Şimdi Ara

incehesap.com PARA İADESİ Y-A-P-M-I-Y-O-R....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mavi ekran ve iade edilmeyen param

    722739 numaralı siparişimi 30 Ekim de sipariş ettim. Yaklaşık 10gün inde bana ulaştı ama hemen ertesi gün Mavi ekran hataları nedeniyle geri gönderdim. Yaklaşık 15 gün gibi zaman sonra tekrar geldiğinde kurulumunu yapalı daha 15-20dakika olmamıştı ki Mavi ekran hataları tekrar başladı. Sanki ilk geldiğindeki gibi. Bir de yetmezmiş gibi çalışması stabil değildi. Donuk donuk çalışıyordu. Kasa 43 saniyede açılmıyordu reset atmak zorunda kalıyordum (Hata durumları ile ilgili gerekli fotoğraf ve videolar mail ile gönderildi). Ertesi gün tekrar gönderdim. Durumu izah etmek ve para iadesi ile müşteri temsilcileri (isimleri: Galip, Cihat, aşım, Yavuz ve Uğur) ile konuştuğumda iade edemeyeceğimi ve bunun sözleşmede bulunduğunu bana söylediler. Bana okudukları maddenin, paketi müşteri tarafından açılmış olan ürünler için geçerli olduğunu, benim durumumda ise sitede hazır kurulu olan sistemi aldığımı, kurulumu benim yapmadığımı benim açtığım herhangi bir paketin-poşetin olmadığını bildirdim. Hatta paramın karşılığı olan farklı özelliklerde başka kasayı bile durumumun aciliyetinden dolayı kabul ettiğimi bildirdim. Müşteri temsilcileri ile yaptığım konuşma süreleri 23:04, 35:57, 49:41, 20:47, 12:14, 10:58, 11:09, 7:39, 5:58, 9:17, 9:31, 1:14 (dahası da var) ile kayıtlı. Maalesef ilk siparişimden bu yana beni 1 kez olsun aramadınız. Benimle özel olarak ilgilenen (ilgileneceğim söyleyen) Cihat beydi. 28 Kasım da arayacağını söyledi aramadı, 4 aralıkta arayacağını söyledi aramadı. Son olarak Caner Bey'le görüştüm. Sıkıntının giderildiğini söyledi ve kasanın kargoya verildiğini söyledi. 11/12/2020 Cuma günü kasa geldi. Ama tekrar Mavi ekran ve donma hataları verdi. Dolayısıyla gece saatlerini (gece ve hafta sonu kargoya veremediğim için) saymaz isek toplamda 12 saat kalmayan (ilk siparişimden beri 45 gün olmuş ) kasanın iadesini yapıp para iademi İ-S-T-İ-Y-O-R-U-M... Artık sizden gelecek tek damla suya bile taamülüm yok. Para iademi İ-S-T-İ-Y-O-R-U-M...

    (bugün itibarirle 50gün oldu. para verildi. ürün hatalı. iade alınmıyor.kasa onlarda)








  • Hocam tüketici hakem heyetine dava aç oradan karar çıksın paranı ödemezlerse icra/ haciz yoluyla bal gibi paranı alırsın hiç merak etme. Cihat bey midir nedir o şahıs bana göre iş yerinin baş bahanecisi. En çok özürü o diliyor sizi kesin arayacağım, kesinlikle sorununuzu halledeceğim şeklinde türlü bahaneler/ vaatler sayıp müşterinin gazını alsın diye ona aratıyorlar, o da bir defadan sonra sizi aramıyor zaten. şikayetvar.com a şikayetini aç ve hemen bugün e devlet üzerinden tüketici hakem heyetine başvur. Kaymakamlığa gitmene gerek yok e devlet üzerinden tüketici hakem heyeti başvurusu yapabilirsin benim gibi.


    Bunlarla uğraşmaya değmez, bunlardan olabildiğince uzak durup, türlü bahane ve vaatlerini göz ardı edip direkt olarak dava açmak lazım onlar uğraşsın biz niye uğraşıyoruz ki. Tüketici hakem heyeti kararı gelsin de bakalım nasıl ödüyorlar o paraları krş krş.





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.