Gaming gecesinde almış olduğum "Team T-Force Delta TUF Gaming Alliance RGB 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Gaming Ram" ramler ile son zamanlarda yaşadığım mavi ekran problemleri ve çeşitli sorunlar neticesinde ilgili ramler ile 2 farklı sistemde yaptığım memtest86 testleri sorucunda ramlerde çok sayıda okuma-yazmada adresleme hatası olduğunu ve test sonucunun fail olduğunu gördüm. Bunun üzerine ramlerin "ömür boyu" garantisi olması sebebiyle incehesap.com ile iletişime geçtim ve kendilerine verdikleri anlaşmalı kod numarasıyla ürünü gönderdim. Ürün ile birlikte belirttikleri üzere bir kağıda sorunumu ve talebimi "... ramler mavi ekran problemi yapmakta, testler sonucunda ramlerin arızalı olduğu görülmekte" şeklinde yazdım fakat servis kayıdına sanki hiç çalışmıyormuş gibi "çalışmıyor-mavi ekran veriyor" olarak kayıt açmışlar. Bunun üzerine incehesap.com üzerinden iletişime geçtim kontrol edilecek şeklinde cevap vermelerine rağmen henüz bir işlem yapılmadı. - 10 mart cuma günü verdikleri anlaşmalı kod numarasıyla ram'ler gönderildi. - 13 mart pazartesi günü ram'ler incehesap.com a ulaştı ve servis kayıtı açıldı. Servis kayıtı "ön testte / sonuçlanmadı" olarak gözükmekte. - 21 mart salı ramler değişim onayı alındı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Winter Is Coming -- 21 Mart 2023; 13:18:54 > |
Bildirim