< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kauseg -- 2 Ekim 2020; 15:47:10 > |
İlk mobil oyunum Ateş ve Su PlayStore'da yayında
-
-
level geçince kısa reklam süresi iyi de her yeniden denediğimizde reklam izlemek kısada olsa çok göze batıyor onun dışında karakter hareketi sanki çok çok az lag lı gibi daha smooth olabilir birde Türkçe olmaması rahatsız etti yani hiç dil gerektirmeyen bir oyun olsa da sonuçta iki satır türkçe eklenebilir ya da ben ayarlardan göremedim çünkü bu tarz oyunlar daha çok ilkokul seviyesindeki kişilere hitap ettiğinden dik önemli parkur yapabiliyorsun hali hazırda bu yüzden mario çakması ama daha orijinal fikirler edinerek güzel bir üründe ortaya koyabilirsiniz yinede emeğinize sağlık -
Yorumlarınız için teşekkür ederim, reklam konusunda aslında çok benzer diğer oyunların reklamlarını baz alarak bir ayarlama yaptım. Diğer oyunların çoğu açıkçası daha agresif reklam gösteriyordu, yine onlara göre kararında olduğunu düşünüyorum ama gözden geçirebilirim bu konuyu. Türkçe konusunda, aslında oyunu komple yerelleştirme düşüncesindeydim ama daha geniş bir pazara yönelme fikri daha mantıklı geldiği için oyun içi çevirileri Türkçe yapmadım fakat market girişlerindeki oyun ismi, açıklamalar bölümü gibi yazıları Türkçe'ye çevirdim. Diğer ülke marketlerinde buralar da komple İngilizce. Yapılabiliyorsa oyun içinde bir butonla Türkçe-İngilizce dil değiştirme ekleyebilirim teşekkür ederim :)
Mario çakması konusunda pek size katılmıyorum hocam Ateş ve Su tamamen kendi konseptini oluşturmuş bi oyun aslında, flash oyunlarda da denk gelebilirsiniz :) Teşekkürler, iyi forumlar...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kauseg -- 27 Eylül 2020; 18:33:38 >
-
Hocam maria çakması dediğim olay hani madem bu oyun ile platform tarzı oyunlar yapabildiğinizi gösterdiniz o halde mario yu örnek alıp mekanik olur özellik olur değiştirerek daha profesyınel bir ürün ortaya koyabilirsiniz idi. Yani oyuna mario çakması demedim. Dil olarak ta hani sonuçta bi AAA Kaliteli oyun gibi 1.000.000 kelime içermez toplasan 100 ancadır. Bu tarz yapımların reklamını Türkiye de yapıyorsanız Türkçe de olması daha mantıklı olur yoksa global olarak ingilizce olması zaten gerekli .Umarım bu işi bırakmazsınız ve devamında daha profesyonel,orijinal ve kaliteli projelerinizi görmek nasip olur takipteyim -
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim hocam, dediğiniz gibi zamanla tecrübeyle daha iyi işler ortaya koymayı hedefliyorum, söylediğiniz tavsiyelere de katılıyorum, yakında bunlarla ilgili bir güncelleme getireceğim. İyi akşamlar sağlıklı günler dilerim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kauseg -- 27 Eylül 2020; 18:58:35 > -
kaç yıllık deneyim ile yazdınız.
-
quote:
Orijinalden alıntı: KausegYorumlarınız için teşekkür ederim, reklam konusunda aslında çok benzer diğer oyunların reklamlarını baz alarak bir ayarlama yaptım. Diğer oyunların çoğu açıkçası daha agresif reklam gösteriyordu, yine onlara göre kararında olduğunu düşünüyorum ama gözden geçirebilirim bu konuyu. Türkçe konusunda, aslında oyunu komple yerelleştirme düşüncesindeydim ama daha geniş bir pazara yönelme fikri daha mantıklı geldiği için oyun içi çevirileri Türkçe yapmadım fakat market girişlerindeki oyun ismi, açıklamalar bölümü gibi yazıları Türkçe'ye çevirdim. Diğer ülke marketlerinde buralar da komple İngilizce. Yapılabiliyorsa oyun içinde bir butonla Türkçe-İngilizce dil değiştirme ekleyebilirim teşekkür ederim :)
Mario çakması konusunda pek size katılmıyorum hocam Ateş ve Su tamamen kendi konseptini oluşturmuş bi oyun aslında, flash oyunlarda da denk gelebilirsiniz :) Teşekkürler, iyi forumlar...
"Yapılabiliyorsa oyun içinde bir butonla Türkçe-İngilizce dil değiştirme ekleyebilirim teşekkür ederim :)"
Unity mi kullandınız? Eğer öyleyse yeni Canvas oluşturarak çoklu dil seçeneği yapabilirsiniz. Türkçe'ye bastığında kelimelerin Türkçe olduğu Canvas açılır, diğeri kapanır. Temel mantık bu, basit. Yani şu anki Canvas'ı kopyalayıp adını değiştirip içindeki Text'leri Türkçe yapacaksınız sadece.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 28 Eylül 2020; 18:3:3 >
-
tebrikler, başarılarınızın devamını dilerim.
ne kadar süredir oyun yapma ile ilgileniyorsunuz, temellerinizi okuduğunuz bölümde mi attınız? oyunu geliştirmeniz ne kadar zamanınızı aldı?
teknik kısmından biraz bahseder ve yeni başlamış ve muhtemelen ilk oyununu yazmaya henüz baya vakit olan birine birkaç tavsiye vermek isterseniz, memnun olurum.
-
hocam soyle bişey yapın butond değilde benim yazdıgım oyunda Libgdx kullanıyorum. 2 satır kod yazıyorsunuz kullanılan donanımın dilini algılıyor
dil trye eşitse türkçe preferences dil tr değilse ingilizce preferens yukle die 2 satır kod yazıon o kadar.
String kullanıcıdili = Locale.getDefault().getLanguage();Kod
Yığını:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tween25 -- 2 Ekim 2020; 9:49:56 > -
Silinebilir
Kod
Yığını:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baxa -- 4 Ekim 2020; 19:10:25 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X