Şimdi Ara

IBM & LENOVO GARANTİ HİZMETLERİ (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
9
Favori
78.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • g530-4446-25u laptop bu arkadaaşlar bir sorunum da ekran kartında çıktı intel 4500mhd nin win7 için driver ını yüklüyorum ama yine de 32mb olarak görülüyor sadece sistem paylaşımı 1200küsür görüyo. mesela pes09 da 640*480 den başka çözünürlük desteklemiyor. siz ekran kartı sürücüsünü nasıl hallettiniz...
  • Lenova 3000 V200 Kullanıcısıyım.

    1- Cpu upgrade nereye kadar oluyor ve hangı modellerı desteklıyor
    2- işletim sisteminin oldugu partitons bende silindi yeniden nasıl ekleyebilirim (mesela Win7 kurulumu olsa iyi olur) sanırım Lenovo Care tuşu(Alet çantasına benziyen) olsa gerek
    3- cihazım garantili Win7 ücretsiz geçmeyi destekliyormu
    4- Ext giden bataryası var mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ender -- 12 Kasım 2009; 10:37:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ender

    Lenova 3000 V200 Kullanıcısıyım.

    1- Cpu upgrade nereye kadar oluyor ve hangı modellerı desteklıyor
    2- işletim sisteminin oldugu partitons bende silindi yeniden nasıl ekleyebilirim (mesela Win7 kurulumu olsa iyi olur) sanırım Lenovo Care tuşu(Alet çantasına benziyen) olsa gerek
    3- cihazım garantili Win7 ücretsiz geçmeyi destekliyormu
    4- Ext giden bataryası var mı



    1- CPU upgrade yapabilirsin.(Bununla ilgili Lenovo sitesinde bilgi yer almaz) CPU fiyatını duyunca vazgeçersin.
    2.Recovery cd'lerini talep etwww.destek.as
    3.Cİhazın win7'ye ücretsiz geçmesi için 26 haziran 2009 diye hatırlıyorum bu tarihten sonra satın almış olman gerekli.Bu arada ücretsizden kasıt kargo size ait buda sanırım 27euro
    4.Ext giden batarya dediğin yüksek kapasiteli bataryamıdır.Eğer öyleyse yetkili servisten fiyat alabilirsin ben var diye biliyorum




  • Var tabi.. yanlış hatırlamıyorsam 5-6 ay önce 200 lira civarında bir fiyatı vardı uzun ömürlü pilin..
  • Merhaba arkadaşlar.
    Ben Lenovo 3000 N200 kullanıyorum.
    Bataryamda problem var. fişten çektiğimde bilgisayar kapanıyor. Batarya ışığı yanmıyor, batarya şarj olmuyor.Garantisi Şubatta bitecek.bataryayı ayda bir tam doldurup boşaltığım ve sürekli prize takılı olamadığı halde böyle oldu.tabiri yerindeyse sakınan göze çöp geldi.Çaresi nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aesthetics

    Merhaba arkadaşlar.
    Ben Lenovo 3000 N200 kullanıyorum.
    Bataryamda problem var. Bilgisayar bataryayı görmüyor, şöyle diyeyim adaptörü fişten çektiğimde bilgisayar kapanıyor. Batarya ışığı yanmıyor, batarya şarj olmuyor yani.

    Ne yapabilirim bu konuda?


    Aynı sorunu bende yaşıyorum.
  • ıbm lenova n200 3000 serisi bilgisayarım soğuk ortamda açılmıyor yani windows başlamıyor.3.denememde ancak başarılı olabiliyorum.pc nin açılması için fönle ısıtınca ve yaz ayları normal sekilde windows açılışını yapıyor.bu cihazlarda bizim reno9 broadway bi özellik mi var?vistayı tekrar yüklemem fayda etmiyor.böyle bir probleminiz oldu mu?..
  • Merhaba,

    Bugün laptopumu batarya ve klavyede bir kaç harfin basmama sorunu nedeniyle servise verdim.Ürünü 2008 Mayıs ayında almıştım.Garanti ile ilgili herhangi bir belge yok ancak biz sorgularız garantisini dediler.Hatırladığım kadarıyla 2 yıldı garanti süresi değil mi?Biri bunu teyit ederse memnun olurum.

    Birde ortalama tamir süresi ne kadar.İntercomp(Perpa) ya tamire verenler kaç günde alıyor.Ürün kabul formunda 30-60 gündür yazıyorda
  • Seri numaradan sorguluyorlar, yalnız garanti üretim tarihinden başlıyor faturası yoksa.. Benim de benzer durumdaydı, fatura bulamadım.. neyseki üretim tarihi mart 2008miş, hiç yoktan iyidir..

    Nadir bulunan bir parçada sorun yoksa 1 haftaya alırsın herhalde, benim öyle oldu(fan ve klavye değişimi) Ama ankarada..
  • Merhaba bende de > bu tuş açılışta basılı kalıyor acılırken dit dit diye 3-5 sn ses gelıyor sonra acılıyor yanı acılmasında sorun yok... ve acılıncada > haleb basılı kalıyor gibi.. sonra duzelıyor bu sorun ıcın ne yapabiliriz... sorguladıgım sayfada kasım 2009 bitmiş gorunuyor acaba buna ragmen garantılı olarak tuş takımı sorununa bakabilirler mi
  • Şimdi garanti hizmetleriyle görüştüm benim pc nin fanda da sorun varmış.Parça siparişini bekliyorlarmış..Tebrik ederim servisi gerçekten.Anlaşılan siz söylemeden genel bir kontrol yapıyorlar.
  • ankaradamı servis?
  • Hayır Istanbul Intercomp.
  • lenovo n500 bigisayarım serviste 30 iş gününü doldurdu fakat ben degişim istemeden önce prosedürü öğrenmek istiyorum. Çünkü bilgisayarı mavi bilgisayardan aldım fakat şuanda mavi bilgisayar diye bir şirket yok battı. Bu konuda iletişim kurabileceğim bir telefon numarası var mı? yardımcı olabilir misiniz?
  • arkadaşlar lenovo 3000 n200 kullanmaktayım hani şu migrosun sattığı harddiskim 160gb ben 500 gb a yükseltmekistiyorum ilk hedefim 160gb lık hdd ın yanına bunu takabilirmiyim yani laptopda aynı anda bir 160 lık bir 500 lük harddiskim olsun istiyorum bu mümkünmüdür, değilse eğer harddiskin içinde bulunan driver ve vistanın bulunduğu bölümü yeni hdd ye kopyalayabilirmiyim bunları yapınca ürün garantiden çıkarmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toledoM -- 20 Aralık 2009; 21:44:47 >
  • Laptop'u alalı daha bir ay olmadı. Fan'dan tık tık diye sesler geliyordu. Video izlerken ekran dondu. Sonra beyazlaşmaya başladı. Daha sonrada ekrandan görüntü gitti. Laptop şuan açılmıyor. Power düğmesine basıp açmayı denediğimde mavi bir ekran var ama başka hiçbir şey yok. Laptop'un modeli G550 Acaba Laptopumun sorunu ne? Garanti kapsamında muhtemelen önümüzdeki iki gün içinde servise vercem ama internetten sormak istedim. Ankara'dayım. Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.
  • Arda Bey,Lenovo Y550 Recovery Dvdleri nasıl temin edebiliriz acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReCKLeSS17

    Arda Bey,Lenovo Y550 Recovery Dvdleri nasıl temin edebiliriz acaba


    destek.as bana şu cevabı göndermiş recovery dvd talebim için
    ''Merhaba



    Firmamız Lenovo masaüstü, sunucu ve dizüstü bilgisayarların kurumsal serideki ürünlerine hizmet vermektedir.Ideapad ve Y530 ve G530 serileri için BDH firmasından Destek alabilirsiniz.







    0811 267 77 77''

    Demişler bu BDH firması nedir email, internet sayfası varmı?
    Arda bey yardımcı olursanız sevinirim
  • http://www.destek.as/recovery_talep.asp adresindeki formu doldurdum, maıl yoluyla da onayını aldım. bakalım ne zaman gelecek korgomuz. bu arada bununla ılgılı lenovo musterı hızmetlerıne bu konuyu bahsettım uygunlugu hakkında bılgı ıstedım, neden kendılerı gondermıyo falan fılan. bu konu hakkında herhangı bır bılgı verememekte olduklarını uygundur-değildir diye bi cevap weremeyeceklerinı, kendılerının bu cd lerı gondermedıklerını hatta işletım sıstemı kurulum cd lerını verememekte olduklarını, bununla ılgılı cok sıkayet aldıklarını, eger bununla ılgılı bır gelısme olursa ınternet sıtelerınden yayınlayacakalrını soyledı. mıcrosft ıse topu tamamen lenovoya atıyor windows cd için. lenovo ıse kısacası vermıyo ne yapıcam bılmıyorum. cok zorlanırsam sanırım yasal olarak hakkımı arıycam. cunku elımde windows7 kurulum cd yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ReCKLeSS17

    Arda Bey,Lenovo Y550 Recovery Dvdleri nasıl temin edebiliriz acaba


    destek.as bana şu cevabı göndermiş recovery dvd talebim için
    ''Merhaba



    Firmamız Lenovo masaüstü, sunucu ve dizüstü bilgisayarların kurumsal serideki ürünlerine hizmet vermektedir.Ideapad ve Y530 ve G530 serileri için BDH firmasından Destek alabilirsiniz.







    0811 267 77 77''

    Demişler bu BDH firması nedir email, internet sayfası varmı?
    Arda bey yardımcı olursanız sevinirim

    www.lenovo.com.tr

    adresinden ideapad destek hattının numarasını bulabilirsiniz.

    Yapılan bir sözleşme gereği malesef ideapad serisine sadece BDH isimli firma bakıyormuş.




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.