Şimdi Ara

Hyundai'nin beygir gücü şikesi. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
239
Cevap
0
Favori
20.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    meyve veren ağaç taşlanır.

    Benim 105 HP olarak lanse edilen aracım kendisinden 100-150 kg daha hafif ama beygir gücü 5-10 HP daha fazla olan araçları son sürat olarak geçebiliyor. Başlığı açan arkadaşıda birisi geçmiş demek ki :)


  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    meyve veren ağaç taşlanır.

    Benim 105 HP olarak lanse edilen aracım kendisinden 100-150 kg daha hafif ama beygir gücü 5-10 HP daha fazla olan araçları son sürat olarak geçebiliyor. Başlığı açan arkadaşıda birisi geçmiş demek ki :)


    Örnek? Mesela imzamdaki araçlardan 1998 model olanı 950kg ve 100hp, hiçbir modifiye yok ayrıca 1400cc... geçebileceğinizi iddia ediyor musunz gerçekten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 27 Ağustos 2011; 13:07:23 >
  • Konu yalan haber gibi duruyor. Hyundai'nin verdiği veriler gerçekleri yansıtıyor.

    CRDi motorunu değişik normlara göre ölçümlendirirsek ;

    115 PS(hp-din) = 113 hp(mechanic) = 129 sae
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    meyve veren ağaç taşlanır.

    Benim 105 HP olarak lanse edilen aracım kendisinden 100-150 kg daha hafif ama beygir gücü 5-10 HP daha fazla olan araçları son sürat olarak geçebiliyor. Başlığı açan arkadaşıda birisi geçmiş demek ki :)


    Örnek? Mesela imzamdaki araçlardan 1998 model olanı 950kg ve 100hp, hiçbir modifiye yok ayrıca 1400cc... geçebileceğinizi iddia ediyor musunz gerçekten


    Aracımın segmenti değil, 400 kg daha ağır aracım, rüzgar katsayısı daha yüksek. ama aracınızın abisi jetta buyursun gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 27 Ağustos 2011; 13:22:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nonvolatile


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkfire45


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    i30 un teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=aracozellikler&tid=1&model_id=1&menu_id=21&ordercolumn=1.2

    golfun teknik verileri. kw cinsinden gücünü bir yere not edin.
    http://binekarac.vw.com.tr/golf-teknik-bilgi.aspx

    kw cinsinden gucu hp cınsınden guce cevırmek icin bu ceviriciyi kullanın
    http://www.tvss.net/train/tools/08.htm


    gordugunuz gibi hyundai in kullandığı hp standartlıyla vw nin kullandığı hp standartı aynı.

    konuyu acan sahısın nasıl bir insan olduğunu herkes biliyorda, bu sahısın yazdıklarına inanıp hemen hyundai i karalamaya girişen kişilere anlam veremiyorum.

    adam ne anlatmis siz ne diyorsunuz



    konuyu acan sahıs ne yazmıs? hyundai guc olcumunu dın degılde sae bırımını kullanarak hile yapıyor yazmıs.

    i30 un resmi teknik verisine gore gucu 115ps (84.6 kw)
    golfun resmi teknik verisine gore gucu 90ps(66kw)


    cevırıcıye kullan ve kw cınsınden degerlerı hp cınsıne cevır. gorecegın gıbı sıtelerınde yazdıgı gıbı aynı hp gucunu verıyor. bu durumda hyundai sae normu kullanarak hp gucu yayınlayarak hile yaptıysa vw de hile yapmıştır. ama işin doğrusu iki firmada hile yapmamıştır.




    anlatamıyormu kimse

    bu olay yılların olayıdır. 15 sene önce biliyordum mesela ben hyundai ın fazla yazdığını. hatta dergilerde bazen inceden tıklatırlar.



    adam hyundai nın hp ve kwatını yazarken eksoz katalizör ve hava filtresini söküp boş bir odada dyno ya bağlıyor çıkan sonuç hyundai nin hp si olarak yazılıyor. veya kwatt.

    avrupa otomobillerde ise hepsi üzerinde eksoz filan.(exhaust yormak demek zaten)






    Mesajları okurken bu dikkatimi çekti gerçekten hyundaiyi bu kadar bilmezdim oha!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Konu yalan haber gibi duruyor. Hyundai'nin verdiği veriler gerçekleri yansıtıyor.

    CRDi motorunu değişik normlara göre ölçümlendirirsek ;

    115 PS(hp-din) = 113 hp(mechanic) = 129 sae




    birader ne yalan haberi kendinde misin. burada millet takla atıyor anlatabilmek için hala kafanızın dikine gidiyorsunuz.


    mesaja alıntı yapmışsın kranktan ölçülür diye . oto üreticileri kranktan ölçer sanayiye götürürsen tekerden ölçer.


    avrupada ölçersen airbox ve eksoz takarsan din olarak yazılır. aamerikada ölçersen eksozsuz ölçerler sae yazılır

    dağılın




  • haber dogrudur bişey demiyorum ama dogru olsa hyundai ye cezalar yagması gerekmiyor mu :S
  • Tirin tirin tirınnn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nonvolatile


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Konu yalan haber gibi duruyor. Hyundai'nin verdiği veriler gerçekleri yansıtıyor.

    CRDi motorunu değişik normlara göre ölçümlendirirsek ;

    115 PS(hp-din) = 113 hp(mechanic) = 129 sae




    birader ne yalan haberi kendinde misin. burada millet takla atıyor anlatabilmek için hala kafanızın dikine gidiyorsunuz.


    mesaja alıntı yapmışsın kranktan ölçülür diye . oto üreticileri kranktan ölçer sanayiye götürürsen tekerden ölçer.


    avrupada ölçersen airbox ve eksoz takarsan din olarak yazılır. aamerikada ölçersen eksozsuz ölçerler sae yazılır

    dağılın


    Kafanın dikine gidielcek olay yok burada normlar üzerinden ölçüm yapılır. Yok egzos bağlanmış,transmisyon bağlanmış,şaft bağlanmış bunlar (DIN70020) metric beygir gücünü değiştirmez. Sanayide tekerden ölçer diyorsun fakat sanayide aldığın dinamometre çıktısı yine belli parametreler aracılığıyla sana HP(DIN) verisini verir. Konuyu açan arkadaş aynen şunu demiş Hyundai'nin motorları 110 PS değil 110 SAE yani 97 PS oluyor demiş. Bende diyorum ki artık sae üzerinden yapılan hesaplamalara izin verilmiyor. Birleşmiş Milletler tüm dünyada sabit bir norm belirlemiştir. Eskiden o aldatmaca vardı defalarca Toyota,Cadillac,Chrysler mahkemelik oldular fakat günümüzde böyle bir olayın olması söz konusu değil. Mesela, Hyundai'nin CRDi motoru 80 kW güç verir buda 110 PS'ye dolayısıyla 124 sae ye eşit olur.



    dağılın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 27 Ağustos 2011; 13:44:51 >




  • valla arkadaşlar piyasada alınabilir segmentte en güzel araba mazda3 gerisi hikaye en baştan söyliyim

    ben de hyundai i30 var 1.4 benzinli 110 beygir
    ama şunu unutmayın her motorun kendi karakteristik özellkikleri mevcuttur
    hyundai benzinli mototrların bozulan herhangi bir parçası yoktur
    sizin o sağlam dediğiniz markların servis liste fiyatlarına bir bakın bence
    siz hiç 150 de motoru değişen bir firma duydunuz mu? baş harfi r......... neyse
    3 yıldır kullanıyorum canavar gibi maşallah
    3 yıldır iki defa yıllık bakım için servise gittim 1.de 170 2.de 250 verdim garanti bitsin servise hiç gitmeyecem
    ha 90 bin bakımıda en fazla 300 - 350 civarı

    dizelde ise hyundai gerçekten farklı
    sıfır masraf bakım masrfaları benzinliyle aynı en yoğun bakımda 450 den fazla verme ihtimaliniz yok.

    tabi tüm bu saydığım bakım masraflarına cam suyu bile dahil. Hyundai servis fiyatları bunlar. Tabi siz bunları dışarda daha da ucuza yaptırabilirsiniz.

    Şimdi size BMW motorlu bir fransız dan bahsadecem baş harfi P...... model 3..8 .Sizce dizelinin 90 bin bakımı ne kadardır? Cevap :980TL




  • Eski hyundai lerde güç olarak sae olarak veriliyordu ve yanında KW ve PS cinsi yazılmıyordu bu doğru.
    hyundai bu sistemi 2007 yılından sonra bıraktı ve avrupa normlarına göre güç yazmaya başladı.

    Bir çok uzak doğu firması o yıllarda katoloklarda gücü bu şekilde yazıyordu. USA da güç birimi SAE dir ve bu araçlarda aslında o pazarlara göre
    üretildiği için ve katologlarda o şekilde hazırlandığı için (bunun kanunen bir sakıncası yok) yeni ölçümler ve katologlar hazırlanmadan her yere dağıtılıyordu.
    günümüz üretimlerde artık PS ve KW gücü olarak yazılıyor. idda edildiği gibi eranın gücü 90 hp falan değildir katolog verileri PS ve KW cinsindendir.
    yani avrupa ya göre ölçülmüş ve yazılmıştır SAE normuna göre 128hp civarındadir.

    Tahminimce konuyu açan arkadaşın eline çok eski bir katalog geçmiş 2000 yılının başlarında üretilen araç modellerinden, olayı oradan yakalamış. Ama bunu iddia etmek
    için 5-6 sene kadar geç kalmış.

    o yıllar için arkadaş haklı hyundai ve bazı markalarda motorları 8-10 beygir fazla görünüyordu kağıt üzerinde emsallerine göre.




  • http://forum.donanimhaber.com/m_39225473/tm.htm


    adam uyanmış zamanında


    eğer huyundai "sae net "diye ölçtüğü sonucu koyuyorsa 126 hp doğrudur yok "sae brüt "ise o zaman yanıltma vardır .hyundai e sormak lazım bu sae neyin sae si.
  • Bulunsun. (Aracın sağlık durumuyla ilgili bir bilgim yok.)

    Dinamometre çıktısı:
     Hyundai'nin beygir gücü şikesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylcnaydn

    valla arkadaşlar piyasada alınabilir segmentte en güzel araba mazda3 gerisi hikaye en baştan söyliyim

    ben de hyundai i30 var 1.4 benzinli 110 beygir
    ama şunu unutmayın her motorun kendi karakteristik özellkikleri mevcuttur
    hyundai benzinli mototrların bozulan herhangi bir parçası yoktur
    sizin o sağlam dediğiniz markların servis liste fiyatlarına bir bakın bence
    siz hiç 150 de motoru değişen bir firma duydunuz mu? baş harfi r......... neyse
    3 yıldır kullanıyorum canavar gibi maşallah
    3 yıldır iki defa yıllık bakım için servise gittim 1.de 170 2.de 250 verdim garanti bitsin servise hiç gitmeyecem
    ha 90 bin bakımıda en fazla 300 - 350 civarı

    dizelde ise hyundai gerçekten farklı
    sıfır masraf bakım masrfaları benzinliyle aynı en yoğun bakımda 450 den fazla verme ihtimaliniz yok.

    tabi tüm bu saydığım bakım masraflarına cam suyu bile dahil. Hyundai servis fiyatları bunlar. Tabi siz bunları dışarda daha da ucuza yaptırabilirsiniz.

    Şimdi size BMW motorlu bir fransız dan bahsadecem baş harfi P...... model 3..8 .Sizce dizelinin 90 bin bakımı ne kadardır? Cevap :980TL



    bu kadar basit arkadasım güzel acıklamıssın. özellikle hyundai ın dizel motoru gercekten cok sorunsuz. diger aracımda tdi motor var 52 binde triger kayışını devirdaim v kayışı falan bir ton şey degişmesi gerekti. 890 tl param gittiç diger aracım olan crdi motor hyundai suan 103 bin de allaha sükür hiçbir sıkıntım yok. artı birde tdi motor olan aracım daha 40 binde torsiyon dagıttı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    verileriniz yanlış, e46 m3 stock 290whp verir. 2010 a kadar olan evo x larda (280hp) 245 whp civari veriyor.

    Drivetrain loss olarak aratırsanız daha dogru bilgiye ulaşırsınız. bunlarda ortalama kayıplar

    FWD: 10-15% loss;
    RWD: 10-18% loss;
    AWD: 17-25% loss.

    ama tabi hala 4 çeker kayıpları azaltır diyebilirsiniz. orası artık size kalmış, ama gerçekte böyledir.


    Öncelikle M3 için verdiğiniz 290 değeri whp değil shp (shaft-horse power) değeridir. Birçok kişi aldığı bu verinin rwhp olduğu yanılgısına düşüyor. Bu ölçüm yapılırken SMG şanzıman mı? kullanılan lastiklerin tipi/ebatı? hepsinin çok çok önemi vardır. Sizde heralde yabancı forumlardan gördüklerinizi aynen buraya yapıştırmışsınız. Shp kranktan alınan gücün transmisyon ve şaft tarafından emildikten sonraki halidir. Tekerlere ulaşmadan ! . Arkadan itiş otomobiller extra aktarma organları yüzünden önden çekiş otomobillere nazaran daha fazla güç kaybına maruz kalır burada hemfikiriz. 4 çeker otomobiller ise tekerlekten alınan güç awhp olarak ölçülür. Nasıl ölçülür? Eğer sürüş sistemi simetrik değilse belli zaman aralığına (devir bandında) dinamometre öne ve arkaya aktarılan gücü ölçer ikisi için ayrı ayrı curve oluşturur ve optimum gücü belirler. Fakat ! 4 çeker bir otomobil mesela awhp olarak 100hp güç üretiyorsa aynı otomobil fwhp olarak 130, rwhp olarak daha düşük güç üretir. Burada neyle neyi karşılaştıracağınız önemli. Gelelim EVO X'lere öncelikle EVO X 280hp değildir 295PS (291hp) olur kendileri ve awhp olarak 245hp güç vermesi fiziğe aykırı bir durumdur. Yukarıda kendiniz tablo vermişsiniz AWD'ler ortalama %20 değer kaybeder demişsiniz ama nasıl oluyorsa 280hp EVO X, 245whp güç veriyor demişsiniz.Öncelikle kendi bilgilerinizi gözden geçirin ve sağdan soldan forumlardan duyduğunuz bilgiye değil bilimsel bilgilere itibar gösterin. Stock EVO X 190-220 awhp arasında güç verir.


    he engine is the 4B11-type 2.0 litre inline-4 turbo engine. The Evolution X can get to 100 km/h in 4.8 seconds. Aluminum is used in the roof panel, front fenders and the rear spoiler frame structure.[26] The launch model's engine was rated 280 PS (206 kW; 276 hp)@6500rpm and 422 N·m (311 lb·ft)@3500rpm. Following the repeal of the 276 horsepower Gentleman's Agreement in Japan,[27] engine power was raised to 300 PS (221 kW; 296 hp)@6500rpm beginning in "2009 model" year.

    yani evo x in 280 hp versiyonuda vardır. Makina mühendisi olarakta bu kayıpları gördük drivetrain loss olarak aratırsanız yine aynı şeyle karşılaşırsınız o % degerleri heryerde aşagı yukarı aynıdır. bilmemek degil ögrenmemek ayıp araştırmak lazım biraz tabi. ayrıca evet evo x i yanlış yazmısım 225 olucak. bir açık yakalayıp ordan saldırmak yerine bu adam ne diyo acaba dogrumu diye bir baksanız keşke. ayrıca sanki siz o degerlerin hepsini kendiniz ölçmüşsünüzde bi ben forumlardan görmüşüm gibi konuşuyorsunuz zaten sırf m3 için verdiginiz degerin absurdlugune bakarsanız bile ne demek istedigimi anlarsınız. hiçbir fwd araç %30 kayıp yaşamaz aktarım organlarından dolayı. Madem fizik kurallarını çok iyi biliyosunuz bi düşünün önden çekişte %10 arkadan çekişte %10-15 kayıp oluyor. her ikisi birden varken kayıp nasıl daha az olur ? basit bir soru. ama yok hala inanmamaya devam edin siz. arada yıldız teknige gelinde bizim profesorlere bir ders verin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Harun


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT

    ister ps ister hp, ister ingiliz bhp, ister kw, önemli olan birim değil, yöntem, birimde şöyle önemli metrik beygir gücü ps de yüksek çıktığından onu yazıyorlar, gerçi bu akımı japonlar başlattı ve artık hemen hemen her firma ps yazıyor, ama hp yazıyorsa üstüne 2-3 te siz ekleyin...


    golfun kw cınsınden gucuyle i30 un kw cinsinden gucunu hp cınsınden guce cevırın ve fark varmı bize söyleyin. üşenecekseniz ben söyleyeyim, hiçbir fark yok... hiçbir aracın açıklanan gucunden 02-3 beygir çıkartmaya veya eklemeye gerek yok.














    Güzel kardeşim saten o kw ta sae veya din e göre hesaplanıyor.Yani din olarak hesaplansa kw daha düşük çıkacaktır.

    Kw sadece beygirin farklı bir birime dönüştürülmesidir.Yani kw yi referans alamassın


    öncelikle hitaplarımıza dikkat edelim tamammı güzel kardeşim

    yazdıkların mantıklı zamanım olunca araştıracağım


    Valla hocam hitabımda bir sorun olduğunu zannetmiyorum.Fazla laubali geldiğini söylüyorsan şayet kalıp olarak kullandım ben onu.SOrunu söyle ona göre düzeltelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skunk2.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ylcnaydn

    valla arkadaşlar piyasada alınabilir segmentte en güzel araba mazda3 gerisi hikaye en baştan söyliyim

    ben de hyundai i30 var 1.4 benzinli 110 beygir
    ama şunu unutmayın her motorun kendi karakteristik özellkikleri mevcuttur
    hyundai benzinli mototrların bozulan herhangi bir parçası yoktur
    sizin o sağlam dediğiniz markların servis liste fiyatlarına bir bakın bence
    siz hiç 150 de motoru değişen bir firma duydunuz mu? baş harfi r......... neyse
    3 yıldır kullanıyorum canavar gibi maşallah
    3 yıldır iki defa yıllık bakım için servise gittim 1.de 170 2.de 250 verdim garanti bitsin servise hiç gitmeyecem
    ha 90 bin bakımıda en fazla 300 - 350 civarı

    dizelde ise hyundai gerçekten farklı
    sıfır masraf bakım masrfaları benzinliyle aynı en yoğun bakımda 450 den fazla verme ihtimaliniz yok.

    tabi tüm bu saydığım bakım masraflarına cam suyu bile dahil. Hyundai servis fiyatları bunlar. Tabi siz bunları dışarda daha da ucuza yaptırabilirsiniz.

    Şimdi size BMW motorlu bir fransız dan bahsadecem baş harfi P...... model 3..8 .Sizce dizelinin 90 bin bakımı ne kadardır? Cevap :980TL



    bu kadar basit arkadasım güzel acıklamıssın. özellikle hyundai ın dizel motoru gercekten cok sorunsuz. diger aracımda tdi motor var 52 binde triger kayışını devirdaim v kayışı falan bir ton şey degişmesi gerekti. 890 tl param gittiç diger aracım olan crdi motor hyundai suan 103 bin de allaha sükür hiçbir sıkıntım yok. artı birde tdi motor olan aracım daha 40 binde torsiyon dagıttı.


    ya hocam kullanınca anlıyosun
    ilk önyargı yapıyo insan kullanınca ise hakkaten anlıyosun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylcnaydn


    quote:

    Orijinalden alıntı: skunk2.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ylcnaydn

    valla arkadaşlar piyasada alınabilir segmentte en güzel araba mazda3 gerisi hikaye en baştan söyliyim

    ben de hyundai i30 var 1.4 benzinli 110 beygir
    ama şunu unutmayın her motorun kendi karakteristik özellkikleri mevcuttur
    hyundai benzinli mototrların bozulan herhangi bir parçası yoktur
    sizin o sağlam dediğiniz markların servis liste fiyatlarına bir bakın bence
    siz hiç 150 de motoru değişen bir firma duydunuz mu? baş harfi r......... neyse
    3 yıldır kullanıyorum canavar gibi maşallah
    3 yıldır iki defa yıllık bakım için servise gittim 1.de 170 2.de 250 verdim garanti bitsin servise hiç gitmeyecem
    ha 90 bin bakımıda en fazla 300 - 350 civarı

    dizelde ise hyundai gerçekten farklı
    sıfır masraf bakım masrfaları benzinliyle aynı en yoğun bakımda 450 den fazla verme ihtimaliniz yok.

    tabi tüm bu saydığım bakım masraflarına cam suyu bile dahil. Hyundai servis fiyatları bunlar. Tabi siz bunları dışarda daha da ucuza yaptırabilirsiniz.

    Şimdi size BMW motorlu bir fransız dan bahsadecem baş harfi P...... model 3..8 .Sizce dizelinin 90 bin bakımı ne kadardır? Cevap :980TL



    bu kadar basit arkadasım güzel acıklamıssın. özellikle hyundai ın dizel motoru gercekten cok sorunsuz. diger aracımda tdi motor var 52 binde triger kayışını devirdaim v kayışı falan bir ton şey degişmesi gerekti. 890 tl param gittiç diger aracım olan crdi motor hyundai suan 103 bin de allaha sükür hiçbir sıkıntım yok. artı birde tdi motor olan aracım daha 40 binde torsiyon dagıttı.


    ya hocam kullanınca anlıyosun
    ilk önyargı yapıyo insan kullanınca ise hakkaten anlıyosun


    evet arkdasım suan oturdugum semtte oto eletrikcisi hiç unutmuyorum bundan 3 sene önce muhabbet ediyorduk ben asla kia-hyundai falan almam diyordu adam sürekli honda ya biniyor. baktım gecen gün yeni sportage almış. adam yere göğe sıgdıramıyor arabayı onu gören komşusuda yeni sportage aldı yani insan kullandıktan sonra daha uygun bir fiyata daha sorunsuz bir araca bindigini anlıyor. birde şu dikkatimi çekti ülkemize bu yaz gelen alman ve arap plakalı jiplerin çogu hyundai dı. özellikle istanbul bakırköy-florya-yeşilköy sahil yolunu cok kullanırım ne zaman arap plakalı arac görsem markası hyundai dı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1111


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    tofaş bile müşterilerine zamanında sae ve hp olarak sunumunu yapmış. altında hyundai olanların söylediği bir söz var "abi çok seri araba" millet beygiri yüksek diye gidip hyundai alıyor ona gülüyorum.

    azami güç bölümünde 73 hp sae , 65 hp din yazıyor.

     Hyundai'nin beygir gücü şikesi.





    ee neden hiç tofaş dizel yok sokaklarda






  • alın beyler kia soulun resmi beygir gücü

    Power: 92.7Kw, 126Hp Sae @ 6300 Rpm; 115 Ft Lb, 156Nm @ 4200 Rpm

    kia dan alına-maya-n bilgilere göre gücü kw cinsinden 92.7 kw olarak verebileceklerini

    DIN veya SAE standartından bir değer veremeyeceklerini beyan ettiler

    Beyler kibar sülonun (kia soul) 122 hp fabrika değeri bizim bildiğimiz standartlara göre 112 hp çıkmıştır, haydi hayırlı uğurlu olsun .....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McManamann -- 27 Ağustos 2011; 14:10:01 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.