Adamlar bildiğiniz gaspçı olmuş. Bence uzak durun bulaşmayın. Ürününüz sorunsuz teslim edildiyse bir sıkıntı yaşamazsınız sanırım. Ama eğer iade değişim vb durumları olursa yüksek ihtimal çok canınızı sıkacaklar. Son dönemde şikayetvarda benim sorunuma benzer epey şikayet açılmış. 15 gün kadar önce oradan kahve aldım. 2-3 gün işlem yapılmadı. Sonra bir gün baktım. Ürün bana teslim edilmediği halde, edildi olarak görünüyor. Takip numarsına baktım, teslim edilen adres ve kişi farklı. Başkasının takip numarasını benim siparişime girmişler. Neyse dedim. Hem satıcıya yazdım. Hem de müşteri hizmetlerine destek açtım. 2 taraftanda ses seda çıkmadı. Online müşteri hizmetlerine bağlanıp yazdım. Tamam efendim destek kaydınızı aldık zaten inceliyoruz şu bu... Bekle bekle sonuç yok. Bir daha online desteğe yazdım. Hala inceleniyor vb. İnceleyecekleri de 5 dakikalık bir şey. Benim adresimle, kargo teslim adresini karşılaştıracaklar. Epey sinirlendim. İade talebi açtım.. Akşamüstü aradılar. Kusura bakmayın şöyle böyle oldu vb. Dedim iade talebi açtım. Bana gelen bir şey olmadığı için. Geri gönderip iade kargo numarası giremiyorum sisteme. Gördük efendim orası sorun değil. iade işlemleriniz başlatık dediler. 3-4 gün geçti iade yok. Şikayetvara yazdım. Yüksek ihtimal bot mesajıyla size geri döneceğiz cart curt.. Üzerine 3-4 gün daha geçti hala ne iade yapıldı. Nede geri dönüş yapılıp bilgi verildi. Araştırıp tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. |
Bildirim