki gun once test ettm sirf panaromik sunroof icin bile alinir yani 2012 model benzinliye 45 bin fiyat cektiler sen kaca aldin


    Verdikleri fiyat çok iyi. Ekstradan öğretmen, doktor, eczacı, veteriner vs. indirimi varmı bu fiyatta?

    Ben Aralık'ta 41.000.-TL almıştım aracımı. (mtv,trafik sigortası, plaka masrafları dahil) o zaman 47.000.-TL demişlerdi Elite için. O zaman kampanya vardı yularıda yazdığım meslek gruplarına, meslek kampanyasında ilave 2000 TL civarı ekstra indirim yapıyordu Hyundai...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sh@D0W

    quote:

    Orijinalden alıntı: Terekeme363436

    Öncelikle herkeze merhabalar siz değerli forum üyelerine bir sorum olucaktı. 2011 model 1.2 team lpgli i20 aracımı satmaya karar verdim aracım daha 22.000 km'de neyse uzatmadan konuya değineyim ben bu aracı satıp i30 almaya karar verdim yalnız 1.6 crdi style versiyon mu alsam yoksa daha donanımlı 1.6 gdi elite mı alsam ona bir türlü karar veremedim. style versiyonlu araç 15.000km'de otomatik 42.750 TL. gdi elite versiyonlu düz vites araç 43.000 TL. senede 10 bin 15 bin kilometre zor yaparım gibime geliyor sizce hangi aracı almalıyım bu arada style otomatik vites düz bulursam o fiyata onu alırım.



    Eğer aracı hala almadıysanız Benzinli Elite öneririm. Yıllık yaptığınız km 20.000 altında olduğundan dizelin ekoomi yönünden size çok fazla getirisi olacağını düşünmüyorum, şöyleki, dizel aracın bakımı veya arıza durumunda masrafı daha maliyetli oluyor, birde i30 otomatikleri tam otomatik şanzıman olduğundan yakıt tüketimi dizelde olsa biraz yüksek kalıyor. Bende benzinli i30 style var aracımı "0" almıştım, aldığımda Elite ile aralarında 6000 tl fark vardı. Style de sınıfına göre dolu bir araç ama uzun vadede düşündüğümüzde açıkcası ben elite almadığıma pişman oldum. Çünkü aracı aldıktan sonra elite versiyonunu daha çok araştırma fırsatım oldu. Style de güzel ama sürücü diz hava yastığı, elektronik park freni, elektrikli ve bel destekli sürücü koltuğu, arka yolcu bölmesinde havalandırma kanalları, panaromic açılır cam tavan, deri-kumaş koltuklar (gösterge panelinin üst kısmı da deri kaplama), geri görüş kamerası, ön park sensörü, kilitlenmeyle otomatik kapanan aynalar, dış ayna ile dış kapı kolunda aydınlatma ve akıllı anahtar sistemi (ki en beğendiğim kısmı bu, elinde poşetler varken cebinde anahtar aramıyorsun Sırıtan ) bunlar belki bröşürde basit birkaç madde gibi görünsede kullanıma zevk katan önemli unsurlar. Bütün bunları göz önüne aldığımızda yıllık yaptığınız km de göz önüne alarak, i30 benzinli Elite öneririm...

    benzinli elite!a kafam çok yatıyor galiba benzinli elite alcam ama parayı verecek olan babam oda diyorki dizel style düz alalım şimdi arada kaldım ben hız yapan adamım yakıtta beni üzermi benzinli




  • Ben de GDI motoru CRDI motordan daha bssarili buluyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terekeme363436
    benzinli elite!a kafam çok yatıyor galiba benzinli elite alcam ama parayı verecek olan babam oda diyorki dizel style düz alalım şimdi arada kaldım ben hız yapan adamım yakıtta beni üzermi benzinli


    Yakıt tüketimleri fabrika verilerine göre;

    Manuel Benzinli Ş.içi: 8.0 Ş.Dışı: 4,7 Ort.: 6.0

    Otomatik Dizel Ş.içi: 7.2 Ş.Dışı: 4.5 Ort.: 5.5

    Ancak Hyundai fanatikliği yapacakta değilim sonuçta önemli bir karar, her ne kadar fabrika verileri yukarıda yazıldığı gibi olsada forumlardaki yeni i30 kullanıcılarından bu verileri yakalayabilenlerin çok az olduğunu belirtmekte fayda var. Bende benzinlide henüz bu verileri yakalayamadım. :) Servisin ve deneyimli kullanıcılar söyledikleri ise km arttıkça yakıt tüketiminin düşeceği, bunu da zaman gösterecek artık, ama bilinen bir durum varki o da hyundai'nin yeni i30 da kullandığı motorların (gerek benzinli olsun gerek dizel) performanları ve yapıları gereği pek yakıtı kokladıkları söylenemez...

    Sonuç olarak benim nacizane tavsiyem, yakıt değerleri arasında çok büyük farklar olmadığı ve donanım olarak elite versiyonu daha üstün olduğu için Benzinli Manuel Elite...

    Tabi burada kullanacak olan sizsiniz, sonuçta vereceğiniz para az da değil, o yüzden farklı i30 kullanıcılarınında önerilerini almanızda fayda var. Hangi modeli alırsanız alın memnun kalacağınızı düşünüyorum. Aracınız şimdiden hayırlı uğurlu olsun... :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sh@D0W

    quote:

    Orijinalden alıntı: Terekeme363436
    benzinli elite!a kafam çok yatıyor galiba benzinli elite alcam ama parayı verecek olan babam oda diyorki dizel style düz alalım şimdi arada kaldım ben hız yapan adamım yakıtta beni üzermi benzinli


    Yakıt tüketimleri fabrika verilerine göre;

    Manuel Benzinli Ş.içi: 8.0 Ş.Dışı: 4,7 Ort.: 6.0

    Otomatik Dizel Ş.içi: 7.2 Ş.Dışı: 4.5 Ort.: 5.5

    Ancak Hyundai fanatikliği yapacakta değilim sonuçta önemli bir karar, her ne kadar fabrika verileri yukarıda yazıldığı gibi olsada forumlardaki yeni i30 kullanıcılarından bu verileri yakalayabilenlerin çok az olduğunu belirtmekte fayda var. Bende benzinlide henüz bu verileri yakalayamadım. :) Servisin ve deneyimli kullanıcılar söyledikleri ise km arttıkça yakıt tüketiminin düşeceği, bunu da zaman gösterecek artık, ama bilinen bir durum varki o da hyundai'nin yeni i30 da kullandığı motorların (gerek benzinli olsun gerek dizel) performanları ve yapıları gereği pek yakıtı kokladıkları söylenemez...

    Sonuç olarak benim nacizane tavsiyem, yakıt değerleri arasında çok büyük farklar olmadığı ve donanım olarak elite versiyonu daha üstün olduğu için Benzinli Manuel Elite...

    Tabi burada kullanacak olan sizsiniz, sonuçta vereceğiniz para az da değil, o yüzden farklı i30 kullanıcılarınında önerilerini almanızda fayda var. Hangi modeli alırsanız alın memnun kalacağınızı düşünüyorum. Aracınız şimdiden hayırlı uğurlu olsun... :)

    Alıntıları Göster
    vallaha doluluğu görünce diyorum elite sen yokmusun sen kalbimi parçaladın deldin geçtin resmen diyorum ama dizel style manuelede ülkemizde dizel fanatikliği tavan yapmış durumda akaryakıt fiyatlarının etkiside büyük bunda vallaha benzin 2.90 3.25 civarı olsaydı hiç sizide uğraştırmazdım benzinli elite %100 kararımı vermiştim . sizce dizelinde mi 2.elde daha fazla zarar ederim benzinlisindemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terekeme363436

    vallaha doluluğu görünce diyorum elite sen yokmusun sen kalbimi parçaladın deldin geçtin resmen diyorum ama dizel style manuelede ülkemizde dizel fanatikliği tavan yapmış durumda akaryakıt fiyatlarının etkiside büyük bunda vallaha benzin 2.90 3.25 civarı olsaydı hiç sizide uğraştırmazdım benzinli elite %100 kararımı vermiştim . sizce dizelinde mi 2.elde daha fazla zarar ederim benzinlisindemi

    Alıntıları Göster
    şu anda bayiden taş çatlasa 55.000 ekadar düşüyorlar elite için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyagiz

    şu anda bayiden taş çatlasa 55.000 ekadar düşüyorlar elite için

    Alıntıları Göster
    Bak kardeşim 2012 aralık ayında sıfırı 41.000 iken 34.750'ye 20.000 de 2012 model 2. el dizel fiesta aldım şu anda 2012 modeli 42.300 2013 modeli 44.500 bu araç bu gün piyasada en geçerli araç, kafanı nereye çevirsen görürsün üstelik dolu paket kısa bir müddet kullanıp 2013 senesinde sıfır araç almayı planladığım için yaptığım araştırmalar sonucu en uygun arabanın bu olduğunu tespit ettim, bi kaç gün önce satılığa çıkardım ve 35.000 lira fiyat koydum arayan soran yok bunu niye anlattım artık 2. el diye bişi yok parayı gömdün'mü ne dönerse kardır diyeceksin eğer sıfırı 44.500 tl olan bir yaşında'ki arabayı 10.000 tl eksiğine veremiyorsan 2. el diye bişi kalmamış demektir bunun hesabını yapma araba konusuna gelince gir al Elit olanını paşa paşa bin, biliyorum ben o arabayı test sürüşü bile yaptım uçak gibi bişi o paraya başka öle araba alamazsın...

    Buda benim arabanın ilanı buyur...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sahibinden-2012-model-70-hp-1.4-tdci-titanium-x-paket-fiesta-116934069/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    Bak kardeşim 2012 aralık ayında sıfırı 41.000 iken 34.750'ye 20.000 de 2012 model 2. el dizel fiesta aldım şu anda 2012 modeli 42.300 2013 modeli 44.500 bu araç bu gün piyasada en geçerli araç, kafanı nereye çevirsen görürsün üstelik dolu paket kısa bir müddet kullanıp 2013 senesinde sıfır araç almayı planladığım için yaptığım araştırmalar sonucu en uygun arabanın bu olduğunu tespit ettim, bi kaç gün önce satılığa çıkardım ve 35.000 lira fiyat koydum arayan soran yok bunu niye anlattım artık 2. el diye bişi yok parayı gömdün'mü ne dönerse kardır diyeceksin eğer sıfırı 44.500 tl olan bir yaşında'ki arabayı 10.000 tl eksiğine veremiyorsan 2. el diye bişi kalmamış demektir bunun hesabını yapma araba konusuna gelince gir al Elit olanını paşa paşa bin, biliyorum ben o arabayı test sürüşü bile yaptım uçak gibi bişi o paraya başka öle araba alamazsın...

    Buda benim arabanın ilanı buyur...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sahibinden-2012-model-70-hp-1.4-tdci-titanium-x-paket-fiesta-116934069/detay/

    Alıntıları Göster
    elite manuel dizel kullanıcısı olarak tavsiyem kesinlikle ELİTE paranız denkleşmiyorsa 2.el elşte bakabilirsiniz bana göre karar sizin ben daha camın altındakı kuması hiç kapamadım kapalı olduğunda daralıyorum hayırlı olsun şimdiden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekoksk

    elite manuel dizel kullanıcısı olarak tavsiyem kesinlikle ELİTE paranız denkleşmiyorsa 2.el elşte bakabilirsiniz bana göre karar sizin ben daha camın altındakı kuması hiç kapamadım kapalı olduğunda daralıyorum hayırlı olsun şimdiden

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar i30 gdi elite manuel düşünüyorum şuan fiyat 50.330 tl fakat ailemizde 2 tane öğretmen var soranınız bileniniz var mı hyundai ne kadar indirim yapıyor ve ailede 2 öğretmen varsa 2 kat mı indirim yapılıyor eğer öyleyse doktorumuzda var 40.000 tl yi görürmüyüz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dobrevecer

    arkadaşlar i30 gdi elite manuel düşünüyorum şuan fiyat 50.330 tl fakat ailemizde 2 tane öğretmen var soranınız bileniniz var mı hyundai ne kadar indirim yapıyor ve ailede 2 öğretmen varsa 2 kat mı indirim yapılıyor eğer öyleyse doktorumuzda var 40.000 tl yi görürmüyüz

    Alıntıları Göster
    imzama bak...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myhondam

    imzama bak...

    Alıntıları Göster
    Bende sırf cam tavan olmasın diye style aldım. Cam tavan her zaman problem Marka model ne olursa olsun. Ne tıkırtısı biter ne su sızdırması birde bazılarında çatlama olduğunda tam bir baş belası oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekoksk

    elite manuel dizel kullanıcısı olarak tavsiyem kesinlikle ELİTE paranız denkleşmiyorsa 2.el elşte bakabilirsiniz bana göre karar sizin ben daha camın altındakı kuması hiç kapamadım kapalı olduğunda daralıyorum hayırlı olsun şimdiden

    Alıntıları Göster
    ilk önce şuna deyineyim ben 2006 yılında 2000 model accent'i 11500 e almıştım 3 yıl sonra 12 ye sattım 2009 yılında getz aldım 14550 ye 17000 ye sattım ve 2011 de 22750 ye i20 aldım 24500 e alıcısı var yani Allah'a şükür ben arabaların hiçbirinde zarar etmedim şu ana kadar inşallah sende istediğin fiyata satarsın kardeşim arabanı ALLAH gönlüne göre versin. elite dizel bulsam uygun bir fiyata almayı düşünüyorum çünkü bundan sonra co2 ye göre ödiycez ya vergileri benzinde biraz fazla ödemek istemiyorum.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.