Şimdi Ara

İ30 test ederken başıma gelen olay... (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
7
Favori
35.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bana göre tamamen makara için yazılmış bir yazı:

    Birincisi test sürüşünde köprü geçişine müsade etmezler...

    İkincisi okuduklarımızdan yanlış anlamadı isek FSM köprüden 150-170 arası bir hız ile geçilmiş... (Allah akıl fikir versin)

    Üçüncüsü her arkanıza yapışanın gazına gelip vitesi ÇATTT diye 4 e atıyorsanız işiniz zor...

    Zevkle okuduk ve güldük...

    Elinize sağlık...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: afyonlu_erkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: rotational intertia

    Selam arkadaşlar bugün yeni i30 u test etmeye gittim biliyorsunuz ki araç lanse edildiği günden beri çok övgü alıyor ve forumda c sınıfının kralı ilan edildi. Ben de bu günlerde yeni bir arç alma arefesindeyim Golf mü yoksa başka bir şey mi derken yeni i30 haberi bizim eve bomba gibi düştü. Bugün sabah hazırlıkları yaptık ve Uçar Hyundai Showroom Ataşehir'e gittik. Burada siyah bir i30 test aracı vardı. Yarım saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi. Araç dizel manuel versiyon idi. Hemen yola koyuluk ve BP'nin önünden TEM'e bağlanarak Kavacık istikametine doğru gitmeye başladık. Araçta inanılmaz bir motor var bu güvenin etkisiyle hemen sol şeride doğru kaymaya başladım ve bu sırada yanımdaki görevliye aracı sıkıştırıp sıkıştıramayacağımı sordum ve kendisi istediğim her şeyi yapabileceğim noktasında onay verdi. Aracı en sol şeride yatırdım ve sabit hızla giderken ilk farkettiğim şey garip bir sessizlik hali oldu. Hani uyurken düşer gibi uyanırsınız da gecenin kör karanlığında bir sessizliğe uyanırsınız ya saatte 120 kilometre hızla giderken işte bu sessizliği aracın içinde yakalamış mühendisler. Her neyse sol şeritte giderken kendiliğnden kararan iç dikiz aynasında ince bir ışık hüzmesi belirdi. Dikize bakmamla beraber beyaz bir scirocco'nun arkadan yakın takip yaptığını hissettim. Tenimde ılık bir rüzgar esti. Hava sıcaklığı 22 dereceyi gördüğünden müşteri temsilcisi klimayı çalıştırmış meğerse. Baktım ki scirocco yakın takipte bulunmaya devam ediyor. Hafifçe gazladım ve kadran 140 civarına geldiğinde aramızdaki mesafe 3 scirocco boyundaydı. Bu sırada dikiz aynasından scirocco'nun hızla yaklaşmakta olduğunu gördüm. Öyle bir ivmelendi ve arkamıza yaklaştı ki bir an tedirgin olduğumu hissettim. Bu sırada kavacık kimyasal madde kontrol noktasından geçmekte olduğumuzu gördüm. Fatih Sultan Mehmet köprüsü'ne çok az kalmıştı. Vitesi çaaaaaatt diye 4 taktım gaz pedalını döşemeye hiç olmadığı kadar sağlam basarak yapıştırdım. Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı. 150 kilometre hızla 4'e taktığımda, kadranda gördüğüm 3500 D/D rakamı çılgınca 5000 noktasına doğru ibre tarafından taranıyordu. CRDİ motor kızgın bir bizon gibi titreşiyordu. Müşteri temsilcisinin beyefendi, lütfen sözü yarıda kesilmişti. Görüş alanım içerisindeki kısımlarda blur effect hissetmeye başlamıştım ki, sigara dumanından bile daha keskin bir uyarıcı gibi dikiz aynasındaki scirocco'yu gördüm. Aramızda bir araçlık bile mesafe yoktu. Köprünün üzerindeydik. Orta şeride geçen scirocconun turbosundan çıkan ıslıklar Ortaköy'den duyulabiliyordu. Scirocco yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. İbreler 170 km rakamını gösteriyordu ki verimli devir bandının sonuna gelen CRDI motor 5. vitesi istedi ve çaaaattt diye beşinci vitese taktım. scirocco fren yapmıyordu, aksine olabildiğince sert besiliyordu gaza ancak, sanki scirocco fren yapıyormuşçasına dikiz aynasında ufalmaya başladı. Ufalan akisten scirocco şöförünün iki elini de direksiyondan kaldırdığını gördüm. Sanırım ellerini başına götürüyordu. Bu onun için çok büyük bir hezimetti. Ama Hyundai İ30'u yaratmıştı bir kere. Ataşehir'e geri döndüğümüzde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 6.3 litre/100 km gösteriyordu ki, bu araba alınır.

    Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı.

    Kendimi Veli efendi hipodromunda zannettim bir ara,binicem üstüne vurucam kırbacı,i30 benim olacak,babam çok para verir yinede alır i30u..

    ya bu tarz bana cok tanidik geliyor.
    nerden nerden cikaramiyorum bi turlu.
    hay allah :))
    bi ozenti , populer olma hevesi seziyorum arkadasta...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 26 Mart 2012; 11:11:58 >






  • Hyundai İ30 da kaç hava yastığı var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebu Computer -- 26 Mart 2012; 11:30:11 >
  • ne yaptın oyle ya...hıc bıtmesın ıstedım sonu gelmesın..evet yazım teknıgı anlatımı guzel ...begendım beno kadar
  • okula gitmeden önce moral oldu teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    />


    +1
  • Ne güldüm.
  • Okurken kalp atışlarım hızlandı yemin ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemil27

    Hyundai denince nedense aklıma hep bu kedi gelir



    ne alaka ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gooogle96 -- 26 Mart 2012; 12:23:29 >




  • 170 hız ve scricco yolda kalmıs,at sahibine gore kişnermiş canım,bu arada bizim firmanın 1,3 dizel 75 bg fiorino arcıyla bende otobanda 170 yapıyom,canavar gibi valla..
  • Guzel paylasim.
  • gizli reklam dedikleri bu olsa gerek
  • yapılan incelemenin anlatımı kadar katılımcıların yorumları da çok eğlenceliydi/
  • müthiş hele o köprü üstünde hangi saatte 170 yaptınızdı bende o saatlerde geçeyim köprüden bellik trafik yoh
  • scirocco ile ayrı dünyaların araçları Öyle bir okudum kim, at yarısında zannettim o ibreyi sona yaklaştıyor hemde test aracı benim kullandığımda adam uyardı hemen yol hız sınırını uyma konusunda garip adam ralli yapmış bize normal sürüş yaptırdılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Melihdk -- 26 Mart 2012; 13:16:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rotational intertia

    Selam arkadaşlar bugün yeni i30 u test etmeye gittim biliyorsunuz ki araç lanse edildiği günden beri çok övgü alıyor ve forumda c sınıfının kralı ilan edildi. Ben de bu günlerde yeni bir arç alma arefesindeyim Golf mü yoksa başka bir şey mi derken yeni i30 haberi bizim eve bomba gibi düştü. Bugün sabah hazırlıkları yaptık ve Uçar Hyundai Showroom Ataşehir'e gittik. Burada siyah bir i30 test aracı vardı. Yarım saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi. Araç dizel manuel versiyon idi. Hemen yola koyuluk ve BP'nin önünden TEM'e bağlanarak Kavacık istikametine doğru gitmeye başladık. Araçta inanılmaz bir motor var bu güvenin etkisiyle hemen sol şeride doğru kaymaya başladım ve bu sırada yanımdaki görevliye aracı sıkıştırıp sıkıştıramayacağımı sordum ve kendisi istediğim her şeyi yapabileceğim noktasında onay verdi. Aracı en sol şeride yatırdım ve sabit hızla giderken ilk farkettiğim şey garip bir sessizlik hali oldu. Hani uyurken düşer gibi uyanırsınız da gecenin kör karanlığında bir sessizliğe uyanırsınız ya saatte 120 kilometre hızla giderken işte bu sessizliği aracın içinde yakalamış mühendisler. Her neyse sol şeritte giderken kendiliğnden kararan iç dikiz aynasında ince bir ışık hüzmesi belirdi. Dikize bakmamla beraber beyaz bir scirocco'nun arkadan yakın takip yaptığını hissettim. Tenimde ılık bir rüzgar esti. Hava sıcaklığı 22 dereceyi gördüğünden müşteri temsilcisi klimayı çalıştırmış meğerse. Baktım ki scirocco yakın takipte bulunmaya devam ediyor. Hafifçe gazladım ve kadran 140 civarına geldiğinde aramızdaki mesafe 3 scirocco boyundaydı. Bu sırada dikiz aynasından scirocco'nun hızla yaklaşmakta olduğunu gördüm. Öyle bir ivmelendi ve arkamıza yaklaştı ki bir an tedirgin olduğumu hissettim. Bu sırada kavacık kimyasal madde kontrol noktasından geçmekte olduğumuzu gördüm. Fatih Sultan Mehmet köprüsü'ne çok az kalmıştı. Vitesi çaaaaaatt diye 4 taktım gaz pedalını döşemeye hiç olmadığı kadar sağlam basarak yapıştırdım. Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı. 150 kilometre hızla 4'e taktığımda, kadranda gördüğüm 3500 D/D rakamı çılgınca 5000 noktasına doğru ibre tarafından taranıyordu. CRDİ motor kızgın bir bizon gibi titreşiyordu. Müşteri temsilcisinin beyefendi, lütfen sözü yarıda kesilmişti. Görüş alanım içerisindeki kısımlarda blur effect hissetmeye başlamıştım ki, sigara dumanından bile daha keskin bir uyarıcı gibi dikiz aynasındaki scirocco'yu gördüm. Aramızda bir araçlık bile mesafe yoktu. Köprünün üzerindeydik. Orta şeride geçen scirocconun turbosundan çıkan ıslıklar Ortaköy'den duyulabiliyordu. Scirocco yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. İbreler 170 km rakamını gösteriyordu ki verimli devir bandının sonuna gelen CRDI motor 5. vitesi istedi ve çaaaattt diye beşinci vitese taktım. scirocco fren yapmıyordu, aksine olabildiğince sert besiliyordu gaza ancak, sanki scirocco fren yapıyormuşçasına dikiz aynasında ufalmaya başladı. Ufalan akisten scirocco şöförünün iki elini de direksiyondan kaldırdığını gördüm. Sanırım ellerini başına götürüyordu. Bu onun için çok büyük bir hezimetti. Ama Hyundai İ30'u yaratmıştı bir kere. Ataşehir'e geri döndüğümüzde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 6.3 litre/100 km gösteriyordu ki, bu araba alınır.

    fena yazıyosun




  • dün gece okumuştum,
    şimdi canım çekti bi daha okudum.
    müthiş duygular uyandırmaya devam ediyor bu hikaye bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    amanın i30 değilde camaro incelemesi okuyo zannettim

    Aynen
  • Hahahaha sabah sabah çok güldüm :D .. Bazı arkadaşlar 1.4 sciroccoyu çok abartmışlar yalnız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunrasit

    müthiş hele o köprü üstünde hangi saatte 170 yaptınızdı bende o saatlerde geçeyim köprüden bellik trafik yoh

    Bende burda takıldım kopru uzerınde 170 anca gece 2 den sonra yapılır rahat bır sekılde . Nobetcı bayıydı herhalde. 180 le ben gectım gece 4 gıbı o hızla arac cok fena hopluyo ve bunu test surusu aracında yasaması korkmaması. Scrocco oyun oynamıs 100 km hıza kadar scrocco kafa kafaya gıdebılırsın ama 100 den sonra scrocco helekı 150 den sonra scrocco yazılarına bakarsın. Yanı cool story

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.