Şimdi Ara

i20 troy neden tutulmuyor ? (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
418
Cevap
4
Favori
119.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst




    Hocam arkadaşlar herşeyin en iyisini biliyor herşeyin en doğrusunu onlar biliyor biz cahiliz.

    Madem her şeyi bilen arkadaşlar. Size bir sorum olacak. Kullananlara lafım yok. Hiç kullandınızmıda hyundai opel in tırnağı olamaz, hyundai in forda yetişebilmesi için 40 fırın ekmek yemesi lazım gibi anlamlar içeren yazılar yazıyorsunuz. Soruyorum size. Gidipte uzaktan bakanlar yada arabanın içine şöyle bir bakıp cık olmamış diyenlere. Sizin anlaşılan aklınız 10 sene öncesinde kalmış.

    @sfzb67 hocam arkadaşlara senin arabayı verelimde test sürüşüne çıksınlar. Teknik verileri veriyoruz f/p kıyaslaması yapıyoruz ama hala yaranamıyoruz. Verin sizin aracıda kullanmayanlar için sevabına test sürüşü yapsınlar.


    Ben test sürüşüne katıldım.. Hatta elime sabit bir cisim alıp, i20 - getz , i30, sonata tüm bu arabaların arka diz mesafelerini, bagaj derinlik ve genişliğini, davlumbaz içlerini kontrol ettim.

    Servis bölümüne geçtim ve polen filtresi ve periyodik bakım fiyatlarını sordum.. Bakımların 15bin de mi 10 bin de mi olduğunu sordum. Okulumuzda 4 tane Hyundai araç var. 2005 Getz, 2004 Elantra, 2010 dizel Era, 2009 1.4 benzinli Era.. Bu araçların çoğunu kullandım yada içinde seyahat ettim. Hatta şaka-gerçek kapıştım.. i20'yi de yine bu arkadaşlardan biri için gidip inceledim...

    Sonuç: i20 arka diz mesafesi ile Getz'den hiçbir farkı yok. Bagaj enlemesine 10-15cm genişlemiş.. İzolasyon Getz ile aynı.. Ben aracıma yol sesi alır diyordum. Bu konuda Punto Evo'ya bir binerseniz izolasyonun nasıl yapıldığını anlarsınız.. Ayrıca Accent Era, i20'ye göre süspansiyon ve yalıtım olarak i20'den çok daha üstün bir araç..

    i20 bakımları da burada yansıtıldığı gibi ucuz değil.. Orjinal polen filtresi 110TL dedi servis.. Ama kimse taktırmıyormuş.. Öyle olunca 280-400TL arası değişen fiyatlandırma oluyormuş. 30binde buji değişiyormuş.. Bakımları da 15binden 10bine çekmişler.. Sis farı en üst donanımda bile yokmuş.. Sonradan getirilecekmiş.. Nedir bu ya?

    Test sürüşü yaptığım bayiye daha önce arkadaşı 2 kez servise götürdüm..
    Cam suyuna kadar ekleyip, faturayı şişirmişlerdi.. (dizel Getz için bir kere 450 diğerinde 380tl fiyat çıkardılar)
    Servisten çıktıktan sonra hiçbir yetkili aramıyor memnun kaldınız mı diye..
    Serviste müşteri memnuniyeti sıfır.. Adam ilgilenmiyor bile.. Triger seti için fiyat alacaz muhatap bulamıyoruz.. Bugün gelme yarın şeklinde sanayii gibi çalışma prensibi var..

    Şikayet edilebilecek bir merci yok..

    Ayrıca garanti konusu da muamma.. Ben size kendi aracımda garantiden yapılan işlemlerisöyliyim..
    Sürücü koltuğu yenilenmesi yırtıktan dolayı,
    ön balata değişmesi ses yapması şikayetinden dolayı,
    torpido kapağı değişmesi..

    Eğer böyle üften püften şeylere sizin ilinizdeki servis muhatap oluyorsa ne şanslısınız. Çünkü burdaki servis bunları kabul etmiyor.. Aracın elektronik aksamı da 5 yıl değilmiş sanırım.. Orada birşeyler daha söyledi kafam karıştı..

    Ben Hyundai kötüdür demiyorum.. Yukarıda bahsettiğim sorunlar VW'de de Opel'de de olabilir.. Ama hiçbir VW, Opel yada Toyota sahibi servisini, yakıtını, parçasını övmezken.. 110TL'ye polen filtresini alamayan i20 sahipleri niçin bakımları ucuz diye insanları yanlış yönlendiriyorsunuz?

    Burada i20 hakkında çok güzel şeyler söyleyen insanlara bile kullandığı aracın markasından dolayı yada ADINDAN dolayı hakaretler edildi..

    Motorlar hakkında bilmeden atıldı tutuldu..

    Her yorum sonrası illa bir iddiada bulunuldu, cevap verildiği zaman da linç edilmeye çalışıldı.. Eğer milletin ön yargısından şikayetçiyseniz.. Bunda biraz da bu forumlardaki kullanıcıların tavırlarına bakın.. Clio başlığında insanlar Clio ile paylaşım yapıyor.. bir tane Hyundai'ci giriyor bu Clio kağıt gibi araba diyor ortalığı karıştırıyor..

    Fiesta forumunda klüp başlığına giriliyor nCap muhabbeti çevirmeye çalışıyor.. Orda bir arkadaş şöyle demişti artık.. "İSterse nCap'tan 10 yıldız alsın kapımın önüne koymam o aracı"

    Bu gibi marjinalliklere sebep olan Sizsiniz. Başka da birşey demiyorum...




    @synthesizer yalancının mumu yatsıya kadar bir laf var bilirmisin? Gerçi sen yetkili servisin yalancısısın ama neyse.

    Aradım sordum orjinal polen filtresi 2011model hyundai i20 troy dizel. Ne kadar mı?? 25TL cik.
    Bujinin değişimini doğru sallamışsın 30 bin miş.
    Dizel araçların ise dizel olduğu için bak DİZEL 10.000 miş.
    Bu arada senin üstte yazdığın sis farınıda sordum öyle bir hikaye yokmuş. Sis Farı her bayide bulunurmuş olmassada dist. sipariş verip ertesi gün getiriyorlarmış.
    Gelelim en büyük bombaya!! Triger kayışı yokmuş zincir varmış.
    Bu arada telefondaki arkadaş bir arkadaşla tartışıyoruz deyince daha bir istekle soruları cevaplamaya başladı.
    Bu arada elektronik aksamıda sordum 5yıl garanti veriyorlar.

    Bakalım kaçta kaçını tutturmuşun.7'de 2. Olacak olacak daha çok çalışman gerek.Ama sakın iddaa şans oyunları falan oynama parana yazık.




  • Hyundai, 10 bin km'de yanan dizel motoru sıfır motor ile garantiden değiştirmiş bir firma. Geçen yıl okumuştum forum da.

    Her marka garanti kapsamında dahi olsa bunu kolay kolay yapmaz. Ufacık bir boya sorunu yüzünden bir FİESTA sahibinin feryadını okumuştum yine bu forumda.
  • Hocam aslında olay çok basit.

    Birçok büyük firma (Opel,Vw,Ford,vb.)bunlar satış rakamlarına ve imajlarına göre bu garanti olaylarını kendilerine göre esnetip yorumlayabiliyorlar.

    Kısacası "bir kere ben imaj yapmışım alan alır" mantığına büründükleri için (bunun en büyük örneği vw dir) toyota haricinde müşterilerini sallamayabiliyorlar. Yani olay ne kadar kaldırırsan indirmesi o kadar zor olur düşüncesidir. Şu anda hyundai nin @brkcad34 arkadaşın örneğinde olduğu gibi imajını toplayan ve güçlenen bir firma, zaten böyle devam ederse hyundai de ... kalkanlar kervanına katılacaktır.

    Bu yüzden hyundai,kia,suzuki,mitsubishi bir nebzede olsa chevrolet,seat, skoda gibi üreticilerin garantiyi ve müşteriyi kaale alma(takma) olayı daha güvenilirdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst




    Hocam arkadaşlar herşeyin en iyisini biliyor herşeyin en doğrusunu onlar biliyor biz cahiliz.

    Madem her şeyi bilen arkadaşlar. Size bir sorum olacak. Kullananlara lafım yok. Hiç kullandınızmıda hyundai opel in tırnağı olamaz, hyundai in forda yetişebilmesi için 40 fırın ekmek yemesi lazım gibi anlamlar içeren yazılar yazıyorsunuz. Soruyorum size. Gidipte uzaktan bakanlar yada arabanın içine şöyle bir bakıp cık olmamış diyenlere. Sizin anlaşılan aklınız 10 sene öncesinde kalmış.

    @sfzb67 hocam arkadaşlara senin arabayı verelimde test sürüşüne çıksınlar. Teknik verileri veriyoruz f/p kıyaslaması yapıyoruz ama hala yaranamıyoruz. Verin sizin aracıda kullanmayanlar için sevabına test sürüşü yapsınlar.


    Ben test sürüşüne katıldım.. Hatta elime sabit bir cisim alıp, i20 - getz , i30, sonata tüm bu arabaların arka diz mesafelerini, bagaj derinlik ve genişliğini, davlumbaz içlerini kontrol ettim.

    Servis bölümüne geçtim ve polen filtresi ve periyodik bakım fiyatlarını sordum.. Bakımların 15bin de mi 10 bin de mi olduğunu sordum. Okulumuzda 4 tane Hyundai araç var. 2005 Getz, 2004 Elantra, 2010 dizel Era, 2009 1.4 benzinli Era.. Bu araçların çoğunu kullandım yada içinde seyahat ettim. Hatta şaka-gerçek kapıştım.. i20'yi de yine bu arkadaşlardan biri için gidip inceledim...

    Sonuç: i20 arka diz mesafesi ile Getz'den hiçbir farkı yok. Bagaj enlemesine 10-15cm genişlemiş.. İzolasyon Getz ile aynı.. Ben aracıma yol sesi alır diyordum. Bu konuda Punto Evo'ya bir binerseniz izolasyonun nasıl yapıldığını anlarsınız.. Ayrıca Accent Era, i20'ye göre süspansiyon ve yalıtım olarak i20'den çok daha üstün bir araç..

    i20 bakımları da burada yansıtıldığı gibi ucuz değil.. Orjinal polen filtresi 110TL dedi servis.. Ama kimse taktırmıyormuş.. Öyle olunca 280-400TL arası değişen fiyatlandırma oluyormuş. 30binde buji değişiyormuş.. Bakımları da 15binden 10bine çekmişler.. Sis farı en üst donanımda bile yokmuş.. Sonradan getirilecekmiş.. Nedir bu ya?

    Test sürüşü yaptığım bayiye daha önce arkadaşı 2 kez servise götürdüm..
    Cam suyuna kadar ekleyip, faturayı şişirmişlerdi.. (dizel Getz için bir kere 450 diğerinde 380tl fiyat çıkardılar)
    Servisten çıktıktan sonra hiçbir yetkili aramıyor memnun kaldınız mı diye..
    Serviste müşteri memnuniyeti sıfır.. Adam ilgilenmiyor bile.. Triger seti için fiyat alacaz muhatap bulamıyoruz.. Bugün gelme yarın şeklinde sanayii gibi çalışma prensibi var..

    Şikayet edilebilecek bir merci yok..

    Ayrıca garanti konusu da muamma.. Ben size kendi aracımda garantiden yapılan işlemlerisöyliyim..
    Sürücü koltuğu yenilenmesi yırtıktan dolayı,
    ön balata değişmesi ses yapması şikayetinden dolayı,
    torpido kapağı değişmesi..

    Eğer böyle üften püften şeylere sizin ilinizdeki servis muhatap oluyorsa ne şanslısınız. Çünkü burdaki servis bunları kabul etmiyor.. Aracın elektronik aksamı da 5 yıl değilmiş sanırım.. Orada birşeyler daha söyledi kafam karıştı..

    Ben Hyundai kötüdür demiyorum.. Yukarıda bahsettiğim sorunlar VW'de de Opel'de de olabilir.. Ama hiçbir VW, Opel yada Toyota sahibi servisini, yakıtını, parçasını övmezken.. 110TL'ye polen filtresini alamayan i20 sahipleri niçin bakımları ucuz diye insanları yanlış yönlendiriyorsunuz?

    Burada i20 hakkında çok güzel şeyler söyleyen insanlara bile kullandığı aracın markasından dolayı yada ADINDAN dolayı hakaretler edildi..

    Motorlar hakkında bilmeden atıldı tutuldu..

    Her yorum sonrası illa bir iddiada bulunuldu, cevap verildiği zaman da linç edilmeye çalışıldı.. Eğer milletin ön yargısından şikayetçiyseniz.. Bunda biraz da bu forumlardaki kullanıcıların tavırlarına bakın.. Clio başlığında insanlar Clio ile paylaşım yapıyor.. bir tane Hyundai'ci giriyor bu Clio kağıt gibi araba diyor ortalığı karıştırıyor..

    Fiesta forumunda klüp başlığına giriliyor nCap muhabbeti çevirmeye çalışıyor.. Orda bir arkadaş şöyle demişti artık.. "İSterse nCap'tan 10 yıldız alsın kapımın önüne koymam o aracı"

    Bu gibi marjinalliklere sebep olan Sizsiniz. Başka da birşey demiyorum...




    @synthesizer yalancının mumu yatsıya kadar bir laf var bilirmisin? Gerçi sen yetkili servisin yalancısısın ama neyse.

    Aradım sordum orjinal polen filtresi 2011model hyundai i20 troy dizel. Ne kadar mı?? 25TL cik.
    Bujinin değişimini doğru sallamışsın 30 bin miş.
    Dizel araçların ise dizel olduğu için bak DİZEL 10.000 miş.
    Bu arada senin üstte yazdığın sis farınıda sordum öyle bir hikaye yokmuş. Sis Farı her bayide bulunurmuş olmassada dist. sipariş verip ertesi gün getiriyorlarmış.
    Gelelim en büyük bombaya!! Triger kayışı yokmuş zincir varmış.
    Bu arada telefondaki arkadaş bir arkadaşla tartışıyoruz deyince daha bir istekle soruları cevaplamaya başladı.
    Bu arada elektronik aksamıda sordum 5yıl garanti veriyorlar.

    Bakalım kaçta kaçını tutturmuşun.7'de 2. Olacak olacak daha çok çalışman gerek.Ama sakın iddaa şans oyunları falan oynama parana yazık.



    verecek cevabı kalmamıştır heralde.. eline sağlık hocam. bunlara böyle kanıtlarla geleceksin




  • Birşey değil hocam. Birde bize diyorlar agresif saldırılarda bulunuyoruz doğruları çarpıtıyoruz diye.
  • hyundai amblemini çıkar yerine vw yada opel amblemi falan koy taparlar araca.. hyundai logosu olunca iş değişiyor garip bir durum
  • Hemde nasıl. Onlar için araba, sözüm meclisten dışarı iphone a 1500 vermekle aynı mantalitede.
  • Geldiğimiz nokta;
    Hyundai için galireye gitmeye degmez
    O parayı hyundaiye vereni taşa koyarlar
    Aracın önünde hyundai amblemi olmasını istemem

    Tuaf gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst





    @synthesizer yalancının mumu yatsıya kadar bir laf var bilirmisin? Gerçi sen yetkili servisin yalancısısın ama neyse.

    Aradım sordum orjinal polen filtresi 2011model hyundai i20 troy dizel. Ne kadar mı?? 25TL cik.
    Bujinin değişimini doğru sallamışsın 30 bin miş.
    Dizel araçların ise dizel olduğu için bak DİZEL 10.000 miş.
    Bu arada senin üstte yazdığın sis farınıda sordum öyle bir hikaye yokmuş. Sis Farı her bayide bulunurmuş olmassada dist. sipariş verip ertesi gün getiriyorlarmış.
    Gelelim en büyük bombaya!! Triger kayışı yokmuş zincir varmış.
    Bu arada telefondaki arkadaş bir arkadaşla tartışıyoruz deyince daha bir istekle soruları cevaplamaya başladı.
    Bu arada elektronik aksamıda sordum 5yıl garanti veriyorlar.

    Bakalım kaçta kaçını tutturmuşun.7'de 2. Olacak olacak daha çok çalışman gerek.Ama sakın iddaa şans oyunları falan oynama parana yazık.


    Yalancıysam HYUNDAI bayiisinin yalancısıyım..

    Öncelikle ben yetkili servisteki YETKİLİ KİŞİNİN bana aktardıklarını yazdım..

    İkincisi triger kayışı i20 için değil güzel kardeşim Elantra içindi. O bomba elinde patladı..

    Garanti konusunu söyleyen de direk yetkili servisteki satış sorumlusu orta yaşlı bayanın anlattıklarıdır. Ama sen o arkadaşını ara benim asıl sorduklarımı geçiştirme.. De ki sürücü koltuğunda yırtık var değiştiriyor musunuz? Eğer evet derse arkadaşımla 2010 model Era'nın koltuğunu yaptırmaya gelelim..

    Polen filtresi konusunda da google a girip "i20 pahalı polen filtresi" diye yazınca bakın karşıma ne çıktı

    http://forum.donanimhaber.com/m_42561485/tm.htm#msglink_42840744

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Aşırı pahalı ya 400tl 109tl polen filtresi ben ikinci bakıma girdim 11bin de girdim şimdi 21binde girdim değiştirmedim polen filtresini kimi yerde 65tl kimi yerde 130tl anlmadım bu farkı neden
    Bidahaki bakıma bayraktara gitmeyin önceden arayın fiyat alın başka servislerden
    Ayrıca motor yağı 3.3 lt gözüküyor 64tl tutmuş,ben benim aracın 5lt aşağı aldığını bilmiyorum ve 52.5tl tutu benimki

    Bor power banada sormuşlardı hayır koymayın demiştim
    Benim + yakıt filtreside değişmesine ragmen 250tutmuştu.Benim fatura bilgilerimde aşağıda;
    Birde aracınız benzinli olduğu halde 400tutmuş
    İ20 1.4 CRDİ 20.000km Bakımı

    Karter Tapa Contası 1adet 1.53
    Yağ Filtresi 1adet 37.50
    Hava Filtresi 1adet 12.76
    Yakıt Filtresi 1adet 46.39
    Cam Suyu 1adet 3.80
    Motor Koruyucu Sprey1adet 11.75
    10W/30 Motor Yağı 5Litre 52.50
    20.000km Bakım İşçilik 1.8 97.20
    -------------------
    Ara Toplam 263.43
    İskonto 2%18.4 48.60
    İskonto Ara Toplam 214.83
    KDV(%18) 38.67
    YEKÜN 253.50TL


    bu mesajı buldum.. Burada yazan arkadaşınız bile benimle aynı şeyi söylemiş.. Bir bayi 250TL diğer bayii 400tl.. bir yerde 65tl bir yerde 110tl.. tuutran tutturana..

    Naaaaber?




  • alan alsın 35 bin tl ye hyundai ben şahsen o kadar parayı hyundai marka bir araca vermem, veremem. para kolay kazanılmıyor arkadaşlar. sıfır araçlarda verdiğiniz parayı koruyan markaları almakta fayda var. 2 sene sonra yarı fiyatına araç satmak isteyen varsa buyursun alsın.
  • Polen filtresine o kadar para verecegime arabayi gaz maskesiyle surerim :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst





    @synthesizer yalancının mumu yatsıya kadar bir laf var bilirmisin? Gerçi sen yetkili servisin yalancısısın ama neyse.

    Aradım sordum orjinal polen filtresi 2011model hyundai i20 troy dizel. Ne kadar mı?? 25TL cik.
    Bujinin değişimini doğru sallamışsın 30 bin miş.
    Dizel araçların ise dizel olduğu için bak DİZEL 10.000 miş.
    Bu arada senin üstte yazdığın sis farınıda sordum öyle bir hikaye yokmuş. Sis Farı her bayide bulunurmuş olmassada dist. sipariş verip ertesi gün getiriyorlarmış.
    Gelelim en büyük bombaya!! Triger kayışı yokmuş zincir varmış.
    Bu arada telefondaki arkadaş bir arkadaşla tartışıyoruz deyince daha bir istekle soruları cevaplamaya başladı.
    Bu arada elektronik aksamıda sordum 5yıl garanti veriyorlar.

    Bakalım kaçta kaçını tutturmuşun.7'de 2. Olacak olacak daha çok çalışman gerek.Ama sakın iddaa şans oyunları falan oynama parana yazık.


    Yalancıysam HYUNDAI bayiisinin yalancısıyım..

    Öncelikle ben yetkili servisteki YETKİLİ KİŞİNİN bana aktardıklarını yazdım..

    İkincisi triger kayışı i20 için değil güzel kardeşim Elantra içindi. O bomba elinde patladı..

    Garanti konusunu söyleyen de direk yetkili servisteki satış sorumlusu orta yaşlı bayanın anlattıklarıdır. Ama sen o arkadaşını ara benim asıl sorduklarımı geçiştirme.. De ki sürücü koltuğunda yırtık var değiştiriyor musunuz? Eğer evet derse arkadaşımla 2010 model Era'nın koltuğunu yaptırmaya gelelim..

    Polen filtresi konusunda da google a girip "i20 pahalı polen filtresi" diye yazınca bakın karşıma ne çıktı

    http://forum.donanimhaber.com/m_42561485/tm.htm#msglink_42840744

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Aşırı pahalı ya 400tl 109tl polen filtresi ben ikinci bakıma girdim 11bin de girdim şimdi 21binde girdim değiştirmedim polen filtresini kimi yerde 65tl kimi yerde 130tl anlmadım bu farkı neden
    Bidahaki bakıma bayraktara gitmeyin önceden arayın fiyat alın başka servislerden
    Ayrıca motor yağı 3.3 lt gözüküyor 64tl tutmuş,ben benim aracın 5lt aşağı aldığını bilmiyorum ve 52.5tl tutu benimki

    Bor power banada sormuşlardı hayır koymayın demiştim
    Benim + yakıt filtreside değişmesine ragmen 250tutmuştu.Benim fatura bilgilerimde aşağıda;
    Birde aracınız benzinli olduğu halde 400tutmuş
    İ20 1.4 CRDİ 20.000km Bakımı

    Karter Tapa Contası 1adet 1.53
    Yağ Filtresi 1adet 37.50
    Hava Filtresi 1adet 12.76
    Yakıt Filtresi 1adet 46.39
    Cam Suyu 1adet 3.80
    Motor Koruyucu Sprey1adet 11.75
    10W/30 Motor Yağı 5Litre 52.50
    20.000km Bakım İşçilik 1.8 97.20
    -------------------
    Ara Toplam 263.43
    İskonto 2%18.4 48.60
    İskonto Ara Toplam 214.83
    KDV(%18) 38.67
    YEKÜN 253.50TL


    bu mesajı buldum.. Burada yazan arkadaşınız bile benimle aynı şeyi söylemiş.. Bir bayi 250TL diğer bayii 400tl.. bir yerde 65tl bir yerde 110tl.. tuutran tutturana..

    Naaaaber?






    Sağlam kapak olmuş :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst





    @synthesizer yalancının mumu yatsıya kadar bir laf var bilirmisin? Gerçi sen yetkili servisin yalancısısın ama neyse.

    Aradım sordum orjinal polen filtresi 2011model hyundai i20 troy dizel. Ne kadar mı?? 25TL cik.
    Bujinin değişimini doğru sallamışsın 30 bin miş.
    Dizel araçların ise dizel olduğu için bak DİZEL 10.000 miş.
    Bu arada senin üstte yazdığın sis farınıda sordum öyle bir hikaye yokmuş. Sis Farı her bayide bulunurmuş olmassada dist. sipariş verip ertesi gün getiriyorlarmış.
    Gelelim en büyük bombaya!! Triger kayışı yokmuş zincir varmış.
    Bu arada telefondaki arkadaş bir arkadaşla tartışıyoruz deyince daha bir istekle soruları cevaplamaya başladı.
    Bu arada elektronik aksamıda sordum 5yıl garanti veriyorlar.

    Bakalım kaçta kaçını tutturmuşun.7'de 2. Olacak olacak daha çok çalışman gerek.Ama sakın iddaa şans oyunları falan oynama parana yazık.


    Yalancıysam HYUNDAI bayiisinin yalancısıyım..

    Öncelikle ben yetkili servisteki YETKİLİ KİŞİNİN bana aktardıklarını yazdım..

    İkincisi triger kayışı i20 için değil güzel kardeşim Elantra içindi. O bomba elinde patladı..

    Garanti konusunu söyleyen de direk yetkili servisteki satış sorumlusu orta yaşlı bayanın anlattıklarıdır. Ama sen o arkadaşını ara benim asıl sorduklarımı geçiştirme.. De ki sürücü koltuğunda yırtık var değiştiriyor musunuz? Eğer evet derse arkadaşımla 2010 model Era'nın koltuğunu yaptırmaya gelelim..

    Polen filtresi konusunda da google a girip "i20 pahalı polen filtresi" diye yazınca bakın karşıma ne çıktı

    http://forum.donanimhaber.com/m_42561485/tm.htm#msglink_42840744

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Aşırı pahalı ya 400tl 109tl polen filtresi ben ikinci bakıma girdim 11bin de girdim şimdi 21binde girdim değiştirmedim polen filtresini kimi yerde 65tl kimi yerde 130tl anlmadım bu farkı neden
    Bidahaki bakıma bayraktara gitmeyin önceden arayın fiyat alın başka servislerden
    Ayrıca motor yağı 3.3 lt gözüküyor 64tl tutmuş,ben benim aracın 5lt aşağı aldığını bilmiyorum ve 52.5tl tutu benimki

    Bor power banada sormuşlardı hayır koymayın demiştim
    Benim + yakıt filtreside değişmesine ragmen 250tutmuştu.Benim fatura bilgilerimde aşağıda;
    Birde aracınız benzinli olduğu halde 400tutmuş
    İ20 1.4 CRDİ 20.000km Bakımı

    Karter Tapa Contası 1adet 1.53
    Yağ Filtresi 1adet 37.50
    Hava Filtresi 1adet 12.76
    Yakıt Filtresi 1adet 46.39
    Cam Suyu 1adet 3.80
    Motor Koruyucu Sprey1adet 11.75
    10W/30 Motor Yağı 5Litre 52.50
    20.000km Bakım İşçilik 1.8 97.20
    -------------------
    Ara Toplam 263.43
    İskonto 2%18.4 48.60
    İskonto Ara Toplam 214.83
    KDV(%18) 38.67
    YEKÜN 253.50TL


    bu mesajı buldum.. Burada yazan arkadaşınız bile benimle aynı şeyi söylemiş.. Bir bayi 250TL diğer bayii 400tl.. bir yerde 65tl bir yerde 110tl.. tuutran tutturana..

    Naaaaber?







    @synthesizer afferin bulmuşsun gene kendine göre cevaplar.

    1)Zaten sana yetkili servisin yalancısısın dedim

    2)Burada mevzu bahis ara. i20 dir elantra değil o yüzden sakin ol.

    3)Tamam senin için eğer bayinin bulunduğu tarafa gidersem, gidemessemde telefondan sorarım koltuk mevzusunu. Yeter ki sen mutlu ol.

    4)Aynen öpen öpene servislerde ona diyecek bir sözüm ki o yetkili servislere karşı en fanatik olan insan bile söver özellikle vw ise.(Söz bunuda sorucam) Ne kadar tutuyor.

    5)Şimdi sakinleştin mi?




  • Yetkili servisi boyle tutarsiz bir markayi neden alayim? Temsaya istediginiz kadar sovebilirsiniz ama hangi servise sorarsaniz sorun parca fiyatlari aynidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst


    @synthesizer afferin bulmuşsun gene kendine göre cevaplar.

    1)Zaten sana yetkili servisin yalancısısın dedim

    2)Burada mevzu bahis ara. i20 dir elantra değil o yüzden sakin ol.

    3)Tamam senin için eğer bayinin bulunduğu tarafa gidersem, gidemessemde telefondan sorarım koltuk mevzusunu. Yeter ki sen mutlu ol.

    4)Aynen öpen öpene servislerde ona diyecek bir sözüm ki o yetkili servislere karşı en fanatik olan insan bile söver özellikle vw ise.(Söz bunuda sorucam) Ne kadar tutuyor.

    5)Şimdi sakinleştin mi?


    Aslında bunları yazarken sakinim. Bu konuda beni gerçekten kızdıran 1 kullanıcı vardı.. 5000 devir olayı.. İnan bana e okulda çocukların sözlülerini bile düşük verecektim.. o kadar kızdım..

    İşin garibi mesaj yazdıktan sonra gerçekten bazen şöyle diyorum "ne yapıyorum ben" tamam diyorum artık bakmayacağım bu konuya.. Çünkü 2005'den beri bu forumda takılırım.. i20 ncap tartışmasını saymazsak, kimseyle burdaki gibi cedelleşmemiştim..

    Kimsenin kalbini kırmak istemedim.. Zaten konuya da bir faydam yok... Bundan sonra bu foruma yazmıycam..

    Ayrıca yırtık koltuk konusunda arkadaşının bir yardımı olursa pm atmanı dilerim. Herkese iyi akşamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: boodvenst


    @synthesizer afferin bulmuşsun gene kendine göre cevaplar.

    1)Zaten sana yetkili servisin yalancısısın dedim

    2)Burada mevzu bahis ara. i20 dir elantra değil o yüzden sakin ol.

    3)Tamam senin için eğer bayinin bulunduğu tarafa gidersem, gidemessemde telefondan sorarım koltuk mevzusunu. Yeter ki sen mutlu ol.

    4)Aynen öpen öpene servislerde ona diyecek bir sözüm ki o yetkili servislere karşı en fanatik olan insan bile söver özellikle vw ise.(Söz bunuda sorucam) Ne kadar tutuyor.

    5)Şimdi sakinleştin mi?


    Aslında bunları yazarken sakinim. Bu konuda beni gerçekten kızdıran 1 kullanıcı vardı.. 5000 devir olayı.. İnan bana e okulda çocukların sözlülerini bile düşük verecektim.. o kadar kızdım..

    İşin garibi mesaj yazdıktan sonra gerçekten bazen şöyle diyorum "ne yapıyorum ben" tamam diyorum artık bakmayacağım bu konuya.. Çünkü 2005'den beri bu forumda takılırım.. i20 ncap tartışmasını saymazsak, kimseyle burdaki gibi cedelleşmemiştim..

    Kimsenin kalbini kırmak istemedim.. Zaten konuya da bir faydam yok... Bundan sonra bu foruma yazmıycam..

    Ayrıca yırtık koltuk konusunda arkadaşının bir yardımı olursa pm atmanı dilerim. Herkese iyi akşamlar..






    Sorun değil hocam bazen içten samimi şekilde bildiklerimizi yazmak için sinir harbine girilebiliyor. ister istemez bende agresif olmaya başlıyorum. Benim istediğim şey insanların önyargıalrını yıkıp olaya farklı bir açıdan bakması.

    İyi akşamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man From The Cold Water

    alan alsın 35 bin tl ye hyundai ben şahsen o kadar parayı hyundai marka bir araca vermem, veremem. para kolay kazanılmıyor arkadaşlar. sıfır araçlarda verdiğiniz parayı koruyan markaları almakta fayda var. 2 sene sonra yarı fiyatına araç satmak isteyen varsa buyursun alsın.

    Siz almayın hyundai biz parayı çok kolay kazanıyoruz sokaktan topluyoruz ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: Man From The Cold Water

    alan alsın 35 bin tl ye hyundai ben şahsen o kadar parayı hyundai marka bir araca vermem, veremem. para kolay kazanılmıyor arkadaşlar. sıfır araçlarda verdiğiniz parayı koruyan markaları almakta fayda var. 2 sene sonra yarı fiyatına araç satmak isteyen varsa buyursun alsın.

    Siz almayın hyundai biz parayı çok kolay kazanıyoruz sokaktan topluyoruz ya


    parayı sokaktan topluyorsunuz demiyorum. her ne kadar çok donanımı olsa da satmaya kalktığınızda fazla zarar ettirecek bir araç. mesela 1.2 start donanımlısı 25250 yazıyor sitesinde , 1.4 CRDi PRIME GP SP 38400 tl. bu küçük araçların öncelikli amacı ekonomik olması değil mi ? diyelim 5 sene sonra aralarında 13150 tl fiyat farkı olan bu araçları satmaya kalktınız "benim aracım 1.4 CRDi PRIME GP SP modeli 13 bin tl fark var aralarında o kadar farkla satayım" diyemeyeceksiniz. 25250 fiyatlı araç 15 bin tl olacak , 38400 fiyatlı araç 19-20 bin tl.

    aynı şeyler bütün araçlar için geçerli tabi.

    ama 38400 1.4 dizel hyundai ye mi verirsin , 37500 tl 1.6 dizel vw polo ya mı verirsin derseniz gidip vw alırım. her ne kadar donanım denilsede araç kullanırken elektrikli 4 cam , 6 hoparlör , abs , mp3 çalar , klima yeterli bir donanım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man From The Cold Water


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: Man From The Cold Water

    alan alsın 35 bin tl ye hyundai ben şahsen o kadar parayı hyundai marka bir araca vermem, veremem. para kolay kazanılmıyor arkadaşlar. sıfır araçlarda verdiğiniz parayı koruyan markaları almakta fayda var. 2 sene sonra yarı fiyatına araç satmak isteyen varsa buyursun alsın.

    Siz almayın hyundai biz parayı çok kolay kazanıyoruz sokaktan topluyoruz ya


    parayı sokaktan topluyorsunuz demiyorum. her ne kadar çok donanımı olsa da satmaya kalktığınızda fazla zarar ettirecek bir araç. mesela 1.2 start donanımlısı 25250 yazıyor sitesinde , 1.4 CRDi PRIME GP SP 38400 tl. bu küçük araçların öncelikli amacı ekonomik olması değil mi ? diyelim 5 sene sonra aralarında 13150 tl fiyat farkı olan bu araçları satmaya kalktınız "benim aracım 1.4 CRDi PRIME GP SP modeli 13 bin tl fark var aralarında o kadar farkla satayım" diyemeyeceksiniz. 25250 fiyatlı araç 15 bin tl olacak , 38400 fiyatlı araç 19-20 bin tl.

    aynı şeyler bütün araçlar için geçerli tabi.

    ama 38400 1.4 dizel hyundai ye mi verirsin , 37500 tl 1.6 dizel vw polo ya mı verirsin derseniz gidip vw alırım. her ne kadar donanım denilsede araç kullanırken elektrikli 4 cam , 6 hoparlör , abs , mp3 çalar , klima yeterli bir donanım.

    Sizin kişisel tercihiniz bu şekildedir saygı duyuyorum...




  • kıyaslama yaparken bu aşagıdaki özellikleri göz önünde bulundurunuz her aracın kendine göre bi güzelli var arkadaşlar isteyen istedigi modeli alabilir marka fanatikligide yapmamak gerekli yani sonuçta bizler bu arabaları sadece kullanıyoruz imal etmiyoruz piyasaya biz satmıyoruz yanlızca hyundainin eskiden kalam bi görünüşü var nedir bu kalitesiz yani birazda milletin gözünde eskiden kalma bi olay yani tabuları yıkmak gerekir eski teknoloji ile şimdiki teknoloji cok farklı kaliteler yapılar degişti eski zamana göre ayak uydurmayınız bu zamanda kimse kötü araba yapmıyor mesela kısa bi örnek hyundai starexe cok aşırı mazot yakan bi arac deniliyor ön yargı ile ama gelin görünki uzun yolda TCİ si 27 krş yakıyor CRDİ si 25 krş yakıyor herkes kendi aracını ne yaktıysa karşıdakininde aynısını yakıcak gibi bi durumu olamaz fiyat listesi ve özellikleri aşagıda birazda buna göre degerlendirin aracları

    Hyundai İ20 1.4 CVVT prime gp sp otm => 35.350 TL
    Ford Fiesta 1.4 titanyum x paket otm => 36.490 TL (x paket olmasa 35.020 tl + 650 metalik boya farkı
    Opel Corsa 1.4 cosmo otm. => 37.480 TL
    vw Polo 1.4 comfortline otm. => 35.200 TL
    mitsubishi colt 1.3 elegance otm. => 30.540 TL




    ARAC ;----------------- HYUNDAİ İ20 ------ FORD FİESTA ------ OPEL CORSA ----- VW POLO ------ MİTSUBİSHİ COLT
    GÜVENLİK

    ABS + EBD : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    SÜRÜCÜ + YOLCU HY : -------- S -------------------- S ---------------- S ------------------- S ------------------ S
    YAN + PERDE HY :--------- S----------------- X PAKET ------------ S ------------------YOK ---------------- S
    ESP : S X PAKET O - -
    PARK SENSÖRÜ : S - S - S
    İMMOBİLİZER : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    EPS : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    4 DİSK FREN : S X PAKET - - -


    KONFOR

    YÜK. DERİN. DREKSİYON : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    MERKEZİ KİLİT : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    ELEK. ÖN CAMLAR : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    ELEK. ARKA CAMLAR : S O O S O
    BAGAJ FİLESİ : S - - - -
    YÜK. AYARLI SÜR. KOLTUGU : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    RADYO CD MP3 CALAR : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    DREKSİYONDAN KUMANDA : S S S - S
    USB AUX iPOD GİRİŞİ : S SADECE AUX - AUX VE USB AUX VE MP3 CALAR
    ARKA KAPI HOP : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    OTOMATİK KLİMA : S S S YARI OTO. YARI OTO.
    SÜRÜCÜ KOL DAYAMA : S - - S -
    HARİTA OKUMA LAMBASI :-------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    GÜNEŞLİKTE AYNA : S - S S S
    60/40 ARKA KOLTUK : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    AYDIN. SOG. TORPİDO : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    DIŞ SICAKLIK GÖSTERGESİ : S - S - -
    YOL BİLGİSAYARI : S S S - S
    VİTES DEGİŞİM GÖSTERGESİ : S - - - S
    CROUSE CONTROL : - - S - S


    DIŞ DONANIM

    ALEMİNYUM JANT : 16" 15" 15" 15" 15"
    RENKLİ CAM : S O - - S
    ELEK. KATLANIR AYNA : S O - - -
    ELEK. ISITMALI AYNA :-------- S-------------------- S--------------------- S ------------------ S -------------------- S
    SİNYALLI YAN AYNA : S S - - -
    ÖN SİS FARI : S S S - S
    SUNROFF : S - O - -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imposible34 -- 28 Ocak 2011; 4:52:26 >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.