< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR) (86. sayfa)
-
-
hoşgeldiniz aramıza... -
Hoşbuldum teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
-
Bu durumun aynısı benimde başıma geldi bendeki sıkıntıda çarklardan birinin dişlisi kırılmıştı oraya gelince yönlendirme yapmıyordu...
o zamanlar AR-GE şube müdürlüğündeydim bi mühendis arkadaş 3D yazıcıdan ben bunu yaparım diye aldı benden...sonra konyadan infiniti ailesine mensub bi kaç arkadaş ziyaretime geldiler sağolsun içlerinden biri hurdaya çıkmış aracından sökmüş getirmişti bana hediye olarak o günden beri çalışıyor bu sıkıntıdan kurtardı beni... daha sonra siyasi otorite değişti AR-GE dağıldı o arkadaşımda işten ayrıldı benim malzemede kayıp oldu gitti...
paylaşımınız gayet güzel olmuş azminiz ve kararlılığınız cesaretlendirici tebrikler
-
Burada dikkatimi çeken; olmaz abi, bulamazsın, yapamazsın, çok pahalıya çıkar gibisinden lafları tekrarlayıp duran anlayışa karşı, bu işler nasıl olur konusunda güzel bir örnek göstermis olmanızdır.
Bu konuda bugün veya ileride sorun yaşanması söz konusu olan kişilere yardımcı olması düşüncesiyle:
Nissan Maximanın parça numarası 27220-40U02 dir.
Nissan bunu motor da içinde olmak üzere borusu, havuzu dahil komple satar. 280 - 300 ABD doları fiyata bulunabilir. Ancak yan sanayi veya OEM fanıyla birlikte 12 volt olan elektrik motor veya sadece elektrik motor çıkmacılarda, aliexpress ve ebay de bulunur. Sadece Nissan Maxima için motorun döndürdüğü plastik dişlileri yapan satanı bulmak zor. Ama kırılan dişliyi elinize alıp bu nevi parçaları alıp satan yerlere giderek işi görecek bir şeylerin bulunabileceğini tahmin ediyorum. Motor ve fanın fiyatı ile sadece motorun fiyatı arasında bir fark olmadığını görüyorum. 35-40 ABD doları bir fiyatı var. Okuyana bir faydası olsun diye bende, google dan aldım bu fiyatları.
Diğer bir bilgi, bunun gibi ortalıkta kolayca bulunamayan parçalar için, aranılan parçanın başka hangi arabalarda kullanıldığınında araştırılması işinizi kolaylaştırır. Aynı parçanın çok daha sonraki yıllarda üretilen başka bir arabada kullanılması söz konusu olabiliyor. Konumuzla ilişkili olarak bir arama yapıldığında aşağıdaki bilgi ve ürünü satanlara ulaşmak mümkün olabiliyor.
BOXI Blower Motor Fan Assembly Compatible with 1995-99 Nissan Maxima / 96-04 Nissan Pathfinder/INFINITI 99-02 Infiniti G20 / 96-99 Infiniti I30 / 97-03 Infiniti QX4 27220-7J201
700044 27220-7J201 HVAC AC Fan Blower Motor Fit For 1999-2002 Infiniti G20/ 1996-2004 Pathfinder/ 1995-1999 Maxima/ 1996-2003 Infiniti I30 /Infiniti QX4 Heater Blower
İşte sizin yapmanız gereken ilk iş, aradığınız parçanın orjinal veya OEM parça numarasını tespit etmek olmalıdır. Öğrendiğiniz orjinal parça numarasını google a yazarak aliexpress teki satıcıya ulaşabilirsiniz. Elbette, işin gavurcasını bilerek veya bilen birinden öğrenerek araştırmak sonuca daha hızlı ve doğru ulaşmanızı sağlayacaktır. Konu ile somutlaştırılacak olursak, burada aranılan parçayı bizim piyasada muhtemelen kalorifer motoru diye arama yaparken, yabancı satıcıya ulaşabilmek için blower motor diye arama yapmak gerekmektedir.
Son olarak, bu motor bizim torpido gözü (ne demekse) dediğimiz, gavurun glove box dediği yerin arka kısmında olan ve burası çıkarıldıktan sonra sökülüp takılabilecek bir yerde bulunmaktadır. İşçiliği son derece basit ve az bir zaman alır. Uğraşamam, vaktim yok merakım hiç yok ama işimi de ekonomik bir şekilde halletmem gerekiyor diyorsanız, bu arkadaşın iş yaptırdığı gibi düzgün birini bularak söylenilen fiyatlara bu işi yaptırabilirsiniz. Demek istediğim mühendis kalitesinde bu işi yapan kişinin gerek parça gerekse işçilik için verdiği fiyatlar benim değerlendirmelerime göre makul bir fiyattır. Kanaatimce konudan bahseden arkadaşımızın bu ustanın, kişinin izniyle tabi, kim olduğunu buraya yazarsa burayı okuyanlara daha da faydalı olmuş olur.
-
Öncelikle zaman ayırıp çok da güzel cevap yazdığınız için teşekkür ederim.
Bildirdiğiniz orjinal parça numaralı ürünü inceledim, dilerim bu parça değildir.😂
Torpido gözü değil de konsülün arkasında resimde gösterdiğim ve amacı klimanın ön,alt,cam havalandırma bölümlerine havayı dağıtan parça bu benimki. Yani mode kısmına bastığımızda değişik volt veya elektrik akımı ile çalışan bir şey.
Ekte resmini ve linkini atacağım.
Sizin yazdıklarınızdan sonra gözümden kaçan bir şey olabilir mi diye düşünüyorum.
Link aşağıda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sizin yazınızı üstün körü okuyup, sorununuzu farklı algılamam dan dolayı başka konulardan bahsetmiş oldum. Neyse, bir gün o konuda bir araştırma yapana faydası olur.
Dediğim gibi sorun olduğunda orjinal parça numarasını veya OEM parça numarasını tespit ederek yola çıkmak çok önemli. Bu elde edilemiyorsa, bu sefer aranılan parçanın adının doğru ifade edilmesi daha da önemli hale geliyor. Nissan yetkili servisi yedek parça bölümünden öğrenebilirsiniz.
Bu sefer sizin göndermiş olduğunuz resimlerden anlayabildiğim kadarıyla. Sizin aradığınız parça, ya ''Mode Door Motor'' yada '' Air Mix Door Motor'' olmalı. Bu parça adı ve/veya numarasını tespit etmek işinizi çok kolaylaştıracaktır. Yoksa, flap servo motor actuator vb kelimelerle de arama yapılır ama bu durumda tam uyumlu parçayı satın alma konusunda sorun yaşayabilirsiniz.
Gelelim sizin önünüzdeki işe; bana göre doğru yoldasınız. Aliexpress' deki satıcıya resmimdeki parçayı Nissan Maxima 4 gen 1996 model de kullanacağını yaz ve uyumlu olup olmadığını sorun. Uyumlu bilgisi gelirse siparişi veririsiniz. Diyelim satıcı bilmiyor, veya cevap vermiyor. Ben olsam bu parçayı bu fiyatlara yıne de satın alır kendim uydurma yoluna giderdim. Muhtemel uyumsuzluk nerede ortaya çıkar diye düşündüğümde; kutunun montaj vida yerleri ve motorun çevirdiği plastik kolun motor ile bağlantısının lduğu yerde veya elektrik bağlantısının yapıldığı yerde bir uyumsuzluk olabilir. Onu da bir şekilde halledersiniz.
Yukarıda yazdığım motorları değiştiren ve deneyimlerini yazan iki ayrı yer buldum. Bağlantılara giderek faydalanmaya çalışın. Dil sorununuz olursa Google translate i kullanın, işinizi görür.
https://www.my4dsc.com/4thgen-nissan-maxima-mode-door-motor-replacement/maxima forumsAC blowing hot only - air mix motor (code 26) question - Maxima Forumshttps://maxima.org/forums/4th-generation-maxima-1995-1999/676032-ac-blowing-hot-only-air-mix-motor-code-26-question.html
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyin.dh -- 27 Ağustos 2020; 2:13:11 >
-
Teşekkür ederim kardeşim.
Sizlerin katkısı ile daha çok şeyler öğreniyoruz.
Şimdi başka bir satıcıdan sadece motor değil de aynı parçayı (aşağıdaki resim) 3.78 dolara çcocukların da 3 dolarlık indirim kuponu elde etmesiyle 4 dolara 3 dolar indirim yapması dolayısıyla 24 centlik bir alışveriş (bedava kargo seçenekli) daha yaparak istediğim şeyi 0.78 $+ 6$ nakliye ile sahip olacağım.8.10.2020 de gelecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Herkese merhaba bende aranıza 1 hafta kadar önce 1996 model bir infiniti i30 ile katıldım umarım sorunsuz sıkıntısız devam eder yeni arabamla yoldaşlığımız Buradan forumu en başından bu güne kadar okuyarak geldiğimi belirtip emeği geçen tüm arkadaşlara saygı ve selamlarımı sunuyorum Öncelikle Muhammet Ali kardeşime ayrıntılı ve fotoğraflı anlatımları için teşekkür ederim Canky arkadaşıma da ayrıyeten teşekkürü borç bilirim Şimdi gelelim sorularıma yardımcı olursanız mutlu olurum
1. Aracımın hız sabitlemesi çalışmıyor dahada açmak gerekirse kadranların altındaki düğme lambası yanıyor bastığımda ancak direksiyondaki tuşla aktifleştiremiyorum
2. Aracımın orjinal teybi yok maalesef üzerine double teyp denilen ekranlı bir cihaz var açtığımda motor sesini net bir şekilde hoparlörlerden dinleyebiliyorum :)bunu nasıl kesebilirim
3. Vuruntu sensörü arızası veriyordu bu parçayı Gümüş otodan getirttim elimde duruyor Araçta düşük devirlerde stop etme ve 140 km den sonra titreme olduğunu fark ettim bunula bir ilgisi olabilirmi
4. Motor çekişi ve ivmelenmesi güzel otomatik şanzuman 1 den 2 ye geçerken biraz sarsma yapıyor ama 24 yaşında bir araç için bu kadarının normal olduğunu düşünüyorum şimdilik yağ değişimi ile biraz rahatlatmayı deneyeceğim Amerikadaki bir arkadaşımdan Lucas luc10009 fix 24 Oz siparişi verdim geldiğinde onu da deneyeceğim bakalım ne kadar faydası olacak onunla ilgili gelişmeleri de buradan paylaşırım
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
-
1. Aracımın hız sabitlemesi çalışmıyor dahada açmak gerekirse kadranların altındaki düğme lambası yanıyor bastığımda ancak direksiyondaki tuşla aktifleştiremiyorum.
Fren pedalı demirinin üst tarafında iki tane anahtar var. Bunlardan biri fren ışığı anahtarı diğeri hız sabitleyici ışığı anahtarı. Bu plastik anahtarlar fren pedalına basıldığında veya basılı değilken, duruma göre açık veya kapalı konuma gelirler. Pedal kolunun üst tarafında bu anahtarların, (sensörler de denilebilir) temas ettiği yerde iki tane yaklaşık 1 cm çapında delik halka olur ve bu deliğe bir plastik veya kauçuk tıpa takılı olması gerekir. Bu plastik yıllar içinde deforme olur ve düşer. Fren pedalındaki bu delikleri uygun bir kauçuk/plastik ile kapatın. Bu arada sigortaların ve rölelerin sağlam olduğunu kontrol etmeyi unutmayın. Siz önce basit ve kolay olan bu kontrolü yapın. Sorun devam ederse buraya yazarsınız. Daha pey detay var, ama merak etmeyin çözüm de var.
2. Aracımın orjinal teybi yok maalesef üzerine double teyp denilen ekranlı bir cihaz var açtığımda motor sesini net bir şekilde hoparlörlerden dinleyebiliyorum :)bunu nasıl kesebilirim
Bu sorun ses sisteminin şase (topraklama diyebiliriz) bağlantılarının düzgün yapılmamış olmasından dolayı da olabilir.
Kullanılan kablolar kalitesiz olursa, ve ayrıca kablolama düzgün yapılmamış ise de sorun yaşanabilir.
Kullandığınız cihaz yetersiz bir besleme devresine sahip olabilir. Cihazın besleme devresine iyileştirme yapılabilir. Tabi bu işi yapmak veya yaptırmak pratikte biraz zor. O zaman elektrik, şase ve sinyal kablolarını teybe bağlamadan önce bir filtre besleme devresinden geçirdikten sonra teybe bağlayarak daha kolay ve daha ucuza bu iş halledilebilir. Bunu piyasada meksefe ve şok bobin diye arayın.
Aslında, motor sesi diye ifade edilen sorunun kaynağı; alternatör, (şarj dinamosu) ve bujilere elektrik üreten indiksiyon bobinidir. Gelen ses ince ve tiz ise buji kabloları ve başlıkları kontrol edilmeli, eğer ses kalın ve gürültülü ise alternatörün kömürleri kontrol edilmelidir. Bu durumda alternatör ede kondansatör (meksefe) konulması gerekebilir.
3. Vuruntu sensörü arızası veriyordu bu parçayı Gümüş otodan getirttim elimde duruyor Araçta düşük devirlerde stop etme ve 140 km den sonra titreme olduğunu fark ettim bunula bir ilgisi olabilirmi
Evet olur. Vuruntu sensörünü takmak için neyi bekliyorsunuz? Bu sensörün kesinlikle görevini yapıyor olması gerekir. İhmal edilirse uzun zaman içinde arabaya zarar verirsiniz.
-
Selam arkadaşlar.
Bu mesajda görülen parça tam on günde elime ulaştı, lakin gönderen adam kapağını ve resimde görülen gri V şekilli parçanın birisi kırık idi,belki gümrükte açılınca olmuştur dedi, PİM (Posta İşleme Merkezi) açtığı ürünleri açıldığını ve kapatıldığını belirten bir bant ile yeniden sararmış,velhasılı kutu gümrüğe girip çıkmış o yüzden içinde kırık parça dahi yok diye satıcıya bildirdik, sadece 2 dolar gemi parası öderseniz yenisini gönderirim dedi biz de kabul ettik.Bu gün itibariyle TR'ye gelmiş.
Ama ben bir uyducu arkadaşa gittim bana lazım olan zaten motor idi 5 TL verdim eski parçaya taktırdım,sonra deneme yaptım çalışıyor lakin direksiyon altından çıkan parçamın nereye takılacağını uzun süre çözemeyince, tamircime gittim o da unutmuş söktüğü yeri ama doğuştan tamirci adam sonra monte etti, canavar gibi çalışıyor.
Yani netice olarak diyeceğim şudur ki ustanız motoru bozulmuş dediği parça için ona inanmayın.o motorların yapısı itibariyle bozulması imkansıza yakın bir şey.
Arkadaşlarıma bir kılavuz olsun diye yazdım. Çıkma parça konusunda da iki kelam edecek olursam A32 ler her ne kadar 96 model olarak geçsedede (kendi arabam için söylüyorum) 95 üretimli ve 25 yaşında arabalar. Bazı parçaların yavaş yavaş yenilenme zamanı geliyor. (Küçük parçalar elbette-yoksa motorlarımızın ölmesi 1,5 milyon km de..benim ki şu an orjinal km si 238.000 de)
Tavsiyem yüksek fiyat vererek ikinci el parça almamanız yönünde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
Selamlar olsun tüm grubumuza..
Klima yönlendirme arızama denk gelen zamanda sağ arka kapı camı motora yardım ederek el ile kaldırıyorduk,izmir 2.sanayide bir camcıya gittim, abi yaydandır, çelik kopmuştur, değiştirmek ve işçilik 150 TL deyince, ne o kardeş kapıyı yeniden mi yapacaksın dedim, abi fiyatlarımız böyle dedi, biraz indir deyince 130 TL ya anlaştık mecburen.Neyse açtı tabi onun beklediği şey değildi yani çelik ipi değiştirecek düzelecek zannediyordu, sonra motoru denedi ileri dönüyor geri dönmüyor motor bozulmuş dedi hem şuradaki lastiği görüyormusun yırtılmış dedi, ne yapacağız dedim, motor alacaksın yada çıkma parça bulacaksın dedi,tamam dedim bul gel takarız para da almam dedi, borcumuz ne dedim, bir şey yapmadım ki dedi, hakkını helal et dedim helalleştik ayrıldım.Meşhur parçacımızda (izmir 3.sanayi merkezli) çıkması 270 TL dedi, kalsın dedim.
Net fiyatları da çok pahalı idi elbet.Sonra aklıma yine 3.sanayide bir kilit ustası vardı 6 sene evvel sağ ön cam aynı problemi yaşayınca ,o bana 2-3 parça delikli büyük somunlardan aldırdı, motor içinde bulunan dönme hareketi sağlayan lastik yerine o parçayı aynı şekilde keserek yerine kaynatmasıyla bulduğu ve etkili olan çözüm üzerine yine onun yanına gittim, dükkan sinek avlar gibiydi, kendimi tanıttım, 5-6 sene evvel siz bana bu şekilde yardımcı olmuştunuz bunu da yaparmısınız dedi, hatırlamadı, yapmışımdır dedi, ama yapamam dedi.Bilmem dedi. Kızdım içimden adama tabi ki, amca o zaman senin yanına bir arkadaş selamı ile gelmiştim yapmıştın, şimdi arkadaşımın kim olduğunu da unuttum dememe rağmen yapmadı. Araştırınca bunu lastik/kauçukcuların yapacağı aklıma geldi, 1.sanayide buldum birisini abi yaparım da sana pahalıya mal olur dedi, 100 TL nı alırım dedi.Yok artık kardeş bu küçücük parça nasıl bu kadar maliyetli olur dedim, abi pc de çizeceğim vsvs zamanımı alacak vs dedi.(Halbuki çizmesi dahi 10dk lık iş idi) Ben yapabilirmiyim dedim,elin maharetli ise yaparsın abi dedi bana bir parça aynı kalınlıkta sert lastik parçası verdi.Sevinçle eve döndüm,önce milimetrik ölçümler,sonra pergelli gönyeli çalışma ile prototipi çıkardım, sıra lastiğe uygulamaya geldi, en keskin falçata ucu ile bismillah diyerek başladık işe ve neticede birebir kopyasını yaptım.Bu arada eski parçayı 5 gr'ı 125 TL olan yapıştırıcı ile yapıştırmasına rağmen tutmayan bir önceki kauçukcu adamın yapıştırmak çözüm olabilir demesi üzerine orj.lastik parçayı iyice temizleyerek çok sıkı yapıştırdım,yine de gönlüm orjinal parçadan yana olduğu için onu kullanmak daha uygundur demiştim.Velhasıl orj.parçayı ortası demir olan parçaya yapıştırarak gittim denedim, boşta iken gayet güzel çalışıyor,indirip kaldırıyordu, camı montelediğimde yine aynı şekilde zorlanarak kaldırıyor, zorla indiriyordu, bir iki deneme de başarısız olunca orj.parça olmayacak dedim.mikronluk bir ayrılık dahi o kadar etkili ki camı indiriyor ama kaldırmakta zorlanıyor, yeterli gücü sağlayamıyordu. Nihayet orj.lastiği çıkarayım dedim , demir ile yapışan bölüm kolaylıkla ayrıldı,lastiğin iç kısmında parlak bir yapıştırıcı yüzey vardı.yani iyi yapışmamış, yapışması da imkansız geldi bana, sonra aklıma kapı aksesuarı sökülürken naylon kenarlarında olan siyah yapıştırıcı gibi olan adını bilmediğim ürünü almak geldi.Nalburuma gittim,anlatamam da, sonra bir parça aldım gösterdim bizde bulunmaz bulamazsın dedi.Ben de döndüm eve naylon üzerinde bulunan o siyah macun gibi yapıştırıcıdan bir nohut büyüklüğü kadar kopardım, yaptığım lastik parçasının içine sürdüm ve taktım yerine..gittim denemeye canavar gibi çalıştı, tutukluk dahi yapmadı, sıvı gres yağını cam kenarındaki lastiklere sıktım şimdi mükemmel çalışıyor, sol kapı da azıcık zorlanıyordu, açtım baktım onun da lastiği yarılmış, bir tane de ona yaptım şimdilik iyiler ne kadar gider bilmem,bozulursa bir daha yaparım.
Bir önceki mesajımda da dediğim gibi bu tip motorlar (servo motor olarak bilirim) bozulması imkansız şeyler, dilerim arkadaşlara yardımı dokunur.Uzun yazmamız dilerim kimseyi sıkmamıştır.Hakkınızı helâl edin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba arkadaşlar 1 yılı geçkin bir zamandır maxima kullanıyorum bir sorun üzerine arama yaparken forumu gördüm çok faydalı bilgiler var emeği geçenlere teşekkür ederim.
Sorunum şu araç 3bin civarı giderken ayağımı çektiğim de 1500 devire düşüyor sonra eğer hafif yokuş aşağı ise yol 1500 2000 arası bazen iki bazen 4 kere dalgalanma oluyor sonra dalgalanma kesiliyor. neyden kaynaklı olabilir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birden çok parçanın ayarsızlığı, bozulması veya kirlenmesi yaşadığınız soruna sebeb olur. İlk aklıma gelen hava / gaz karışımı hatalı gibi görünüyor. Bu nedenle gaz kelebeği gövdesi ve üzerindeki diğer ilgili parçalar ve onunla bağlantılı, beraber iş yapan parçaların (sensör, valf vs) kontrol edilmesi gerekir.
Kolay olan ve masrafı az aolandan başlayıp sırasıyla zaman alıcı, masraflı, teşhis cihazı (tercihen consult 2), voltmetre kullanma deneyimi gerektiren bakım ve kontroller yapılmalıdır.
Hava filtresinin kontrolünü yapmakla işe başlayabilirsiniz.
Motora giden hava vakum hortumlarında sızdırma olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
MAF (mass air flow sensor), hava debimetre sensörü işini doğru yapmıyor ise bu soruna sebeb olur. Özel MAF spreyi kullanarak temizleyin.
İyi ayarlanmamış bir TPS (throttle position sensor ) bu soruna sebeb olur.
Gaz kelebeği gövdesinde temizlik yapılması gerekiyor olabilir.
Gaz kelebeğindeki pislik soruna neden olabiir. Gaz kelebeğinin fabrika ayarıyala asla oynanmaması gereklidir. Buna rağmen bir nedenle değiştirilmiş olabilir. Bu durumda doğru bir kelebek ayarı için Maxima/İnfiniti motorlarda deneyimli bir yerden/ustadan servis almanız gerekebilir.
Sensörlerin ve gaz kelebeği gövdesinin temizliğinde asla balata spreyi kullanmayın veya kullandırmayın. Gaz kelebeği gövdesi yerinden sökülerek yapılacak temizleme işleminde benzin kullanılabilir, ancak gövde yerinde iken ve motor çalıştırılırken yapaılan kelebek temizliği için özel imal edilmiş olanlar kullanılmalıdır.
-
herkese selamlar kış aylarının geldiği şu günlerde kalorifer petek borularının eskimesi ve içeri su sızdırması sonucu yaptığım çalışmadan birkaç foto...
öncelikle bunu yapmak için göğüsü sökmeye gerek yok .. öncelikle klima gazını boşaltıp motor bölümünden klima borularını sökmemiz gerekiyor daha sonra torpido ve evaparatör sökülecek bu kadar kalorifer peteği polen filtresi gibi sürgü şeklinde kaydırarak alabilirsiniz... tabiki ince tornavida ile boruları söktükten sonra....
-
Herkese selamlar ve sağlıklı günler dilerim. Şubat ayından beridir 1996 model Maxima QX keyfini sürmekteyim. Birçok farklı model araba kullandım, hali hazırda Honda Civic Hybrid aracım var ancak Maxima'ya oturduktan sonra gerçekten bu güne kadar araba kullanmamış olduğumun farkına vardım. Ufak tefek sıkıntılar haricinde büyük bir keyif ile aracımı kullanmaktayım. Forumda verilmiş olan güzel bilgileri gördükten sonra da sorunlarım ile ilgili en doğru cevapları buradan alabileceğimin farkına vardım.
- Aracımda hali hazırda LPG sistemi var, ancak bu sistemden performans alamıyorum. Sistemi komple söktürüp yeni sistem taktırmayı düşünüyorum. A32 için en uygun sistem hangisi olacaktır, tavsiyelerinizi alabilir miyim?
- Otomatik şanzımanda 1. vitesten 2. vitese geçerken hafif bir vuruntu oluyor. Diğer vites geçişlerinde herhangi bir sıkıntı bulunmuyor. Selenoid valf takımını değiştirmeyi düşündüm ancak maalesef Türkiye'de bulmak oldukça zor. Bu nedenle şanzıman yağını yenileyeceğim. Ancak yağ değişimi yapmadan önce Motul veya Liquimoly'nin şanzıman temizleyici ürününü kullanmayı düşünüyorum. Akabinde şanzıman yağı değişimi yapacağım. Bu ürünleri kullanmamı önerir misiniz? Ayrıca hangi şanzıman yağını kullanmamı önerirsiniz.
Cevaplarınız ve tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür eder, kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim.
-
size cevap verdim ama yüklenmemiş olduğunu gördüm.... kısaca tekrar edeyim şanzıman yağı değişimi yapın selenoidleri ellemenize gerek yok çok abartılı bi vuruntu yoksa... temizleyici tarzı ürünleri ben bek benimseyemedim şahsım olarak tavsiye etmiyorum....kendi aracımda mobil atf 220 kullanıyorum.... lpg sistemi içinde performans alamıyorum derken yakıt mı çok yakıyor çekiş mi az....ateşleme sistemi üzerine yoğunlaşın bu tür sıkıntılarınız varsa ... iyi bir lpg ayarıda memnun edebilir sizi...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X