Şimdi Ara

Incehesap.com iade mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
2
Favori
2.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda açılan indirim konusunda paylaşılan ram olarak Team Force NightHawk ramlerinden sipariş vermiştim. Tüm satın alan arkadaşlara, satış linkindeki üründen farklı kodlu bir ürün gönderildi. Bende ürün benim elime geçtiği akşam iade talebini oluşturdum ve müsaitlik durumuma göre 2 gün sonra iade için anlaşmalı kargo olan yurtiçi kargo ile gönderdim ve ellerine teslim olayı 8 haziranda gerçekleşti. 8 hazirandan bu yana 2 kere 60 dakika boyunca bekletilip iki durumda da telefon direk yüzüme kapatıldı. Bir yandan da müşteri hizmetlerine site üzerinden mesaj atıp durumu bildirdim. Kargo kodunu istediler, paylaştım ve ürünün ellerine geçtiğini ve kontroller sonrası durumun bildirileceği söylendi. Aradan 5 gün geçti, en ufak bir işlem yapılmadı. Tekrar mesaj attığımda bu sefer gönderen ad soyad istediler. Yine ulaştırdım ve başka cevap gelmedi. Tekrar durumu sorduğumda Gönderen ad soyadı belirtmeme rağmen ısrarla gönderen ad soyad ve gönderi barkodunu istediklerini söylediler. Yine gönderen ad soyad ve barkodu ilettiğim halde bu sefer mesajıma bile cevap verilmedi.
    8 hazirandan bu yana, hem yanlış ürün gönderdiler, hem jelatinini bile açmadığım bir ürün için hala iade bekliyorum ve ne müşteri hizmetlerinden ne de telefonla destekten en ufak bir cevap alamıyorum.
    Donanımhaber'e sponsor olup donanımhaberde bu kadar çok sorun yaşayan olmasına rağmen en ufak bir ilgi bile gösterilmemesi ve sorunlarla baştan savma hareket edilmesi kadar ironik bir durum yok. Eminim ki bir çok kişi sponsor firma diye güvenerek daha çok alışveriş yapıyordur.
    Nasıl çözülecek herhangi bir fikrim yok, en kötü ihtimalle tüketici hakem heyetine başvurarak uğraşa uğraşa alacağım ancak jelatinini bile açmadığım ürün için neredeyse 20 küsür gündür bu çektiğim çilenin amacı nedir?
    Umuyorum ki kendilerine çeki düzen verirler en kısa sürede donanımhaber olarakta yapmaları gerekeni yaparlar. Sadece sponsor olup hiç bir şey ile ilgilenilmeyecek bir firmayla çalışmak donanımhaber'e de yakışan bir davranış değil ve bu ilk defa yaşadığım bir sorun değil bu firmayla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Woody WP -- 16 Haziran 2020; 18:44:17 >







  • arkadaşın mağduriyeti geri kalmasın up
  • @incehesap.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam madde madde yazarsanız daha iyi okunur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yukarı.
  • Bu e-ticaret şirketleri, ciddi bir çalışan alımı yapmalı, insanlara yetişmek zorundalar, acilen hukuki durumlar iki taraf içinde genişletilmeli, iade ve hizmet konuları netleştirilmeli, kimse mağdur olmamalı, tüketici mahkemeleri taşacak böyle giderse

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İncehesap.com Rezaleti
    5 yıl önce açıldı
    hepsiburada.com rezaleti
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ben de iki gündür ryzen 3600x lerin bf kodunu öğrenmeye çalışıyorum. Koskoca iki günde ne mail ile ne de telefon üzerinden bilgi alamadım. Ama telefonda da peşin peşin söyledim, ben bu ürünü gaming gecesinde alıp istediğim bf koduna sahip ürün gelmezse (en azından 2010) iade ederim dedim. İnşallah ben de böyle birşeyle uğraşmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler herkese. Jelatini bile açılmamış ve hatalı ürün gönderilmesine rağmen biz uğraşıyoruz işte :) Umarım hiç kimse uğraşmaz bu şekilde.
  • Daha fazla firmayla muhatap olmamak için (hoş zaten telefonla ulaşamıyordum, mesajlara da dalga geçer gibi cevaplar verildiğinden) THH'ye başvuruyu yaptım. Bir daha ne kendime ne de çevreme bir ürün aldırırım.
  • ben merak ediyorum böyle firmaları böyle siteler neden sponsor olur neden tavsiye ederler anlamak zor bende ilkdefa böyle bir siteden sipariş verdim 29 mayıs indirim gününde 1 ay oldu 10 gün ürün gelmedi iade istedim 20 gün olcak nerdeyse paramıda iade etmediler yazıyorum hep aynı kelime muhasebe iletildi şimdi bankadanda iptal yaptırdım halen bekliyoruz sunu merakda ediyorum ürünü gönderemezsin anlarım kargo filan filan peki iade istediğim halde parayı neden iade edimiyor bankalarmı çok yoğun

    sizlerden ricam yönetici ve yardımcı olan herkez firmaları tavsiye ederken 2 kez düşünün öle tavsiye verin bizler bu tavsiye ile sipariş veriyor ve madur oluyoruz
  • Umarım, sorununuz bir an evvel çözülür. Up.
  • Firmaya tekrardan mesaj attım hala neden yatırmıyorsunuz ücreti diye, verdikleri cevap "Ürününüz ile ilgili yetkili departmandan bilgi istenmiştir. En kısa sürede tarafınıza bilgi verilecektir."
    Ama nedense hep klasik aynı cevaplar :) Yazık.

    Teşekkürler.
  • Yukarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala iadeyle uğraşıyorum. Herhangi bir gelişme yok. Gerçekten çok saçma. Firma sözde iade yapmış geçen hafta, ben sorunca iade yaptık diyorlar ama tabiki gelen giden yok :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Woody WP

    Hala iadeyle uğraşıyorum. Herhangi bir gelişme yok. Gerçekten çok saçma. Firma sözde iade yapmış geçen hafta, ben sorunca iade yaptık diyorlar ama tabiki gelen giden yok :)
    Tüketici hakem heyetine online şikayette bulunmaktan tereddüt etmeyin eskisi gibi şahsen başvurmaya dilekçeye vs gerek kalmadı artık herşey kolaylaştı. Buyrun link:
    www.turkiye.gov.tr
    Tüketici Hakem Heyetlerine Başvuru İşlemi
    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi




  • Başvurdum da oradan da 15 gündür belki 20, ses seda yok. Hala savunması istendi olarak bekliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.