Şimdi Ara

İ30 test ederken başıma gelen olay... (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
7
Favori
35.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    sonra hırsla dudaklarına yapıştım, bedenlerimiz tirtir titrerken....

    Ya sen çok yaşa. Kaç gündür böyle içten gülmemiştim.

    Ya nerden aklınıza geliyor böyle muzır tamamlamalar...
  • ...sonra "anneee bittiii" dedim...

    Bu ne ya..sıkıcılıkta uzay yapmış adam..
  • bu i30 6 vites değilmi?
  • Orijinalden alıntı: gezgin

    Ne güldüm gece gece

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|
     İ30 test ederken başıma gelen olay...







  • "Sonra bir uyandım, baktım yatak ıslak."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    vitesi çatt diye 4 de attığını yazdıktan sonra nicke baktım ve bastım kahkahayı

    +1

    +1 :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pimbo

    quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking

    quote:

    Orijinalden alıntı: TURBO_131

    dua edinki scirocco 1.4 müş eğer 2.0 olsaydı ortada i30 falan kalmazdı

    1.4 le bile kalmazdı ama Roccocu acımış olmalı

    roccocu o anda rocco lolipop yiyordu agzının tadı bozulmasın demiştirrrrr fanlar yine basmıslar buralarda durulmaz dogusun fahri .....

    scirrocco her zaman i30 u geçer dostum ayrıca ben fan değilim sadece gerçekleri söylüyorum




  • Hemen gidip bi siricco alasım geldi.
  • Hyundai denince nedense aklıma hep bu kedi gelir

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    quote:

    Orijinalden alıntı: TURBO_131

    dua edinki scirocco 1.4 müş eğer 2.0 olsaydı ortada i30 falan kalmazdı

    2.0 motorlu i30 gelse Tr ye şiroccoyu rocco shifredi bile elinden alamazdı i30 un

    http://www.youtube.com/watch?v=dxHAFR46PmY

    Harbi harbi Scirocco'nun hiçbir modelinde bu performans yokmu?

    Hiç incelemedim ve bilmediğimden yazıyorum ..


    Var tabi. 2.0 i30'u, 1.4 tsi Scirocco ile ne diye kıyaslarsınız ki?

    2.0 tsi 261bg motorlu, 0-100'ü 6sn olan, Scirocco R, i30'u ezer geçer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 26 Mart 2012; 8:27:53 >




  • Önce heycanlandım okurken. Baktım vites çat diye 4'e atılmış. Ve Nick'e baktım ki efsane geri dönmüş. Sonrasını okumadım zaten. Hem hiç bir test aracını o kadar mesafe test ettirmezler. Ataşehirden kalkacaksın da köprüyü geçeceksinde kadranı da son hıza dayayacaksın. Arka sokakta bir tur attırırlar o kadar. Teşekkürler hayalini paylaştığın için.
  • i30 diye rakı mı çıkarmışlar yeni?
  • Özlettin kendini dostum.

    Yine harika bir 4. vites macerası.

    Yeni 4. vites maceralarını bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Özlettin kendini dostum.

    Yine harika bir 4. vites macerası.

    Yeni 4. vites maceralarını bekliyoruz.



    Acaba o meşhur Kia CEED ne oldu? Yoksa vitesi 4'e ata ata ÇATLADIMI?

    Geçen yılki 4. vites maceraları Kia CEED ileydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    vitesi çatt diye 4 de attığını yazdıktan sonra nicke baktım ve bastım kahkahayı

    +1

    "Çaaat diye 4'e atma" efsanesi bu arkadaşa mı aitti?

    Hocam bende onu soracaktım şimdi . . .




  • i30'a binmesem inanasım daha çok gelirdi..
  • Çat çata çata ÇAAATTT!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbrroomm19

    quote:

    Orijinalden alıntı: rotational intertia

    Selam arkadaşlar bugün yeni i30 u test etmeye gittim biliyorsunuz ki araç lanse edildiği günden beri çok övgü alıyor ve forumda c sınıfının kralı ilan edildi. Ben de bu günlerde yeni bir arç alma arefesindeyim Golf mü yoksa başka bir şey mi derken yeni i30 haberi bizim eve bomba gibi düştü. Bugün sabah hazırlıkları yaptık ve Uçar Hyundai Showroom Ataşehir'e gittik. Burada siyah bir i30 test aracı vardı. Yarım saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi. Araç dizel manuel versiyon idi. Hemen yola koyuluk ve BP'nin önünden TEM'e bağlanarak Kavacık istikametine doğru gitmeye başladık. Araçta inanılmaz bir motor var bu güvenin etkisiyle hemen sol şeride doğru kaymaya başladım ve bu sırada yanımdaki görevliye aracı sıkıştırıp sıkıştıramayacağımı sordum ve kendisi istediğim her şeyi yapabileceğim noktasında onay verdi. Aracı en sol şeride yatırdım ve sabit hızla giderken ilk farkettiğim şey garip bir sessizlik hali oldu. Hani uyurken düşer gibi uyanırsınız da gecenin kör karanlığında bir sessizliğe uyanırsınız ya saatte 120 kilometre hızla giderken işte bu sessizliği aracın içinde yakalamış mühendisler. Her neyse sol şeritte giderken kendiliğnden kararan iç dikiz aynasında ince bir ışık hüzmesi belirdi. Dikize bakmamla beraber beyaz bir scirocco'nun arkadan yakın takip yaptığını hissettim. Tenimde ılık bir rüzgar esti. Hava sıcaklığı 22 dereceyi gördüğünden müşteri temsilcisi klimayı çalıştırmış meğerse. Baktım ki scirocco yakın takipte bulunmaya devam ediyor. Hafifçe gazladım ve kadran 140 civarına geldiğinde aramızdaki mesafe 3 scirocco boyundaydı. Bu sırada dikiz aynasından scirocco'nun hızla yaklaşmakta olduğunu gördüm. Öyle bir ivmelendi ve arkamıza yaklaştı ki bir an tedirgin olduğumu hissettim. Bu sırada kavacık kimyasal madde kontrol noktasından geçmekte olduğumuzu gördüm. Fatih Sultan Mehmet köprüsü'ne çok az kalmıştı. Vitesi çaaaaaatt diye 4 taktım gaz pedalını döşemeye hiç olmadığı kadar sağlam basarak yapıştırdım. Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı. 150 kilometre hızla 4'e taktığımda, kadranda gördüğüm 3500 D/D rakamı çılgınca 5000 noktasına doğru ibre tarafından taranıyordu. CRDİ motor kızgın bir bizon gibi titreşiyordu. Müşteri temsilcisinin beyefendi, lütfen sözü yarıda kesilmişti. Görüş alanım içerisindeki kısımlarda blur effect hissetmeye başlamıştım ki, sigara dumanından bile daha keskin bir uyarıcı gibi dikiz aynasındaki scirocco'yu gördüm. Aramızda bir araçlık bile mesafe yoktu. Köprünün üzerindeydik. Orta şeride geçen scirocconun turbosundan çıkan ıslıklar Ortaköy'den duyulabiliyordu. Scirocco yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. İbreler 170 km rakamını gösteriyordu ki verimli devir bandının sonuna gelen CRDI motor 5. vitesi istedi ve çaaaattt diye beşinci vitese taktım. scirocco fren yapmıyordu, aksine olabildiğince sert besiliyordu gaza ancak, sanki scirocco fren yapıyormuşçasına dikiz aynasında ufalmaya başladı. Ufalan akisten scirocco şöförünün iki elini de direksiyondan kaldırdığını gördüm. Sanırım ellerini başına götürüyordu. Bu onun için çok büyük bir hezimetti. Ama Hyundai İ30'u yaratmıştı bir kere. Ataşehir'e geri döndüğümüzde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 6.3 litre/100 km gösteriyordu ki, bu araba alınır.

    arkadaş bende test aracıyla kaza yaptın zannettim.

    valla vendede bu beklenti oluşmadi degil

    dedim ya scirocco arkadan yerleşti yada i30 denize uçtu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rotational intertia

    Selam arkadaşlar bugün yeni i30 u test etmeye gittim biliyorsunuz ki araç lanse edildiği günden beri çok övgü alıyor ve forumda c sınıfının kralı ilan edildi. Ben de bu günlerde yeni bir arç alma arefesindeyim Golf mü yoksa başka bir şey mi derken yeni i30 haberi bizim eve bomba gibi düştü. Bugün sabah hazırlıkları yaptık ve Uçar Hyundai Showroom Ataşehir'e gittik. Burada siyah bir i30 test aracı vardı. Yarım saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi. Araç dizel manuel versiyon idi. Hemen yola koyuluk ve BP'nin önünden TEM'e bağlanarak Kavacık istikametine doğru gitmeye başladık. Araçta inanılmaz bir motor var bu güvenin etkisiyle hemen sol şeride doğru kaymaya başladım ve bu sırada yanımdaki görevliye aracı sıkıştırıp sıkıştıramayacağımı sordum ve kendisi istediğim her şeyi yapabileceğim noktasında onay verdi. Aracı en sol şeride yatırdım ve sabit hızla giderken ilk farkettiğim şey garip bir sessizlik hali oldu. Hani uyurken düşer gibi uyanırsınız da gecenin kör karanlığında bir sessizliğe uyanırsınız ya saatte 120 kilometre hızla giderken işte bu sessizliği aracın içinde yakalamış mühendisler. Her neyse sol şeritte giderken kendiliğnden kararan iç dikiz aynasında ince bir ışık hüzmesi belirdi. Dikize bakmamla beraber beyaz bir scirocco'nun arkadan yakın takip yaptığını hissettim. Tenimde ılık bir rüzgar esti. Hava sıcaklığı 22 dereceyi gördüğünden müşteri temsilcisi klimayı çalıştırmış meğerse. Baktım ki scirocco yakın takipte bulunmaya devam ediyor. Hafifçe gazladım ve kadran 140 civarına geldiğinde aramızdaki mesafe 3 scirocco boyundaydı. Bu sırada dikiz aynasından scirocco'nun hızla yaklaşmakta olduğunu gördüm. Öyle bir ivmelendi ve arkamıza yaklaştı ki bir an tedirgin olduğumu hissettim. Bu sırada kavacık kimyasal madde kontrol noktasından geçmekte olduğumuzu gördüm. Fatih Sultan Mehmet köprüsü'ne çok az kalmıştı. Vitesi çaaaaaatt diye 4 taktım gaz pedalını döşemeye hiç olmadığı kadar sağlam basarak yapıştırdım. Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı. 150 kilometre hızla 4'e taktığımda, kadranda gördüğüm 3500 D/D rakamı çılgınca 5000 noktasına doğru ibre tarafından taranıyordu. CRDİ motor kızgın bir bizon gibi titreşiyordu. Müşteri temsilcisinin beyefendi, lütfen sözü yarıda kesilmişti. Görüş alanım içerisindeki kısımlarda blur effect hissetmeye başlamıştım ki, sigara dumanından bile daha keskin bir uyarıcı gibi dikiz aynasındaki scirocco'yu gördüm. Aramızda bir araçlık bile mesafe yoktu. Köprünün üzerindeydik. Orta şeride geçen scirocconun turbosundan çıkan ıslıklar Ortaköy'den duyulabiliyordu. Scirocco yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. İbreler 170 km rakamını gösteriyordu ki verimli devir bandının sonuna gelen CRDI motor 5. vitesi istedi ve çaaaattt diye beşinci vitese taktım. scirocco fren yapmıyordu, aksine olabildiğince sert besiliyordu gaza ancak, sanki scirocco fren yapıyormuşçasına dikiz aynasında ufalmaya başladı. Ufalan akisten scirocco şöförünün iki elini de direksiyondan kaldırdığını gördüm. Sanırım ellerini başına götürüyordu. Bu onun için çok büyük bir hezimetti. Ama Hyundai İ30'u yaratmıştı bir kere. Ataşehir'e geri döndüğümüzde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 6.3 litre/100 km gösteriyordu ki, bu araba alınır.

    Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı.

    Kendimi Veli efendi hipodromunda zannettim bir ara,binicem üstüne vurucam kırbacı,i30 benim olacak,babam çok para verir yinede alır i30u..




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.