Şimdi Ara

i20 troy neden tutulmuyor ? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
418
Cevap
4
Favori
119.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssd23062306

    objektif olalım biraz denmiş ama olunamamış :)

    fiyatlar yanıltıcı yazılmış

    1.4 CVVT PRIME GP SP OTM 36.850 TL 1.500 TL 35.350 TL

    Fiesta Titanium 5K 1.4 A/T 36.820,00 TL 35.025,00 TL 35.025,00 TL

    Yeni Corsa 5 Kapı 1.4 i Twinport Otomatik Şanzıman Cosmo 41.279 37.479

    polo ise 35 800

    yani i20 full 33 falan değil polo, fiesta dururken aynı para verilirmi onlara

    Bahsettiğimiz ön yargıda bu işte neden verilmesin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst


    quote:

    Orijinalden alıntı: hkn8107

    ya o değil de henüz 2009 da piyasaya çıkan bir aracın nasıl ikinci eli zayıf diye yorum yapılabiliyor, komik valla
    bi durun 2-3 sene daha geçsin bakarız
    1.4 otm corsa full 37bin UCUZ
    1.4 otm polo 36 bin UCUZ
    1.4 otm fiesta full 34 bin UCUZ
    1.4 otm i20 full 33 bin PAHALI

    niye ?, çünkü hyundai, komik ötesi yaa. aman,eş dost kızmasın, gidip polo alalım,digital klimalı,yol bilgisayarlı, kol dayaması da var, fiyat da 38 bin, oh binme de içinde yat

    bu nası b, mantıktır ya anlamadım
    keşke buradaki insanlar, neden hyundai değil sorusuna mantıklı ve akla yatkın cevaplar verebilse de dışarıdan bakan herkes objektif olarak karar verebilse, keşke..



    Bunları söyleyen insanların premiumomafobi diye fobileri var. Boşların karşısına dolu bir araç çıktımı ister istemez araçlarını korumaya çalışıyorlar. Keşke reklamlarda ve halkın beyninde halk otomobili değilde premium otomobili lanse edilseydi. Yazık kendilerini uzay mekiğine biniyor zannediyorlar.


    Neden Hyundai değil sorusunun tek yanıtı "KALİTE" dir.

    Kendi yaşadığım kalite deneyimimi de şöyle aktarayım;
    Ağustos ayında Corsa'ma (ön sol çamurluk ve tekerlek bölgesine) Hyundai i20 çarptı ve i20 pert olurken benim aracımın çamurluğu ve aks'i değişti sadece.

    Bolca donanım ve ucuz fiyat olması otomobil üreticilerinin sadece fiyat politikasından değil aynı zamanda uyguladıkları kalite politikasından da kaynaklanır.

    Corsa ile i20 arasında benzer donanımda 4000 TL fark olması ve Corsa daha pahalı olup daha çok satması KALİTE farkından kaynaklanmaktadır.

    KALİTE ucuza alınamaz, boşa çırpınmaya gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oktay_TR


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst


    quote:

    Orijinalden alıntı: hkn8107

    ya o değil de henüz 2009 da piyasaya çıkan bir aracın nasıl ikinci eli zayıf diye yorum yapılabiliyor, komik valla
    bi durun 2-3 sene daha geçsin bakarız
    1.4 otm corsa full 37bin UCUZ
    1.4 otm polo 36 bin UCUZ
    1.4 otm fiesta full 34 bin UCUZ
    1.4 otm i20 full 33 bin PAHALI

    niye ?, çünkü hyundai, komik ötesi yaa. aman,eş dost kızmasın, gidip polo alalım,digital klimalı,yol bilgisayarlı, kol dayaması da var, fiyat da 38 bin, oh binme de içinde yat

    bu nası b, mantıktır ya anlamadım
    keşke buradaki insanlar, neden hyundai değil sorusuna mantıklı ve akla yatkın cevaplar verebilse de dışarıdan bakan herkes objektif olarak karar verebilse, keşke..



    Bunları söyleyen insanların premiumomafobi diye fobileri var. Boşların karşısına dolu bir araç çıktımı ister istemez araçlarını korumaya çalışıyorlar. Keşke reklamlarda ve halkın beyninde halk otomobili değilde premium otomobili lanse edilseydi. Yazık kendilerini uzay mekiğine biniyor zannediyorlar.


    Neden Hyundai değil sorusunun tek yanıtı "KALİTE" dir.

    Kendi yaşadığım kalite deneyimimi de şöyle aktarayım;
    Ağustos ayında Corsa'ma (ön sol çamurluk ve tekerlek bölgesine) Hyundai i20 çarptı ve i20 pert olurken benim aracımın çamurluğu ve aks'i değişti sadece.

    Bolca donanım ve ucuz fiyat olması otomobil üreticilerinin sadece fiyat politikasından değil aynı zamanda uyguladıkları kalite politikasından da kaynaklanır.

    Corsa ile i20 arasında benzer donanımda 4000 TL fark olması ve Corsa daha pahalı olup daha çok satması KALİTE farkından kaynaklanmaktadır.

    KALİTE ucuza alınamaz, boşa çırpınmaya gerek yok.

    Bu sölediğinize gülüyorum sadece




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oktay_TR


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst


    quote:

    Orijinalden alıntı: hkn8107

    ya o değil de henüz 2009 da piyasaya çıkan bir aracın nasıl ikinci eli zayıf diye yorum yapılabiliyor, komik valla
    bi durun 2-3 sene daha geçsin bakarız
    1.4 otm corsa full 37bin UCUZ
    1.4 otm polo 36 bin UCUZ
    1.4 otm fiesta full 34 bin UCUZ
    1.4 otm i20 full 33 bin PAHALI

    niye ?, çünkü hyundai, komik ötesi yaa. aman,eş dost kızmasın, gidip polo alalım,digital klimalı,yol bilgisayarlı, kol dayaması da var, fiyat da 38 bin, oh binme de içinde yat

    bu nası b, mantıktır ya anlamadım
    keşke buradaki insanlar, neden hyundai değil sorusuna mantıklı ve akla yatkın cevaplar verebilse de dışarıdan bakan herkes objektif olarak karar verebilse, keşke..



    Bunları söyleyen insanların premiumomafobi diye fobileri var. Boşların karşısına dolu bir araç çıktımı ister istemez araçlarını korumaya çalışıyorlar. Keşke reklamlarda ve halkın beyninde halk otomobili değilde premium otomobili lanse edilseydi. Yazık kendilerini uzay mekiğine biniyor zannediyorlar.


    Neden Hyundai değil sorusunun tek yanıtı "KALİTE" dir.

    Kendi yaşadığım kalite deneyimimi de şöyle aktarayım;
    Ağustos ayında Corsa'ma (ön sol çamurluk ve tekerlek bölgesine) Hyundai i20 çarptı ve i20 pert olurken benim aracımın çamurluğu ve aks'i değişti sadece.

    Bolca donanım ve ucuz fiyat olması otomobil üreticilerinin sadece fiyat politikasından değil aynı zamanda uyguladıkları kalite politikasından da kaynaklanır.

    Corsa ile i20 arasında benzer donanımda 4000 TL fark olması ve Corsa daha pahalı olup daha çok satması KALİTE farkından kaynaklanmaktadır.

    KALİTE ucuza alınamaz, boşa çırpınmaya gerek yok.



    Yok hocam sen hala aracının verdiği psikolojiyle konuşuyorsun bende piyasadaki çoğu arabayı kullanmış biri olarak konuşuyorum. Senin verdiğin örneğe çocuk güler. Nedenine gelince bu iki aracın birbirine karşı momentumları, açı pozisyonları, parçalarının darbeyi yediği zayıf ve sağlam noktaları vardır. Ve bunalr işin içine girdiği için düz yolda giderken öndeki araca vuran ve ölümlü kazaya neden olan bmw ile şarampolden uçup takla atıp renault marka arabanıniçinden yara almadan kurtulan insan örneğindeki gibi, o araba bana çarptı o pert oldu benimkinie bişi olmadı demekki benim aracım sağlam gibi bir düşünceye kapılmak mantık dışıdır.

    Bu arada takmışsınız kaliteye. Doğru bizim halkımız koyun içgüdüsüyle düşünüyor hala. Sizin düşündüğünüz hayal ettiğiniz hyundai 10 sene önceydi. Artık öyle birşey yok. Hyundai de sizin o çok değer ve kıymet verdiğiniz fiestalarınız corsalarınız pololarınız gibi aynı kaliteyle üretiliyor. Lütfen içine oturmayıp dokunmayıp kullanmayıp bol keseden atmayın.

    Evet sizin o çok kıymetli araçlarınıza sağlam bir rakip çıkmış. Sizin bu aracı yereceğinize hyundai tebrik etmeniz gerekir. Bu arada alman rüyası opel ve vw için yalan olmak üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wetoone -- 24 Ocak 2011; 21:33:47 >




  • Arkadaşın kalite anlayışı vw,opel başka kaliteli araç olamaz,at gözlüğü ile bakmak gibi bişiy bu.
    donanımsız ama olsun 40verilir dimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 25 Ocak 2011; 8:59:35 >
  • Opel corsanın donaım listesine bakıyordumda gülmekten kendimi alamadığım bazı özellikleri yazmışlar. Hay allahım daha neler göreceğiz.

    -ABS standart
    -Sürücü hava yastığı
    -Çocuk kilidi
    -Elektrikli ön camlar
    -Kapı içi cepleri
    -Makyaj aynası -Arka cam sileceği -Uzaktan kumandalı merkezi kilit

    Bunlarda i20 ninkiler:

    -İmmobilizer
    - Merkezi kilit
    -İçeriden açılabilen yakıt deposu(96 model h100 de vardı)
    -Arka kapılarda hoparlör ( Buraya yazdığıma bakmayın çoğu markanın arkada hoparlörü yok yada twitteralrı hoparlör diye yazıyorlar)
    -Güneşlik ve ayna
    -Dış sıcaklık göstergesi ve saat
    -Arka cam sileceği

    Bu araçta renaultun 8+1 trafic passenger modeli

    -Arka cam sileceği
    -Camlı arka kapılar
    -Arka cam rezistans sistemi ( Vaaay beee)
    -2.sıra açılır camlar
    -İmmobilizer
    -Ön ve arka fren diskleri
    -2 düğmeli kontak anahtarı
    -Elektrikli ön camlar
    -Dış Isı Göstergesi
    -Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit
    -Takviyeli Hidrolik Direksiyon
    -Yan Kapılarda Eşya ve Su Şişesi Gözü
    -Çakmak ( Atın kendinizi bir yerden yaa)
    -Mobil Küllük
    -Torpido Gözü Aydınlatması
    -Tavan Kaplaması
    -Taban Kaplaması


    Utanmasalar motorla viteside standart yazacaklar.




  • Kendi aracim Opel Corsa. Sik sik arac kiraliyorum ve B segmenti araclari tercih ediyorum. Bu sayede farkli araclari kullanma $ansim oluyor. Her seferinde de ortalama 500 km kullaniyorum ki bu da genel bir izlenim sahibi olmak icin yeterli bir sure. Su ana kadar kiraladigim 3 arac Fiat Grande Punto, Hyundai i20 ve Volkswagen Polo oldu. Forumda Hyundai ile ilgili bir ba$lik acmi$tim, i20'nin on yargi duyuldugu gibi bir arac olmadigina, Avrupa marka araclarla rahatlikla boy olcusebilecek bir arac oldugundan bahsetmistim. Bu fikrim devam ediyordu ki, ayni Hyundai i20'yi 1 ay sonra tekrar kiralayana kadar. Ben araci ilk kiraladigimda 20.000 km civarindaydi, 1 ay kadar sonra 30.000'e yaklasmisti. Ve bir arac 10.000 km'de nasil bu kadar degisir anlam veremedim. 120 km/h hizdan sonra aractan garip garip sesler cikiyordu, takirtilar dayanilir gibi degildi, muzik sesi dahi bastiramiyordu gelen sesleri. Sirket araci olarak Fiorino kullaniyorum, bildiginiz tam bir sirket araci olarak kullaniliyor, surekli bozuk yollar, yogun trafik, yukleme, dur kalk vs... ve 36.000 km'deki ticari Fiorino'dan, 30.000 km'deki Hyundai i20 kadar rahatsiz edici ses gelmiyor.

    Kendi kisisel izlenimin olarak soylemek isterim, Hyundai'nin daha gitmesi gereken epey yol var. Gorunus tamam, onda bir sikinti yok. Euro Ncap'ten de yeterli yildizi almis, ona da tamam. Ama 30.000 km'de bir aracin bu kadar patir kutur hale gelmesi bende aracin kalite sikintisi oldugu izlenimini uyandirdi. Tabi Getz gibi bir B segmenti aractan sonra i20 gercekten buyuk bir adim, ama dedigim gibi, biraz daha zaman, biraz daha gelisim gerek diye dusunuyorum ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oktay_TR


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst


    quote:

    Orijinalden alıntı: hkn8107

    ya o değil de henüz 2009 da piyasaya çıkan bir aracın nasıl ikinci eli zayıf diye yorum yapılabiliyor, komik valla
    bi durun 2-3 sene daha geçsin bakarız
    1.4 otm corsa full 37bin UCUZ
    1.4 otm polo 36 bin UCUZ
    1.4 otm fiesta full 34 bin UCUZ
    1.4 otm i20 full 33 bin PAHALI

    niye ?, çünkü hyundai, komik ötesi yaa. aman,eş dost kızmasın, gidip polo alalım,digital klimalı,yol bilgisayarlı, kol dayaması da var, fiyat da 38 bin, oh binme de içinde yat

    bu nası b, mantıktır ya anlamadım
    keşke buradaki insanlar, neden hyundai değil sorusuna mantıklı ve akla yatkın cevaplar verebilse de dışarıdan bakan herkes objektif olarak karar verebilse, keşke..



    Bunları söyleyen insanların premiumomafobi diye fobileri var. Boşların karşısına dolu bir araç çıktımı ister istemez araçlarını korumaya çalışıyorlar. Keşke reklamlarda ve halkın beyninde halk otomobili değilde premium otomobili lanse edilseydi. Yazık kendilerini uzay mekiğine biniyor zannediyorlar.


    Neden Hyundai değil sorusunun tek yanıtı "KALİTE" dir.

    Kendi yaşadığım kalite deneyimimi de şöyle aktarayım;
    Ağustos ayında Corsa'ma (ön sol çamurluk ve tekerlek bölgesine) Hyundai i20 çarptı ve i20 pert olurken benim aracımın çamurluğu ve aks'i değişti sadece.

    Bolca donanım ve ucuz fiyat olması otomobil üreticilerinin sadece fiyat politikasından değil aynı zamanda uyguladıkları kalite politikasından da kaynaklanır.

    Corsa ile i20 arasında benzer donanımda 4000 TL fark olması ve Corsa daha pahalı olup daha çok satması KALİTE farkından kaynaklanmaktadır.

    KALİTE ucuza alınamaz, boşa çırpınmaya gerek yok.



    harbiden komik insansınız : ))))) bir aracın en sağlam yerine vuran bir i20den bahsediyoruz 2009 senesinde dunyanın en saglam 4. otomobilinden bahsediyoruz.. sahi corsa nın varmı böyle iyi dereceleri ??? yan havayastıklarını bile ıkına ıkına sunuyorlar. aynı olayı corsa i20 ye yapsaydı i20 böyle bi durumda perte cıktıysa corsa arka bagaj kapagına kadar katlanırdı.. İTİRAZI OLAN ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Kendi aracim Opel Corsa. Sik sik arac kiraliyorum ve B segmenti araclari tercih ediyorum. Bu sayede farkli araclari kullanma $ansim oluyor. Her seferinde de ortalama 500 km kullaniyorum ki bu da genel bir izlenim sahibi olmak icin yeterli bir sure. Su ana kadar kiraladigim 3 arac Fiat Grande Punto, Hyundai i20 ve Volkswagen Polo oldu. Forumda Hyundai ile ilgili bir ba$lik acmi$tim, i20'nin on yargi duyuldugu gibi bir arac olmadigina, Avrupa marka araclarla rahatlikla boy olcusebilecek bir arac oldugundan bahsetmistim. Bu fikrim devam ediyordu ki, ayni Hyundai i20'yi 1 ay sonra tekrar kiralayana kadar. Ben araci ilk kiraladigimda 20.000 km civarindaydi, 1 ay kadar sonra 30.000'e yaklasmisti. Ve bir arac 10.000 km'de nasil bu kadar degisir anlam veremedim. 120 km/h hizdan sonra aractan garip garip sesler cikiyordu, takirtilar dayanilir gibi degildi, muzik sesi dahi bastiramiyordu gelen sesleri. Sirket araci olarak Fiorino kullaniyorum, bildiginiz tam bir sirket araci olarak kullaniliyor, surekli bozuk yollar, yogun trafik, yukleme, dur kalk vs... ve 36.000 km'deki ticari Fiorino'dan, 30.000 km'deki Hyundai i20 kadar rahatsiz edici ses gelmiyor.

    Kendi kisisel izlenimin olarak soylemek isterim, Hyundai'nin daha gitmesi gereken epey yol var. Gorunus tamam, onda bir sikinti yok. Euro Ncap'ten de yeterli yildizi almis, ona da tamam. Ama 30.000 km'de bir aracin bu kadar patir kutur hale gelmesi bende aracin kalite sikintisi oldugu izlenimini uyandirdi. Tabi Getz gibi bir B segmenti aractan sonra i20 gercekten buyuk bir adim, ama dedigim gibi, biraz daha zaman, biraz daha gelisim gerek diye dusunuyorum ben.



    Hocam zaten kendiniz cevap vermişsiniz. Kiralık!!!! 10.000 de araç öyle bir hale gelirki hele kiralıksa. Bu arada motorun yağına ve suyuna bakılmaması kafidir bu saydıkalrınızın olması için. Hangi araç olsa bu duruma gelir.

    Anlaşlıan sizin içinize sinmemiş yada kiralık araç konusunu detaylı olarak bilmiyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Kendi aracim Opel Corsa. Sik sik arac kiraliyorum ve B segmenti araclari tercih ediyorum. Bu sayede farkli araclari kullanma $ansim oluyor. Her seferinde de ortalama 500 km kullaniyorum ki bu da genel bir izlenim sahibi olmak icin yeterli bir sure. Su ana kadar kiraladigim 3 arac Fiat Grande Punto, Hyundai i20 ve Volkswagen Polo oldu. Forumda Hyundai ile ilgili bir ba$lik acmi$tim, i20'nin on yargi duyuldugu gibi bir arac olmadigina, Avrupa marka araclarla rahatlikla boy olcusebilecek bir arac oldugundan bahsetmistim. Bu fikrim devam ediyordu ki, ayni Hyundai i20'yi 1 ay sonra tekrar kiralayana kadar. Ben araci ilk kiraladigimda 20.000 km civarindaydi, 1 ay kadar sonra 30.000'e yaklasmisti. Ve bir arac 10.000 km'de nasil bu kadar degisir anlam veremedim. 120 km/h hizdan sonra aractan garip garip sesler cikiyordu, takirtilar dayanilir gibi degildi, muzik sesi dahi bastiramiyordu gelen sesleri. Sirket araci olarak Fiorino kullaniyorum, bildiginiz tam bir sirket araci olarak kullaniliyor, surekli bozuk yollar, yogun trafik, yukleme, dur kalk vs... ve 36.000 km'deki ticari Fiorino'dan, 30.000 km'deki Hyundai i20 kadar rahatsiz edici ses gelmiyor.

    Kendi kisisel izlenimin olarak soylemek isterim, Hyundai'nin daha gitmesi gereken epey yol var. Gorunus tamam, onda bir sikinti yok. Euro Ncap'ten de yeterli yildizi almis, ona da tamam. Ama 30.000 km'de bir aracin bu kadar patir kutur hale gelmesi bende aracin kalite sikintisi oldugu izlenimini uyandirdi. Tabi Getz gibi bir B segmenti aractan sonra i20 gercekten buyuk bir adim, ama dedigim gibi, biraz daha zaman, biraz daha gelisim gerek diye dusunuyorum ben.

    31.500deyim herhangi bir tıkırtı duymadım bu söylediğiniz her araçta olabilecek şeyler kaldıki kiralık araçların nasıl özensiz kullanıldığını biliyoruz,allah bilir o 20-30bin arası nerelerde kullandılar




  • Efendi gibi yazi yazdim, eger yorumlari olan varsa ahkam kesmeden, ukalalik yapmadan fikirlerini payla$abilirler. Kiralik arac nedir, mantigi nedir gayet iyi biliyorum boodvenst. Senin yurudugun sure kadar ben araba kullanmi$imdir, gunde en az 6 saatim arac tepesinde geciyor. O konuda bir ku$kun olmasin. Ben orada izlenimlerimi anlattim, kufur yemi$ gibi ziplamana, altini cize cize Kiralik!!! yazmana gerek yok. 35.000 km'deki Fiorino'dan, 30.000'deki Grande Punto'dan, birisi $irket araci, digeri de kiralik aracken neden Hyundai i20'den gelen sesler gelmiyordu?

    Ayrica, kiralik arac dedigin oyle merdiven alti firmalardan kiralanan araclardan degil. Araclarimi ya Budget'dan (Otokoc'a aittir), ya da Sixt'ten (dunyaca unlu bir kiralama $irketi) kiraliyorum. Yani araclarin hepsi tamamen bakimli, yagina suyuna dikkat edilen, 70.000 km - 80.000 km kullanildiktan sonra kiralayan mu$terilere sorun cikarmasin diye elden cikarilan araclar.

    Ben Hyundai i20'yi kendi izlenimlerime dayanarak anlattim. 10.000 km'de nasil kullanildigini bilemem ama aracin bakimlarinin duzenli olarak yapildigi konusunda bir ku$kum yok. Cunku adam gibi cali$an kiralama firmalari araclarinin mu$teriye sikinti cikarip memnuniyetini du$urmelerine izin vermeyecek $ekilde cali$irlar.




  • kardeş sen bidaha i20 ye dokunma tamammı ? dokunmada burada abuk subuk yok orasından yok burasından sesler geliyor diyip bütün i20ler için genelleme yapma. ben aracı öyle bir kullanırımki ilk 1000 km de 100.000 km lik sorun cıkarttırırım arabaya anladınmı ?? fiorino diyor hala....
  • Şurda 1-2 tane düzgün i20 kullanıcısı dışında, gerisi tam bir fiyasko..

    Var mı daha az yakan benzinli diye haykırıyor biri.. Cevap veriyoruz.. Bu sefer cevap verenin aracına saldırıyor..

    Teknik hiçbirşeyden anlamadığı halde motorlar hakkında üfürüyor.. Enjeksiyonlu GDI motor 1996'da dizayn edildi.. MIVEC motor ise 1992 yılında dizan edildi.. Bir de çıkmış Mivec motor GDI alt yapısı diye yazmış.. hey Allah'ım ya..

    5000 devirde 190 görülmez bizim sınıfta diyordu.. Resimleri yukarıda.. Biraz kendisine saygısı olan insan iddia ettiği şey çürütüldüğü zaman daha da konuşmaz.. Bir de bana demiş ki lütfen bir daha yazma.. Allah Allah.. Sen anlamadığın, bilmediğin konuda atıp tutacaksın ben de susacağım öyle mi?
    ------------------------------------------------------------------------------------

    Şimdi eğri oturalım, doğru konuşalım.. Burası i20 klübü değil, istemeyen bu aracı beğenmez.. Benim ne Hyundai ile ne de i20 ile sorunum yok.. Benim sorunum arabasını yücelteyim derken başkalarına çamur atmaya çalışıp, o çamurda boğulmayı hakedenlere.. Kendi mitsunishi sayfamızda Hyundai Accent Era izlenimlerimi yazmıştım.. Alın okuyun.. Marka takıntım olsa zaten Mitsubishi almazdım.. Ancak bazı i20 kullanıcılarının tavırları gerçekten insanı bunaltıyor.. Burada çok saygı duyduğum insanları muaf tutuyorum (Samet ve Sfzb67 gibi)

    Millete ön yargılı olmayın diyorsunuz ama kendileri en büyük ön yargıyı kapmış.. Millete ykıt paylaş diyor.. Hoşuna gitmeyen değerleri görünce aracın kokpitine laf atıyor.. O laf attığı arabanın arka diz mesafesi i30'dan geniş haberi yok.. Hiç binmemiş ki..

    Neyse.. Bu konu nereye kadar gider bilmem.. Ama lafını ölçüp biçmeden yazanlar başka araçlar hakkında atıp tutarsa ben hep yazarım buraya..

    Kendinize iyi bakın..




  • Kafan mi iyi usta? Cok abartma altindaki araci. Ne diyecegimi, hangi araca dokunacagimi sana mi soracagim? Fiorino diyorum, daha iyisine de soylerim, daha kotusunu de. Harbiden kafayi yemi$ssiniz siz, Allah islah etsin, ne diyeyim. Mal denilen sey alinir, satilir. Araba dediginiz Allah degil, tapmayin, malinizin kopegi olmayin, benden size nacizane bir tavsiye olsun bu da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Efendi gibi yazi yazdim, eger yorumlari olan varsa ahkam kesmeden, ukalalik yapmadan fikirlerini payla$abilirler. Kiralik arac nedir, mantigi nedir gayet iyi biliyorum boodvenst. Senin yurudugun sure kadar ben araba kullanmi$imdir, gunde en az 6 saatim arac tepesinde geciyor. O konuda bir ku$kun olmasin. Ben orada izlenimlerimi anlattim, kufur yemi$ gibi ziplamana, altini cize cize Kiralik!!! yazmana gerek yok. 35.000 km'deki Fiorino'dan, 30.000'deki Grande Punto'dan, birisi $irket araci, digeri de kiralik aracken neden Hyundai i20'den gelen sesler gelmiyordu?

    Ayrica, kiralik arac dedigin oyle merdiven alti firmalardan kiralanan araclardan degil. Araclarimi ya Budget'dan (Otokoc'a aittir), ya da Sixt'ten (dunyaca unlu bir kiralama $irketi) kiraliyorum. Yani araclarin hepsi tamamen bakimli, yagina suyuna dikkat edilen, 70.000 km - 80.000 km kullanildiktan sonra kiralayan mu$terilere sorun cikarmasin diye elden cikarilan araclar.

    Ben Hyundai i20'yi kendi izlenimlerime dayanarak anlattim. 10.000 km'de nasil kullanildigini bilemem ama aracin bakimlarinin duzenli olarak yapildigi konusunda bir ku$kum yok. Cunku adam gibi cali$an kiralama firmalari araclarinin mu$teriye sikinti cikarip memnuniyetini du$urmelerine izin vermeyecek $ekilde cali$irlar.





    Hocam birincisi ben ahkam falan kesmedim. Eğer siz alıngansanız ona birşey diyemem.İkincisi sen benim yürüdüğüm süre kadar araba kullanmışsan bende senin kullandığının araç türü ve sayısının misliyle farklı araç ve çokça kullandım. O yüzden bi iddiaya girmem. Üçüncüsü rent a car şirketleri elbette araçlarına bakacaktır çünkü bu onların gelir kaynakları. Ama sizi yine yanlış anladığınız için tekrar ayrıntılı şekilde yazacağım. En basitinden yağına ve suyuna bakmamış(!) olabilirler ve en kuvvetli ihtimalde sonuçta kiralık araba herkes kibar sürmez. Demekki hor kullanan birisine verilmişki araç o hale gelmiş durumda. O yüzden sizin olmayan aracı 500-700km gibi normal şartlarda daha bir depoyu bile anca bitirerek yada bitirmeden üstüne üstlük kimin nasıl ve şekilde kullandığı belli olmadan bu araç kötü derseniz sizin ahkam kesmek olarak adlandırdığınız yazıyı yazabilrim.

    Bu arada ahkam kesmek dayılık vb. şeyler yapmak değil bilmediği bir konu hakkında atıp tutmaktır.



    "Hocam zaten kendiniz cevap vermişsiniz. Kiralık!!!! 10.000 de araç öyle bir hale gelirki hele kiralıksa. Bu arada motorun yağına ve suyuna bakılmaması kafidir bu saydıklarınızın olması için. Hangi araç olsa bu duruma gelir.

    Anlaşlıan sizin içinize sinmemiş yada kiralık araç konusunu detaylı olarak bilmiyorsunuz."

    Cümlenin neresinde ahkam kesmişim yada dayılık yapmışım gösterirseniz sevinirim.




  • Bunun alinganlikla alakasi yok. Su forumda en nefret ettigim sey, altlarindaki araci Dunya'nin en iyi araci sanan insanlardir. Hyundai'nin cok yol aldigi, iyi bir arac urettigi ortada. Bunu zaten yukaridaki yazida da ozellikle belirttim. Su ana kadar okudugum butun otomobil dergilerinde Hyundai'nin i20 ile cok fazla yol katettigi, ancak daha almasi gerektigi her seferinde yaziliyor. Ben de bunu kendim kullanip gorme $ansi yakaladim. Dedigim gibi, cok sik arac kiraliyorum, farkli kilometrelerde B segmenti bir cok arac kullaniyorum.

    Anlaşlıan sizin içinize sinmemiş yada kiralık araç konusunu detaylı olarak bilmiyorsunuz. Eger benim yukaridaki yazidan kiralik arac konusunu bilmedigim fikrini cikardiysan, yaptigin benim hakkimda bilmedigim bir $ey hakkinda atip tutmak, yani ahkam kesmektir. Arac icine sinmemi$ yorumunun cevabini da, i20'yi ilk kiraladigimda yazdigim yazidan alabilirsin:

    Oncelikle sunu soyleyeyim, Hyundai i20, benim icin eski Hyundai'lerden farksiz bir aracti. Ta ki 2 hafta once arac kiraladigimda 1.4 75 Hp Start donanimlisini kullanincaya kadar. Aracin icine bindigim anda butun on yargilarim kayboldu. Kendim Opel Corsa D kullanicisiyim ve kullandigim arac ile arasinda oyle rahatsiz edici bir fark kesinlikle goremedim. Ic mekan kalitesi olarak Avrupa'li B segmenti araclarini yakalami$. 75 Hp'lik motoru gayet yeterli, hiz sapmasini goz onune almazsak otobanda 180 km/h'a kadar rahat rahat gordum. Gostergeler rahat rahat takip ediliyor, ic mekanda ergonomi sorununa ben $ahsen rastlamadim. Arka koltuklar 2 yeti$kin icin makul geni$likte. Yol tutu$unda kendi aracimla kar$ila$tirdigim zaman kayda deger bir farklilik gordugumu de soyleyemem. Arac baz donanim olmasina ragmen USB giri$i vardi ve mukemmel bir ozellik. Aracta muzige cok onem veren benim gibi bir insan icin hele. USB varsa eger, AUX falan kesinlikle yalan.

    Aracla 2 gunde toplamda 500 km yol yaptim. Suratli otoban kullanimlarina ve sert $ehir icin suratlerine ragmen 72.00 TL'lik Euro Dizel tuketti. Yanlis hatirlamiyorsam tuketim 5.5 L/100 km civarindaydi ki o kadar sert bir surus icin gayet iyi bir deger. Ben o tarz suruslerde kendi aracimda (90 Hp'lik dizel) 6.0 L/100 km/nin altinda yakit tuketimini kesinlikle goremiyorum.

    Seat Ibiza'yi hic kullanmadim, motor ozelliklerini o yuzden bilemeyecegim. Ama sunu soyleyebilirim ki, Hyundai i20'nin ic mekani, Seat Ibiza'nin ic mekanindan farkedilir bir bicimde daha iyi. Bu biraz goreceli bir olay ama, en azindan benim cok daha ho$uma gitti i20'nin ic mekani. Ayrica Hyundai guvenlik olarak da ABS'yi, 2 airbag'i standart olarak sunan, Euro Ncap'te 5 yildizi kapmi$ bir arac.

    Bir daha B segmenti arac alacak olsam, Hyundai i20 kesinlikle seceneklerim arasinda olurdu.


    Yukaridaki mesaji 19 Kasim 2010 tarihinde yazdim. Eger bunu okursan, aracla ilgili laf olsun diye yorum yapmadigimi, objektif olarak degerlendirdigimi de rahatlikla anlayabilirsin.




  • Eyvallah hocam şimdi oldu. Benim hyundai i20 diye bir aracım yok öncelikle bunu belirteyim. Benimde bu forumda en çok kızdığım şey gözlerine at gözlüğü takıp bu ve bunu gibi gelişmekte olan araçlar hakkında abartılı bir şekilde ezip yermeleri. Kabullenememe duyguları ve yanlış yorumalrı yüzünden forumda yorum okuyanları yanlış bilgiendirmeleri.

    Benimde başımdan vw ile ilgili bir rezillik geçtiği için bu araçları ezenlere karşı bir antipati oluştu. Hem o gözlerine at gözlüğü takanalrın o gözlüklerini çıkarmasını sağlamak ve bu foruma araba almak için giren insanların doğruyu bilmesini istiyorum. Bu yüzden size karşı biraz sert ve alaycı şekilde yazmış olabilirim kusura bakmayın.
  • arkadaşlar dayanamadım bir mesajda ben atayım


    1) herkesin kendine yakın bulduğu bir marka var, bu yüzden o markayı ağır eleştirerek insanların bam teline dokunmayın (tabiki +/- lerini yazacaksınız yakıt tüketimi, servis fiyatları: mesele 10000 bakım ı 250 tl ye de 750 tl ye de malolan markalar var.
    2)2008 öncesi almanların kalitesini geçecek bir iki marka vardı fakat şimdi olay biraz değişti (bazı parçaları çinde ürettiriyorlar)
    3)donanımla araçları pek karşılaştırmayın saydığınız bütün donanımlara sahip olan çin araçlarının fiyatları 17000 lira
    4) markalar artık sıfır araçtan çok fazla para kazanamıyor yedek parça ve servisten malı götürüyorlar. size tavsiyem aracın 30000 veya 60000 km de yakıt ve servis giderlerini hesaplayın (en fazla yarım saatinizi alır)

    almayı düşündüğüm (hayalimdekilerde diyebiliriz) honda civic>>wv jetta>>mercedes C200>>mercedes S350




  • Bu arada yukarıda araçların özellikleriyle ilgili bir yazı yazmıştım. O yazı firmaları dalgaya alınarak yazıldı. Hem bilgi olsun hemde makara olsun diye yazdım. Fanatikler yanlış anlar manlar aman allah korusun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst

    Eyvallah hocam şimdi oldu. Benim hyundai i20 diye bir aracım yok öncelikle bunu belirteyim. Benimde bu forumda en çok kızdığım şey gözlerine at gözlüğü takıp bu ve bunu gibi gelişmekte olan araçlar hakkında abartılı bir şekilde ezip yermeleri. Kabullenememe duyguları ve yanlış yorumalrı yüzünden forumda yorum okuyanları yanlış bilgiendirmeleri.

    Benimde başımdan vw ile ilgili bir rezillik geçtiği için bu araçları ezenlere karşı bir antipati oluştu. Hem o gözlerine at gözlüğü takanalrın o gözlüklerini çıkarmasını sağlamak ve bu foruma araba almak için giren insanların doğruyu bilmesini istiyorum. Bu yüzden size karşı biraz sert ve alaycı şekilde yazmış olabilirim kusura bakmayın.


    Yanli$ anla$ilmalar olur. Onemli olan, muhabbetler bozulmasin




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.