Şimdi Ara

İncehesap Garanti Süreci Bilgilendirme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
82
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, 11 gün önce incehesap.comdan aldığım tray i5 13600K işlemcide öncelikle direk MSI B660 Bomber anakartımda 12400F işlemcinin yerine taktım ve kullanmaya başladım. Sonra ara ara mavi ekran hataları almaya başladım ve çok fazla voltaj çektiğini fark ettim(default ayarda VCORE 1.5V geçiyor) internetteki diğer kullanan kişilerle karşılaştırdım sürekli bununla uğraştım ama başaramadım. Anakartta hangi ayarı değiştirirsem değiştireyim sistem açılmıyordu direk mavi ekran veriyordu. Sadece default ayarlarda açılıyor onda da kullanırken arada rastgele mavi ekran veriyordu. Ayrıca MOSFET'ler çok ısınıyordu ve üzerlerinde soğutma olmadığı için anakartı da yenilemeye karar verdim.


    ASUS Prime Z790-P anakart aldım ve geldikten sonra temiz kurulum olsun dedim BIOS güncelledim ve format attım sonrasında yine fazla voltaj ve arada aniden kapanmalar mavi ekran hataları devam etti. Bugün farklı Windows sürümü temiz ISO denemek istedim ama kurulum sonunda Windows yüklenmesi tam bitecekken hata verdi ve bir türlü yükleyemedim. Defalarca kurulum yapmaya çalıştım ama nafile hep aynı. Sonra sırasıyla farklı Windows sürümü denedim, farklı USB denedim, farklı usb soketinde denedim sonra RAM'lerden mi acaba deyip eski Corsair 16 GB RAM'leri taktım fakat yine hata verdi; en son eski 12400F işlemcimi takayım dedim ve windows sorunsuzca kuruldu. Şu ana kadar mesela hiç mavi ekran hatası yok.


    Dün artık incehesap ile konuşup garantiye gönderdim bugün kayıt açılmış ön testte yazıyor müşteri şikayetine de çalışmıyor yazılmış. Süreç nasıl ilerliyor bilgilendirmek istedim işlemciler çok sorun yaşanan parçalar değil malum. Okuyan takip edenlere teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuroxy -- 1 Ağustos 2024; 13:51:59 >







  • Ürün dün İncehesap'dan Penta'ya gönderilmiş, Penta'yı arayıp bilgi almak istedim ama şimdilik bir kayıt gözükmüyor 3 gün falan sürebilir diyor ayrıca sitelerindeki garanti bölümüne işlemci seri no yazdığımda da bir sonuç yok. Bekliyoruz bakalım ne kadar sürecek ne olacak.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.