çok km de dizel araç, lpg ve benzinden her zaman iyi , Uzun yıllardır şirket aracı kullanıyorum, her sene değişiyor , ( yıllık 60-80k arası ) şehir içinde en iyisi corolla hibriddi 4 litreleri gördüm ama uzun yolda fecaattı, ikinci sırada megane 4 dizel var , şehir içi de uzun yolda da az yakıyordu ancak konforsuz bir araç, passat 1.6 dizel ise açık ara favorimdir hala yanına yaklaşan olmadı.. kısa dönem clio ve focus olmuştu. ikisinide sevmedim. yakıt olarakta. Suvlarda Duster az yakar dayanıklıdır ancak guvensizdir. kaşkai kullandım, dağ bayır banamısın demedi ancak yakıtı 9 un altına inmedi, bir ara 2 aylık 3008 dizel vardı, yakıtıda gidişide güzeldi. Son Dönemde dizel otomatik araç yok ( tuscon hariç) hibrid araçlarda da corolla cross var ( cidden iyi araç ancak yalıtım aşırı kötü ) yalıtım haricinde sorunsuz, yakıtta 4-5 lerde geziyor. Arkadaşımda plug in hibrit sportage var , herşey var donanım olarak yakışıklı ve yakıt cidden iyi, fiyat ise bence aşırı, bütçe olsa xtrail e power derdim. tartışmasız çok iyi ama 3 milyon bandında. |
HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (491. sayfa)
-
-
Grup gizli sanırım:)
-
Araca baktım. Hafif titreme yapıyordu önemsemedim fakat biraz sürünce vuruntu yapmaya başladı. Dediğiniz gibi şanzımanda bişey vardı 1 den 2 ye geçerken sorun yaratıyordu vazgectim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim araç bu , ikinci el aldım, kavrama garantiden değişmişti. 19 jant bana göre güzel dolgun duruyor ama aracı yoruyor, kışlık için 18 jant arıyorum. Servis 72 bin lira fiyat verdi. düzgün çıkma bulursam alıcam kış lastiği olarakta hankook alacam şirket araçları ve kendi araçlarımda memnundum.
-
corolla cross tucson ile kıyaslayıca çok boş. bonus olarak da gürültü var. tucson 2.5 milyon bandında mantıklı bir ara. 4x4 olması donanım zenginliği falan çok iyi ama çok yakıyor . dizeli hiç bilmiyorum ama şehir dışı 110 sabit 6 litre yaksa o bile pahalı . ayda yılda bir kullansam dert etmem ama sürekli günde 200 km yapınca bütçede byük bir delik oluyor.
-
Bu araci gösterişli kilan bence siyah 19 inç jantlar, 18 inc jant yerine yanak/taban kalinligi daha yüksek olan jant boyutuyla uyumlu bir lastik ebati da düşünebilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Size en uygun araclar hibrit ya da elektrikli olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selam Arkadaşlar,
2019 Tucson çok yoğun yağmurda dikiz aynanın üstünden su alıyor. Normal yağmurda sıkıntı olmuyor. Sizce sebebi ne olabilir. Sanki tahlike kanalları yoğun yağmura yetişemiyor gibi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
elektrik düşündüm aslında da şimdi de elektriğe kol gibi zam gelecek. yıl başından sonra belli tüketimden sonrası 2x yazacakmış. şarj falan aynı kapıya çıkacaksa uğraşmaya gerek yok gibi .
-
Bahçeli ev varsa güneş panelli şarj istayonu işinizi görür,
Elektrik zammı geçmez , zammı sanayiye uygular geçerler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2018 yılında aldığımız aracı 7 yıl garanti seçeneği ile almıştık. Ayın başında garanti süresinin bittiğini söyleyerek garanti dışı işlem yaptılar, İstanbul’a döndüğümde aracı aldığımız Odak ile iletişime geçtim. Beni serviste danışma kısmında suratsız ve kaba biri karşıladı, garanti sorumlusu ile konuşacağımı söyledim ama isteksiz isteksiz garanti evrakının gerektiğini söyledi (telefonda konuştuğumda ruhsatla kontrol sağlayabiliriz dediler), garanti sorumlusu ile doğrudan görüştürmedi. Sonra garanti sorumlusu yanıma gelerek araç sipariş formu ile araç teslim formunu getirmem gerektiğini, başka bir müşterinin de başına aynı şey geldiğini ve satış danışmanının 7 yıllık süreyi 5 yıl olarak girmesi böyle olabileceğini söyledi. Ruhsat yetmez mi diye sorunca hayır bu belgeler gerekiyor dedi. Çekmecelerin her yerine bakıp nihayet buldum, iki evraktan biri eksik ama eldekinde satış danışmanının 7 yıl seçeneğini işaretlediği gün gibi ortada.
Satış danışmanının bu basit hatası yüzünden mağdur olmamıza mı yanayım, hata %100 bayiden kaynaklanmasına rağmen bizim evrakı getirmek zorunda olmamıza mı (sonuçta bunların örneklerini saklamaları gerekir) yanayım? Tatil için ailemin yanına gelmişken bu saçmalık yüzünden kan ter içinde kaldım. Bir de danışmadaki mahalle kahvesinden fırlamış gibi duran kaba insanla muhatap oldum.
Normal şartlar altında servisin kayıtlardan bu durumu tespit etmesi gerekmez mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dream Machine -- 22 Kasım 2024; 16:32:39 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
3 hafta sonra olan cevabım için kusura bakmayın. Paylaşmış olduğunuz dokümanı okudum. Dediğiniz gibi çok net bir teşhis yöntemleri belirlemişler. Tableti zemine koyarken paspasın bile çıkarılmasını, testin 5 defa tekrarlanmasını, 2 farklı baskı modeline göre farklı uygulamalar belirlemişler.
ben de sizin dediğiniz gibi servislerde hiç bu kadar detaylı kontrol yapıldığına inanmıyorum, ve gene dediğiniz gibi bu kılavuz zaten net bir şekilde 7 ileri çift kavramalı araçlarda teşhis koymak ve düzeltmek için. Arıza tespiti içermiyor, tepkisine göre ince ayar yap diyor.
keşke ülkemizde bunları yapacak bir usta olsa da götürsek. Vag grubu kullanıcıları bu konuda daha şanslı çıktı arabaları dışarıdan mekanik ve yazılımsal müdahaleye çok daha uygun hyundai bu konuda çok kapalı kutu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aslında her türlü yetenekli usta var ama bunları eğitecek adam kalmadığı için sorunlar oluyor.
illaki yurtdışından koreli bir mühendis gelecek bizim kadroyu eğitecek ki ustalar bunlardan öğrensin, servisten ayrılınca da işlerini yürütebilsinler .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kışlık işini hallettim, conti 870 p suv aldım, fiyatlar kafayı yemiş.. Fırsatçılık düpe düz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen öyle. Nexen N'Blue 4Season 2 sipariş ettim ben de dün. Sonuçta bu da kore malı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bug0n 600 km deki aracımızda yokuşta 20 dk trafiğe girdik, şanzıman çok sıcak hatası aldık ve balata kokusu geldi, ilk fırsatta aracı durdurup 10 dk beklemek zorunda kaldık. Bu kadar erken böyle bir sıkıntı yaşamamız normal midir? Önüne geçmek için ne yapmak lazım?
-
araç durduğunda boş vitese alınız
yokuşta düşük süratte çıkmanız gerekiyorsa vitesi manuel olarak düşürmenin faydası olur
son olarak düşük hızlarda hemen vitesi büyüttüğü için gaza basınca baskı balata düşük tork yüzünden hasar alıyor ,dur kalk sıkışık trafikte sport tuşuna basarak viteslerin daha geç atmasını sağlayabilirsiniz .
tabii ki ekonomi şartı bozulur ama şanzıman daha değerli olduğu için ben öneririm .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam aracınız dizel mi benzinli mi? Makyajlı kasa mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yokuş asayi sevmiyor araba, onun için @vezir beyin dedi gibi vitesi manuel olarak düşüreceksiniz araba bağırdığı zaman ama bu da başka soruna yol açıyor araba sonra gaz yememeye başlar.
Benim Tucsonum havalar soğudu diye dışarıda üşütmüş kendisini ve on çarpışma önleyiciyi devre dışı bırakıyor. Bu sorunla karşılaşan var mi?
Yağmur olsun biraz, sonra hava soğuk olsun fark etmez tamamen devre dışı bırakıyor ve araba ısındıkça ilginç bir şekilde kayboluyor! Haha bu arada, biraz fazla cam suyu çalıştırdığımda devre dışı bırakmıştı.
Bu da bitmedi VİTES arızası ışığı yandı sonra o da kayboldu. Yok bu da bitmez gibi bir de üstüne EPB arıza ışığı yandı!
Tucson'u efendim dikkatlice gezdirmek lazım anladığım kadarıyla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brood -- 25 Kasım 2024; 4:45:25 >
-
bende bu belirttiğiniz ışık havanın çok güneşli olduğu bir günde de yanınca servise sordum.
Ön camda yer alan kamera; çok fazla güneş yansıması, ön cam buğulanması, buzlanma gibi sebeplerden dolayı anlık çalışmadığında bu ışık yanar dedi.
Söylediği doğru çıktı. Çünkü ışığın yandığı anlarda hep güneşe dönük şekilde yokuş çıkıyorum. Yön değiştirince 2-3 sn sonra kaybolduğunu fark ettim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X