|
iMessage ve FaceTime Etkinleştirme Sorunu
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Sanırım sorun Apple kaynaklı, farklı operatörlerden bu sorunu yaşayan çok kişi görüyorum yakın zamanda (ben de dahil) -
Konuyu hortlatıyorum üzerinden 4 yıl geçmiş fakat aynı sorunlar devam ediyor demek ki.
Dün Apple yetkili serviste cihazımın pil değişimini yaptırdıktan sonra iMessage ve FaceTime etkinleştiremiyorum. (biliyorsunuz ki servise giren cihaz sıfırlanıyor.)
Defalarca Apple ve Turkcell ile iletişim kurmama rağmen her iki firmada suçu birbirine atıyor. Kesin olarak çözümü nedir?
Acil yardım bekliyorum, lütfen.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Apple sunucularında problem olabilir. Biraz bekle düzelir.quote:
Orijinalden alıntı: selahattince
Konuyu hortlatıyorum üzerinden 4 yıl geçmiş fakat aynı sorunlar devam ediyor demek ki.
Dün Apple yetkili serviste cihazımın pil değişimini yaptırdıktan sonra iMessage ve FaceTime etkinleştiremiyorum. (biliyorsunuz ki servise giren cihaz sıfırlanıyor.)
Defalarca Apple ve Turkcell ile iletişim kurmama rağmen her iki firmada suçu birbirine atıyor. Kesin olarak çözümü nedir?
Acil yardım bekliyorum, lütfen.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Sabah kalktığında bir bakacaksın düzelmiş; zaman birazcık zaman , bende de olmuştu. 2 Yıl önce .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türk Telekom'dan Turkcell'e geçiş yaptım aynı sorunu ben de yaşıyorum :(
-
Yurtdışına açıksa yapıyor aktifleştirmeyi -
quote:
Orijinalden alıntı: 2jz1993
Yurtdışına açıksa yapıyor aktifleştirmeyiAkıllı fatura kısıtlıyormuş hocam, kapatınca sorun çözüldü.
-
Aynı durum olmuştu bende de süper sevindim çözüldüğüne -
Akıllı fatura limiti ne kadar acaba benim de sorunum devam ediyor faturam 30 lira civarı sms gidiyor tl kesilmiyor o yüzden de aktif olmuyor TürkTelekom u aradığımda sorun apple dan kaynaklanıyor diyor apple destekle 4-5 saat görüştüm sorun çözülmedi akıllı fatura 100 tl üstüne çıkarsa aktif olur deniyor sizin faturanız ne kadar acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: BrothaHocam ben geçen hafta Turkcell'de 69 TL'ye faturalı hat satın aldım. Geldiğim günün akşamında çok uğraştım fakat yapamayınca Turkcell'e aradım, görüştüğüm müşteri temsilcisinin çok fazla bilgisi yoktu aç kapat yap gibisinden bir öneri sundu. Biraz zaman geçtikten sonra belki aktif olur diye kapatıp açtım ve karşıma şu uyarı çıktı.
Bu uyarı geldikten sonra Akıllı Fatura'yı tamamen kapatmaya karara verdim, uygulamadan servisi iptal ettim fakat 1 ay sonrasında iptal edileceğinden müşteri hizmetlerini aradım servisi hemen sildiler ve Facetime çalışmaya başladı. Sorun tamamen operatör kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Bence Akıllı Fatura'yı iptal edin, aktifleştirdikten sonra tekrar servisi aktif edersiniz. Okuduğum çoğu kaynakta öyle bahsediliyor o yüzden limitlerle uğraşmayın derim.
Alıntıları GösterHocam müşteri hizmetleriyle görüştüm fatura üst sınırı 100 tl dedi, iptal ettim fakat değişiklik olmadı. Bu sorun TT kullananlarda oluyormuş formda bir kaç yazı okudum. Bu arada teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: crfaruk06Hocam müşteri hizmetleriyle görüştüm fatura üst sınırı 100 tl dedi, iptal ettim fakat değişiklik olmadı. Bu sorun TT kullananlarda oluyormuş formda bir kaç yazı okudum. Bu arada teşekkür ederim.
Alıntıları GösterHocam yurtdışına sms yollayabilir olması gerekiyor. Benden 1 TL ücret kesmişti Facetime aktif ettikten sonra. Umarım sorunu çözersiniz.
-
Hocam, çözdüm farklı bir başlıkta çok teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X