Şimdi Ara

İMZA 700 ü hatırlayan varmı?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
1
Favori
12.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çok haklı ve güzel yorumlar yapmışsınız
    quote:

    Orjinalden alıntı: we[AGRA]


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    fadıl işte ne olduğu ortaya çıktı hala saf insanlar var baksana hala üretilseydi ne olurdu filan diyolar

    Yurtdışında bi sample yaptırmış birine işte 50-60bin dolar vermiştir, hiçbişiyi yoktur bu aracın toplamıştır milyonlarca doalr gürbetçilerden ki topladı.

    Milleti acayip dolandırdı.


    Evet Türkiye'de araba yapmak kala kala bu dolandırıcıya kaldı sanki. Bir sürü kaliteli iş adamı var,onlar bulunmalı böyle bir girişimde




  • bence fadılın bu arabayı çıkartmaya zaten niyeti yoktu. sadece saf insanların gözlerini boyamak için ortaya attı
  • Etox ta detox gibi sivrisinek ilacı gibi...

    Bu arada wolfonda imzan çok iyi ya :) yani civic le ilgili yazdığın
  • Her başlangıç mutlu sonla bitmez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KUNG-FU 61

    Her başlangıç mutlu sonla bitmez.

    haklısın ama bizdede hiç bir başlangıç mutlu sonla bitmiyor ki bu da ilk arabamız devrim gibi hüsranla sonuçlandı jet fadıl üç kağıtçı olabilir ama imzanın çıkmasını engellemeye çalışan hiç mi olmamıştır acaba ?
    Ayrıca merak ediyorum raylı sistemler ilk çıktığında dünyanın önündeyken şimdi neden en geride biz duruyoruz hızlandırılmış tren kazası sadece kazamıydı ?
    Sonra tabii şunu düşünmek gerekşu an kullandığımız demiryolu hatlarının %80 e yakını Osmanlı devletinden kaldığını ve bu %80 in (şu anki türkiye dışına döşenmiş binlerce km hattı hiç saymıyorum bile ) 20-25 yılda yapıldığını geriye kalan % 20 lik hattın 80 yılda yapıldığını ve bizi gelişmekten alıkoyan zihniyeti ve gücü merak ediyorum
    uluslararası sermayeyi ve bir şeylerin kaymağını yiyenleri iyi hesap etmek gerek




  • 99 DA çok değişi bi tasarım
  • inceledinizmi bilmiyorum ama arabanın her noktasında renault meganın parçaları var. resmen meganı parçalayıp şeklini degistirip tekrar toplamıslar.

    hayırlısı olsun
  • Türkiye de karalamak çok kolay birinin yanına bir kadın koyun iki resim yarım yamalak haber sadece size ait kanallarda yayın ondan sonra dolandırdı gitti.
    Asıl saf sensin yıllarca koç sabancı gibi adamların dolaplarını arabalarını kullanıyosun,hala da devam.
    Araba üretmek o kadar zor diil.Üstteki tenekeleri kaldır da mercedes te bile bişey olmadığını görürsün.100 yıldır çalışma prensibi bile değişmeyen bişeyi üretmek çok çok kolay...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karahisar


    quote:

    Orjinalden alıntı: KUNG-FU 61

    Her başlangıç mutlu sonla bitmez.

    haklısın ama bizdede hiç bir başlangıç mutlu sonla bitmiyor ki bu da ilk arabamız devrim gibi hüsranla sonuçlandı jet fadıl üç kağıtçı olabilir ama imzanın çıkmasını engellemeye çalışan hiç mi olmamıştır acaba ?
    Ayrıca merak ediyorum raylı sistemler ilk çıktığında dünyanın önündeyken şimdi neden en geride biz duruyoruz hızlandırılmış tren kazası sadece kazamıydı ?
    Sonra tabii şunu düşünmek gerekşu an kullandığımız demiryolu hatlarının %80 e yakını Osmanlı devletinden kaldığını ve bu %80 in (şu anki türkiye dışına döşenmiş binlerce km hattı hiç saymıyorum bile ) 20-25 yılda yapıldığını geriye kalan % 20 lik hattın 80 yılda yapıldığını ve bizi gelişmekten alıkoyan zihniyeti ve gücü merak ediyorum
    uluslararası sermayeyi ve bir şeylerin kaymağını yiyenleri iyi hesap etmek gerek



    aynen katılıyorum ve hafızam beni aldatmıyorsa hızlandırılmış tren kazasına balıklama atlayıp bunu bahane ederek demir yollarına yatırım yapılması karşısında düştükleri dehşeti açığa vuranlar ile fadıl akgündüzün üreteceği otomobile karşı kampanya başlatanlar aynı çanaktan yallanan .....ler değilmiydi...

    yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum.




  • Hızlı tren çalışmasından vazgeçilmedi. sadece eski hatlar üzerinden hızlı tren çalıştırılmaktan vazgeçildi.

    Ankara-Eskişehir güzergahı bitti, yakında seferlere başlanır. duyduğuma göre Ank-Esk. 1 saat olacakmış. Eskişehir-İstanbul arası ise yapılıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Hemde 80 hpAma saygı duymak lazım emek var sonuçta adam gibi motor taksalardı keşke ayrıca 2 hava yastığı da çok az
    quote:

    Orjinalden alıntı: ramerturk


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    http://www.etox.com.tr/

    30 ağustos 2007 de tanıtımı varmış.



    Etox denen alet için 85.000 YTL diyorlar. Uçmuş bunlar...
    Normal bir binek arabanın modlanmış haline o para verecek adam zor bulunur...




    9 sipariş almış bile




  • İslami holdinglerin Avrupa'daki vatandaşları dolandırma yollarından biriydi.
  • keske uretilebilseydi.
    getz ten cok daha yakısıklı duruyor.

    genede üretilebilirse yani biri bu modele sahip cıkıp uretse ben talibim ilk arac benim...
  • içini motorunu bilemem ama mükemmel bi tasarımdı.
    zamanını çok ötesinde idi. bak aradan 7-8 sene geçmiş bunun kadar güzel tasarımlı araçlar anca anc çıkıyo piyasaya.
    fadıl ın ne olduğu biliniyo yada bilinmez ama bu topiği açanlar yerli araba üretmenin hayalini ve guruunu yaşıyorlar.
    ulusal güçler karşısında kendimizi geliştirecek yatırımların önünün kesildiği de aşikar dır bence.
  • Resimlere baktığımda kasa Renault Twingoya benziyor. ( Farlar hariç.)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MAS207


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Hemde 80 hpAma saygı duymak lazım emek var sonuçta adam gibi motor taksalardı keşke ayrıca 2 hava yastığı da çok az
    quote:

    Orjinalden alıntı: ramerturk


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    http://www.etox.com.tr/

    30 ağustos 2007 de tanıtımı varmış.



    Etox denen alet için 85.000 YTL diyorlar. Uçmuş bunlar...
    Normal bir binek arabanın modlanmış haline o para verecek adam zor bulunur...




    9 sipariş almış bile



    Tamamen parasını çöpe atmaya niyetli kişiler tarafından verilen siparişler.




  • jet fadıl topladığı paralar ile bir sürü vaadlerde bulundu bu da onlardan biri butik bir çalışma bir alman-italyan karma firmaya verdiği siparişlerle hiçbir efü tüfü olmayan aracı göz boyayarak tüm kanallara yayın yaparak gösterdi bu da cambaza bakın ın resmidir...paralar uçmuş gitmiş bu millet dolandırılmıştır...çok sevdiğim bir abimin lafı vardır bizim türk milletinin saflığı ve enayiliği ile ilgili ... ''Bu millete kese kağıdı içinde mok koy merak eder alır ne var içinde acaba'' şeklinde bu millete böle adamlar gelir geçirir gider..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Hemde 80 hpAma saygı duymak lazım emek var sonuçta adam gibi motor taksalardı keşke ayrıca 2 hava yastığı da çok az
    quote:

    Orjinalden alıntı: ramerturk


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    http://www.etox.com.tr/

    30 ağustos 2007 de tanıtımı varmış.



    Etox denen alet için 85.000 YTL diyorlar. Uçmuş bunlar...
    Normal bir binek arabanın modlanmış haline o para verecek adam zor bulunur...




    Dizel arabanın kaç beygir olması gerekirdi ki? Arabanın torkuna da baktınız mı

    Bence Türkiye şartlarında ideal bir spor araba. 4 kişilik, geniş bagajlı bir araba. Hızlanması biraz daha iyi olabilirdi, onu da dizel olmasına bağışlayabiliriz...


    Bu işin de Fıdıl Fadıl gibi bir olay çıkma olasılığı ayrı bir şey tabi, o konuda birşey bilemeyiz şu aşamada....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugurBJK


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Hemde 80 hpAma saygı duymak lazım emek var sonuçta adam gibi motor taksalardı keşke ayrıca 2 hava yastığı da çok az
    quote:

    Orjinalden alıntı: ramerturk


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    http://www.etox.com.tr/

    30 ağustos 2007 de tanıtımı varmış.



    Etox denen alet için 85.000 YTL diyorlar. Uçmuş bunlar...
    Normal bir binek arabanın modlanmış haline o para verecek adam zor bulunur...




    Dizel arabanın kaç beygir olması gerekirdi ki? Arabanın torkuna da baktınız mı

    Bence Türkiye şartlarında ideal bir spor araba. 4 kişilik, geniş bagajlı bir araba. Hızlanması biraz daha iyi olabilirdi, onu da dizel olmasına bağışlayabiliriz...


    Bu işin de Fıdıl Fadıl gibi bir olay çıkma olasılığı ayrı bir şey tabi, o konuda birşey bilemeyiz şu aşamada....


    motor gücü konusunda haklı olabilirsiniz ama fiyat bence çok uçuk. en fazla 40000 civarı bir fiyatı olsa daha fazla ilgi görürdü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sakrileg -- 29 Ağustos 2007; 18:04:10 >




  • kim yapar bilmiyorum ama yerli bir otomobil üretebilmeliyiz. bu sektörede köşebaşları malesef bazı markalar tarafında tutulmuş durumda. bunu kırmak hiç kolay değil. imza 700 iddialı bir projeydi. bazı büyük markaları ürküttüğünden mi yoksa fadıl akkündüz'ün kendi hatalarından mı bu proje haya geçirilemedi. keşke seri üretime geçilebilseydi. kore 1970 yılında başladı otomobil üretimine bugün ekonumisinin %65'i otomotiv sektörüne dayalı. biz çok geç kaldık çoookkkk.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.