Arkadaşlar merhaba ; ben bugun i phone 4 16 gb cihazımı , hasanpasadaki genpa teknik servisine bıraktım , cihazımdaki problemler sunlar ; Acma kapama tusu takılı kaldı , telefon bazen donuyor , bazen cekmiyor , dedim ve kadın telefonumdaki cizikleride yazdı forma. Şimdi benim size sorum şudur ki , telefonumu değiştirip yenisini verirlermi sizce ? Veya kullanıcı hatası deyip fiyatmı biçerler? Siz bu durumum hakkında ne düşünüyorsunuz ? Görüşlerinizi içtenlikle bekliyorum.
Yenisini verirlermi bilmem ama kullanici hatasi yok bence sorunlariniz arasinda yani garanti kapsamindadir ve para talebinde bulunulmaz diye dusunuyorum
Anladım sanırım 5 veya 6 kez servise gittiğinde yenisini talep edebiliyoruz, yenisini geçtiim insallah 1 ay sürmez bu cihazın tamiri.
tamirden geldiğinde tekrar açarmısn konu su kadar gün sürdü diye merak ediyorum
Arkadaşlar hatırlatayım istedim, yeni yasaya göre artık cihazların toplam tamir süresi cumartesi günü dahil 20 iş günü olarak değişti. 20 gün için sonuçlanmayan işlemler;
Yenisi ile değişimi, Ücret iadesi
Gerektiriyor.. Çok güzel oldu böyle, eskiden bekletip bekletip tam 30 gün dolmadan veriyorlardı. Genel tüketim ürünlerinin tamamı için bu geçerlidir.
Benim merak ettiğim çizikler vardır diye ekliyorlar foruma,peki itiraz edersek ne oluyor ? almıyor mu telefonu