Şimdi Ara

i20 troy neden tutulmuyor ? (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
418
Cevap
4
Favori
119.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel çalışma eline sağlık
  • 4 gün uzak kaldım ama sık sık takip ettim değişmeyenler karşılıklı saygısız seviyesiz mesajlar cevaplar. kulaktan doğma bilgiler üzerine ithamlar ön yargılar hız kesmeden devam ediyor.

    buradan anladığım tek şey kullanandan daha çok kullanmayanlar bilgi sahibi olmuş bizler hiçbirşey bilmiyoruz. kendi adıma marka takıntı yaşımı geçeli çok oldu sırf hava olsun diye pazardan bir ürün alınsa bile orjinalinin çakması tercih etmekten farksız bir durum marka takıntısı kişiler bırakın aracınızda hyundai yazmasın bundan eksik kalın.
  • Aynı paraya full donanımlı araç almak yerine başka bir markanın boş arabasını almak anormal bir durum değil.
    Sırf donanımı var diye oyuncak gibi, malzeme kalitesi dandik bir araç alınmaz sonuçta tercih meselesi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    Aynı paraya full donanımlı araç almak yerine başka bir markanın boş arabasını almak anormal bir durum değil.
    Sırf donanımı var diye oyuncak gibi, malzeme kalitesi dandik bir araç alınmaz sonuçta tercih meselesi...



    bilgini çok güzel sergiledin sende bol keseden atanlar kervanına başarıyla katıldın tebrikler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    Aynı paraya full donanımlı araç almak yerine başka bir markanın boş arabasını almak anormal bir durum değil.
    Sırf donanımı var diye oyuncak gibi, malzeme kalitesi dandik bir araç alınmaz sonuçta tercih meselesi...



    bilgini çok güzel sergiledin sende bol keseden atanlar kervanına başarıyla katıldın tebrikler


    Bol keseden salladığımı nerden çıkardın anlamadım?
    Yurtdışında 1 hafta boyunca kiralık full + full 10000km'de 2010 model i30 kullandım, emin ol Türkiye'ye gelen donanımlardan çok daha üst seviyededir kullanmış olduğum araç (i20 saymıyorum bile) ve inan bana eski megane 1'lerin verdiği sürüş keyfini bile veremedi.Demek istediğim sürüş konforu ve içine bindiğimde ohh be dedirtmeyen full + full olsa bile bir işe yaramaz benim için...
    Hala bol keseden salladığımı mı düşünüyorsun?
    Sen kaç kere sürdün Hyundai merak ediyorum.
    Bu durumda senin kesen bol oluyor biraz ne dersin???
    Sonuçta bu tercih meselesi seninki sana özel benimki bana, full diye saçma sapan kalitesi olan bir araba almam isterse BMW olsun...
    Son olarak da isteyen daha önceki tecrübelerini burada açıkça paylaşabilir, Hyundai markasının sahibi misin neden savunma ihtiyacı duyuyorsun anlamadım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 28 Ocak 2011; 13:11:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    Aynı paraya full donanımlı araç almak yerine başka bir markanın boş arabasını almak anormal bir durum değil.
    Sırf donanımı var diye oyuncak gibi, malzeme kalitesi dandik bir araç alınmaz sonuçta tercih meselesi...



    bilgini çok güzel sergiledin sende bol keseden atanlar kervanına başarıyla katıldın tebrikler


    Bol keseden salladığımı nerden çıkardın anlamadım?
    Yurtdışında 1 hafta boyunca kiralık full + full 10000km'de 2010 model i30 kullandım, emin ol Türkiye'ye gelen donanımlardan çok daha üst seviyededir kullanmış olduğum araç (i20 saymıyorum bile) ve inan bana eski megane 1'lerin verdiği sürüş keyfini bile veremedi.Demek istediğim sürüş konforu ve içine bindiğimde ohh be dedirtmeyen full + full olsa bile bir işe yaramaz benim için...
    Hala bol keseden salladığımı mı düşünüyorsun?
    Sen kaç kere sürdün Hyundai merak ediyorum.
    Bu durumda senin kesen bol oluyor biraz ne dersin???
    Sonuçta bu tercih meselesi seninki sana özel benimki bana, full diye saçma sapan kalitesi olan bir araba almam isterse BMW olsun...
    Son olarak da isteyen daha önceki tecrübelerini burada açıkça paylaşabilir, Hyundai markasının sahibi misin neden savunma ihtiyacı duyuyorsun anlamadım...



    İ30 dan değil İ20 den bahsediyoruz. İ30 da eski megane daki sürüş keyfini bulamaman ilginçmiş. İnsandan insana değişiyo demekki (bi kamyoncuya kamyonu evinden rahat gelmesi gibi) Ayrıca üstte sana cevap veren adam i20 sahibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    Aynı paraya full donanımlı araç almak yerine başka bir markanın boş arabasını almak anormal bir durum değil.
    Sırf donanımı var diye oyuncak gibi, malzeme kalitesi dandik bir araç alınmaz sonuçta tercih meselesi...



    bilgini çok güzel sergiledin sende bol keseden atanlar kervanına başarıyla katıldın tebrikler


    Bol keseden salladığımı nerden çıkardın anlamadım?
    Yurtdışında 1 hafta boyunca kiralık full + full 10000km'de 2010 model i30 kullandım, emin ol Türkiye'ye gelen donanımlardan çok daha üst seviyededir kullanmış olduğum araç (i20 saymıyorum bile) ve inan bana eski megane 1'lerin verdiği sürüş keyfini bile veremedi.Demek istediğim sürüş konforu ve içine bindiğimde ohh be dedirtmeyen full + full olsa bile bir işe yaramaz benim için...
    Hala bol keseden salladığımı mı düşünüyorsun?
    Sen kaç kere sürdün Hyundai merak ediyorum.
    Bu durumda senin kesen bol oluyor biraz ne dersin???
    Sonuçta bu tercih meselesi seninki sana özel benimki bana, full diye saçma sapan kalitesi olan bir araba almam isterse BMW olsun...
    Son olarak da isteyen daha önceki tecrübelerini burada açıkça paylaşabilir, Hyundai markasının sahibi misin neden savunma ihtiyacı duyuyorsun anlamadım...



    nereden mi çıkarıyorum neye göre kalitesiz daha onu anlamamış bir kişisin. bu araç i30la bile kıyas edilmez kalitesiz demen için corsa polo fiesta vs. eş değer aşağı yukarı aynı fiyata satılan araçların kalite üstünlüğü göstermesi gerekir onlara kıyasla adi diyorsan o zaman i20 için kalitesiz diyebilirsin. daha elma ile armutu ayırt edemeyip yorum yapar hale gelmişsiniz. fiestanın corsanın polonun içine binince eğer oh be kalite bu diyorsan i20 için o zaman kalitesiz diyebilirsin o da şahsi görüşün olur daha ilerisine gidemez.

    ben hiçbir markanın sahibi değilim ama kullanıcısıyım imzamdaki araçlar zevk için yazmıyor sahip olduğum için yazıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex
    Bol keseden salladığımı nerden çıkardın anlamadım?
    Yurtdışında 1 hafta boyunca kiralık full + full 10000km'de 2010 model i30 kullandım, emin ol Türkiye'ye gelen donanımlardan çok daha üst seviyededir kullanmış olduğum araç (i20 saymıyorum bile) ve inan bana eski megane 1'lerin verdiği sürüş keyfini bile veremedi.Demek istediğim sürüş konforu ve içine bindiğimde ohh be dedirtmeyen full + full olsa bile bir işe yaramaz benim için...


    Şaşırdım doğrusu nasıl bir yorum bu...
    Babamda Megane 1 var,abimde i30 var bendede i20 var bilmem anlatabildimmi
    Sizin yaptığınız bu yorumun %1 ine bile katılmıyorum,bu yorumu yapan insan otomobilin 'O' sundan bile anlamıyor demek.




  • açıkçası ilgi görmesi için insanların marka algısından dolayı rakiplerinden %10-%20 daha ucuza satılması gerektiğini düşünüyorum. hyundai otomatik şanzımanını kendi üreten nadir firmalardan biri. bir çok firma kendi şanzımanını üretemezken hyundai üretiyor. bence belli başlı noktalarda da ilerleme sağladı. ancak kaporta ve şasi kalitesi, sürüş konfor ve sessizliği insanlarda yüksekmiş algısı oluşturmuyor. hem i20 hem de getz kullanmıştım ikisi de yol sesini içeri çok fazla alıyordu. getz dizel olduğu için çok gürültülüydü(dizel fiestaya göre). i20 benzinliydi ama arabada bir tokluk hissi alamamıştım. ancak i20 de getz de kötü araba değiller. rakipleriyle aralarında çok fark yok. dolayısıyla insanlar i20 yerine aynı fiyata daha bilindik araçları tercih ediyorlar ki hem satarken hem kullanırken sürpizle karşılaşmasınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 28 Ocak 2011; 15:11:36 >
  • i20ye 35.000tl ver birde corsaya poloya ver 2-3 yıl sonra sıkıl sat.corsa polo 26-27bine gidiyorsa i20 23-24bine gider satarken 2-3 milyar zararın olur unutnayalım bizim ülkemizdeki çoğu kişi bu mantıkla hareket ediyor 2. el satışı olmayan arabanın sıfırını tercih etmiyor Malesef 2. eldede i20 corsayı poloyu fiestayı geçemez.

    Birde bu donanım mantığı nedir anlamadım.Ben hoş bir dış görünüşü, bir katlanır elektrikli aynaya tercih ederim şahsen.Herşey donanım değil marka kalitesi görünüş tasarım bunlarda göz önünde olmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emreün -- 28 Ocak 2011; 15:18:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emreün

    i20ye 35.000tl ver birde corsaya poloya ver 2-3 yıl sonra sıkıl sat.corsa polo 26-27bine gidiyorsa i20 23-24bine gider satarken 2-3 milyar zararın olur unutnayalım bizim ülkemizdeki çoğu kişi bu mantıkla hareket ediyor 2. el satışı olmayan arabanın sıfırını tercih etmiyor Malesef 2. eldede i20 corsayı poloyu fiestayı geçemez.

    Birde bu donanım mantığı nedir anlamadım.Ben hoş bir dış görünüşü, bir katlanır elektrikli aynaya tercih ederim şahsen.Herşey donanım değil marka kalitesi görünüş tasarım bunlarda göz önünde olmalı.



    ben hayatımda her zaman kullandığımı kar sayarım satarken ne olur veya şu kadar zaman sonra değeri ne olur düşünmem. tıpkı en basit örnek bir lcd tv almak istersiniz özellikleri güzeldir ama pahalı gelmektedir beklersiniz beklersiniz tam alacak olurken üst modeli görürsünüz bu sefer aklınız ona kayar bu sefer onu beklersiniz geçen zamanda anlarsınki hiçbirine sahip olamamışsın.

    arabada aynen böyledir b sınıfı küçük bir araç istedim bana en iyi donanımı i20 sundu çünkü diğerleri sadece kağıt üzerinde sunuyor eğer almak istersen ne kadar bekleyeceğin muamma hatta gelmiyor. araba hobin vardır her yıl değişirsin o zaman alıp satmakta en rahat markaları seçmekte özgürsün ama benim gibi alıp uzun yıllar kullanmayı düşünende bir çok kişi var. ben şimdi tutup aynı paraya 6 hava yastığı sunmayan zevkim olan dijital klima elektrikli katlanır ayna 4 cam otomatik 4 tekerde disk fren bunları sunmayan servisi daha pahalı bir araca 5 10 yıl neden katlanıyım 2. elde satarken daha fazla kar etmek için mi? Allah korusun 6 hava yastığı sunmayan araç ile kaza yapsam yandan biri bindirse o zamanda 2. el düşünebilecekmiyim yoksa iyiki tam donanımlı güvenli araç tercih ettiğim için mutlu mu olacağım?

    keşke polo hıghlıne 5 yıldızlı aracını türkiye'de satsa fiesta corsa onlarda satsa ama yok satmıyorlar meselenin başı bu.




  • 2yıl garantili aracmı yoksa 5 yıl garantili araçmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imposible34

    kıyaslama yaparken bu aşagıdaki özellikleri göz önünde bulundurunuz her aracın kendine göre bi güzelli var arkadaşlar isteyen istedigi modeli alabilir marka fanatikligide yapmamak gerekli yani sonuçta bizler bu arabaları sadece kullanıyoruz imal etmiyoruz piyasaya biz satmıyoruz yanlızca hyundainin eskiden kalam bi görünüşü var nedir bu kalitesiz yani birazda milletin gözünde eskiden kalma bi olay yani tabuları yıkmak gerekir eski teknoloji ile şimdiki teknoloji cok farklı kaliteler yapılar degişti eski zamana göre ayak uydurmayınız bu zamanda kimse kötü araba yapmıyor mesela kısa bi örnek hyundai starexe cok aşırı mazot yakan bi arac deniliyor ön yargı ile ama gelin görünki uzun yolda TCİ si 27 krş yakıyor CRDİ si 25 krş yakıyor herkes kendi aracını ne yaktıysa karşıdakininde aynısını yakıcak gibi bi durumu olamaz fiyat listesi ve özellikleri aşagıda birazda buna göre degerlendirin aracları

    Hyundai İ20 1.4 CVVT prime gp sp otm => 35.350 TL
    Ford Fiesta 1.4 titanyum x paket otm => 36.490 TL (x paket olmasa 35.020 tl + 650 metalik boya farkı
    Opel Corsa 1.4 cosmo otm. => 37.480 TL
    vw Polo 1.4 comfortline otm. => 35.200 TL
    mitsubishi colt 1.3 elegance otm. => 30.540 TL




    ARAC ;----------------- HYUNDAİ İ20 ------ FORD FİESTA ------ OPEL CORSA ----- VW POLO ------ MİTSUBİSHİ COLT
    GÜVENLİK

    ABS + EBD : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    SÜRÜCÜ + YOLCU HY : -------- S -------------------- S ---------------- S ------------------- S ------------------ S
    YAN + PERDE HY :--------- S----------------- X PAKET ------------ S ------------------YOK ---------------- S
    ESP : S X PAKET O - -
    PARK SENSÖRÜ : S - S - S
    İMMOBİLİZER : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    EPS : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    4 DİSK FREN : S X PAKET - - -


    KONFOR

    YÜK. DERİN. DREKSİYON : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    MERKEZİ KİLİT : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    ELEK. ÖN CAMLAR : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    ELEK. ARKA CAMLAR : S O O S O
    BAGAJ FİLESİ : S - - - -
    YÜK. AYARLI SÜR. KOLTUGU : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    RADYO CD MP3 CALAR : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    DREKSİYONDAN KUMANDA : S S S - S
    USB AUX iPOD GİRİŞİ : S SADECE AUX - AUX VE USB AUX VE MP3 CALAR
    ARKA KAPI HOP : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    OTOMATİK KLİMA : S S S YARI OTO. YARI OTO.
    SÜRÜCÜ KOL DAYAMA : S - - S -
    HARİTA OKUMA LAMBASI :-------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    GÜNEŞLİKTE AYNA : S - S S S
    60/40 ARKA KOLTUK : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    AYDIN. SOG. TORPİDO : -------- S-------------------- S----------------- S ------------------ S ------------------ S
    DIŞ SICAKLIK GÖSTERGESİ : S - S - -
    YOL BİLGİSAYARI : S S S - S
    VİTES DEGİŞİM GÖSTERGESİ : S - - - S
    CROUSE CONTROL : - - S - S


    DIŞ DONANIM

    ALEMİNYUM JANT : 16" 15" 15" 15" 15"
    RENKLİ CAM : S O - - S
    ELEK. KATLANIR AYNA : S O - - -
    ELEK. ISITMALI AYNA :-------- S-------------------- S--------------------- S ------------------ S -------------------- S
    SİNYALLI YAN AYNA : S S - - -
    ÖN SİS FARI : S S S - S
    SUNROFF : S - O - -






    Hocam çok güzel bir paylaşım olmuş
    bence bunun üzerine hiç bir şey yazmayıp konuyu kapatmak gerekiyormuş ama kapanmamış.

    yukarıdaki listede görüldüğü gibi aralarında çok küçük farklar var.
    Hatta yanlış bakmadıysam en donanımlıları İ20 ve COLT
    birinde 4 teker disc var diğerinde CROUSE CONTROL bunun gibi birkaç farklı donanımlar haricinde çok yakın donanıma sahipler.
    Asıl dikkat edilmesi gereken konu.

    Hyundai İ20 1.4 CVVT prime gp sp otm => 35.350 TL
    Ford Fiesta 1.4 titanyum x paket otm => 36.490 TL (x paket olmasa 35.020 tl + 650 metalik boya farkı
    Opel Corsa 1.4 cosmo otm. => 37.480 TL
    vw Polo 1.4 comfortline otm. => 35.200 TL
    mitsubishi colt 1.3 elegance otm. => 30.540 TL

    Bukadar birbirine yakın araçlar ve Colt en yakın rakibinden 5.000 lira daha ucuz
    bazılarından 6.000 hatta 7.000 daha ucuz.
    Bana sorarsanız F/P denilen bu olsa gerek.

    Dün bayideydim Coltun fiyatı 29.850 olduğunu söyledi.

    Paralarını ağaçtan toplamayan herkese COLT'u şiddetle tavsiye ederim.

    Saygılar...




  • Şimdi bazı arkadaşlar diyorlar ya i20 neden corsa fiesta kadar pahalı en 5bin lira daha ucuz olmalı hyundai bu kadar pahalı olurmu gibi sözler sarfediyorlar emin olun i20 5bin lira daha ucuz olsa bu seferde diğer b segmenti araçlarla karşılaştırma yaparken diceklerki ee o ucuz olur tabi hyundai sonuçta kalitesiz donanımlı olsa ne olacak dicekler bundan hiç şüphem yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Şimdi bazı arkadaşlar diyorlar ya i20 neden corsa fiesta kadar pahalı en 5bin lira daha ucuz olmalı hyundai bu kadar pahalı olurmu gibi sözler sarfediyorlar emin olun i20 5bin lira daha ucuz olsa bu seferde diğer b segmenti araçlarla karşılaştırma yaparken diceklerki ee o ucuz olur tabi hyundai sonuçta kalitesiz donanımlı olsa ne olacak dicekler bundan hiç şüphem yok


    tıpkı colta söylenen gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse
    Sağlam kapak olmuşş...Sürücü boodvenst' mi bu arada?


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: acatlax

    ya bırakın allahın aşkına ya İ20 kullanıcıları arabalarından memnunsa gerisi teferuattır arkadaşlar herkes istedigini diyebilir 1.5 motor 5000 devirde 190 görüyormuş bizim segmentimizdeki hiç bir araç 5000 devirde 190 görmez hele devir saati 8 bine kadarsa 7 binde devir kesici devreye girer 6 bin devirde 190 gördüm desen tamam zaten 7 binde devir kesici girdiginde yani redline bölümünde hızınız 210 olur yani

    buda bir örnegi


    5 devirde 180 yapar anca sizin colt ta devir kesici 7 binde girer bizim araclarda 7.500 devirde kesici girer

    hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama istanbuldan daha sakin bi şehirde oldugunuza görüyorum o degerleri orda yakalıyabilirsiniz cunki ortalık müsait gelin bide istanbulda deneyin benim sürekli verilerim 6.0 ile 6.6 arasında degişiyor otobanda basarsam taş çatlasın 7.5 lt gösteriyor uzun yolda 230 tl lik benzin ile 1250 km yaptım buda 18 krş tekabul eder 4 kişi bagaj dolu ve hızım 90-110 ortalama ha bide unutmadan aramızda motor farkı var 1.5 1.4 olarak unutmadan sizinki GDİ motor bizimki CVVT

    son söz olarak şunuda eklemek istiyorum k.bakmayın ama her lafa mudahale etmeyin ben yakıt konusunda X marka ve X model olarak ismi vermedim niye üstünüze alıyorsunuzki? inşallah bundan sonra yazmazsanız seviniriz




    Diğer yazdıkların da öyle komik ki.. Al bu resmi odana as...



    Boodvenst ustad limanda test etmistir gorkemcigim. Araci gorup surmeden millet burada yorum yapiyor. Hem bir arkadas polen filtresi pahali falan demis. Nolcak ki boodvenst bir sonraki partiden soker getirir problem degil.




  • seviyesizce konuşmayın kapak filan ne yaa
  • Arkadaşlar hepiniz konuyu yanlış anlamışsınız ya!

    "i20 Troy neden tutulmuyor" derken oradaki asıl kastedilen nokta "neden kimse i20 Troy'a yetişemiyor" olduğu.

    Hani bu araç tutulmuyor, tutulamıyor, dizginlenmiyor bir türlü anlamında :)






    Çünkü o çaaaattt diye 4. vitese atıldığında 220 ile tozu dumana katan, virajlara ray üstünde giren Kia Ceed'in yeğeni.


    Haluk
  • usluba dikkat
  • Kimse kusurabakmasın... belki yeri bura değil ama mitsubishi'yi japonya'nın unutulmuş mahallelerinde bir kaç tane yaşlı mühendisin bir araya gelerek oluşturduğu, motoru ordan dizaynı şurdan sıradan bilindik basit bir otomobil firması zannedenlere hele ki kendinden emin konuşup "lütfen artık buraya yazmayın" diyenlere kullanılacak en güzel kelimelerden biri.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.