Şimdi Ara

IBM & LENOVO GARANTİ HİZMETLERİ (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
9
Favori
78.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tam emin degilim ama 1 yıl garanti veriliyor diye hatırlıyorum,ama hiç emin değilim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AramaBotu

    Ben bir şey sormak istiyorum. Yukarıda okudum, açıkçası tatminkar bir cevap bulamadım. Bu Y serisindeki Lennovolar için neden bir ayrıştırma söz konusu? Neden farklı servis noktası seçiliyor? Başka markalarda bu türden bir uygulama hiç duymadım.. Bu durum bana çok ilginç geldi.


    Lenovo Nuın" kendi seçimi bu Türkiye"de yaklaşık 40 Çözüm ortağı Bulunmaktadır.
    Lenovo bu 40 Çözüm ortağıyla iletişimdense kendi seçtiği ve bu işte profesyonel olan genel 1 firmayla anlaşması onların seçimidir. Bir yanda 40 Ortakla muhattap olmak biryanda tek bir firmayla.

    Bu firmada sonuçta makinalarınıza bakmaktadır.
    Kafanızda soru endişe teşkil etmesine gerek yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rok54

    N500 laptop arızalandı bunu servise nasıl gönderebilirim? Karşı ödemeli kargoyla göndersem sorun olur mu?


    forumu bu sayfalara bi göz gezdirseniz yazmadanda sorunuzun cevabını rahatlıkla alabilirsiniz.

    www.lenovo.com.tr adresinden Çözüm ortakları kısmından size en yakın firmaya yollayabilirsiniz. Yasa prosüdür gereği 1 gönderimi kullanıcı karşılamaktadır. Herhangi bir sorunda teşkil etmez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bisquit

    sadece space tusunu değiştirme işlemi yapılıyor mu servisde, anlayamadıgım bir durum oldu space tuşunun saga dogru olan yüzde 25'lik kısmından basarsam işlemiyor


    Tabiki yapılır sıkıntınızı dile getirir iseniz sorunsuz değiştireceklerdir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpercan

    Merhabalar,
    Lenovo v200 cihazımda kullanım esnasında şarjı bitti ve bir daha açılmıyor.
    Elektriğe taktım ancak pil şarj göstergesi de yanmıyor.
    alette en ufak yaşam belirtisi yok.
    nedendir? yorumunuz nedir? ve ne yapmamı önerirsiniz?
    Teşekkür ederim.


    Makinanızdan elektirik kablosunu Çıkarın ve pilinizi 15 dk bekletin ve tekrar bi açmayı deneyin duruma göre
    gelişmeleri burdan tekrar yazın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sulozanger

    selamlar..

    ARDA bir sorum olucak.. amerikadan lenovo Y650 alsam (arkadaşım geliyor) herhangi bir sorun olduğun da garanti kapsamı türkiye de geçerlimidir? bilginiz varmı yada alacağımız yerden mi öğrensek ?


    Selamlar,

    Makinanızın garantisi elbette ki geçerli olur fakat Yurt dışı faturalı olduğu için yurtdışı yasasına göre Garanti süreniz Türkiye"de de 1 sene olur.
  • Bu arada Benden Orjinal Recovery dvd işletim sistemi,driver ve yardımcı programları dvd lerı ısteyen arkadaşlara belirttikleri adreslere setleri gönderilmiştir.
  • Merhaba
    5 gün önce bende sl500 aldım. ilk aldıgımda kapagı kapatmak için bir mandal olmaması cok kötü bir öellik. ve dikkatmi ceken sağ ön taraf kapagı kapatmama ragmen 3 mm kadar acık kalıyor. diğer taraf tam kapanırken sağ ön 3-4 mm havada. bunun zemin bozuklugundan olabilecegini düsündüm. ama dün aksam tam inceleyince sağ ön bariz havada. birde ekran 90 derece acıkken 5-10 derece ileri geri oynattıgımda ekran görüntrüsü kapanıyor pc acık kalıyor. ekranı tam kapatıp hafif hafif yukarı kaldırdıgımda ekran tekrar acılıyor. recovery ile iki kere kurdum düzelmedi. pil seceneklerinden kapak kapalı ayarları ile falan oynadım gene düzelmedi. acaba bu iki sorun sizin modelinizdede mevcutmu yani sorunmu yoksa ayar mı yapılmalı yardımcı olursanız sevinirim. birde recovery de partişın ayırmayı bulamadım fabrika ayarı tek c sürücüsü var . bunu nasıl ayarlayabiliriz diski ikiye bölmek istiyorum. 3 sorunumda bildiginiz kadar ardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

    NOT: bu arada arda bey bende bu modelin recovary dvd lerini isteyecegim ama bir türlü özelden cevap vermiyorsunuz acaba özelden yazısma yapmıyorsunuzda benim mi haberim yok bu bölümde yeniyim çünkü.




  • 10 gün önce laptopımı garantiden yaptırdım.. Lenovo servisteki arkadaşlar çok ilgililer, yardımcı oluyorlar.. Sorunlarda zorluk çıkarmıyorlar.. paylaşmak istedim..
  • arda bey selam 3000 N200 T5450(1.66GHz) makinem var. Ancak entegre kamerakendi kendine gitti anlamadım . Bunu msn'i kullanırken fark ettim. Görüntüleme aygıtı olarak sadece Xerox WorkCentre Pro Tarayıcı gözüküyor. Ne yapmalıyım? teşekkürler
  • merhaba.3000 n200 0769 kodlu notebook sahibiyim.makinayı üzerinde gelen vista home premium ile kullanıyorum.sorunum şu;wireless'i manuel anahtarla kapatmama rağmen makine belirli aralıklarla wireless'i açıyor ve bağlanmaya çalışıyor.bir de pisiz ve çalışma modu en yüksek perfonmans ayarındayken wireless özelliğini en yüksek perfonmans olarak ayarlamama rağmen belirli bir süre sonra makine netten düşüyor ve wireless özelliğini kontrol ettiğimde wireless'in güç tasarrufu moduna geçtiğini görüyorum.başka herhangi bir sorunum yok.bu sorunların kaynağı yazılımsal mı,donanımsal mı?sıkça bahsi geçen anakart arızasıyla bahsettiğim arızaların bağlantısı var mı?yardımcı olacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...
  • Selamlar
    Lenovo 3000 v200 bilgisayarımın bataryası 100% dolu gözüküyor fakat adaptörü çıkarttığım anda kapanıyor ve şarz takılı değilken açılmıyor (açma kapama düğmesine bastığımda hiç bir tepki vermiyor) pili çıkarttım ve bir gün dinlendirdim çözüm olmadı. aynı bilgisayarı olan arkadaşımın notbookun da da pil çalışmadı onun pili benim bilgisayarımı açtı. Bu sorun çözülebilirmi, pil ölmüş olabilirmi lenovalarda pil garanti süresi ne kadar öğrenmek istiyorum. İlginize şimdiden teşekkür ederim.
  • quote:

    pseudohasmet Tarih 20 Ağustos 2009; 15:40:00
    Selamlar
    Lenovo 3000 v200 bilgisayarımın bataryası 100% dolu gözüküyor fakat adaptörü çıkarttığım anda kapanıyor ve şarz takılı değilken açılmıyor (açma kapama düğmesine bastığımda hiç bir tepki vermiyor) pili çıkarttım ve bir gün dinlendirdim çözüm olmadı. aynı bilgisayarı olan arkadaşımın notbookun da da pil çalışmadı onun pili benim bilgisayarımı açtı. Bu sorun çözülebilirmi, pil ölmüş olabilirmi lenovalarda pil garanti süresi ne kadar öğrenmek istiyorum. İlginize şimdiden teşekkür ederim.

    Notebook ve beraberinde gelen herşey yani adaptör ve power kablosu dahil 2 yıldır.
  • Herkese merhaba dün yeni ve ilk dizüstü bilgisayarımı aldım (lenovo y550)
    üzerinde %40 dolu batarya vardı,boşaldıktan sonra 12 buçuk saat şarj da tuttum ama açtığımda pil durumu %99 gösteriyordu.
    Benim sormak istediğim ben bu bilgisayarı kapalı durumda şarj ederken şarjının(pilinin) tamamen %100 dolduğunu veya ne zaman çıkarmam gerektiğini nasıl anlayabilirim üzerinde bi ışık veya veya uyarı yanıyor mu? bilgisayar kapalı durumda şarjda iken.(şarjdayken sadece pil ışığı ve adaptörün üstündeki lenovo simgesinin ışıkları yanıyordu.)
    Özür dilerim konunun başındaki bilgiye dikkat etmemşim.Sorumu geri aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk1777 -- 6 Eylül 2009; 11:35:32 >




  • arkadaşlar herkese merhaba ben lenovo 3000 n200 kullanıcısıyım makınemı ekran sorunu ve harddısk sorunu yuzunden garantıye verdım. ve garanti süresi doldu parça gelmediği için ürün değişimi dediler.buraya kadar herşey cok normal de benım aklımı karıstırılan arkadaslar laptopu ben bimeksten aldım ve urun degısımlerınde hepınız bılırsınız kı magaza ya aynısını yada bı ust modelını vermek zorundadır ıste bu noktada benım kafam karısıyo bu modelın aynısı netten takıp ettıgım kadarıyla bımekste yok yalnız bu modelın bı usttude yok o zaman nası bı prosedur uygulanır bılenınız varsa ve bır acıklama yaparsa cok sevınırım
  • slm arkadaşlar ben nisan ayında g530 aldım.adaptör bozuldu 811 li numarayı aradım dün.bugün de ups ile aldılar
    sizce göndermeleri ne kadar sürer
    sadece ac adaptör ve fişi verdim ve istedikler belge fotokopilerini.
    arıza bilgisayarda değil diye onu yollamadım.
  • Senle irtibat kurar lenovo seçeneklerini sunarlar.. eşdeğeri yoksa biraz pazarlık etmen de gerekebilir.. Bimeks yerine distribiör de muhatap olabilir..


    quote:

    Orijinalden alıntı: lufer

    arkadaşlar herkese merhaba ben lenovo 3000 n200 kullanıcısıyım makınemı ekran sorunu ve harddısk sorunu yuzunden garantıye verdım. ve garanti süresi doldu parça gelmediği için ürün değişimi dediler.buraya kadar herşey cok normal de benım aklımı karıstırılan arkadaslar laptopu ben bimeksten aldım ve urun degısımlerınde hepınız bılırsınız kı magaza ya aynısını yada bı ust modelını vermek zorundadır ıste bu noktada benım kafam karısıyo bu modelın aynısı netten takıp ettıgım kadarıyla bımekste yok yalnız bu modelın bı usttude yok o zaman nası bı prosedur uygulanır bılenınız varsa ve bır acıklama yaparsa cok sevınırım




  • benim soruma cevabı olan
  • Parça ellerinde varsa 2 haftaya eline geçer tahminim.. benim 1 haftada olmuştu ama kendim verip almıştım..
  • lenovo irtibat kurdu benle biraz zorlamalarımda olsa:) şimdi yapmam gereken laptopumu verdiğim servisden alıp laptpou aldıgım yere gıtmek olucak ama sonra akıbetım ne olucak bi fikrim ve bilgim yok:s umarım pazarlık makul bir şekilde olur eğer olucaksa zarar etmek ıstemem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lufer -- 13 Eylül 2009; 16:47:22 >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.