Şimdi Ara

Toyota corolla'nın 1.4 Dizeli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
24.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu motora millet laf atıyor genelde görüyorum,Dinozorlara dayanan bi tarihi olduğunu biliyorum ve yağ yakıyomuş bir de sanırım varsın yaksın,.Peki bunların motorları sağlam mı? 150.000 de olan bir d-4d sorun çıkarır mı?Ve çıkarırsa ne gibi sorunlar çıkarır bilen arkadaşlar aydınlatrsa sevinirim



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Toyota Corolla 1.4 D-4D: Bilmeniz Gerekenler

    Toyota Corolla 1.4 D-4D, yakıt verimliliği ve performansıyla bilinen popüler bir dizel otomobildir. Ancak 1.4 litrelik dizel motoruyla ilgili bazı bilinen sorunlar olmuştur.

    1.4 D-4D Motorun Kronik Sorunları

    • Enjektör Arızaları: 1.4 D-4D motorlar, erken enjektör arızasına meyillidir. Bu, güç kaybına, duman atmasına ve kötü yakıt ekonomisine neden olabilir.
    • Dumanlı Egzoz: Bazı 1.4 D-4D motorlar, özellikle yüksek devirlerde aşırı duman atmaktadır. Bu, genellikle tıkalı partikül filtresinden kaynaklanır.
    • Yağ Kaybı: Bazı modellerde, yüksek yağ tüketimi ve yağ sızıntıları bildirilmiştir. Bu, motor hasarına yol açabilir.

    Motor Ömrü ve Güvenilirlik

    Uygun bakım ve onarım ile Toyota Corolla 1.4 D-4D motorunun yaklaşık 250.000 km ömre sahip olması beklenir. Ancak yukarıda belirtilen kronik sorunlar, bu ömrü kısaltabilir.

    Benzer Modellerdeki Sorunlar

    Toyota Auris 1.4 D-4D, 1.4 D-4D motor kullanan bir başka popüler modeldir. Auris, Corolla ile benzer kronik sorunları paylaşmaktadır.

    1.4 D-4D Motorun Artıları ve Eksileri

    Artılar:

    • Yakıt verimliliği
    • Güçlü performans

    Eksiler:

    • Kronik enjektör sorunları
    • Dumanlı egzoz
    • Yüksek yağ tüketimi potansiyeli

    Toyota Corolla 1.4 D-4D'yi satın almayı düşünüyorsanız, potansiyel sorunlarının farkında olmak önemlidir. Düzenli bakım ve onarım, bu sorunları önlemeye veya en aza indirmeye yardımcı olabilir. Ayrıca, güvenilir bir kullanılmış otomobil garantisi düşünmek de akıllıca olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ertug0 kullanıcısına yanıt
    Aslında -özellkle- zamanına göre sessiz, titreşimsiz ve rahat devirlenen yapısı ile güzel motor ama malesef ben de sıklıkla yağ eksiltmeye bağlı şikayetlerini okudum D4D lerin..
  • Herkesin ağzına dolanmış bu laf ancak çevremdeki birçok kişide 1.4 dizel corolla var hiçbiri böyle bir sorunla karşılaştıklarını söylemediler
  • normal araba 1 litre eksiltiyosa en kötü hadi bu 1.5 eksiltsin.O problem değilde arıza olayı nasıl bunların? Dizel heryerde dizel yav,90 beygir yeterli bence,asıl olay sağlamlığı.300.000 felan gider mi acaba
  • yağ eksiltmeler geride kaldı. haa alır mıyım ? gene de almam. 1.33- 1.4- 1.5 gibi rakamlara vergiden dolayı gıcık oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    yağ eksiltmeler geride kaldı. haa alır mıyım ? gene de almam. 1.33- 1.4- 1.5 gibi rakamlara vergiden dolayı gıcık oluyor.

    Hocam siz aktif bir toyota kullanıcısına benziyorsunuz.Yaşlanmak güzel şey.Sizin araçta 1.4 dizel mi acaba? Bi de bu yap yakmalar ne kadar eskide kaldı terra corollalar dönemini yoksa 2007-2008 lerde de sıkıntı var mı? Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    yağ eksiltmeler geride kaldı. haa alır mıyım ? gene de almam. 1.33- 1.4- 1.5 gibi rakamlara vergiden dolayı gıcık oluyor.

    Hocam siz aktif bir toyota kullanıcısına benziyorsunuz.Yaşlanmak güzel şey.Sizin araçta 1.4 dizel mi acaba? Bi de bu yap yakmalar ne kadar eskide kaldı terra corollalar dönemini yoksa 2007-2008 lerde de sıkıntı var mı? Teşekkürler

    piston segman silindir ve yazılım koordinasyonu ile alakalı sıkıntılar vardı, nedenini ne servis biliyor ne de toyota bi açıklama yapıyor. Yalnız hatanın kendilerinde olduğunun farkında ve yağ yakan garantili araçları önce piston segman üst kapak ve yakıt pompası değişimi ile çözmeye çalışıyorlar, çözemezseler de komple sandık motor yoluna gidiliyor. Bence nedeni euro normları. Önceki 190 torkluk nd kodlu motorlarda yağ yakma sorunu yoktu. Sanırım 2008 gibi euro 4 le beraber araç 205 torka çıktı. Ve o yazılım ve aynı kalan mekanik aksam bu torku kaldırmadı. Emisyon değerleini düşürme adına yapılan bu yazılım toyotanın d4 dizel motorunun fitilini ateşledi. Peki neden hala satıyor ?? Satmak zorunda çünkü pikevit üretmiyorsun ki, bi bandtan bınlerce motor çıkıyor, ne yapacak bunları ? iteleeee :) yenı motor gelene kadar elındekıleri tuketıyor işte.

    ayrıca toyota şöyle bir bülten yayınlamış durumla ilgili.
    https://www.youtube.com/watch?v=N4qwFE8jTzc




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    yağ eksiltmeler geride kaldı. haa alır mıyım ? gene de almam. 1.33- 1.4- 1.5 gibi rakamlara vergiden dolayı gıcık oluyor.

    Hocam siz aktif bir toyota kullanıcısına benziyorsunuz.Yaşlanmak güzel şey.Sizin araçta 1.4 dizel mi acaba? Bi de bu yap yakmalar ne kadar eskide kaldı terra corollalar dönemini yoksa 2007-2008 lerde de sıkıntı var mı? Teşekkürler

    piston segman silindir ve yazılım koordinasyonu ile alakalı sıkıntılar vardı, nedenini ne servis biliyor ne de toyota bi açıklama yapıyor. Yalnız hatanın kendilerinde olduğunun farkında ve yağ yakan garantili araçları önce piston segman üst kapak ve yakıt pompası değişimi ile çözmeye çalışıyorlar, çözemezseler de komple sandık motor yoluna gidiliyor. Bence nedeni euro normları. Önceki 190 torkluk nd kodlu motorlarda yağ yakma sorunu yoktu. Sanırım 2008 gibi euro 4 le beraber araç 205 torka çıktı. Ve o yazılım ve aynı kalan mekanik aksam bu torku kaldırmadı. Emisyon değerleini düşürme adına yapılan bu yazılım toyotanın d4 dizel motorunun fitilini ateşledi. Peki neden hala satıyor ?? Satmak zorunda çünkü pikevit üretmiyorsun ki, bi bandtan bınlerce motor çıkıyor, ne yapacak bunları ? iteleeee :) yenı motor gelene kadar elındekıleri tuketıyor işte.

    ayrıca toyota şöyle bir bülten yayınlamış durumla ilgili.
    https://www.youtube.com/watch?v=N4qwFE8jTzc

    Maşallah hocam,bilginize hayran kaldım.peki yeni nesil Nd motorlu bir aracı eski yazılıma çevirebilir miyiz? Yoksa motorların bore storke değerler de farklımıdır yenisiyle.Sadece yazılım değişikliği mi var? Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    yağ eksiltmeler geride kaldı. haa alır mıyım ? gene de almam. 1.33- 1.4- 1.5 gibi rakamlara vergiden dolayı gıcık oluyor.

    Hocam siz aktif bir toyota kullanıcısına benziyorsunuz.Yaşlanmak güzel şey.Sizin araçta 1.4 dizel mi acaba? Bi de bu yap yakmalar ne kadar eskide kaldı terra corollalar dönemini yoksa 2007-2008 lerde de sıkıntı var mı? Teşekkürler

    piston segman silindir ve yazılım koordinasyonu ile alakalı sıkıntılar vardı, nedenini ne servis biliyor ne de toyota bi açıklama yapıyor. Yalnız hatanın kendilerinde olduğunun farkında ve yağ yakan garantili araçları önce piston segman üst kapak ve yakıt pompası değişimi ile çözmeye çalışıyorlar, çözemezseler de komple sandık motor yoluna gidiliyor. Bence nedeni euro normları. Önceki 190 torkluk nd kodlu motorlarda yağ yakma sorunu yoktu. Sanırım 2008 gibi euro 4 le beraber araç 205 torka çıktı. Ve o yazılım ve aynı kalan mekanik aksam bu torku kaldırmadı. Emisyon değerleini düşürme adına yapılan bu yazılım toyotanın d4 dizel motorunun fitilini ateşledi. Peki neden hala satıyor ?? Satmak zorunda çünkü pikevit üretmiyorsun ki, bi bandtan bınlerce motor çıkıyor, ne yapacak bunları ? iteleeee :) yenı motor gelene kadar elındekıleri tuketıyor işte.

    ayrıca toyota şöyle bir bülten yayınlamış durumla ilgili.
    https://www.youtube.com/watch?v=N4qwFE8jTzc

    Maşallah hocam,bilginize hayran kaldım.peki yeni nesil Nd motorlu bir aracı eski yazılıma çevirebilir miyiz? Yoksa motorların bore storke değerler de farklımıdır yenisiyle.Sadece yazılım değişikliği mi var? Teşekkürler

    estagfırullah hocam bız de forumlardan ogrendıgımız kadar bılıyoz daha yetkılıler var forumda. bızım aılenın resmı aracıdır toyota bı de aşinalık var tabi :) tork degerı arttıgı ıcın elbet sıkıştırma degerlerı degıstı. heralde o sıkıştırma degerlerını zamanlayıcı ( triger subap turbo uyumu) ve mazot pompası karşılayamıyor. 190 beygırle sınırlı olan motor aynı ekıpmanla 205 e cıkınca ısteklerı halıyle karsılamadı. silindir içine ıstenılen yakıt gitmeyınce silindir içinde yagı yakıyor dıye bılıyorum. tabı teknık anlamda yprum yapamıcam. o aracın 1.6 sı makbuldur ustam. bı de benım kehanıtım mıdır bılmıyorum ama dızel motorda daha dogrusu TUM turbolu motorlarda ciğer ( yanı motor hacmı ) onemlı dıye dusunuyorum. daha once 1.9 tdı jetta kullandım araç 210 bın kmdeydı motor kompresyon testınde yuzde 70 gbi çıktı. yıne aynı şekılde 150 bini devirmiş 1.2 tdı polo bıtık durumda. bı de 1.6 aurıs sızı uzmez, dızelden az yakar, sorunsuzdur, ömürlük motordur, makbuldur lpg candır :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    yağ eksiltmeler geride kaldı. haa alır mıyım ? gene de almam. 1.33- 1.4- 1.5 gibi rakamlara vergiden dolayı gıcık oluyor.

    Hocam siz aktif bir toyota kullanıcısına benziyorsunuz.Yaşlanmak güzel şey.Sizin araçta 1.4 dizel mi acaba? Bi de bu yap yakmalar ne kadar eskide kaldı terra corollalar dönemini yoksa 2007-2008 lerde de sıkıntı var mı? Teşekkürler

    piston segman silindir ve yazılım koordinasyonu ile alakalı sıkıntılar vardı, nedenini ne servis biliyor ne de toyota bi açıklama yapıyor. Yalnız hatanın kendilerinde olduğunun farkında ve yağ yakan garantili araçları önce piston segman üst kapak ve yakıt pompası değişimi ile çözmeye çalışıyorlar, çözemezseler de komple sandık motor yoluna gidiliyor. Bence nedeni euro normları. Önceki 190 torkluk nd kodlu motorlarda yağ yakma sorunu yoktu. Sanırım 2008 gibi euro 4 le beraber araç 205 torka çıktı. Ve o yazılım ve aynı kalan mekanik aksam bu torku kaldırmadı. Emisyon değerleini düşürme adına yapılan bu yazılım toyotanın d4 dizel motorunun fitilini ateşledi. Peki neden hala satıyor ?? Satmak zorunda çünkü pikevit üretmiyorsun ki, bi bandtan bınlerce motor çıkıyor, ne yapacak bunları ? iteleeee :) yenı motor gelene kadar elındekıleri tuketıyor işte.

    ayrıca toyota şöyle bir bülten yayınlamış durumla ilgili.
    https://www.youtube.com/watch?v=N4qwFE8jTzc

    Maşallah hocam,bilginize hayran kaldım.peki yeni nesil Nd motorlu bir aracı eski yazılıma çevirebilir miyiz? Yoksa motorların bore storke değerler de farklımıdır yenisiyle.Sadece yazılım değişikliği mi var? Teşekkürler

    estagfırullah hocam bız de forumlardan ogrendıgımız kadar bılıyoz daha yetkılıler var forumda. bızım aılenın resmı aracıdır toyota bı de aşinalık var tabi :) tork degerı arttıgı ıcın elbet sıkıştırma degerlerı degıstı. heralde o sıkıştırma degerlerını zamanlayıcı ( triger subap turbo uyumu) ve mazot pompası karşılayamıyor. 190 beygırle sınırlı olan motor aynı ekıpmanla 205 e cıkınca ısteklerı halıyle karsılamadı. silindir içine ıstenılen yakıt gitmeyınce silindir içinde yagı yakıyor dıye bılıyorum. tabı teknık anlamda yprum yapamıcam. o aracın 1.6 sı makbuldur ustam. bı de benım kehanıtım mıdır bılmıyorum ama dızel motorda daha dogrusu TUM turbolu motorlarda ciğer ( yanı motor hacmı ) onemlı dıye dusunuyorum. daha once 1.9 tdı jetta kullandım araç 210 bın kmdeydı motor kompresyon testınde yuzde 70 gbi çıktı. yıne aynı şekılde 150 bini devirmiş 1.2 tdı polo bıtık durumda. bı de 1.6 aurıs sızı uzmez, dızelden az yakar, sorunsuzdur, ömürlük motordur, makbuldur lpg candır :D

    Bana kalsa 1.8TS alırım vallahi 1.6 valvematic güzel motor ama,muhakkak dizel olmalı.yani ben sağlamlığına güvendiğim için Toyota istiyorum.Hachi Rokudan mütevellit kanım kaynamıştı zamanında toyotalara.Bütçemize uygun olanlar 08-09 model Corollalar,onların da kilometreleri almış başını gitmiş.Ama ben japona güvendiğim için sorun olmaz diye düşünmüştüm.Demek ki detaylıca araştırmak lazım.En güzeli sanayide bi iki toyota servisine de danışmak.teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    yağ eksiltmeler geride kaldı. haa alır mıyım ? gene de almam. 1.33- 1.4- 1.5 gibi rakamlara vergiden dolayı gıcık oluyor.

    Hocam siz aktif bir toyota kullanıcısına benziyorsunuz.Yaşlanmak güzel şey.Sizin araçta 1.4 dizel mi acaba? Bi de bu yap yakmalar ne kadar eskide kaldı terra corollalar dönemini yoksa 2007-2008 lerde de sıkıntı var mı? Teşekkürler

    piston segman silindir ve yazılım koordinasyonu ile alakalı sıkıntılar vardı, nedenini ne servis biliyor ne de toyota bi açıklama yapıyor. Yalnız hatanın kendilerinde olduğunun farkında ve yağ yakan garantili araçları önce piston segman üst kapak ve yakıt pompası değişimi ile çözmeye çalışıyorlar, çözemezseler de komple sandık motor yoluna gidiliyor. Bence nedeni euro normları. Önceki 190 torkluk nd kodlu motorlarda yağ yakma sorunu yoktu. Sanırım 2008 gibi euro 4 le beraber araç 205 torka çıktı. Ve o yazılım ve aynı kalan mekanik aksam bu torku kaldırmadı. Emisyon değerleini düşürme adına yapılan bu yazılım toyotanın d4 dizel motorunun fitilini ateşledi. Peki neden hala satıyor ?? Satmak zorunda çünkü pikevit üretmiyorsun ki, bi bandtan bınlerce motor çıkıyor, ne yapacak bunları ? iteleeee :) yenı motor gelene kadar elındekıleri tuketıyor işte.

    ayrıca toyota şöyle bir bülten yayınlamış durumla ilgili.
    https://www.youtube.com/watch?v=N4qwFE8jTzc

    Maşallah hocam,bilginize hayran kaldım.peki yeni nesil Nd motorlu bir aracı eski yazılıma çevirebilir miyiz? Yoksa motorların bore storke değerler de farklımıdır yenisiyle.Sadece yazılım değişikliği mi var? Teşekkürler

    estagfırullah hocam bız de forumlardan ogrendıgımız kadar bılıyoz daha yetkılıler var forumda. bızım aılenın resmı aracıdır toyota bı de aşinalık var tabi :) tork degerı arttıgı ıcın elbet sıkıştırma degerlerı degıstı. heralde o sıkıştırma degerlerını zamanlayıcı ( triger subap turbo uyumu) ve mazot pompası karşılayamıyor. 190 beygırle sınırlı olan motor aynı ekıpmanla 205 e cıkınca ısteklerı halıyle karsılamadı. silindir içine ıstenılen yakıt gitmeyınce silindir içinde yagı yakıyor dıye bılıyorum. tabı teknık anlamda yprum yapamıcam. o aracın 1.6 sı makbuldur ustam. bı de benım kehanıtım mıdır bılmıyorum ama dızel motorda daha dogrusu TUM turbolu motorlarda ciğer ( yanı motor hacmı ) onemlı dıye dusunuyorum. daha once 1.9 tdı jetta kullandım araç 210 bın kmdeydı motor kompresyon testınde yuzde 70 gbi çıktı. yıne aynı şekılde 150 bini devirmiş 1.2 tdı polo bıtık durumda. bı de 1.6 aurıs sızı uzmez, dızelden az yakar, sorunsuzdur, ömürlük motordur, makbuldur lpg candır :D

    Bana kalsa 1.8TS alırım vallahi 1.6 valvematic güzel motor ama,muhakkak dizel olmalı.yani ben sağlamlığına güvendiğim için Toyota istiyorum.Hachi Rokudan mütevellit kanım kaynamıştı zamanında toyotalara.Bütçemize uygun olanlar 08-09 model Corollalar,onların da kilometreleri almış başını gitmiş.Ama ben japona güvendiğim için sorun olmaz diye düşünmüştüm.Demek ki detaylıca araştırmak lazım.En güzeli sanayide bi iki toyota servisine de danışmak.teşekkürler

    rica ederım ama bi toyota kullancısı olarak yorum yapayım : ( 2013 öncesi ) toyotalar ( land cruiser hariç ) oyle gozde buyutulecek üzerine hayaller kurulacak saygı duyulacak araçlar degıl. Toyota amac degıl ancak araç olur. İstekleri karşılar, götürür getirir, tamırı masrafı olmaz, kronik sorunları yoktur, alınır satılır, borsa gibidir vs . Eğer amacınız bu saydıklarım doğrultusunda ise evet toyota doğru seçimdir. Alanlar da zaten bu yüzden alır. Hiç otoban faresi gibi dolanan corolla auris görmedim mesala Eğer 40 bin bütçeniz varsa ve illa ki dizel diyorsanız 2010-2011 focus collection ve titanıum tavsiye ederim. Benzin +lpg kombınesi istiyorsanız japon araçlarınn herhangi biri tam sizlik. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    yağ eksiltmeler geride kaldı. haa alır mıyım ? gene de almam. 1.33- 1.4- 1.5 gibi rakamlara vergiden dolayı gıcık oluyor.

    Hocam siz aktif bir toyota kullanıcısına benziyorsunuz.Yaşlanmak güzel şey.Sizin araçta 1.4 dizel mi acaba? Bi de bu yap yakmalar ne kadar eskide kaldı terra corollalar dönemini yoksa 2007-2008 lerde de sıkıntı var mı? Teşekkürler

    piston segman silindir ve yazılım koordinasyonu ile alakalı sıkıntılar vardı, nedenini ne servis biliyor ne de toyota bi açıklama yapıyor. Yalnız hatanın kendilerinde olduğunun farkında ve yağ yakan garantili araçları önce piston segman üst kapak ve yakıt pompası değişimi ile çözmeye çalışıyorlar, çözemezseler de komple sandık motor yoluna gidiliyor. Bence nedeni euro normları. Önceki 190 torkluk nd kodlu motorlarda yağ yakma sorunu yoktu. Sanırım 2008 gibi euro 4 le beraber araç 205 torka çıktı. Ve o yazılım ve aynı kalan mekanik aksam bu torku kaldırmadı. Emisyon değerleini düşürme adına yapılan bu yazılım toyotanın d4 dizel motorunun fitilini ateşledi. Peki neden hala satıyor ?? Satmak zorunda çünkü pikevit üretmiyorsun ki, bi bandtan bınlerce motor çıkıyor, ne yapacak bunları ? iteleeee :) yenı motor gelene kadar elındekıleri tuketıyor işte.

    ayrıca toyota şöyle bir bülten yayınlamış durumla ilgili.
    https://www.youtube.com/watch?v=N4qwFE8jTzc

    Maşallah hocam,bilginize hayran kaldım.peki yeni nesil Nd motorlu bir aracı eski yazılıma çevirebilir miyiz? Yoksa motorların bore storke değerler de farklımıdır yenisiyle.Sadece yazılım değişikliği mi var? Teşekkürler

    estagfırullah hocam bız de forumlardan ogrendıgımız kadar bılıyoz daha yetkılıler var forumda. bızım aılenın resmı aracıdır toyota bı de aşinalık var tabi :) tork degerı arttıgı ıcın elbet sıkıştırma degerlerı degıstı. heralde o sıkıştırma degerlerını zamanlayıcı ( triger subap turbo uyumu) ve mazot pompası karşılayamıyor. 190 beygırle sınırlı olan motor aynı ekıpmanla 205 e cıkınca ısteklerı halıyle karsılamadı. silindir içine ıstenılen yakıt gitmeyınce silindir içinde yagı yakıyor dıye bılıyorum. tabı teknık anlamda yprum yapamıcam. o aracın 1.6 sı makbuldur ustam. bı de benım kehanıtım mıdır bılmıyorum ama dızel motorda daha dogrusu TUM turbolu motorlarda ciğer ( yanı motor hacmı ) onemlı dıye dusunuyorum. daha once 1.9 tdı jetta kullandım araç 210 bın kmdeydı motor kompresyon testınde yuzde 70 gbi çıktı. yıne aynı şekılde 150 bini devirmiş 1.2 tdı polo bıtık durumda. bı de 1.6 aurıs sızı uzmez, dızelden az yakar, sorunsuzdur, ömürlük motordur, makbuldur lpg candır :D

    Bana kalsa 1.8TS alırım vallahi 1.6 valvematic güzel motor ama,muhakkak dizel olmalı.yani ben sağlamlığına güvendiğim için Toyota istiyorum.Hachi Rokudan mütevellit kanım kaynamıştı zamanında toyotalara.Bütçemize uygun olanlar 08-09 model Corollalar,onların da kilometreleri almış başını gitmiş.Ama ben japona güvendiğim için sorun olmaz diye düşünmüştüm.Demek ki detaylıca araştırmak lazım.En güzeli sanayide bi iki toyota servisine de danışmak.teşekkürler

    rica ederım ama bi toyota kullancısı olarak yorum yapayım : ( 2013 öncesi ) toyotalar ( land cruiser hariç ) oyle gozde buyutulecek üzerine hayaller kurulacak saygı duyulacak araçlar degıl. Toyota amac degıl ancak araç olur. İstekleri karşılar, götürür getirir, tamırı masrafı olmaz, kronik sorunları yoktur, alınır satılır, borsa gibidir vs . Eğer amacınız bu saydıklarım doğrultusunda ise evet toyota doğru seçimdir. Alanlar da zaten bu yüzden alır. Hiç otoban faresi gibi dolanan corolla auris görmedim mesala Eğer 40 bin bütçeniz varsa ve illa ki dizel diyorsanız 2010-2011 focus collection ve titanıum tavsiye ederim. Benzin +lpg kombınesi istiyorsanız japon araçlarınn herhangi biri tam sizlik. Saygılar.

    Alıntıları Göster
    40-50 yaşında değilseniz corolla önermem

    yahu tamam sorunsuz araçtır ama bu kadar da olmaz nasıl biniyorlar anlamıyorum




  • Performans beklemezsen iyi araç. Yalnız o km ler de alırsanız turbosuna dikkat edin, sıkıntılıysa 3-4 bin tl masraf çıkartabilir. Yağ yakması da galiba 6 ileri şanzıman olan bazı araçlarda oldu ama 6 ileri olanlar daha az yakıyor
  • Forumdasim merhaba dizel d_ 4d kullanicisiyim aracim 30 binde herhangibir yag yakma sorunum yok .aracin sessizligi yakiti cok guzel ben gayet memnunum .
    Her yil 40 bin corolla satiliyor ulkemizde hepimiz yaniliyor olamayiz.
    50 yasinda adam arabasi diyen forumdasim allah sana daha iyilerini nasip etsin. Insallah sen porscheye binersin.
  • E12 kasa ile birlikte D4D 90 HP 1364cc dizel motor 2006da satılmaya başlandı.Daha öncesinde 1.4 ve 1.6 litre vvti benzinli motorlar vardı.2006 ve 2007 yılında üretilen 1.4 D4D 90 HP 190 NM olan dizeller 1NDTV motor koduna sahip olup sorunsuzdur.Yağ eksiltme durumu yoktur.Ne zaman ki 2007 lerde E12 kasa bitti üst kasaya geçildi,1.4 D4D motorun torku 190 dan yazılım ile 205 e çekildi o zaman sorunlar baş göstermeye başladı.Ben E12 kasa ile birlikte 1.4D 90 HP 190 NM sorunsuz olan motoru 4 yıldan fazla kullandım.Taş gibiydi sessizdi ve çok kolay devirlenen motordu.Memnundum.E12 den sonrası için bilgim yok E12yi sattıktan sonra mevcut aracımla ilgilenmeye başladım Toyota defteri kapandı gibi bir şey oldu.
  • 2 tane 1.4 d-4d corollamız oldu 5,5 yıl kullandık, hiçbir sıkıntısı olmadı yağına suyuna bakardık servise gittikçe belki onlar eklemişlerdir bilemem ama asla fark etmedik. D-4d'lerin yağ yaktığını internette okumasam anlamazdım bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cyclone001

    2 tane 1.4 d-4d corollamız oldu 5,5 yıl kullandık, hiçbir sıkıntısı olmadı yağına suyuna bakardık servise gittikçe belki onlar eklemişlerdir bilemem ama asla fark etmedik. D-4d'lerin yağ yaktığını internette okumasam anlamazdım bile
    yukarıda bir arkadaşın dediği gibi 2008-2012 d4 dizellerde sıkıntı var. hepsinde değil ama bazılarında var. 2012 den sonra üretilen dizellerde yağ eksiltme duymadım. benim araba 2011 model. yakıt olarak memnunum. şu an 90000 km de. bir kere yağ eksik uyarısı verdi şimdiye kadar. geçen ay arabanın garantisi bitmesine rağmen geri çağırdılar ve 2500 liralık bir parçayı ücretsiz değiştiler.

    yakıt normal dizeller kadar yakıyor. ne fazla ne eksik. sessizlik olarak bence iyi. belli bir hızda dizel olduğu 90000 km de olmasına rağmen anlaşılmıyor. performans olarak benim beklentimi karşılıyor. 1,5 dci edc şanzımanlı fluence kullandım bir ara, arada pek de fark yok.

    150 000 km de d4d 2008-2012 alır mısın derseniz, yağ eksiltme korkusu nedeniyle almam. ama 2007 D4D 90 HP 190 NM olan dizeller 1NDtv motor alır mısın derseniz, fiyat olarak avantajlı ise alırım.




  • Hocam bizde var cok memnunuz ama saticaz yakin zamanda. 2009 corolla d-4d bizim arac 171 binde suan hicbir sorun cikmadi. Bakimlari duzenli yapilirsa bin istedgin yere git fakat performans istiyorsaniz cok iyi degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Clariyt

    Hocam bizde var cok memnunuz ama saticaz yakin zamanda. 2009 corolla d-4d bizim arac 171 binde suan hicbir sorun cikmadi. Bakimlari duzenli yapilirsa bin istedgin yere git fakat performans istiyorsaniz cok iyi degil.
    D4-D makyajsız Corolla dayımda var idi bir çok kez içinde seyahat ettim.Devirlenme karakteri,sessizliği hacmine göre performansı yeterlidir.Ama C Sınıfı bir araca yakışmaz B Sınıfı mesela yaris'te Yakıt/Performans oarnı çok başarılı iken corollada özellikle performans olarak rezil(Bazı rampalarda acemi biri 2-3 Stop'tan sonra ancak kaldırabilir.)bir araçtır.Dayım bile memur arabasıydı der.

    Kısacası Toyota'nın canavar gibi 1.6 Valvematic'i varken 1.4 D-4D'ye verilen her kuruş yazık günahtır.E12'deki 1.4 D-4D Corollalar Az km ve Fİyatı makul'sa alınabilir.Ama Onda bile 1.6 + LPG Kombinasyonu yaptığınızda Performans olarak çok seri ve tüketim olarak dizelden az yakan bir aracınız oluyor.




  • FursıonnMann kullanıcısına yanıt
    Dediklerinize katilmiyorum.Bizde su an 1.6 valvematik(132hp) avensis var ve gidisinden hic memnun degiliz.Araba alt devirde cok cansiz.Ust devirlerde gezince de ekonomi diye bir sey kalmiyor.Daha once 1.4d-d4 motorlu makyajli corolla kullandim(2011) gayet atak ve az yakan bir aracti.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.