Şimdi Ara

Incehesap.com iade mağduriyeti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
2
Favori
2.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben de bir hata yapıp teknosadan ürün aldım. Muhtemelen sizin gibi thhlik olacağım ve aylarca paramı alamayacağım. Bu ülkeye bizim gibi insanlar fazla burası kalitesiz, ahlaksız, hak yemekten korkmayan insanların ülkesi. Böyle bir yerde biz de hakkımızı bulmaya çalışıyoruz. Boşuna çabalıyoruz..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • konuyu yükseltelim
  • Arkadaşlar bende bu gece ürün aldım bu konudan haberim yoktu inşallah hakkınızda hayırlısı olur. @incehesap.com arkadaşın sorunu nu neden çözmüyorsunuz.
  • Özellikle pandemi döneminde doğru düzgün bir eğitim bile vermeden yolda gördüklerini müşteri temsilciliğine aldılar. HB ile bir görüşmemde dünyadan habersiz bir tanesi "bilmem olmaz herhalde, olmamalı yani" derken, başka bir tanesi sigarasından bir yudum alıp "merhaba Andromedaxe bey nasıl yardımcı olabilirim" diye konuşmaya başladı. Hepsi robot gibi ne dersen de aynı cevabı veriyor ve çoğunlukla sistemsel sıkıntı (!) diye iş yapmaktan imtina ediyorlar. Malesef idari bir yaptırımı da yok. Olan bizim zamanımıza oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Andromedaxe kullanıcısına yanıt
    işinin hakkını vermek büyük erdemdir, bu ülkede olmayışı beni hiç şaşırtmıyor, bu çok yönlü bir konu ancak, herkese bir pay düşüyor, işveren de çalışanda da büyük sıkıntılar var, sistemsel ve kişiliksel

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün sikayetvar.com üzerinden durumu belirten bir yazı yazdım. Akşamına telefon ile ulaştılar ve konunun tamamen incelenip en geç pazartesi, salı gibi iade yapılacağının taahhütünü verdiler. Beklemedeyiz. Bu zamana kadar sikayetvar.com'a yazmam beklenilmiş sanırım.
  • Woody WP W kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun hocam, gelişmeleri yazın lütfen.

    ÇÖzülmesse UPlmaya devam
  • Spartan.32 kullanıcısına yanıt
    BFSUS2010 olması son seri olması mı demekti, tam anlamı nedir? (Process nm' si mi değişiyor yoksa?)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HighDynamicRange -- 22 Eylül 2020; 11:33:23 >
  • 15 Eylül'de yazmışım en son buraya. Benimle iletişime geçtikleri gün 13 Eylül'de arayan ve kendini müşteri hizmetleri yetkilisi olarak tanıtan kişinin verdiği vaatlere göre en geç 21 veya 22'si gibi yatmış olması gerekiyordu ancak ne bir bilgilendirme, ne bir iade söz konusu. Çok şaşırdığımı da söyleyemem açıkçası gayet beklenilen bir şeydi. Hala beklemeye devam diyelim THH üzerinden.
  • o konuşmaların üstünden 2 ay hatta 3 ay olacak, başka müşteri temsilcileriyle 3 veya 4 kere görüştüm. Hepsi numaramı alıp gün içinde döneceklerini söyleyip aylarca dönmediler. Nasıl bir firmayla alışveriş yaptığınızı bilerek hareket edin.

    Ekşisözlükte de başlık açtıracağım yakında.


    Bilginiz olsun.

  • Dün sabah iadeyi yaptılar. Ne değişti, ne gelişti bilmiyorum ama herhangi bir haber, bildiri vs olmadan iade gerçekleşti. Aylar sonra.

  • Mavi ekran ve iade edilmeyen param

    722739 numaralı siparişimi 30 Ekim de sipariş ettim. Yaklaşık 10gün inde bana ulaştı ama hemen ertesi gün Mavi ekran hataları nedeniyle geri gönderdim. Yaklaşık 15 gün gibi zaman sonra tekrar geldiğinde kurulumunu yapalı daha 15-20dakika olmamıştı ki Mavi ekran hataları tekrar başladı. Sanki ilk geldiğindeki gibi. Bir de yetmezmiş gibi çalışması stabil değildi. Donuk donuk çalışıyordu. Kasa 43 saniyede açılmıyordu reset atmak zorunda kalıyordum (Hata durumları ile ilgili gerekli fotoğraf ve videolar mail ile gönderildi). Ertesi gün tekrar gönderdim. Durumu izah etmek ve para iadesi ile müşteri temsilcileri (isimleri: Galip, Cihat, aşım, Yavuz ve Uğur) ile konuştuğumda iade edemeyeceğimi ve bunun sözleşmede bulunduğunu bana söylediler. Bana okudukları maddenin, paketi müşteri tarafından açılmış olan ürünler için geçerli olduğunu, benim durumumda ise sitede hazır kurulu olan sistemi aldığımı, kurulumu benim yapmadığımı benim açtığım herhangi bir paketin-poşetin olmadığını bildirdim. Hatta paramın karşılığı olan farklı özelliklerde başka kasayı bile durumumun aciliyetinden dolayı kabul ettiğimi bildirdim. Müşteri temsilcileri ile yaptığım konuşma süreleri 23:04, 35:57, 49:41, 20:47, 12:14, 10:58, 11:09, 7:39, 5:58, 9:17, 9:31, 1:14 (dahası da var) ile kayıtlı. Maalesef ilk siparişimden bu yana beni 1 kez olsun aramadınız. Benimle özel olarak ilgilenen (ilgileneceğim söyleyen) Cihat beydi. 28 Kasım da arayacağını söyledi aramadı, 4 aralıkta arayacağını söyledi aramadı. Son olarak Caner Bey'le görüştüm. Sıkıntının giderildiğini söyledi ve kasanın kargoya verildiğini söyledi. 11/12/2020 Cuma günü kasa geldi. Ama tekrar Mavi ekran ve donma hataları verdi. Dolayısıyla gece saatlerini (gece ve hafta sonu kargoya veremediğim için) saymaz isek toplamda 12 saat kalmayan (ilk siparişimden beri 45 gün olmuş ) kasanın iadesini yapıp para iademi İ-S-T-İ-Y-O-R-U-M... Artık sizden gelecek tek damla suya bile taamülüm yok. Para iademi İ-S-T-İ-Y-O-R-U-M...

    (bugün itibarirle 50gün oldu. para verildi. ürün hatalı. iade alınmıyor.kasa onlarda)


    işin özü incehesap.com mu BULAŞMAYIN BULAŞMAYIN BULAŞMAYIN





  • incehesap.com=müşteri mağduruyeti demektir. Bu site bence DH de yasaklanmalı. Üyelerin çoğu mağdur ediliyor ve iş yerinin de keyfi yerinde. Ama 100 TL ucuz diye yine gidip oradan ürün alıyoruz çünkü bütçe bizi bunun gibi iş yerlerine mahkum ediyor. Bu sistemin Allah belasını versin.

  • Ben de bir hata sonucu bu garip firmaya başvurdum. Pişmanım. Ama hakkımı alacağım :).

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnzcn

    Oldu canım başka bir arzun varmı?

    Üye adın Türk adı ama ülkesini seven bir Türk izlenimi vermiyorsun yoksa Türk değilmisin? Türkiye düşmanımısın yoksa?

    Yerli firmalar bu kafayla "esnaflık" yaparsa tabiki alınmaz. Kimse agaçtan toplamıyor parayı, zaten stresli hayatına da böyle firmalarla ugrasarak stres eklemek de istemiyor. Benim US Amazon'dan onlarca alışverişim oldu tek bir tane sorun yaşamadım. Tee seneler öncesinde bir mouse orta tuş bozuk gelmişti Amazon'a yazdım gelen cevapla şok oldum. Video kaydı istediler, gönderdim, gelen cevap da özür dileriz mevcut ürün sizde kalsın size yenisini gönderecegiz diye... Allah kitap aşkına bana bir tane Türk firması söyle bunu yapacak? Sadece bir tane.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.