Şimdi Ara

i20 troy neden tutulmuyor ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
418
Cevap
4
Favori
119.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kardeşime aldık geçen hafta gayet konforlu bir araç.
  • arkadasım multijet zincirli triger demişsin ama crdi motorda zincirli triger demekki daha crdi motor hakkında bilgin yok. ama benim kadar hayatında multijet motoru toplamamışsındır. sabahlara kadar multijet motoru topladık ben ona göre crdi cok daha sorunsuzdur. diorum ama multijeti kötülemiorum gercekten güsel bir motor 400-500 bin km yapabiliyor hiç olmazsa tdı dan kat kat daha saglam ama yine söylüorum crdi motor daha sorunsuz. birde o kadar sanayide takılırım bütün arkadaslarım motor ustası cogu modifiyecidir ilk defa senden crdi motorun turbo patlattıgını duydum arabasını benim kadar zorlayan yoktur bugün aracım 89 bin km oldu allaha sükür 5 tl lik bile bir masrafım yok. yani crdi motor hakkında bilgin yoksa sagdan soldan duyduklarınla gelme istersen adres veririm aksamları gel sanayiye kac tane albea motoru topluoruz gör
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997
    corsadan fiestadan cok coook daha güvenli bir arac

    değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    arkadasım bu araba puntodan cok daha kalitelidir. buna her türlü iddiamı koyarım motorda iş yok demişsiin gercekten arabadan anlamıyorsun crdi motor multijetten cok daha sorunsuz bir motordur. şimdiye kadar crdi motordan şikayet duydun mu birtane söyle ama multijet sorunlarını yazsak aksama kadar okursun. sorunsuz bir motor herzaman crdi motordur.Markada iş yok derken dünyada ve avrupa bir hyundai a bak birde fiata. hyundai dünyanın en büyük 4. firmasıdır. üretmedigi bişey kalmadı artık
    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Çok pahalı o fiyata. Geçen bir arkadaş Fiat Punto Evo aldı dizel. 29 bine.Canavar gibi araba. içi filan baya güzel. Herşeyden önemlisi multijet motor var üzerinde.

    İnsanlar artık az yakan vergisi şusu busu düşük araba arıyolar B segmentinde. 34 bin vericem hem Hyundai olacak hem de benzinli. İmkanı yok satamazlar. Pazarı doğru okuyamamışlar. Ağzına kadar donanım da doldursan satılmaz. motorda iş yok markada iş yok eee ne anladım?



    tamamen yanlış bilgi...multijet motor çıktığı yılda en iyi motor ömürünü almıştır..




  • o zaman ncap videolarını izle. ben izledim cok etkilendim gercekten aracın kasası cok saglam. crdi motorda dünyada en iyi dizel motor ödülü almıstır.
    quote:

    Orijinalden alıntı: frk96


    quote:

    Orijinalden alıntı: 9997
    corsadan fiestadan cok coook daha güvenli bir arac

    değil.
  • her ne kadar güvenli de olsa çok da satsa markası hyundai her ne kadar aranızdan karşı çıkanlarda olsa daha milletin ön yargısı var bu marka hakkında i20 de bunun tüzünden tutulmuyor olabilir
  • Araba piyasasında çok firma olduğundan yeri geliyor 1000 lira fark için tercihler değişebiliyor. i20 bence bu noktada kaybediyor. fiyat listesinde dizel araçları 30-38 bin lira aralığında. Bu fiyata corsa, polo ve fiestanın dizelini almak varken Hyundai ın şansı yok diye düşünüyorum.
  • yukarlarda bi arkadaş eski imaj gitmiyor vs vs kesinlikle katılıyorum hala hyundainin kötü bir otomobil markası olduğunu düşünen çok insan var ama yanılıyorlar bana kalırsa kendi segmentinde ki araçlar kadar kaliteli ve donanimlı fiyatlarınında onlarla eş değer olması neden bu kadar tepki topluyor ki ha ismi hyundai aynı kalite üretim ypasın opel wv 50e satarken hyundai 20ye satsın buda mantıksız eğer kalitesini yükselttiyse ki gayet açık bu durum bence fiyatlarınında diğerlerine eş değer olması gayet adil ha fiyat düşsün vs diyeceğimize bence önce vergilerle ilgili bi tepki gösterilmeli fiyatların yüksek olmasının tek sebebi vergiler
  • Hyundai fanatiğiyim ama yavaş yavaş sönmeye başladı çok şükür.i20 maalesef pahalı.Bir de 93 model tempram var ve sıfır i20ye bindim.Bana, işte bu araç bu fiyatını hak ediyor dedirtemedi.Benim aracım büyük bir bakım istiyor e sonuçta 18 yaşında ve alt takımı vahim durumda ve iç plastik malzeme çok tıkırdıyor, en nefret ettiğim şey iç tıkırtıdır, ama sıfır i20 bir kasiste ummadığım iç gürültüyü yapınca kendi kendime, bu araç benim temprayla aynı yaşta ve bakımsızlıkta olsa benim aracımdan daha çok tıkırdar dedim ve kendi aracımı öpüp başıma koyarım dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 20 Ocak 2011; 0:55:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    arkadasım multijet zincirli triger demişsin ama crdi motorda zincirli triger demekki daha crdi motor hakkında bilgin yok. ama benim kadar hayatında multijet motoru toplamamışsındır. sabahlara kadar multijet motoru topladık ben ona göre crdi cok daha sorunsuzdur. diorum ama multijeti kötülemiorum gercekten güsel bir motor 400-500 bin km yapabiliyor hiç olmazsa tdı dan kat kat daha saglam ama yine söylüorum crdi motor daha sorunsuz. birde o kadar sanayide takılırım bütün arkadaslarım motor ustası cogu modifiyecidir ilk defa senden crdi motorun turbo patlattıgını duydum arabasını benim kadar zorlayan yoktur bugün aracım 89 bin km oldu allaha sükür 5 tl lik bile bir masrafım yok. yani crdi motor hakkında bilgin yoksa sagdan soldan duyduklarınla gelme istersen adres veririm aksamları gel sanayiye kac tane albea motoru topluoruz gör


    Sağdan soldan değil arkadaşım Rentecar bizzat kendi mükellefim, arabalarını ben biliyorum bir dünya Era dizel aldı, şuanda yusuf yusuf kendisi... ayrıca en mantıklı veri piyasa verisidir. bugün yine bindiğim taksiciyle sohbet ettim bu konuda Albea dizeldi çünkü, neden Eraları Lpgli Abeaları dizel kullanıyorlar dedim, yağını suyunu koyup 900.000 yapan arkadaşım var dedi. Arabada sıfırdı ve yine Albea multijet almış kendisi. Piyasada multijet kadar Crdi olmadığı için görmüyosundur toplanacak Crdi bence, multijet kadar Crdi olsa eminim o sanayide motor koyacak yer bulamazsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 20 Ocak 2011; 12:05:00 >




  • Bazılarınız çok abartmış. Fiyatı dışında çamur atabileceğiniz bi kötülüğü yok.






     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?




     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?


     i20 troy neden tutulmuyor ?




  • i20 1.2 team sahibiyim.
    2009 yilinda ÖTV indiriminden yararlanarak aldim.
    tekrar gecmise donsem ve bir arac tercih edecek olsam yine ayni araci alirdim. bu arada ailemizde 4 farkli arac var arada diger araclari kullandigimda oluyor ama i20nin tadi ayri icine oturmadan deneme sürüşü yapmadan yorum yapanlara ne denilebilirki! -ben Allah akil fikir versin diyorum- nitekim klüp üyelerimizden örneklerimiz mevcut, araclarini bir sebepten dolayi sattilar ve bir sonraki tercihlerini i20den yana kullandilar.
    .
  • 1.5 yıldır 1.4 crdi 90hp i20 kullanıyorum gayet memnunum lütfen neden tutumuyor başlığını hyundai ye çamur atma yerine çevirmeyelim
    Hyundai'nin yeni ürettiği araçları 99-2000 accentler gibi sanıp aldanmayın kaldıki onlarda o kadar kötü değil.
    Deneme sürüşü yapmadan içine bi oturmadan karar vermeyin tek şu noktaya katılırım biraz daha uygun fiyata satılabilir ama bu demek değilki fiestadan corsadan kötü sadece tercih edilebilirliği artsın daha çok kitleye ulaşsın ve hyundaiye karşı olan kötü tabular yıkılsın diye.
    4000-5000tl daha verip opel-ford alırsın ama sonra yedek parça ve bakımda vereceğin paralar ne olacak yada hyundainin verdiği 5yıl garantiyi onlar neden vermiyor
    Sağdan soldan kulaktan dolma bilgilerle çamur atmayınız alın size birnci ağızdan 1.5senedir kullanan biri olarak görüşlerim...
    Bu arada biriside crdi motorun ölümüne yaktığını sölemiş gülüyorum sadece 45lt 900km varan menzili var daha ne yaksın




  • şu forumu baştan sona okuyan biri anlar zaten neden tutmadığını, sebep sadece önyargıdır.
    bırakın kullanmayı, hayatında belki bir kere yakından görmediği, koltuğuna oturmadığı bir arabayı, markayı sağda solda kötüleyen insanlar yüzünden yurdum insanı gider bomboş arabalara dünya para verir. yanlış anlamayın, sadece hyundai ve onun i20 si için demiyorum bunu,muadillerinden çok daha iyi durumda olup da sırf marka takıntısı yüzünden satılmayan o kadar çok araç var ki bu sınıfta.
    bazıları da demiş, ona o kadar para verene kadar üstüne 3-5 bin daha koyar astra ya da leon alırım diye. buyur burdan bak.adamın o kadar parası olsa zaten gider c sınıfı araç alır.niye d sınıfı alsın?
    ama doğru ya, polo var mis gibi triptronik mesela, bomboşline donanımı 36.bin liraya. heee sakın digital klima ya da yol bilgisayarı ,felan ekletmeye kalkmayın, aman diyim 40 bin lira olur araba.ama zaten boş poloya 36 bin vermek varken niye otomatik full donanım i20 ye 33 bin veresin ki adamlar bi de sunroof koymuş.üstüne 5 yıl garanti vermiş, neyine güveniyorsa artık
    ama aslolan prestij değil mi, gerisi boşşş

    bu arada hyundai fanatiği felan değilim, yanlış anlaşılmasın, aracım vw golf, ama ikinci elden aldım ama markalara karşı bu denli önyargılı olunması insanı birşeyle karalamaya yöneltiyor ister istemez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hkn8107 -- 20 Ocak 2011; 19:20:33 >




  • yine polemik amaçlı bir konu daha açılmış ve ardından yazmış olmak için yazanlar gelmiş. sorsan araca dokunmamış binmemiş test sürüşü yapmamış kişiler.
    ben 1.5 yıldır 1.4 90ps dizel full aracına sahibim diğer aracımız vw fanatik olmanın ve bilip bilmeden atıp tutmanın ne anlamı var? daha boş arabaya daha fazla para vermekle bitmiyor servis maliyetleri 2 3 katı tutarında. 5.5 litre yağ alan dizel motorun yıllık bakımı 160tl bu fiyata forda opele vw git hangisinde yaptırabilirsin? hangisi 5 yıl garanti veriyor?
    benzinli modeli şuanki benzin fiyatlarından fazla makul değil bu tüm markalar için geçerli bir sıkıntı ama garanti bozulmadan lpgli alma şansında var eee daha ne olacak?

    ayrıca crdi motorda triger zincirlidir
  • aracı kullanandan cok kullanmayan yorum yapıyor. ne desenız bos. 1 senden berı kullanıcısıyım ufak tefek sorunlar harıc yakıtı olsun her konuda sıkıntısız bır arac. sıkıntılarıda servıs ucretsız cozuyor. arakadasın bırı demıs rent tekıler hyundaı tutmuomus motor yıyomus. 110 hp arabayı goren kusura bakmada normal kullanmıyor. ıs bıde kendı araban olmayınca dahda saldım cayıra durumu oraya bmw de koysan motor yemıcek dıye garantısı varmı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    yine polemik amaçlı bir konu daha açılmış ve ardından yazmış olmak için yazanlar gelmiş. sorsan araca dokunmamış binmemiş test sürüşü yapmamış kişiler.
    ben 1.5 yıldır 1.4 90ps dizel full aracına sahibim diğer aracımız vw fanatik olmanın ve bilip bilmeden atıp tutmanın ne anlamı var? daha boş arabaya daha fazla para vermekle bitmiyor servis maliyetleri 2 3 katı tutarında. 5.5 litre yağ alan dizel motorun yıllık bakımı 160tl bu fiyata forda opele vw git hangisinde yaptırabilirsin? hangisi 5 yıl garanti veriyor?
    benzinli modeli şuanki benzin fiyatlarından fazla makul değil bu tüm markalar için geçerli bir sıkıntı ama garanti bozulmadan lpgli alma şansında var eee daha ne olacak?

    ayrıca crdi motorda triger zincirlidir





  • neler söylenmiş neler .. yok corsa alırım yok polo alırım alın kardeşim ne alırsanız alın. marka takıntınız varsa polo alın ne bilim leon alın polo alın.. alında görün neyin ney oldugunuz. leonun işçiliği en kötü b sınıfı araçtan daha kötüdür varmı itirazı olan ?? leonun o hesap makinesi ön konsolu ile yine konsola bağlanan nokta arasına parmağım giriyo az uğraşsam çekip çıkaram onu ordan.. bakın bazıları gerçekten bilmeden atıp tutuyor. iç mekan kaliteli değil falanda fıstık. kaliteden kastınız ne o çok önemli. yumusak malzememi arıyorsunuz o zaman i20 almıcaksın arkadaş. polo alacaksın onun ön konsolo yumuşak. ama poloya vereceın 40 bın tl ile 2 havayastıktan öteye birşey alamazsın. allah göstermesin bir kaza yapsan 2 havayastıkla kalırsın orda. hyundai bu firmalara göre daha ulaşılabilir bir fiyat veriyor dahada önemlisi verdiğiniz paranın karşılıgında size donanımda veriyor guvenlıkte.

    bunu çeşitli yerlerde yüz defa yazdım yine yazıyorum bilmeyenler bilsin öğrensin diye. hani bastırdınmı içeri göçer teneke yıgını falan dıyorlarya hyundai için ha buda onlara kapakmı olur ne olur artık onlar uydursun bişey. hyundai i20 euroncapta 2009 senesinde yapılan tüm kaza testleri içinde 4. olmuştur

    The Honda Insight Hybrid and Toyota Prius, two fuel-efficient vehicles tested in 2009, were second and third respectively in Euro NCAP’s list of safest, crash-tested cars. In fourth place is the Hyundai i20. There are three joint winners for fifth place – the Toyota Avensis, Volvo XC60 and the Opel/Vauxhall Astra. Euro NCAP’s poorest results of the year were achieved by the Suzuki Alto and the Toyota Urban Cruiser, which both received three stars.

    1. VW Golf VI
    2. Honda Insight
    3. Toyota Prius
    4. Hyundai i20
    5. Toyota Avensis
    5. Volvo XC60
    5. Opel/Vauxhall Astra

    http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/4a35be7b-bc49-4272-b628-b745829f70fd/euro-ncaps-top-five-achievers-of-2009.aspx

    bu arada legend resimler çok hoş :) kırmızı i20 ve nazar boncuklu olan benim araba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djnone -- 21 Ocak 2011; 0:27:21 >




  • orjinali(corsa) varken çakmasına(i20) ne hacet.
     i20 troy neden tutulmuyor ?

     i20 troy neden tutulmuyor ?




  • sen orjınalını al kocum biz çakmasıyla mutluyuz keşke her çakma mal böyle olabilse mesela sende bir çakmasın
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.