Şimdi Ara

İletişim Çağında Apple Firmasına Ulaşamamak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
340
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    30 Ekim 2019 tarihinde Iphone 8 model cihazımı bataryasının hızlı tükenmesinden ötürü, apple zorlu center servisine 15 gün uğraşarak aldığım randevu sonucu götürdüm.
    Daha önceleri sizi kısa bir süre bekleterek sorun gideren servis Cihazı onarım merkezine göndereceklerini söylediler ve benden teslim aldılar.
    Yaklaşık 10 gün geçmesine rağmen herhangi bir iletişim kanalından dönüş alamadığım için desteğim sayfasından cihazın durumunu kontrol etmek istedim.
    Cihazı teslim ettiğim gün olan 30 Ekim 2019 da cihazın sisteme girişi yapılmış ve yine aynı gün kullanıcıdan bilgi bekleniyor durumuna getirilmiş (yani 10gün boyunca boşuna beklemişim)
    Apple zorlu centeri aradığımda telefonlara yanıt alamadım, sizi doğrudan apple türkiye çağrı merkezine yönlendiriyor.
    Apple türkiye çağrı merkezi ise ücretli işlem çıktığını işlemi kabul etmeniz durumunda işleme alınacağını belirtiyor. (500 pil devrini aştığı için) lanet olsun tamam kabul ediyorum diyorum ancak sistemdeki hata nedeniyle ödeme yapamadığım için sistemde kullanıcı tarafından dönüş olmadığı için cihaz geri gönderildi yazıyor. Zorlu center'a 3 gündür ulaşamıyorum. Telefonlara yanıt vermiyor. Apple türkiye çağrı merkezi ise apple zorlu center ve akasyanın açtığı katalogları görüntülüyemediklerini sadece servise giderek çözüm alabileceğimizi söylüyor.

    iletişim çağında yaşıyoruz ve çağın teknoloji devi firması Türkiye ofisinin sunduğu çözüm önerisi bu takdiri sizlere bırakıyorum.

    Firma büyük ihtimaller Onarım merkezi adı altında cihazları zorlu centerda bekleterek onay verilmesi durumunda yine zorlu centerda onarıp size geri veriyor. Sistemde aynı gün değişikliğin olması bunu gösteriyor.

    Müşteri hizmetleri yönetiminde bariz ve özellikle yapılan bir düşüş var, bu markanın cihazlarını alırken mutlaka 2 kez düşünün çinli firmalarda bile bu kadar rezil olmasınız.







  • Artık pil değişimlerini de servis merkezlerine gönderiyorlar ve süreç uzuyor oldukça , zaten Samsung'dan Huaweiden farkı kalmadı servis konusunda ama , Samsung ve Huawei bir çok nokta da aynı gün işlem yapıp veriyor bunu da bizzat deneyimledim ve öğrendim 😃 Hatta şirket telefonu Huawei'nin ekranı kırılmıştı (garanti süresi bitt) elimizde yedek parçası yok faturayı bize ibraz edin telefonun ücretini ödeyeceğiz dediler verdik parayı da şirket hesabına aktardılar 😃 Kendi telefonum şuan İphone ama Allah düşürmesin kimseyi 😊
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    Artık pil değişimlerini de servis merkezlerine gönderiyorlar ve süreç uzuyor oldukça , zaten Samsung'dan Huaweiden farkı kalmadı servis konusunda ama , Samsung ve Huawei bir çok nokta da aynı gün işlem yapıp veriyor bunu da bizzat deneyimledim ve öğrendim 😃 Hatta şirket telefonu Huawei'nin ekranı kırılmıştı (garanti süresi bitt) elimizde yedek parçası yok faturayı bize ibraz edin telefonun ücretini ödeyeceğiz dediler verdik parayı da şirket hesabına aktardılar 😃 Kendi telefonum şuan İphone ama Allah düşürmesin kimseyi 😊
    Hocam ben pil değişimi için onarım merkezine cihaz gönderdiklerine inanmıyorum, büyük ihtimalle zorlu centerda yapıyorlar süreç uzasın diye bu tür bir yola başvurduklarını düşünüyorum.
    Kendilerinede ulaşamıyorsunuz, telefonda kapalı rahatsız eden yok 20 gün boyunca oh ne ala işlerine gelince bakıyorlar telefon sorununa anladığım kadarıyla.




  • Evet hocam o da olabilir eskiden store'da pil değişimi vardı 1-2 saate teslim ederlerdi , ama üstüne basa basa Genius 10 günü bulur diyordu karşımdaki vatandaşa , o da paşa paşa kabul etti :)
  • Türkiye’de milleti alıştırana kadar kaliteli hizmet verdiler ve sonra onlar da kalitesizlik konusunda yerelleştiler. onarım merkezine gönderildi aslında tamamen kurgu sonuçta apple yasal hakkını en son süresine kadar kullanmayı tercih ediyor bu yüzden de basit bir bilgi ile susturuyor ve bekletmeye de hakları var.
    Bu tamamen bizden kaynaklı ilk başta o iade süreleri ve garantisi bitmeye yakın yenilenmiş ürün almak için yoktan bahanelerle apple meşgul edildi. Bunlar ise yıllık raporlara yansımıştır ve ülkemiz pazarı için farklı bir strateji uyguladıkları ortada.
    EKG, Apple Pay, esim gibi desteği vermez ve bunun gibi diğer servisleri ülkemizde kullanıma açmak için uğraşmasına gerek yok çünkü yine de üst seviyede alım var, rağbet yüksek olduğu için de apple ürünleri teknoloji sitelerinde en önemli haber konusu. Hiçbir sitede apple aleyhine haber de bulamazsınız. Bu siteler apple müşteri hizmetlerinde çok iyi lafını sakız etmişler ama gerçek şu son 3 yıldır apple ülkemizde müşterisine değer vermiyor.
    Gönül isterdi ki bıçak gibi apple ürünleri alımı inanılmaz şekilde ülkemizde düşse. O düşüş olmadığı müddetçe de apple bu stratejiden vazgeçmeyecektir.
    Benim umudum yok çünkü mi band 4 cihazında Türkçe dil ve karakter desteği sunmayan xiaomiyi savunan fanlar gibi apple’ı da savunan fanların olduğu gerçeği..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.