Şimdi Ara

i30 tam otomatik mi dct mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
7.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba 2010 model golf marka dizel otomatik aracım var aracımı satmak istiyorum

    yeni alacağım araç dizel otomatik i30 olucak inşallah

    ancak fiyatının çok yüksek olmasından dolayı 2013-2014 kasa tork konvertörlü şanzımana bakıyorum.
    bu aracın çok yaktığını hepimiz biliyoruz yılda 30.000 km yol yapıyorum
    sormak istediğim eğer bu araca chip tunning yaparsak yakıt tüketimi ne kadar düşer makul oranlara iner mi
    yakıt ekonomisi benim için önemli yeni kasa i30lara biraz olsun yaklaşırmı yakıt tüketimi
    yoksa dct şsanzumanlı i30 mu almalıyım.
    dct şanzumanı da hala düşünüyorum dsg den çok çektik gerçi hyundai çift kavrama ile ilgili geri bildirimler çok iyi

    sonuç olarak yardımınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    i30 Otomatik Şanzıman: Tam Otomatik mi, DCT mi?

    Hyundai i30, otomatik şanzıman seçenekleri sunan popüler bir hatchback'tir. Ancak, hangi şanzıman türünün sizin için uygun olduğundan emin değilseniz, bu kılavuz yardımcı olacaktır.

    Hyundai i30 Hangi Şanzımanı Kullanıyor?

    Hyundai i30, iki farklı otomatik şanzıman seçeneği sunmaktadır:

    • Çift Kavramalı Şanzıman (DCT): DCT şanzımanlar, manuel şanzımanların konforunu otomatik şanzımanların kolaylığıyla birleştirir. İki kavramaya sahip olarak, hızlı ve sorunsuz vites geçişleri sağlarlar.
    • Tam Otomatik Şanzıman: Tam otomatik şanzımanlar, vites değiştirme ihtiyacını ortadan kaldırarak sorunsuz ve zahmetsiz bir sürüş deneyimi sunar.

    2013 i30 Otomatik Şanzıman

    2013 model yılı Hyundai i30, yalnızca 6 ileri tam otomatik şanzıman seçeneğiyle sunulmuştur.

    Hyundai DCT Şanzıman Tam Otomatik mi?

    Evet, Hyundai DCT şanzımanlar teknik olarak tam otomatiktir. Vites değiştirme konusunda sürücü müdahalesine ihtiyaç duymazlar, ancak manuel mod da sunarak sürücülere daha fazla kontrol sağlarlar.

    i30 Otomatik Şanzıman Yorumları

    Hem DCT hem de tam otomatik şanzımanlar, Hyundai i30 sahiplerinden olumlu yorumlar almıştır. DCT şanzımanlar, hızlı ve duyarlı vites geçişleriyle övülürken, tam otomatik şanzımanlar sorunsuz ve zahmetsiz sürüş deneyimleriyle öne çıkmaktadır.

    Sonuç olarak, i30 otomatik şanzımanı seçimi, kişisel tercihlerine ve sürüş ihtiyaçlarına bağlıdır. Daha sportif ve kontrollü bir sürüş deneyimi arıyorsan DCT şanzımanını tercih edebilirsin. Zahmetsiz ve sorunsuz bir sürüş istiyorsan tam otomatik şanzıman daha iyi bir seçim olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Tüketim önemliyse makyajsız i30 u hemen eleyin, makyajlı olanlar 1~1,5 lt daha az yakıyor. Dct tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüketim önemliyse bence direk i30'u eleyin
  • Aynı motor ve şanzumanı kullanan ceed kullanıcısıyım. 128 lik olan motorların yakıt verileri yazılımla hem çekişi iyileşmekte hem de yakıtı düşmektedir. Bin tl cıvarında bir maliyeti var. Sağlam bir motor şanzuman kombinasyonu olmakla birlikte sürüşüde keyiflidir...
  • Dct, tam otomatikten 1 litre civarı az yakıyor, duruma göre 1.5 litre de az yakabilir. Fakat i30daki 1.6 CRDi motor, dci hdi, tdi gibi motorlardan biraz daha fazla yakıyor. Ama performansı daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketimin crdi motorla pek bir ilgisi yok. Fazla yakmasinin sebebi tork konvertör şanzıman ve 1485 kg ağırlık. Rakibi 308 den 350~400 kg daha ağır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Performans/Tüketim olarak elbette Dct bariz daha iyi ama Dct'de dsg'den pek farklı bir şanzıman değil.Ben işimi sağlama alır Eski tork konvertörlülerden alır 1 lt yakıtı dert etmezdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Performans/Tüketim olarak elbette Dct bariz daha iyi ama Dct'de dsg'den pek farklı bir şanzıman değil.Ben işimi sağlama alır Eski tork konvertörlülerden alır 1 lt yakıtı dert etmezdim.

    +1

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dct olanlar daha zevkli cunku 300nm tork var. Ben 260lik ceed manuel kullaniyorum 300'luk hosuma gitti farkli baya.

    Dct problem cikarsa bile 5 yil arkanizda dururlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cevaplarınız için teşekkür ederim peki 2012 -2014 kasa i30 a chip yapan varmı yakıt tüketimi ne durumda oluyor
  • Yazılımcılar bilir bilmez iş yapıyor.
    Sanıyor ki tork konvertörlü oldu mu, her güce torka dayanır.
    Maalesef öyle değil.

    260 tork dayanımı var dizel i30/Ceeddeki 6ATlerin. Benzinlilerdeki 6AT ise 190 tork dayanımı var.

    http://www.powertech.co.kr/en/product/frontwheel-6speed-middle.do

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.