Şimdi Ara

İLK İZLENİMLER :D // KARAR YARİS :)) // Yaris Jazz Micra Fiesta i20 Punto Otomatik?! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
1
Favori
6.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 208 dizel otomatik active listene al bir araştır derim.n-cap ten 5 yıldız esp bluetooth ve hem otomatik hem manuel kullanma olanağın var.yakıtı makul.3 haftadır kullanıyorum ve memnunum.otomatik vitesten pek anlamadığım için diğer araçlarla ilgili yorum yapamıyacam.yada clio4 edc yi bekle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    bizde 1.4 77hp dualogic punto evo var.memnunuz 35.000 kmdir bize eşlik ediyor.4 handikapı var
    -Yokuş çıkarken saçamalıyor gereksiz vites yükseltiyor.bunun için yokuş görünce manuele alın
    -1. vitesden 2 ye atarken biraz sarsıntılı.(aslında handikap olarak görmüyorum çokda abartılı bir sarsıntı yok)
    -direksiyondan vites kontrolü yok
    -aşırı dur kalklı trafikde baskı balata ısınması yapabiliyor.bunu engellemek için beklemelerde vitesi boşa alın.

    avantajlı yönleri;
    -otomatik yada manuel farketmiyor.her halukarda vitese elle müdahale mümkün
    -muadilleri içinde en az sorun çıkaranlardan biri
    -dualogic viteslerde asr/esp/hill holder standart.

    kullanımı zevkli ve pratik.bizi hiç üzmedi.malatya ve sinopun yüksek rakımlı rampalarına çıktık.batuma gittik geldik.istanbulda eyüp-gaziosmanpaşa-kağıthane-nurtepe nin dik yokuşlarını üstelik lpgli olarak arşınladık.allah nazardan kem gözlerden korusun.memnunuz tavsiye ederiz kısacası

    Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz ve ilginiz için. Bugün tekrar araba bakmaya çıktım ailemle. c3 silindi artık kafamdan. Swift'i de babam seviyo ben istemiyorum. i20 micra punto fiesta kaldı ilk tercihlerimden. Aslında görünüşünü sevmememe rağmen bugün jazz'a da baktık. O da seçenekler arasına katıldı gibi. Görüntü hoş olmasa da belki zamanla alışabilirim :D bi de 6 yıl-150.000 km garantisi vermeleri çok hoş... babam da 45.000 fiyat aldı full jazz için gayet de beğendi aracı ve parayı da fazla bulmadı :)
    peki sizce i20 micra punto fiesta jazz arasından parasını en çok hakeden donanım performans yakıt açısından beni üzmiycek araç hangisi olur? açıkçası şöyle bir şey de var ben şu an acemi şoförüm sadece arada annemin aracını kullanarak okula gidip geliyorum. acaba micra punto i20 gibi bi araç alıp performansı yeterli gelmiyceği için 3-4 sene sonra değiştirsem mi fiesta jazz gibi bi araç alıp 6-7-8 sene eskiyene kadar binsem mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gLcK -- 27 Ocak 2013; 23:05:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Premiumasas

    Jazz olur fiesta olur

    Sonunda sizin dediğinize gelicem galiba :D jazz'ları beğenmiyodum ama bugün yakından görüp özelliklerini öğrenince tercihlerim arasına girdi. Ama fiesta'yı daha çok beğeniyorum açıkçası... bu 2 araçtan biri olursa 7-8 sene bile kullanabilirim. ama acemi şoförüm. başlıktaki diğer araçlardan birini alıp 3-4 sene idare mi etsem yoksa bi daha uğraşmamak için fiesta veya jazz alıp noktayı koysam mı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    208 dizel otomatik active listene al bir araştır derim.n-cap ten 5 yıldız esp bluetooth ve hem otomatik hem manuel kullanma olanağın var.yakıtı makul.3 haftadır kullanıyorum ve memnunum.otomatik vitesten pek anlamadığım için diğer araçlarla ilgili yorum yapamıyacam.yada clio4 edc yi bekle

    208 çok basık diye babam pek beğenmedi. clio4 zaten içimde ukte kaldı ama otomatikler için aldığımız fiyatları görünce gerçekten pahalı geldi bana da... şu an micra punto i20 fiesta jazz arasındayım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • punto ile aynı şanzıman diye bildiğim araç var bizde, 1.3 90 hp linea dualogic. araba özellikle eco modunda düşük devirde vites atıyo yavaşladığınız zamanda habire vites küçülttüğü için biraz fazla yakıyor. ama şanzımanın aynı olup olmadığından emin değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    İ20 ile ilgili bilgim yok şimdi baktıgıma göre 4ileriymiş, manuel olarak vites değiştirme özelligi yok gözüküyor...
    İ20'de Tune donanımında ESP var 39.790TL liste fiyatı...

    Çok para vermek istemiyorsam en full donanımlı Punto Lounge 37.450TL
    Biraz daha para çıkarım deniliyorsa Fiesta+güvenlik paketi...

    Babanıza sorun Fiesta için alınan fiyatta hangi donanım hangi paketler eklendi bunu öğrenirseniz daha iyi olur...

    Fiesta titanium 2013 1.6 otomatik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    punto ile aynı şanzıman diye bildiğim araç var bizde, 1.3 90 hp linea dualogic. araba özellikle eco modunda düşük devirde vites atıyo yavaşladığınız zamanda habire vites küçülttüğü için biraz fazla yakıyor. ama şanzımanın aynı olup olmadığından emin değilim.

    Nasıl yani eco modunda daha fazla mı yakıyo? Yoksa yanlış mı anladım? :S

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK

    Arkadaşlar önceden de konu açmıştım. B sınıfı bayan için manuel diye. Hatta Clio4 için kararımı da vermiştim. Fakat ailem otomatik alıcak. Bu yüzden yukarıda yazdığım araçlardan (pek düşünmüyorum ama Polo ve Corsa da olabilir) hangisinin iyi olabileceğini nedenini de söyleyerek yardımcı olursanız çok memnun olucam. Şimdiden teşekkürler...
    Ekleme: Ayrıca hem otomatik hem de istediğimde manuel gibi kullanabileceğim bi araç olması daha çok hoşuma gidicek ama olmayabilir de zorunlu değil yani... Bu tipteki şanzımanlar iyi midir ya da tam otomatik mi almalıyım? Bunu da göz önüne alarak tavsiye yaparsanız sevinirim :)

    i20 tam otomatik öneririm,
    aralarında en iyi f/p oranı i20de.
    iç mekanda en çok göze hitap eden de i20.(bence)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    punto ile aynı şanzıman diye bildiğim araç var bizde, 1.3 90 hp linea dualogic. araba özellikle eco modunda düşük devirde vites atıyo yavaşladığınız zamanda habire vites küçülttüğü için biraz fazla yakıyor. ama şanzımanın aynı olup olmadığından emin değilim.

    Nasıl yani eco modunda daha fazla mı yakıyo? Yoksa yanlış mı anladım? :S

    sürekli hızlanıp yavaşlarsanız(dur kalk değil) örneğin sıkışık trafik biraz açılıyo sonra tıkanıyo böyle durumlarda eco daha fazla yakıyo. ayrıca eco ile alakalı değil eco modundan çıkınca da durum aşağı yukarı aynı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK

    Arkadaşlar önceden de konu açmıştım. B sınıfı bayan için manuel diye. Hatta Clio4 için kararımı da vermiştim. Fakat ailem otomatik alıcak. Bu yüzden yukarıda yazdığım araçlardan (pek düşünmüyorum ama Polo ve Corsa da olabilir) hangisinin iyi olabileceğini nedenini de söyleyerek yardımcı olursanız çok memnun olucam. Şimdiden teşekkürler...
    Ekleme: Ayrıca hem otomatik hem de istediğimde manuel gibi kullanabileceğim bi araç olması daha çok hoşuma gidicek ama olmayabilir de zorunlu değil yani... Bu tipteki şanzımanlar iyi midir ya da tam otomatik mi almalıyım? Bunu da göz önüne alarak tavsiye yaparsanız sevinirim :)

    i20 tam otomatik öneririm,
    aralarında en iyi f/p oranı i20de.
    iç mekanda en çok göze hitap eden de i20.(bence)

    39.800 tune donanım i20'de
    Onun yerine 41.700'e titanium fiesta almak daha mantıklı olmaz mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    208 dizel otomatik active listene al bir araştır derim.n-cap ten 5 yıldız esp bluetooth ve hem otomatik hem manuel kullanma olanağın var.yakıtı makul.3 haftadır kullanıyorum ve memnunum.otomatik vitesten pek anlamadığım için diğer araçlarla ilgili yorum yapamıyacam.yada clio4 edc yi bekle

    208 çok basık diye babam pek beğenmedi. clio4 zaten içimde ukte kaldı ama otomatikler için aldığımız fiyatları görünce gerçekten pahalı geldi bana da... şu an micra punto i20 fiesta jazz arasındayım...

    basık derken.beğenmemiş olabilir belki ama içi son derece ferah.fiesta clio4 ten çok daha ferah bir içmekanı var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    punto ile aynı şanzıman diye bildiğim araç var bizde, 1.3 90 hp linea dualogic. araba özellikle eco modunda düşük devirde vites atıyo yavaşladığınız zamanda habire vites küçülttüğü için biraz fazla yakıyor. ama şanzımanın aynı olup olmadığından emin değilim.

    Nasıl yani eco modunda daha fazla mı yakıyo? Yoksa yanlış mı anladım? :S

    sürekli hızlanıp yavaşlarsanız(dur kalk değil) örneğin sıkışık trafik biraz açılıyo sonra tıkanıyo böyle durumlarda eco daha fazla yakıyo. ayrıca eco ile alakalı değil eco modundan çıkınca da durum aşağı yukarı aynı.

    Hmm gerçekten teşekkür ederim bu faydalı bilgileriniz için...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    208 dizel otomatik active listene al bir araştır derim.n-cap ten 5 yıldız esp bluetooth ve hem otomatik hem manuel kullanma olanağın var.yakıtı makul.3 haftadır kullanıyorum ve memnunum.otomatik vitesten pek anlamadığım için diğer araçlarla ilgili yorum yapamıyacam.yada clio4 edc yi bekle

    208 çok basık diye babam pek beğenmedi. clio4 zaten içimde ukte kaldı ama otomatikler için aldığımız fiyatları görünce gerçekten pahalı geldi bana da... şu an micra punto i20 fiesta jazz arasındayım...

    basık derken.beğenmemiş olabilir belki ama içi son derece ferah.fiesta clio4 ten çok daha ferah bir içmekanı var

    Sonunda fiesta alıcam galiba gerçekten :D oraya doğru gidiyorum yavaş yavaş söylenenler karşısında :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomatik ve bu secimler dikkate alindiginda japonlar daha sorunsuz ve mantikli... jazz bir adim daha onde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun şimdiden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    punto ile aynı şanzıman diye bildiğim araç var bizde, 1.3 90 hp linea dualogic. araba özellikle eco modunda düşük devirde vites atıyo yavaşladığınız zamanda habire vites küçülttüğü için biraz fazla yakıyor. ama şanzımanın aynı olup olmadığından emin değilim.

    Nasıl yani eco modunda daha fazla mı yakıyo? Yoksa yanlış mı anladım? :S

    sürekli hızlanıp yavaşlarsanız(dur kalk değil) örneğin sıkışık trafik biraz açılıyo sonra tıkanıyo böyle durumlarda eco daha fazla yakıyo. ayrıca eco ile alakalı değil eco modundan çıkınca da durum aşağı yukarı aynı.

    Hmm gerçekten teşekkür ederim bu faydalı bilgileriniz için...

    ne demek abi hepimiz kardeşiz sonuçta aldıktan sonra pişman olacağına şimdiden söyledim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK

    Arkadaşlar önceden de konu açmıştım. B sınıfı bayan için manuel diye. Hatta Clio4 için kararımı da vermiştim. Fakat ailem otomatik alıcak. Bu yüzden yukarıda yazdığım araçlardan (pek düşünmüyorum ama Polo ve Corsa da olabilir) hangisinin iyi olabileceğini nedenini de söyleyerek yardımcı olursanız çok memnun olucam. Şimdiden teşekkürler...
    Ekleme: Ayrıca hem otomatik hem de istediğimde manuel gibi kullanabileceğim bi araç olması daha çok hoşuma gidicek ama olmayabilir de zorunlu değil yani... Bu tipteki şanzımanlar iyi midir ya da tam otomatik mi almalıyım? Bunu da göz önüne alarak tavsiye yaparsanız sevinirim :)

    i20 tam otomatik öneririm,
    aralarında en iyi f/p oranı i20de.
    iç mekanda en çok göze hitap eden de i20.(bence)

    39.800 tune donanım i20'de
    Onun yerine 41.700'e titanium fiesta almak daha mantıklı olmaz mı?

    bayanlar için zorunlu sayılan;
    park sensörü ve geri görüş kamerası
    Fiestada yok, i20 de var,
    tercih sizin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    quote:

    Orijinalden alıntı: bberko

    punto ile aynı şanzıman diye bildiğim araç var bizde, 1.3 90 hp linea dualogic. araba özellikle eco modunda düşük devirde vites atıyo yavaşladığınız zamanda habire vites küçülttüğü için biraz fazla yakıyor. ama şanzımanın aynı olup olmadığından emin değilim.

    Nasıl yani eco modunda daha fazla mı yakıyo? Yoksa yanlış mı anladım? :S

    sürekli hızlanıp yavaşlarsanız(dur kalk değil) örneğin sıkışık trafik biraz açılıyo sonra tıkanıyo böyle durumlarda eco daha fazla yakıyo. ayrıca eco ile alakalı değil eco modundan çıkınca da durum aşağı yukarı aynı.

    Hmm gerçekten teşekkür ederim bu faydalı bilgileriniz için...

    ne demek abi hepimiz kardeşiz sonuçta aldıktan sonra pişman olacağına şimdiden söyledim

    Çok teşekkür ederim. herkes arabasını övmeyi çok sever. ama siz gerçekleri söylediniz. gerçekten çok teşekkürler samimiyetiniz için. bu arada abi değilim bayanım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK


    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: gLcK

    Arkadaşlar önceden de konu açmıştım. B sınıfı bayan için manuel diye. Hatta Clio4 için kararımı da vermiştim. Fakat ailem otomatik alıcak. Bu yüzden yukarıda yazdığım araçlardan (pek düşünmüyorum ama Polo ve Corsa da olabilir) hangisinin iyi olabileceğini nedenini de söyleyerek yardımcı olursanız çok memnun olucam. Şimdiden teşekkürler...
    Ekleme: Ayrıca hem otomatik hem de istediğimde manuel gibi kullanabileceğim bi araç olması daha çok hoşuma gidicek ama olmayabilir de zorunlu değil yani... Bu tipteki şanzımanlar iyi midir ya da tam otomatik mi almalıyım? Bunu da göz önüne alarak tavsiye yaparsanız sevinirim :)

    i20 tam otomatik öneririm,
    aralarında en iyi f/p oranı i20de.
    iç mekanda en çok göze hitap eden de i20.(bence)

    39.800 tune donanım i20'de
    Onun yerine 41.700'e titanium fiesta almak daha mantıklı olmaz mı?

    bayanlar için zorunlu sayılan;
    park sensörü ve geri görüş kamerası
    Fiestada yok, i20 de var,
    tercih sizin

    Hmm yazdım kenara... :)
    Ama ayrıca paketi filan yok mu fiesta'da bu donanımların?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: last_legant

    otomatik ve bu secimler dikkate alindiginda japonlar daha sorunsuz ve mantikli... jazz bir adim daha onde...

    Teşekkür ederim yorumunuz için. Ama aracın tipi çok hoş değil. Bi de jazz'da arabanın içine oturduğumda kaputun bitimi gözükmüyo. Açıkçası bu bana bi engel oluşturur mu bilmiyorum ama hiç hoşuma gitmedi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.