Merhabalar, Bu firmaya bir scooter siparişi geçme bedbahtlığında bulundum. - İlânlarında '' Stoktan Hızlı Teslimat - 24 Saatte kargoluyoruz '' ibaresi geçerken kargoyu 2 gün sonra yaptılar. - Ürün bozuk çıktı, yani kutundan çıkardığımda bozuktu. - İade için işlemlere başladım, fakat boyu yaklaşık 140 CM, ağırlığı da 28 KG olan kutuyu kargo firmasına benim teslim etmem gerektiği söylediler. - Scooter yer yüzü görmedi, üzerinde toz bile yok. Kutusu, içeriği, her şeyini olması gerektiği gibi paketledim gönderdim. Kendi teknisyenleri de ürünün bozuk olduğunu onayladı fakat ürünü doğrudan distribütör Cepport'a gönderdiler. Oradan gelecek olan rapora göre iade kabul edebilirlermiş.. 20 seneden fazladır bu sektörün içindeyim, onlarca farklı firmayla çalıştım, ürün aldım, ürün müdürlerini, patronlarını tanıdım fakat İncehesap gibi saygısız bir şirket görmemiştim. Param yaklaşık 15 gündür bu firmanın hesabında, kendileri de bozuk ürün sattıklarını kabul etmekteler fakat para iadesi için distribütörden alacakları onay için beni bekletmekteler. Tabii, distribütör ürünü tamir yoluna giderse bu İncehesap da '' alın, ürününüz tamir edildi '' deyip bana göndermeye çalışacak. Patronları Garip Erzen Bey ile tanışmış, sektöre ve detaylara ne kadar hakim bir yönetici olduğunu gördüğümde pek etkilenmiştim. Fakat gelin görünki böylesine başarılı bir şirket baş yöneticisinin böylesine konularda çalışanlarının müşteriyi sonuna kadar mağdur eden '' Yeni Ürün İade ve Değişim Koşulları '' bir yönetmelik işletmesinden nasıl bîhaber olabiliyor açıkcası tuhaf bir durum. Problemin çözülmesine yönelik bir irade yok ortada. Bu tür şeyler müşteriye yansıtılmaz, arkada gider distribütör ile halledersiniz. Ürünün bozuk olduğunu kabul edip onu distribütörden gelecek onay için bekletmek, oyalamak, parasını bir nevi kilitlemek en hafif tabiriyle ticari ahlâktan yoksun olmaktır ve ayıptır. |
Bildirim