Şimdi Ara

Hyundai'nin beygir gücü şikesi. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
239
Cevap
0
Favori
20.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    i30 un teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=aracozellikler&tid=1&model_id=1&menu_id=21&ordercolumn=1.2

    golfun teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://binekarac.vw.com.tr/golf-teknik-bilgi.aspx

    kw cinsinden gucu hp cınsınden guce cevırmek icin bu ceviriciyi kullanın
    http://www.tvss.net/train/tools/08.htm


    gordugunuz gibi hyundai in kullandığı hp standartlıyla vw nin kullandığı hp standartı aynı.

    konuyu acan sahısın nasıl bir insan olduğunu herkes biliyorda, bu sahısın yazdıklarına inanıp hemen hyundai i karalamaya girişen kişilere anlam veremiyorum.

    adam ne anlatmis siz ne diyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vay arkadas ne cok hyundai dusmani varmis.
    Ulastirma bakanligi aciklama yapmis,eger boyle bir sike varsa,D sinifi hyundai ler C sinifina,C sinifi hyundai ler B sinifina dusurulebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    i30 un teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=aracozellikler&tid=1&model_id=1&menu_id=21&ordercolumn=1.2

    golfun teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://binekarac.vw.com.tr/golf-teknik-bilgi.aspx

    kw cinsinden gucu hp cınsınden guce cevırmek icin bu ceviriciyi kullanın
    http://www.tvss.net/train/tools/08.htm


    gordugunuz gibi hyundai in kullandığı hp standartlıyla vw nin kullandığı hp standartı aynı.

    konuyu acan sahısın nasıl bir insan olduğunu herkes biliyorda, bu sahısın yazdıklarına inanıp hemen hyundai i karalamaya girişen kişilere anlam veremiyorum.


    kw dünyanın heryerinde aynıdır, 1 HP=986 wattır 1 PS=745 watt tır, sorun hyundai nin ölçüm yöntemlerinden hangisi daha yüksek gösteriyorsa onu kullanması...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkfire45


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    i30 un teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=aracozellikler&tid=1&model_id=1&menu_id=21&ordercolumn=1.2

    golfun teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://binekarac.vw.com.tr/golf-teknik-bilgi.aspx

    kw cinsinden gucu hp cınsınden guce cevırmek icin bu ceviriciyi kullanın
    http://www.tvss.net/train/tools/08.htm


    gordugunuz gibi hyundai in kullandığı hp standartlıyla vw nin kullandığı hp standartı aynı.

    konuyu acan sahısın nasıl bir insan olduğunu herkes biliyorda, bu sahısın yazdıklarına inanıp hemen hyundai i karalamaya girişen kişilere anlam veremiyorum.

    adam ne anlatmis siz ne diyorsunuz



    konuyu acan sahıs ne yazmıs? hyundai guc olcumunu dın degılde sae bırımını kullanarak hile yapıyor yazmıs.

    i30 un resmi teknik verisine gore gucu 115ps (84.6 kw)
    golfun resmi teknik verisine gore gucu 90ps(66kw)


    cevırıcıye kullan ve kw cınsınden degerlerı hp cınsıne cevır. gorecegın gıbı sıtelerınde yazdıgı gıbı aynı hp gucunu verıyor. bu durumda hyundai sae normu kullanarak hp gucu yayınlayarak hile yaptıysa vw de hile yapmıştır. ama işin doğrusu iki firmada hile yapmamıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harun -- 27 Ağustos 2011; 10:37:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    i30 un teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=aracozellikler&tid=1&model_id=1&menu_id=21&ordercolumn=1.2

    golfun teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://binekarac.vw.com.tr/golf-teknik-bilgi.aspx

    kw cinsinden gucu hp cınsınden guce cevırmek icin bu ceviriciyi kullanın
    http://www.tvss.net/train/tools/08.htm


    gordugunuz gibi hyundai in kullandığı hp standartlıyla vw nin kullandığı hp standartı aynı.

    konuyu acan sahısın nasıl bir insan olduğunu herkes biliyorda, bu sahısın yazdıklarına inanıp hemen hyundai i karalamaya girişen kişilere anlam veremiyorum.


    kw dünyanın heryerinde aynıdır, 1 HP=986 wattır 1 PS=745 watt tır, sorun hyundai nin ölçüm yöntemlerinden hangisi daha yüksek gösteriyorsa onu kullanması...


    tamam işte bende burda kw ı referans alıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkfire45


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    i30 un teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=aracozellikler&tid=1&model_id=1&menu_id=21&ordercolumn=1.2

    golfun teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://binekarac.vw.com.tr/golf-teknik-bilgi.aspx

    kw cinsinden gucu hp cınsınden guce cevırmek icin bu ceviriciyi kullanın
    http://www.tvss.net/train/tools/08.htm


    gordugunuz gibi hyundai in kullandığı hp standartlıyla vw nin kullandığı hp standartı aynı.

    konuyu acan sahısın nasıl bir insan olduğunu herkes biliyorda, bu sahısın yazdıklarına inanıp hemen hyundai i karalamaya girişen kişilere anlam veremiyorum.

    adam ne anlatmis siz ne diyorsunuz



    konuyu acan sahıs ne yazmıs? hyundai guc olcumunu dın degılde sae bırımını kullanarak hile yapıyor yazmıs.

    i30 un resmi teknik verisine gore gucu 115ps (84.6 kw)
    golfun resmi teknik verisine gore gucu 90ps(66kw)


    cevırıcıye kullan ve kw cınsınden degerlerı hp cınsıne cevır. gorecegın gıbı sıtelerınde yazdıgı gıbı aynı hp gucunu verıyor. bu durumda hyundai sae normu kullanarak hp gucu yayınlayarak hile yaptıysa vw de hile yapmıştır. ama işin doğrusu iki firmada hile yapmamıştır.




    anlatamıyormu kimse

    bu olay yılların olayıdır. 15 sene önce biliyordum mesela ben hyundai ın fazla yazdığını. hatta dergilerde bazen inceden tıklatırlar.



    adam hyundai nın hp ve kwatını yazarken eksoz katalizör ve hava filtresini söküp boş bir odada dyno ya bağlıyor çıkan sonuç hyundai nin hp si olarak yazılıyor. veya kwatt.

    avrupa otomobillerde ise hepsi üzerinde eksoz filan.(exhaust yormak demek zaten)




  • Bu tartışmalar çok komik bir insan bir firmayı neden karalamaya çalışır anlayamıyorum, tamam bende erayı sevmem ama 110 vgt sini kullandım ve çokta güzel gidiyordu zıplaya zıplaya gidiyor o ayrı. eskiden hyundai markasını hiç sevmezdim malum babamın arabaları genelde d sınıfı alman arabaları oldu taki kendi paramı kazanıp adam gibi alın terimle getzimi almamla son buldu bu ön yargı 2005 te birkaç akrabayla aynı anda farklı markalardan araçlar aldık onlarınki problem verirken benim minik getzim 178.000 km ve 5 yıl boyunca beni ve cebimi hiç üzmedi ki o arabayla yapmadığım eziyet kalmadı, şimdi ise allaha şükür işlerim iyi gidiyor ve kapıda iki araba var getzi sattım çok alışmıştım ama hyundainin sorunsuzluğuna güvenerek i20 1.2 aldım bu araç 78 ps ama çoğu 1.4 den daha iyi kafayı uzatıyor ve dynoda 79,5 hp çıktı hem gidişi hem konforu güzel hani nerede bu arabanın sahte beygirleri, ikinci arabada uzun yola artık çok çıktığım için 2008 passat tabiki passatın konforu çok farklı ama içinde otururken beni daha fazla adam yapmıyor i20 de de mutluyum bazı insanlar kendilerini eksik hissettikleri için arabayla telefonla bilgisayarla tatmin etmeye çalışıyorlar, ne yani bir başkası mali durumu benden kötü diye şahine biniyorsa benden düşükmü hayır belkide benden her konuda daha üstün bir insan, belki benimde durumum kötüye gidecek ve 124 e bineceğim ilerde ama bundan gocunulmaz insan namusuyla şerefiyle yaşayıp evindede mutluysa marka filan boş şeyler, marka fanatikliğide yapmaya gerek yok yarın birgün hepimiz musallaya yatınca bizle ne o çok sevdiğimiz markasına taptığımız araçlarımız nede diğer eşyalarımız yanımızda gelecek.




  • ister ps ister hp, ister ingiliz bhp, ister kw, önemli olan birim değil, yöntem, birimde şöyle önemli metrik beygir gücü ps de yüksek çıktığından onu yazıyorlar, gerçi bu akımı japonlar başlattı ve artık hemen hemen her firma ps yazıyor, ama hp yazıyorsa üstüne 2-3 te siz ekleyin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nonvolatile


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkfire45


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    i30 un teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=aracozellikler&tid=1&model_id=1&menu_id=21&ordercolumn=1.2

    golfun teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://binekarac.vw.com.tr/golf-teknik-bilgi.aspx

    kw cinsinden gucu hp cınsınden guce cevırmek icin bu ceviriciyi kullanın
    http://www.tvss.net/train/tools/08.htm


    gordugunuz gibi hyundai in kullandığı hp standartlıyla vw nin kullandığı hp standartı aynı.

    konuyu acan sahısın nasıl bir insan olduğunu herkes biliyorda, bu sahısın yazdıklarına inanıp hemen hyundai i karalamaya girişen kişilere anlam veremiyorum.

    adam ne anlatmis siz ne diyorsunuz



    konuyu acan sahıs ne yazmıs? hyundai guc olcumunu dın degılde sae bırımını kullanarak hile yapıyor yazmıs.

    i30 un resmi teknik verisine gore gucu 115ps (84.6 kw)
    golfun resmi teknik verisine gore gucu 90ps(66kw)


    cevırıcıye kullan ve kw cınsınden degerlerı hp cınsıne cevır. gorecegın gıbı sıtelerınde yazdıgı gıbı aynı hp gucunu verıyor. bu durumda hyundai sae normu kullanarak hp gucu yayınlayarak hile yaptıysa vw de hile yapmıştır. ama işin doğrusu iki firmada hile yapmamıştır.




    anlatamıyormu kimse

    bu olay yılların olayıdır. 15 sene önce biliyordum mesela ben hyundai ın fazla yazdığını. hatta dergilerde bazen inceden tıklatırlar.



    adam hyundai nın hp ve kwatını yazarken eksoz katalizör ve hava filtresini söküp boş bir odada dyno ya bağlıyor çıkan sonuç hyundai nin hp si olarak yazılıyor. veya kwatt.

    avrupa otomobillerde ise hepsi üzerinde eksoz filan.(exhaust yormak demek zaten)






    ne konu başlığında nede mesajlarda sizin yazdığınızla ilgili bir açıklama yok. lütfen anlatın, ispatlayında öğrenelim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harun -- 27 Ağustos 2011; 10:48:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    ister ps ister hp, ister ingiliz bhp, ister kw, önemli olan birim değil, yöntem, birimde şöyle önemli metrik beygir gücü ps de yüksek çıktığından onu yazıyorlar, gerçi bu akımı japonlar başlattı ve artık hemen hemen her firma ps yazıyor, ama hp yazıyorsa üstüne 2-3 te siz ekleyin...


    golfun kw cınsınden gucuyle i30 un kw cinsinden gucunu hp cınsınden guce cevırın ve fark varmı bize söyleyin. üşenecekseniz ben söyleyeyim, hiçbir fark yok... hiçbir aracın açıklanan gucunden 02-3 beygir çıkartmaya veya eklemeye gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: nonvolatile


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkfire45


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    i30 un teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=aracozellikler&tid=1&model_id=1&menu_id=21&ordercolumn=1.2

    golfun teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://binekarac.vw.com.tr/golf-teknik-bilgi.aspx

    kw cinsinden gucu hp cınsınden guce cevırmek icin bu ceviriciyi kullanın
    http://www.tvss.net/train/tools/08.htm


    gordugunuz gibi hyundai in kullandığı hp standartlıyla vw nin kullandığı hp standartı aynı.

    konuyu acan sahısın nasıl bir insan olduğunu herkes biliyorda, bu sahısın yazdıklarına inanıp hemen hyundai i karalamaya girişen kişilere anlam veremiyorum.

    adam ne anlatmis siz ne diyorsunuz



    konuyu acan sahıs ne yazmıs? hyundai guc olcumunu dın degılde sae bırımını kullanarak hile yapıyor yazmıs.

    i30 un resmi teknik verisine gore gucu 115ps (84.6 kw)
    golfun resmi teknik verisine gore gucu 90ps(66kw)


    cevırıcıye kullan ve kw cınsınden degerlerı hp cınsıne cevır. gorecegın gıbı sıtelerınde yazdıgı gıbı aynı hp gucunu verıyor. bu durumda hyundai sae normu kullanarak hp gucu yayınlayarak hile yaptıysa vw de hile yapmıştır. ama işin doğrusu iki firmada hile yapmamıştır.




    anlatamıyormu kimse

    bu olay yılların olayıdır. 15 sene önce biliyordum mesela ben hyundai ın fazla yazdığını. hatta dergilerde bazen inceden tıklatırlar.



    adam hyundai nın hp ve kwatını yazarken eksoz katalizör ve hava filtresini söküp boş bir odada dyno ya bağlıyor çıkan sonuç hyundai nin hp si olarak yazılıyor. veya kwatt.

    avrupa otomobillerde ise hepsi üzerinde eksoz filan.(exhaust yormak demek zaten)






    ne konu başlığında nede mesajlarda sizin yazdığınızla ilgili bir açıklama yok. lütfen anlatın, ispatlayında öğrenelim...


    ıspatlarsaaam

    dur la geliyo bilgiler

    bak birinci örnek
    97 ford mustang 210 hp/sae dir
    ayrıca din olarak yazarlar 190 hp/din diye

    bunlar norm dur. ansi sae din


    http://www.buask.net/arabalar/subaru-impreza-1-6-4wd-aracin-genel-ozellikleri.html

    2. paragrafı oku bir 2 de video atarım şimdi




  • @nonvolatile
    hocam subaru nerden çıktı şimdi, biz ortadirek hyundai den bahsediyorduk

    ekleme: yazıyı okudum. orda sae ve dın normundan subarunun gucu yazıyor ama biz o işi kw kullanarak çözdük zaten. asıl şu katalitik falan sökülerek güç ölçümü yapılıyor dedinya onunla ilgili bir kaynak varsa daha iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harun -- 27 Ağustos 2011; 11:01:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    ister ps ister hp, ister ingiliz bhp, ister kw, önemli olan birim değil, yöntem, birimde şöyle önemli metrik beygir gücü ps de yüksek çıktığından onu yazıyorlar, gerçi bu akımı japonlar başlattı ve artık hemen hemen her firma ps yazıyor, ama hp yazıyorsa üstüne 2-3 te siz ekleyin...


    golfun kw cınsınden gucuyle i30 un kw cinsinden gucunu hp cınsınden guce cevırın ve fark varmı bize söyleyin. üşenecekseniz ben söyleyeyim, hiçbir fark yok... hiçbir aracın açıklanan gucunden 02-3 beygir çıkartmaya veya eklemeye gerek yok.














    haruncum kaç yaşındasın

    tekerlekte ölçülen hp bile ayrıca farklıdır. dinamometreyi tekere bağlarsan az alırsın volana bağlarsan çok alırsın


    golfün hp siyle korelinin veya amerikalının hpsi bir değil


    motosiklette bile üretici motor ücü 180 teker gücü 160 yazar

    http://www.youtube.com/watch?v=2qllF5DVCOI




  • hocam önemli olan hp değil torktur.

    eski arabamız olan şahin 80 hp di.
    yeni arabamız megane 2 de 80 hp.

    aralarındakı performans farkını anlatmama gerek yok sanırım...
  • Yalnızca bildede 1.5 dizelin gücü diğer araçlarla paralel veriliyor yani ece ve din.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    @nonvolatile
    hocam subaru nerden çıktı şimdi, biz ortadirek hyundai den bahsediyorduk

    ekleme: yazıyı okudum. orda sae ve dın normundan subarunun gucu yazıyor ama biz o işi kw kullanarak çözdük zaten. asıl şu katalitik falan sökülerek güç ölçümü yapılıyor dedinya onunla ilgili bir kaynak varsa daha iyi olur.




    eksoz yok gördünmü teker de bağlamamış

    inat ediyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nonvolatile


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    ister ps ister hp, ister ingiliz bhp, ister kw, önemli olan birim değil, yöntem, birimde şöyle önemli metrik beygir gücü ps de yüksek çıktığından onu yazıyorlar, gerçi bu akımı japonlar başlattı ve artık hemen hemen her firma ps yazıyor, ama hp yazıyorsa üstüne 2-3 te siz ekleyin...


    golfun kw cınsınden gucuyle i30 un kw cinsinden gucunu hp cınsınden guce cevırın ve fark varmı bize söyleyin. üşenecekseniz ben söyleyeyim, hiçbir fark yok... hiçbir aracın açıklanan gucunden 02-3 beygir çıkartmaya veya eklemeye gerek yok.














    haruncum kaç yaşındasın

    tekerlekte ölçülen hp bile ayrıca farklıdır. dinamometreyi tekere bağlarsan az alırsın volana bağlarsan çok alırsın


    golfün hp siyle korelinin veya amerikalının hpsi bir değil


    motosiklette bile üretici motor ücü 180 teker gücü 160 yazar

    http://www.youtube.com/watch?v=2qllF5DVCOI


    ben 77 doğumluyum kardeşim sen kaç yaşındasın?

    her güç ölçümünün bir standartı vardır ve bu standartlara göre ölçüm yapılır. sae, dın, jıs gibi terimler bu yüzden var zaten. önemli olan güç rakamının yanındda yazan terimdir. bu terime göre kıyaslama yapılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: nonvolatile


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    ister ps ister hp, ister ingiliz bhp, ister kw, önemli olan birim değil, yöntem, birimde şöyle önemli metrik beygir gücü ps de yüksek çıktığından onu yazıyorlar, gerçi bu akımı japonlar başlattı ve artık hemen hemen her firma ps yazıyor, ama hp yazıyorsa üstüne 2-3 te siz ekleyin...


    golfun kw cınsınden gucuyle i30 un kw cinsinden gucunu hp cınsınden guce cevırın ve fark varmı bize söyleyin. üşenecekseniz ben söyleyeyim, hiçbir fark yok... hiçbir aracın açıklanan gucunden 02-3 beygir çıkartmaya veya eklemeye gerek yok.














    haruncum kaç yaşındasın

    tekerlekte ölçülen hp bile ayrıca farklıdır. dinamometreyi tekere bağlarsan az alırsın volana bağlarsan çok alırsın


    golfün hp siyle korelinin veya amerikalının hpsi bir değil


    motosiklette bile üretici motor ücü 180 teker gücü 160 yazar

    http://www.youtube.com/watch?v=2qllF5DVCOI


    ben 77 doğumluyum kardeşim sen kaç yaşındasın?

    her güç ölçümünün bir standartı vardır ve bu standartlara göre ölçüm yapılır. sae, dın, jıs gibi terimler bu yüzden var zaten. önemli olan güç rakamının yanındda yazan terimdir. bu terime göre kıyaslama yapılabilir.


    reis ben 83 lüyüm sekste güçlüyüm



    ps kw ve hp nin birim çevrimlerinde sorun yok . zaten katsayıdır çevrilir çıkar orada hemfikiriz

    senin anlamadığın kısım . mesela mondeo 145hp/din yazmışsa buna yine aynı sayfada 160 hp / sae yazar . her 2 sinide yazar yani araca hem 145 hp hem 160 hp yazabilir 2 si aynı birimdir ama biri eksoz lu biri eksozsuz


    avrupa araçlar eksozlu yazar hyundai eksozsuz yazar

    hem fikir miyiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nonvolatile -- 27 Ağustos 2011; 11:18:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    ister ps ister hp, ister ingiliz bhp, ister kw, önemli olan birim değil, yöntem, birimde şöyle önemli metrik beygir gücü ps de yüksek çıktığından onu yazıyorlar, gerçi bu akımı japonlar başlattı ve artık hemen hemen her firma ps yazıyor, ama hp yazıyorsa üstüne 2-3 te siz ekleyin...


    golfun kw cınsınden gucuyle i30 un kw cinsinden gucunu hp cınsınden guce cevırın ve fark varmı bize söyleyin. üşenecekseniz ben söyleyeyim, hiçbir fark yok... hiçbir aracın açıklanan gucunden 02-3 beygir çıkartmaya veya eklemeye gerek yok.
















    Ya harun bey insanı niye boşuna uğraştırıyorsun ki, anlatıyorumda anlamamak için direniyorsun,

    Biri yani hyundai ninki SAE standartından ölçülüp Kw birimine çevirilmiş,

    Diğerleri yani piyasadaki birçoğu araç (özellikle EU pazarına giden) DIN standartından ölçülüp Kw çevirilmiş,

    Alın size tofaş ın vakti zamanında yaptığı dürüstlük örneği,

    Birinde yani SAE de, hava filtresi, alternatör, dinamo, egzost, klima vs gibi donanımlar takılı değilken kranktan alınan güç, 73 hp çıkıyorken

    Diğerinde sürüşe hazır tüm donanımlar takılıyken kranktan ölçülen güç, 65 hp çıkıyor,

    Hyundai işte bunu yapıyor, hoş ta ediyor, zaten ameraka da da iyi satıyor ve oranın ölçüm yöntemlerine göre elde ediyor teknik değerleri...

    Daha bunun nesini anlamadınız bende sizi anlayamadım, biri bir birimi yada miktarı ifade ederken, diğeri o miktarı elde edebilmek için kullanılan yöntemi ifade ediyor, SAE bir standart, bir yöntem, Kw bir birim, ölçüm birimi, ve yöntemden elde edilen tekniğe göre çevirildiği veya direkt elde edildiği için, fark çıkıyor, yok çıkmaması lazım sa,

    Siz söyleyin tofaş araçtaki 8 beygire ne olduuu ???




  • tamam hocam senimi kırcam, anlaştık gitti

    ekleme:seksandort sende mesaj atmışsın, teker teker gelin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harun -- 27 Ağustos 2011; 11:22:06 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.