Şimdi Ara

I PHONE 4 GARANTI KAPSAMI HAKKINDA BİLGİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba ; ben bugun i phone 4 16 gb cihazımı , hasanpasadaki genpa teknik servisine bıraktım , cihazımdaki problemler sunlar ; Acma kapama tusu takılı kaldı , telefon bazen donuyor , bazen cekmiyor , dedim ve kadın telefonumdaki cizikleride yazdı forma. Şimdi benim size sorum şudur ki , telefonumu değiştirip yenisini verirlermi sizce ? Veya kullanıcı hatası deyip fiyatmı biçerler? Siz bu durumum hakkında ne düşünüyorsunuz ? Görüşlerinizi içtenlikle bekliyorum.



  • Yenisini verirlermi bilmem ama kullanici hatasi yok bence sorunlariniz arasinda yani garanti kapsamindadir ve para talebinde bulunulmaz diye dusunuyorum
  • Anladım sanırım 5 veya 6 kez servise gittiğinde yenisini talep edebiliyoruz, yenisini geçtiim insallah 1 ay sürmez bu cihazın tamiri.
  • tamirden geldiğinde tekrar açarmısn konu su kadar gün sürdü diye merak ediyorum
  • Arkadaşlar hatırlatayım istedim, yeni yasaya göre artık cihazların toplam tamir süresi cumartesi günü dahil 20 iş günü olarak değişti. 20 gün için sonuçlanmayan işlemler;

    Yenisi ile değişimi,
    Ücret iadesi

    Gerektiriyor.. Çok güzel oldu böyle, eskiden bekletip bekletip tam 30 gün dolmadan veriyorlardı. Genel tüketim ürünlerinin tamamı için bu geçerlidir.
  • Benim merak ettiğim çizikler vardır diye ekliyorlar foruma,peki itiraz edersek ne oluyor ?
    almıyor mu telefonu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.