Şimdi Ara

[ilk Mesaj Güncel] Vestel - Hi-Level - Nexon - Seg - Telefunken Televizyonlar İçin Yazılım - Modlama / Ek Özellik Açma Rehberi (194. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.309
Cevap
146
Favori
465.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 192193194195196
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mudem kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler..
  • Arkadaşlar, 2.5 sene önce aldığım Nexon 40" uydulu smart led tvnin ekranı gitti, hiç görüntü yok, siyah ekran. Tv açılıyor ses geliyor ama görüntü yok. Bu arıza neden olabilir? Servis harici çözümü var mı? Başına gelen varsa nasıl çözüm buldu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DARBE

    Arkadaşlar, 2.5 sene önce aldığım Nexon 40" uydulu smart led tvnin ekranı gitti, hiç görüntü yok, siyah ekran. Tv açılıyor ses geliyor ama görüntü yok. Bu arıza neden olabilir? Servis harici çözümü var mı? Başına gelen varsa nasıl çözüm buldu?

    Led bar arızası büyük ihtimalle. Tv açıkken ekrana ışık vurduğunuzda görüntü görebiliyor musunuz?
  • Servis led bar arası için 320 TL diyor, neredeyse TV'yi aldığım fiyatın yarısı. Garanti 2 yılmış bunlarda 3 olsa garantiden hallolurdu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba, annemle babama a101 de satılan 43'' lik tv yi almayı düşünüyorum. tecrübesi olan var mı tavsiye eder misiniz? garantisi vestelden miş fiyat 1200 tl. katolog resminin linkini koyuyorum, zaten a101 30 mart yazıncada geliyor. şimdiden teşekkür ederim bilgi paylaşımı için...

    https://www.aktuelkampanya.com/a101-30-mart-2017-aktuel-urunler-katalogu.html/a101-30-mart-sayfa-bir
  • DARBE kullanıcısına yanıt
    Merhaba; TV seri no paylaşırmısınız rica etsem.
    Bakalım yardımcı olabileceğim bir şey var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Merhaba; TV seri no paylaşırmısınız rica etsem.
    Bakalım yardımcı olabileceğim bir şey var mı?

    Hocam merhaba,



    Model No: 40" NXN

    SN:7170342 400284



    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DARBE kullanıcısına yanıt
    Hocam; gelen servis, yetkili servis miydi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Hocam; gelen servis, yetkili servis miydi?


    Servis çağırmadım henüz, sadece telefon edip bilgi aldım.
  • DARBE kullanıcısına yanıt
    Telefonla 320tl fiyat verilmesi sacma olmus.



    Daha once de forumda led bar degisimi icin boyle yuksek fiyat verilen bir arkadasimizin tv sini yanlis hatirlamiyorsam 190tl.ye yaptirmistik yetkili servise. Lakin oncelikle resmi olarak servisin urunu sizden alip sisteme giris yapmasi lazim ki takibini yapabilelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Telefonla 320tl fiyat verilmesi sacma olmus.



    Daha once de forumda led bar degisimi icin boyle yuksek fiyat verilen bir arkadasimizin tv sini yanlis hatirlamiyorsam 190tl.ye yaptirmistik yetkili servise. Lakin oncelikle resmi olarak servisin urunu sizden alip sisteme giris yapmasi lazim ki takibini yapabilelim

    Hocam telefondaki arkadaş, 39-40" Tvlerde 6 lı sistem kullanılır onun için hepsi değişecek, sadece arızalı olanı değiştirirsek bir kaç ay sonra diğerleri de arıza yapar yine aynı masrafı yapmak zorunda kalırsın dedi. Panel/ekran komple sökülüp takılacak, sökmek falan hassas ve zor işler dedi.



    Ben de araştırmadan vermek istemedim. Zaten garantisi bitmiş belki dışarda uyguna yaptırırım diye vermemiştim. Ne tavsiye edersiniz vereyim mi Yetkili servise?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • DARBE kullanıcısına yanıt
    Günaydın;

    Hocam ben işin mutlaka yetkili servise, ama olması gerektiği gibi ve olması gereken fiyata yaptırılması taraftarıyım her zaman.
    Yani sırf YETKİLİ olduğu için ekstra para ödenmesine veya talep edilmesine karşıyım, Sosyal mecradan da konuyu bu derece takip ediyor olmamızın en önemli nedenlerinden birisi de, bu YETKİ konusunun suistimal edilmesinin önüne geçmek ve insanların HAKKI olan Yetkili servis hizmetini OLMASI GEREKEN bedele almasını sağlamaktır.

    Bu anlamda sizden ricam elbette ki ürününüzü yetkili servise teslim etmenizdir. Sistem girişi yapılsın, sonrasında 6'lı 10'lu 2'li kaçlı led bar olacağı da, işçilik olarak kaç ira almaları gerektiği de her şey sistemde zaten tanımlı.

    Ben de biliyorum led bar değişimi ciddi bir işçiliktir lakin bu işin ciddiyetine binayen sistemde panel onarım işçiliği de ayrı bir statüde belirlenmiştir. sistemde belirlenen bedelin dışında sizden ekstra bir işçilik bedeli talep edilemez.

    Siz ürünü teslim ediniz, gerisini birlikte takip ederiz. Dışarıdaki tamircilere vereceğiniz bedele ama daha güvenli ve ciddi bir hizmet almak sizin de hakkınız

    Tamircilerde led bar onarımlarında, sadece hatalı olan CHİP değişimine gidildiği de bilinen bir gerçektir.

    Kimse bunu kabul etmese de, ''Servisten Ucuza yaptırdım çok kar ettim'' zannedilse de, tamirci arkadaşlar bunu inkar etse de, uyguladıkları by-pass yöntemi sürekli olarak bizlerin önüne gelmektedir. Polarizer katman nedeniyle bilen göz olarak bakılmadığı sürece fark edilmeyen bu uygulamalar yüzünden GEREKSİZ paralar ödemektesiniz. Bunu size ispat etmek adına yine kendi arşivimden bir resim paylaşayım. Bu tv 32'' ürün gurubundadır, tüketiciden 250TL para tahsil edilmiş ve led bar(LAR) değiştirildi denmiş, Tüketici 3 ay sonra X başka arızadan dolayı yine aynı tamirciyi arayıp 3 gün boyunca evine getirtemeyince yetkili servis aramış, Servis, Tuner kaynaklı arızayı giderdikten sonra testler esnasında tespit ettiği ekrandaki garipliğe istinaden yaptığı kontrolde bu sonuca ulaşır.

    Bakın daha detaylı anlaşılması için şöyle izah edeyim.

    Aşağıdaki resimde polarizer katmandan bakıldığında hiç bir sorun yok gibi görünüyor zira zaten polarizer katmanın görevlerinden birisi bu ışığın homojen dağılımını sağlamak.

    [ilk Mesaj Güncel] Vestel - Hi-Level - Nexon - Seg - Telefunken Televizyonlar İçin Yazılım - Modlama / Ek Özellik Açma Rehberi



    Aşağıdaki resimde ise polarizer katman kaldırıldığındaki manzarayı göreceksiniz.

    [ilk Mesaj Güncel] Vestel - Hi-Level - Nexon - Seg - Telefunken Televizyonlar İçin Yazılım - Modlama / Ek Özellik Açma Rehberi



    Yine aşağıdaki resimde ise, normal tamircinin müdahale şeklini görüyorsunuz.

    [ilk Mesaj Güncel] Vestel - Hi-Level - Nexon - Seg - Telefunken Televizyonlar İçin Yazılım - Modlama / Ek Özellik Açma Rehberi


    Bunlar da, söküldükten sonra yerine yapıştırılan dağıtıcı şapkalar.

    [ilk Mesaj Güncel] Vestel - Hi-Level - Nexon - Seg - Telefunken Televizyonlar İçin Yazılım - Modlama / Ek Özellik Açma Rehberi



    Sonrasında zaten konu ortaya çıkıyor, homojen şapkaların hepsi yerinden sökülmüş, chiplerin hangisinin kısadevre olduğu tespit edilmiş, by-pass edilerek kısadevre ortadan kaldırılmış ve backlıght unsurunun yeniden devreye girmesi sağlanarak, iki ölçü ve bir lehim ile 250TL tahsil yoluna gidilmiş. Bu bilgi verilmese belki de bir kaç ay daha tüketici bu şekli ile kullanmaya devam edecek, chiplerden diğerleri sorun çıkarttığında başka bir bahane ile (Mesela, bu sefer de besleme kartı yanmış) yeniden ufak ufak bedellerle belli aralıklarla tüketiciye para ödetmeye devam edilecekti bilemeyiz o artık bu uygulamayı bu insanlara reva görenlerin vicdanı ve insafına kalmış bir durum.

    Şimdi böyle durumlar sonucu normal tamircilerle Yetkili servislerin kıyaslanmasını doğru bulmuyorum, Elbette ki iş zor diyerek yetkili servislerin, olması gerekenin neredeyse iki katı bedelin talep edilmesini de doğru bulmuyorum. Bu nedenle sizlerin HAK ETTİĞİNİZ hizmeti olması gereken bedel karşılığı almanız için uğraşıyorum.

    Forumdaki mücadelemiz umuyorum ki zaman içerisinde çok daha rahat anlaşılacaktır.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Mükemmel bir değerlendirme ve emek ortaya koymuşsunuz.Sizi gönülden Tebrik ediyorum.
    Servislerin Fiyat ve işçilikte biraz daha insaflı ve Tüketici lehine fiyat politikası gütmesi gerektiğini düşünüyorum... Saygılar..
  • Hocam mükemmelsiniz ne diyeyim, çok sağolun.

    EYVALLAH.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DARBE kullanıcısına yanıt
    Ürünü teslim ettikten sonra bana bilgi veriniz, ben sistemsel takibini yaparım. Gerekirse gelen arkadaşlara, konuyu takip ettiğimizi de iletebilirsiniz, bu doğrultuda size telefondan tahmini değil, sistemden net fiyat bildirimi yapılsın lütfen, göreceksiniz ki sizin için de kabul edilir bir rakam çıkacak ve onarıma onay vereceksiniz. Hem servis kazanacak, hem siz kazanacaksınız
  • Ado kullanıcısına yanıt
    İnşallah, çok sağolun. Haber edeceğim. İyi akşamlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Hocam az önce TV'yi teslim ettim yetkili servise. Bakalım inşallah kabul edilebilir bir fiyat çıkar. İlginiz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DARBE kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam. Sabah ilk iş kontrol edecegim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeri midir bilmiyorum ama bu kadar güzel açıklamaları görünce ben de Vestel TV almak istiyorum. ( 10 yıllık lg ekran ömrü doldu artık )

    1700 TL ye kadar önerebileceğiniz bir model var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var.Galiba Faz 2 olan tv ye Faz 3 attım.Tv açılırken REGAL yazısında donup kalıyor.Led ışık yanıp sönüyor.TV 50 İNÇ REGAL.
  • 
Sayfa: önceki 192193194195196
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.