Şimdi Ara

HYUNDAI IONIQ 5 ve 6 KULLANANLAR (192. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.024
Cevap
192
Favori
229.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 190191192193194
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beetleguese kullanıcısına yanıt

    O halde 2025 makyajlı kasalar modem ile gelir. Onun çıkışı Mayıs, artık ülkeye ne zaman getirirlerse. Ancak dediğim gibi dış tasarım olarak baya sıradanlaşmış, Kia modellerine benzemiş.

  • Yaygın Şarj istasyonları arasında AC şarj için (kendimize ait kablo olmadan şarj yapabileceğimiz) yani şarj istasyonunda AC için de kablo bulunan markalar var mı?

    Kablo almak gerekiyorsa hangi kabloyu tavsiye eder misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boorock666 kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamıyorsam Zes’in kendinden kablolu ac istasyonunu görmüştüm

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • omzunda_muzikaletli_zenci kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler, gezip bulmak gerekecek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FlyingUnderpants F kullanıcısına yanıt
    Uzaktan erişim yüzünden almakta kararsız olduğum araçtır ioniq 6. 2025 de gelecek denmiş bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    Uzaktan erişim önemli ancak, otomobilin konforu sessizliği, aerodinamisi, yıllık mtv si içinde oturduğun zaman hissettirdikleri Ioniq 6 nın çok iyi. İd4, Tesla model y ve Ioniq 6 yi test ettikten sonra Ioniq 6 yı alıp geçtim. Daha bir otomobil olmuş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mvd23 M kullanıcısına yanıt
    Kullandım hocam güzel araç ama telefondan şarj durumunu görme aracı ısıtma vs bunlar artık çok basit şeyler elektrikli araçlar için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün başıma şöyle bir olay geldi. Ioniq 6 Aracı salı akşam yıkatıp sonra kapalı garaja koydum. 1 gün sonra kullanmak üzere gittiğim zaman araç vitesi d ye almama rağmen ilerlemedi. El freni devre dışı kalmıyormuş gibiydi. Ancak ekranda el freni serbest idi. 2-3 kez denedim gitmedi. Geri viteste ise geriye gidebildi. Yol yardımı aradım teknisyen geldi. Gaza yüklendi ve bir anda gitmeye başladı. Arka el freni balatası diskten ayrılmamış. O yüzden araç gidemedi. Sonra düzeldi. Disk ıslak iken balata diske yapışmış dedi. Şimdi arka taraftan balata sesi geliyor. Autohold a 3 saniye basınca disk temizleme modu açılıyor. Onu yapmaya başladım. Kullandıkça ses kesilecek diye düşünüyorum. Olmazsa servise götürecegim. Araç 90kmde henüz. Yıkamacıyla ev arası 100 metreydi otoparkta güneş görmediği için disk kurumadı sanırım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oricin kullanıcısına yanıt

    Araca nasıl güncelleme yapıyoruz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boorock666 kullanıcısına yanıt
    update.hyundai.com
    Resmi Hyundai Motors Navigasyon Güncelleme Web Sitesi
    https://update.hyundai.com/TR/TR/Main

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • ioniq 5 modelinde 84 kw model varmıydı ? yeni mi geldi.

    hyundai motors
    Hyundai IONIQ 5 : Teknik ve Donanım | Elektrikli Otomobil | Hyundai Türkiye
    https://www.hyundai.com/tr/tr/arac-modelleri/ioniq-5-pe/teknik-ozellikler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • canlee89 kullanıcısına yanıt

    İlginç bir şekilde şimdiki advance donanımının ismini dynamic olarak değiştirip, advance donanım paketininin içeriğini 160 kw/218 Hp ve 84 Kwh lık pil kapasiteyle değiştirmişler. Fiyat listesi güncellenmediği için bu yeni donanımın fiyatını öğrenemiyoruz. Fiyat listesi güncellendikten sonra 84 Kwh lığı şu andaki fiyattan ( 1.880.000) verip 63 Kwh lık pil olanı 1600.000 civarına satışa çıkarırsa efsane ötesi birşey olur. ( Büyük pilli olanı Togg dan daha yüksek fiyata satabileceğini sanmıyorum. Kişisel fikrim.)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 2 Ocak 2025; 20:45:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Çok büyük ihtimal öyle olacak gibi. Çünkü motor gücünü de tam yüzde 10 sınırında ayarlamışlar. 1900e gelir gibi 84 kw bataryalı olan.

    Küçük bataryalıyı da 1650lere çekebilirler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • QRX kullanıcısına yanıt

    Ne yalan söyleyeyim böyle yaparsa Teslânın yaptığından, Volkswagenin id4 ile yaptığından daha büyük etkisi etkisi olur, çok ses getirir bu hamle. Bir anda geçen seneki 1550.000 ₺ lik makyajsız kasanın yarattığı etkiyi yapar. Zaten aklın yolu bir, ülkemiz vergi sistemindeki garabeti bir kenara koyarsak ev piyasası tek şarjla minimum 500 km reel mesafe hedefine gidiyor,. Bu şartı sağlayan ayakta kalır diğerleri piyasadan silinir. Hyundai bunu yapsın içten yanmalı araçlarda elde edemediği prestiji Ev lerde elde eder.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 2 Ocak 2025; 21:34:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QRX kullanıcısına yanıt
    1650 fiyat almıştım i6 için aynı fiyata i5 alırım dediğiniz gibi olursa. Aslında i6 çok güzel ama altı yüksek araca alıştık birkere. Birde batarya 53 kw yerine 63 olmuş olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canlee89 -- 2 Ocak 2025; 21:15:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • canlee89 kullanıcısına yanıt
    Uzun yolda 53 kwli ioniq 6, 63 kwli ioniq 5ten daha uzun menzil veriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 190191192193194
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.