Şimdi Ara

i20 troy neden tutulmuyor ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
418
Cevap
4
Favori
119.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çünkü halkımız ön yargılı. Herkes Hyundai'den ucuz araçlar bekliyor. Halbuki Hyundai çok değişti. İstesede ucuz araç üretemez. İ20 TR'de üretilen kaliteli ve güzel bir araç.
    "Hyundai'nin kaportası yaramaz" "elimi bastırınca içeri göçüyor" gibi gereksiz fikirler milletin aklından kolay kolay silinmiyor.İnsanımıza VW ve opel diyince akan sular duruluyor yalnız.
    -Fiat'ı Tofaş zannedenler
    -Fransızlardan uzak dur diyenler
    -Korelilerin kaportası ince diyenler
    ........ bu gibi önyargılar silinemiyor maalesef. Okumadan araştırmadan eş dost fikirleriyle araç aldığımız için bugün kapınıza bir i20 çekseniz ilk yorum şu olur "Hyundaiye o para verilmez, araçları yaramaz" .
    Ama bir VW yada Opel çekseniz aracın motoru, donanımı,...gibi özelliklere bakılmaksızın herkes hayranlıkla güzel fikirlerini iletir size.




  • Çok pahalı o fiyata. Geçen bir arkadaş Fiat Punto Evo aldı dizel. 29 bine.Canavar gibi araba. içi filan baya güzel. Herşeyden önemlisi multijet motor var üzerinde.

    İnsanlar artık az yakan vergisi şusu busu düşük araba arıyolar B segmentinde. 34 bin vericem hem Hyundai olacak hem de benzinli. İmkanı yok satamazlar. Pazarı doğru okuyamamışlar. Ağzına kadar donanım da doldursan satılmaz. motorda iş yok markada iş yok eee ne anladım?
  • Fiyatı fazla o yüzdende tutulmuyo malesef. Birde Hyundai nin önceki imajı hiçte iyi değildi bu imajı yeni modellerle yavaş yavaş düzeltiyolar ama yinede zaman var.

    Ben 22 bin tl ye aldım şuan aynı model 26 bin tl.
    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi legendboxer -- 20 Ocak 2011; 15:48:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Çok pahalı o fiyata. Geçen bir arkadaş Fiat Punto Evo aldı dizel. 29 bine.Canavar gibi araba. içi filan baya güzel. Herşeyden önemlisi multijet motor var üzerinde.

    İnsanlar artık az yakan vergisi şusu busu düşük araba arıyolar B segmentinde. 34 bin vericem hem Hyundai olacak hem de benzinli. İmkanı yok satamazlar. Pazarı doğru okuyamamışlar. Ağzına kadar donanım da doldursan satılmaz. motorda iş yok markada iş yok eee ne anladım?


    Özellikle yukarıdaki kısımlara katılmamak elde değil.

    Benzer paralara aynı sınıfta daha az yakan dizel motorlu,

    ya da benzinli olup ta piyasada daha çok tutulan seçenekler olduğu sürece sadece meraklıları ya da dizaynını çok beğenenlerin alacağı bir model olmuş.


    Haluk




  • i20 nin fiyatını getz in fiyatına çeksinler bakalım satıyormu satmıyormu.türkiyede üretilmeye başladı ama fiyatını indireceklerine bindirdiler.34000 e çıktıktan sonra kia cerato var cruze var focus var megan hb var,yani varoğlu var
  • arkadasım bu araba puntodan cok daha kalitelidir. buna her türlü iddiamı koyarım motorda iş yok demişsiin gercekten arabadan anlamıyorsun crdi motor multijetten cok daha sorunsuz bir motordur. şimdiye kadar crdi motordan şikayet duydun mu birtane söyle ama multijet sorunlarını yazsak aksama kadar okursun. sorunsuz bir motor herzaman crdi motordur.Markada iş yok derken dünyada ve avrupa bir hyundai a bak birde fiata. hyundai dünyanın en büyük 4. firmasıdır. üretmedigi bişey kalmadı artık
    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Çok pahalı o fiyata. Geçen bir arkadaş Fiat Punto Evo aldı dizel. 29 bine.Canavar gibi araba. içi filan baya güzel. Herşeyden önemlisi multijet motor var üzerinde.

    İnsanlar artık az yakan vergisi şusu busu düşük araba arıyolar B segmentinde. 34 bin vericem hem Hyundai olacak hem de benzinli. İmkanı yok satamazlar. Pazarı doğru okuyamamışlar. Ağzına kadar donanım da doldursan satılmaz. motorda iş yok markada iş yok eee ne anladım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    arkadasım bu araba puntodan cok daha kalitelidir. buna her türlü iddiamı koyarım motorda iş yok demişsiin gercekten arabadan anlamıyorsun crdi motor multijetten cok daha sorunsuz bir motordur. şimdiye kadar crdi motordan şikayet duydun mu birtane söyle ama multijet sorunlarını yazsak aksama kadar okursun. sorunsuz bir motor herzaman crdi motordur.Markada iş yok derken dünyada ve avrupa bir hyundai a bak birde fiata. hyundai dünyanın en büyük 4. firmasıdır. üretmedigi bişey kalmadı artık
    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Çok pahalı o fiyata. Geçen bir arkadaş Fiat Punto Evo aldı dizel. 29 bine.Canavar gibi araba. içi filan baya güzel. Herşeyden önemlisi multijet motor var üzerinde.

    İnsanlar artık az yakan vergisi şusu busu düşük araba arıyolar B segmentinde. 34 bin vericem hem Hyundai olacak hem de benzinli. İmkanı yok satamazlar. Pazarı doğru okuyamamışlar. Ağzına kadar donanım da doldursan satılmaz. motorda iş yok markada iş yok eee ne anladım?




    crdi motor multijetten cok daha sorunsuz bir motordur. pes...

    bu nasıl bir fanboyluktur yahuu. Multijet en başarılı dizel motor bunu tüm dünya kabul ediyor, "International Engine of The Year Awards" ödülünüde alan dizel motordur kendileri. CRdi sıkıntılarına gelince istersen taksiciler neden Era dizel kullanmıyor,tamamı LPG'li, Albealarınsa ekseriyeti dizel bir düşün istersen. Ayrıca Rent'e car mükellefimin dizel Eralarının bir çok defa defa turbo yaktığını, elinde patladığınıda bilmeni isterim. Araç genel konsept olarak puntodan kaliteli olabilir lafım yok, ama motor konusunda abartma istersen, Multijet zincir triger kullanan oldukça sorunsuz ve kaliteli bi motordur kesinlikle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    arkadasım bu araba puntodan cok daha kalitelidir. buna her türlü iddiamı koyarım motorda iş yok demişsiin gercekten arabadan anlamıyorsun crdi motor multijetten cok daha sorunsuz bir motordur. şimdiye kadar crdi motordan şikayet duydun mu birtane söyle ama multijet sorunlarını yazsak aksama kadar okursun. sorunsuz bir motor herzaman crdi motordur.Markada iş yok derken dünyada ve avrupa bir hyundai a bak birde fiata. hyundai dünyanın en büyük 4. firmasıdır. üretmedigi bişey kalmadı artık
    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Çok pahalı o fiyata. Geçen bir arkadaş Fiat Punto Evo aldı dizel. 29 bine.Canavar gibi araba. içi filan baya güzel. Herşeyden önemlisi multijet motor var üzerinde.

    İnsanlar artık az yakan vergisi şusu busu düşük araba arıyolar B segmentinde. 34 bin vericem hem Hyundai olacak hem de benzinli. İmkanı yok satamazlar. Pazarı doğru okuyamamışlar. Ağzına kadar donanım da doldursan satılmaz. motorda iş yok markada iş yok eee ne anladım?




    Multijet motorun çok mu sorunu varmış ilk defa multijetten yakınanı duyuyorum.CRDİ motorda çok iyi motordur çok memnunuz getz 110 bin km de hala sapasağlam.Multijet ile ikisi sorunsuzlukta eşit sayılabilir ikisi de çok iyi.




  • EOTY'yi VW'de aldı 1.4TSI 170hp ile, bakın şimdi o motor üretiliyor mu?
    Bu bir yana dediğinize ben de katılıyorum, CRDI Multijet'ten daha sorunsuz bir motor değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    Çünkü halkımız ön yargılı. Herkes Hyundai'den ucuz araçlar bekliyor. Halbuki Hyundai çok değişti. İstesede ucuz araç üretemez. İ20 TR'de üretilen kaliteli ve güzel bir araç.
    "Hyundai'nin kaportası yaramaz" "elimi bastırınca içeri göçüyor" gibi gereksiz fikirler milletin aklından kolay kolay silinmiyor.İnsanımıza VW ve opel diyince akan sular duruluyor yalnız.
    -Fiat'ı Tofaş zannedenler
    -Fransızlardan uzak dur diyenler
    -Korelilerin kaportası ince diyenler
    ........ bu gibi önyargılar silinemiyor maalesef. Okumadan araştırmadan eş dost fikirleriyle araç aldığımız için bugün kapınıza bir i20 çekseniz ilk yorum şu olur "Hyundaiye o para verilmez, araçları yaramaz" .
    Ama bir VW yada Opel çekseniz aracın motoru, donanımı,...gibi özelliklere bakılmaksızın herkes hayranlıkla güzel fikirlerini iletir size.


    dostum hyundai türkiye'de pahalı araç satıyor; doğuş oto mantığı

    hyundai'nin amerikadaki fiyatları muadil japon ve almanlardan her zaman geridedir. avrupa için de aynı fiyat politikasını görebilirsiniz hyundai'de. ancak hyundai fiyatları türkiye'de pek farklı değil alman veya japon modellerden. hyundai sonata 2.0 dizel otomatik gibi istisnalar olsa da i20 veya i30 fiyatları neredeyse diğer çok satan modellerle aynı. bu konuya çok anlam veremiyorum açıkçası. amerikada veya avrupada ucuza satıyorsan türkiye de daha ucuza satmalısın. çünkü bizdeki fiyatlarda vergi yükü daha fazla yurtdışına göre.




  • i20 almaya niyetlenmiştim. Dizel ve boş olanına 29000 Tl dediler. Boş versiyonun boşluğunu ise çok abartmışlardı. 29 Milyar veriyorsunuz, arabada uzaktan kumandalı anahtar dahi yoktu. Arka kapılarda hoparlör yoktu vesaire... Üst(!) versiyonda bunlar var ona da 32000 dediler. Kuruş inmediler.
    Netice: 32 Milyarlık i20'de bulunan donanımlarla 30 Milyar'a corsa (essentia c'mon - dizel) aldım.
    Hyundai'yi tebrik(!) ederim.
  • E yani...
    ben 32.000 Liraya ne alırım biliyomusun i20 Nedir yahu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75


    quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    Çünkü halkımız ön yargılı. Herkes Hyundai'den ucuz araçlar bekliyor. Halbuki Hyundai çok değişti. İstesede ucuz araç üretemez. İ20 TR'de üretilen kaliteli ve güzel bir araç.
    "Hyundai'nin kaportası yaramaz" "elimi bastırınca içeri göçüyor" gibi gereksiz fikirler milletin aklından kolay kolay silinmiyor.İnsanımıza VW ve opel diyince akan sular duruluyor yalnız.
    -Fiat'ı Tofaş zannedenler
    -Fransızlardan uzak dur diyenler
    -Korelilerin kaportası ince diyenler
    ........ bu gibi önyargılar silinemiyor maalesef. Okumadan araştırmadan eş dost fikirleriyle araç aldığımız için bugün kapınıza bir i20 çekseniz ilk yorum şu olur "Hyundaiye o para verilmez, araçları yaramaz" .
    Ama bir VW yada Opel çekseniz aracın motoru, donanımı,...gibi özelliklere bakılmaksızın herkes hayranlıkla güzel fikirlerini iletir size.


    dostum hyundai türkiye'de pahalı araç satıyor; doğuş oto mantığı

    hyundai'nin amerikadaki fiyatları muadil japon ve almanlardan her zaman geridedir. avrupa için de aynı fiyat politikasını görebilirsiniz hyundai'de. ancak hyundai fiyatları türkiye'de pek farklı değil alman veya japon modellerden. hyundai sonata 2.0 dizel otomatik gibi istisnalar olsa da i20 veya i30 fiyatları neredeyse diğer çok satan modellerle aynı. bu konuya çok anlam veremiyorum açıkçası. amerikada veya avrupada ucuza satıyorsan türkiye de daha ucuza satmalısın. çünkü bizdeki fiyatlarda vergi yükü daha fazla yurtdışına göre.


    Haklısın . Otomobil genel olarak ülkemizde zaten pahalı. Ama şuda bir gerçekki Hyundai artık eskisi gibi değil. Diğer avrupalı ve Japonlar kalitesinde araçlar üretiyor. Ucuz satan Dacia, tata, Chery.. gibi markaların bile fiyatları neredeyse 30 bin liraya dayandı.
    Hyundai geçen sene otomobil satışlarını lider kapattı. Sürekli ABD'den ve dünyadan kalite ve güvenlik ödülleri alıyor. Halkımızın Hyundai'ye güveni tam. Türkiyede yatırım yapıyorlar. Bunlar çok önemli artılar. Buda doğal olarak fiyatlara yansıyor.
    Ama şu gerçeği kabul ediyorum. Sadece i20 modeli gereğinden fazla pahalı. Yoksa bir i30 Golf, megane,Astra'dan, Sonato'da Passat, C5 ve Mondeo'... gibi rakiplerinden ucuz.




  • Buna 34.500 vereceğime 4000 daha koyar üstüne astra classic dizel alırım.
  • 1.4 75 bg mode modeli 33.000 TL. Fiyatı yüzünden yerden yere vurulan vw polo 1.2 dizel 75bg 34.500. 1500 TL için kimse vw yerine hyundai tercih etmez ki tipi de zaten corsa'nın çakması
  • Bu sınıfta dolu araçtan çok boş ama ekonomik araç satılıyor. Bırakın o paralara Auris, Focus, Astra alınmasını Kore'li dizel bir C sınıfı araç alıyor insanlar.
    İ20 iyi araba ama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    arkadasım bu araba puntodan cok daha kalitelidir. buna her türlü iddiamı koyarım motorda iş yok demişsiin gercekten arabadan anlamıyorsun crdi motor multijetten cok daha sorunsuz bir motordur. şimdiye kadar crdi motordan şikayet duydun mu birtane söyle ama multijet sorunlarını yazsak aksama kadar okursun. sorunsuz bir motor herzaman crdi motordur.Markada iş yok derken dünyada ve avrupa bir hyundai a bak birde fiata. hyundai dünyanın en büyük 4. firmasıdır. üretmedigi bişey kalmadı artık
    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Çok pahalı o fiyata. Geçen bir arkadaş Fiat Punto Evo aldı dizel. 29 bine.Canavar gibi araba. içi filan baya güzel. Herşeyden önemlisi multijet motor var üzerinde.

    İnsanlar artık az yakan vergisi şusu busu düşük araba arıyolar B segmentinde. 34 bin vericem hem Hyundai olacak hem de benzinli. İmkanı yok satamazlar. Pazarı doğru okuyamamışlar. Ağzına kadar donanım da doldursan satılmaz. motorda iş yok markada iş yok eee ne anladım?




    Senin gibi fanatiği de az bulunur yani hani...




  • Hyundai çok çabuk fiyat atağına kalktı,herkesi çok iyi olduğuna inandırdığını zannetti.
  • benim kuzen aldı 10 ay önce gayet memnun arabasından. çok tutulmaması iyi oldu trafikte yüzlerce corsa,polo,jazz arasında direk dikkat çekiyorum diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respect_vti

    benim kuzen aldı 10 ay önce gayet memnun arabasından. çok tutulmaması iyi oldu trafikte yüzlerce corsa,polo,jazz arasında direk dikkat çekiyorum diyor


    Aynısı zaten arabalarla ilgiisiz biri zaten ayırt edemezki bunu, ha corsa ha i20 gibi bir olay :) yeni polo ve ibiza bu sınıfta değişik bir kasaya sahip sanki diğerleri aynı gibi
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.