Şimdi Ara

i20 troy neden tutulmuyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
418
Cevap
4
Favori
119.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaşlar. böyle bir gerçek var.

    sınıfında fiyatına göre en yüksek donanımı sunan (1.4 CVVT PRIME GP SP OTM 34.500 TL) neden bir ör: opel corsa kadar tutulmuyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainoid -- 18 Ocak 2011; 15:41:03 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Hyundai i20 Troy Neden Tutulmuyor?

    Hyundai i20 Troy, uygun fiyatı ve geniş iç hacmiyle dikkat çeken bir hatchback modelidir. Ancak, bazı nedenlerden dolayı beklenen başarıyı yakalayamamıştır.

    i20 Troy Farkı

    i20 Troy, daha lüks bir versiyonu olan i20 Elite'ten daha düşük bir fiyat noktasında konumlandırılmıştır. Temel donanım seviyelerinde bile klima, elektrikli aynalar ve uzaktan kumandalı merkezi kilitleme gibi özellikler sunar.

    Hyundai i20 Troy Yorumları

    Çevrimiçi incelemelere göre, i20 Troy sahipleri geniş iç mekanı, uygun fiyatı ve yakıt verimliliğini övmektedir. Ancak, bazı olumsuz yorumlar da mevcuttur.

    Hyundai i20 Troy 1.4 CVVT Mode Otomatik Yorum

    1.4 litrelik CVVT motor ve otomatik şanzımanla gelen i20 Troy 1.4 CVVT Mode Otomatik, performans ve konfor sunar. Ancak, bazı kullanıcılar yakıt tüketiminin yüksek olabileceğini belirtmektedir.

    Hyundai i20 Team ve Jump Farkı

    i20 Troy, Team ve Jump olmak üzere iki donanım seviyesiyle sunulur. Team, giriş seviyesi modeldir ve Jump, daha lüks özelliklere sahiptir. Jump donanım seviyesi, alaşım jantlar, deri direksiyon simidi ve dokunmatik ekranlı multimedya sistemi gibi özellikler sunar.

    Hyundai i20 Troy 1.2 DOHC Mode Yorumları

    1.2 litrelik DOHC motorla gelen i20 Troy 1.2 DOHC Mode, yakıt verimliliği arayanlar için iyi bir seçenektir. Ancak, bazı kullanıcılar performansının düşük olabileceğini belirtmektedir.

    Hyundai i20 Troy 1.2 DOHC Team Yorumları

    1.2 litrelik DOHC motor ve Team donanım seviyesiyle gelen i20 Troy 1.2 DOHC Team, uygun fiyatlı ve yakıt verimli bir hatchback modelidir. Ancak, bazı kullanıcılar temel donanım seviyesinin çok sade olabileceğini belirtmektedir.

    Genel olarak, Hyundai i20 Troy, uygun fiyatı ve geniş iç hacmiyle bazı alıcılar için cazip bir seçenek olsa da, bazı eksiklikleri de mevcuttur. Bu nedenle, satın almadan önce kullanıcı yorumlarını dikkatlice incelemek ve benzer modellerle karşılaştırmak önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • İyi.

    Böyle bir gerçek olabilir.

    Bu;o arabanın illâ ki satılacağı anlamına gelmez.
  • Kalitesine göre ucuz değil.Özellikle verdiğiniz örnek.
  • O paraya.Değmediği için.
  • troy deyince noluyor dedim
  • Bizim insanımız donanıma değil markaya para veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkarakan

    Bizim insanımız donanıma değil markaya para veriyor.

    sonuna kadar katılıyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    nissanlar niye tutulmuyor
    16 yıl önce açıldı
    308 NEDEN TUTULMUYOR?
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkarakan

    Bizim insanımız donanıma değil markaya para veriyor.

    sonuna kadar katılıyorum


    o kesin :)

    başka neden olabilir?
  • piyasada 15 yıllık pololar, corsalar, cliolar hatta fiestalardan bolca varken hyundai, b-sınıfı işinde henüz çok yeni. beş yıl önce getz ile şanslarını denediler ama getz in piyasanın tutulan modelleri karşısında beklenen başarıyı göstermemesi üzerine farklı bir fiyat konumlamasına gidildi getz için.

    ayrıca hyundai nin bence tasarım konusunda da alması gereken çok yol var.

    sonuçta araba almak çoğu insanın bütçesi için ciddi bir maliyet. dolayısıyla genelde insanlar birkaç bin TL için macera aramak yerine üçbeş fazlasını verip daha sağlam, kendini ispatlamış tercihlere yöneliyorlar. dolayısıyla piyasaya giren her yeni modelin söz sahibi olması pek kolay değil. en azından biraz zamana ihtiyaç var. japonlar bunu zamanında yapmıştı ancak bu başarılarının arkasında 70lerdeki büyük petrol krizinin ve bu kriz karşısında japon firmalarının gösterdiği akıllı stratejilerin oldukça önemli payı var.

    i20 ile corsa arasında veya fiesta arasında ciddi bir kalite, güvenlik, emniyet vs farkı olduğunu sanmıyorum. ancak yukarıda saydığım nedenlerden ötürü corsa, fiesta veya polo varken i20 almayı şahsen düşünmem.




  • Fiyatını düşürmesi lazım. Örnek olarak corsanın 111. yıl otomatiği 33.726 donanım olarakta gayet yeterli, üzerine 2000 tl daha verdiğinde seat leon 1.2 tsi alıyorsun, yine aynı fiyata cruze var. Yani piyasada yakın fiyatlarda rakibi çok.
  • bence getz konusunda hatalısınız, çıktığı günden itibaren sınıfında hatırı sayılır satış rakamları yakaladı ve kullanıcılarını tatmin etti..ancak şöyle bir eksisi olmuş olabilir şahsi kanaatim fiat grubunun da aynı dertten muzdarip olduğunu düşünüyorum, insanların hyundainin üst sınıflarına yönelmelerini engellemiş olabilir, sanki fiatta olduğu gibi hyundaiye o kadar para verilmez mantığı doğurmuş olabilir..nasıl ki fiat bravo stilo hyundai elantra sonata gibi araçlar vw toyotanın opelin o sınıf araçlarının çok gerisinde satış rakamlarındalar..bu renault için geçerli değil mesela çünkü bunu zamanında megane laguna gibi doğru hamlelerle kırdı..bu da benim fikrim..
  • Çünkü o bir Hyundai . 35,000 TL verip küçük ve ölümüne yakıt tüketen araç almak istemiyor insanlar.
  • ben bi kullanıcıyım aynı fiyata donanımı az da olsa,Opel yada VW almak isterim herkes böyle kusura bakmayın ama neden demeyin, bir dünya nedeni mevcut. Bu tür markalar araç satmak ciddi yer edinmek istiyolarsa fiyatları ile rekabet etmeliler oturmuş markalarla,malesef onuda pek göremiyorum aıkcası ben pek altta kalır yanları yok
  • bu segmentte çok yeni bir marka dolayısıyla güven vermiyor ve hyundai hala eski dandik hyundai imajından hala sıyrılamadı ülkemizde onun için tutulmuyor ;)
  • 34.500 tl ye benzinli B segmenti araç satarlarsa istedikleri kadar donanımla doldursunlar bu benzin fiyatlarıyla sittin sene satamazlar.Adam 34 bin tl para bağlayacak benzinli B segmenti araca güya ekonomi sınıfı olacak gülerler adama böyle bir araç alırsan.
  • O parayı kimse sınıfında kendini kanıtlamış modeller varken i20 ye vermek istemeyecektir ne yazık ki anlamsızca yüksek fiyatıyla ix20 de tutulmayacaktır bana göre.
  • tutulmadıgını ilk kez sizden duyuyorum daha ne kadar tutulsun. ne zaman trafige cıksam gözüme carpıyor hemde dandik diyen arkadaslar ncap videosunu izlesimler şimdiye kadar ncap videoları izledigim en etkilemdgimi model i20 dir. corsadan fiestadan cok coook daha güvenli bir aractır. üzerinde crdi motorda varsa tadından yenmez alınabilecek en sorunsuz araclardan biridir.
  • CRDi + otomatik kombinasyonu ile 40.000 TL sınırına yaklaşması son derece muhtemel bir araç kendisi.Yanlış hatırlamıyorsam i20 1.6 Troy 126 Hp lik düz vites araç 46.000 TL idi çıktığında.Yanlış duymadınız, o bir Hyundai, B sınıfı 1.6 litre ve düz vites ama 46.000 TL. 10 tane satmışlarmıdır ? Hiç sanmıyorum
  • arkadasım 5 bin tl olacak degil. suan piyasada bes para etmez boş poloların fiyatına bak sonra ondan cok daha kaliteli sorunsuz bir motor olan i20 nin fiyatlarına bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    arkadasım 5 bin tl olacak degil. suan piyasada bes para etmez boş poloların fiyatına bak sonra ondan cok daha kaliteli sorunsuz bir motor olan i20 nin fiyatlarına bak


    Bir de 5 yaşındaki polonun fiyatına bak 5 yaşındaki getz'in fiyatına bak ve farkı gör. Alırken 2-3 bin ucuza al satarken 7-8 bin ucuza sat çok karlı bir durum bir de üstüne üstlük hyundai keyfi sür vw,opel veya ford yerine. Yakıt tüketimindeki fazlalık da artı karın olsun.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.